SAMSUNG TAB E T561 bez locka Poznań Długa 14 (6539863864)

zakończona
699,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 21,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 26,00 zł
Zakupy powyżej 3 500 zł
  • lokalizacja: Poznań Długa 14
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • przekątna ekranu (cale): 9.60 [in]
  • pamięć (GB): 8.00
  • system operacyjny: android
  • gwarancja: producenta
  • informacje dodatkowe: modem, wi-Fi
KONTAKT

MAX-GSM Salon Firmowy
61-850 Poznań
Ul. Długa 14

tel. kom.:
504 48 48 48

e-mail:
biuro@max-gsm.pl

Informacje

Salon czynny:
pon-pt 10-18
sob 10-14

Płacę z allegro Numer konta - Bank
67 1050 1520 1000 0022 7740 1705

PRZESYŁKA

WSZYSTKIE PRZESYŁKI UBEZPIECZAMY!

Wpłata na konto:
- Koszt wysyłki: 21 zł

Wysyłka za pobraniem:
- Koszt wysyłki: 26zł

Odbiór osobisty:
- Koszt: 0zł

SAMSUNG TAB E T561 8GB PEARL WHITE

Zestaw zawiera:

- Nieużywany Tablet SAMSUNG TAB E T561 kolor: Biały
- Oryginalne pudełko
- Oryginalna ładowarka sieciowa
- Oryginalny kabel do komputera USB
- Instrukcja obsługi w języku niemieckim


Pozostałe informacje:

- Tablet nieużywany bez blokady simlock z polskim menu
-
Gwarancja producenta 24 miesiące
-
Paragon lub na życzenie faktura
vat 0% - procedura marży

! NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA !
JEŚLI TABLET ZOSTANIE ZAKUPIONY DO GODZINY 15:00 (PN-PT) WYŚLEMY GO ZA POBRANIEM W TYM SAMYM DNIU
MILE WIDZIANY ODBIÓR OSOBISTY

ZAPRASZAMY DO ZAKUPU

NASZ SALON
Poznań, ul Długa 14
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u max-gsm za co najmniej 3 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 67 1050 1520 1000 0022 7740 1705
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 26,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 504 48 48 48
    od poniedziałku do piątku godz 10-18, w soboty 10-14 zapraszamy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas: P.H.U. Telefony Komórkowe Max-gsm Rogowski Maciej, 61-850 Poznań ul Długa 14 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo pismo dotyczące wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy BRAK ODSTĄPIENIA OD UMOWY: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: * o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; * w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; * w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; * w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; * w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; * w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; * w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; * w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

reklamacje

PROCEDURA REKLAMACYJNA: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Dotyczy zakupów od 25.grudnia 2014r.

pozostałe informacje

Gwarancja Jeżeli otrzymany produkt popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymasz wraz z towarem. Produkt posiadający gwarancję producenta można wysłać bezpośrednio do Autoryzowanego Serwisu. Produkt można również wysłać do naszej firmy (termin realizacji naprawy gwarancyjnej może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do przewiezienia sprzętu do Autoryzowanego Serwisu oraz odesłanie sprzętu do klienta). Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś spełnić następujące warunki: - do reklamowanego produktu dołącz oryginalną fakturę/paragon wraz z oryginalną gwarancją Zwrot produktu – gwarantowane 14 dni na zwrot Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki: - produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony, ( w przypadku produktów Apple towary muszą być oryginalnie zapakowane, zafoliowane przez producenta ) - wszystkie folie ochronne na telefonie muszą być nie naruszone, zakurzone, zrywane itp. Telefon musi nadawać się do ponownej odsprzedaży jako nowy a nie "chwilkę używany". - produkt zwracany jest w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym, jeśli takie posiadał, - pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni roboczych. Informujemy, że odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w inny sposób, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Będą musieli Państwo ponieść koszty przesyłki rzeczy. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt. UWAGA!! Wszystkie nasze paczki są oklejone firmową taśmą MAX-GSM - jeśli paczka nie posiada naszej taśmy lub wygląda podejrzanie (jest przecięty foliopak, oklejenie dodatkową taśmą) koniecznie zrób protokół szkody przy kurierze!!! W innym przypadku musimy uznać, że paczka dotarła do Ciebie w stanie nie uszkodzonym.