SAMSUNG SL-C1810W 18/18 ppm9600x600 NFC LAN wifi (6541921249)

zakończona
1 010,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 14,90 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 26,90 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • rodzaj druku: kolorowy
  • producent: Samsung
  • wi-fi: tak
505 317 400
sklep@mdm24.pl
50094845

Opis przedmiotu

SAMSUNG SL-C1810W 18/18 ppm9600x600 NFC LAN wifi

Producent: Samsung

Kod producenta: SL-C1810W/SEE

Kod EAN: 8806085983168

Opis

Wystarczy jedno dotknięcie ekranu dotykowego urządzenia przenośnego, aby za pomocą drukarki Samsung Xpress C1810W wydrukować cokolwiek zechcesz.

Wystąpił jakiś denerwujący błąd w drukarce? Nie musisz już dzwonić po pomoc techniczną, jeśli masz smartfon obsługujący technologię NFC.

Połącz smartfon z drukarką. Na ekranie wyświetli się szereg porad z propozycjami rozwiązania problemu i filmów instruktażowych.

Usługa Google Cloud Print umożliwia podłączanie się i drukowanie z dowolnego miejsca. Dotknij smartfon i aktywuj połączenie z drukarką – nastąpi automatyczne przekierowanie do chmury. Logowanie nie jest wymagane.

Niezależnie od wielkości zespołu i liczby zadań możesz polegać na drukarce C1810W w kwestii stałego dostarczania profesjonalnych wydruków o wysokiej jakości kolorów. Bo odrobina mniej znaczy, że nie jest wystarczająco dobrze.

Unikalna technologia ReCP (Rendering Engine for Clean Pages) poprawia jakość i wyrazistość wydruków. Powoduje ona automatyczne dodawanie kropek na brzegach obrazów i znaków, dzięki czemu kontury są ostrzejsze i wyraźnie zaznaczone. Ponadto eliminuje białe przerwy między kolorowymi obszarami, które często są widoczne w przypadku innych drukarek. W efekcie Ty i Twój zespół uzyskujecie perfekcyjne kolorowe wydruki.

Toner polimeryzowany jest jednym z najbardziej innowacyjnych, przełomowych rozwiązań opracowanych przez nas w ostatnich latach. Rewolucyjne cząstki wkładu drukującego są mniejsze i bardziej jednorodne, dzięki czemu linie są wyraźniejsze, odcienie lepiej zaznaczone, a barwy bardziej nasycone. Większa zawartość wosku nie tylko zwiększa połysk drukowanych obrazów, ale również wydłuża ich trwałość, zapobiegając niepożądanemu blaknięciu kolorów. Z kolei z uwagi na fakt, iż toner polimeryzowany nakładany jest cieńszą warstwą przy niższych temperaturach stopienia, istnieje mniejsze ryzyko zwijania się papieru, a drukarka zużywa mniej energii.

Tabela parametryczna
:
Model:

SL-C1810W

:
Obszar zastosowań:
  • Dom
  • Biuro
Funkcje urządzenia: Drukarka
Rodzaj druku: Laserowy
Format druku:
  • A6
  • A5
  • A4
Druk w kolorze: Tak
Parametry skanowania:
Parametry kopiowania:
Parametry faksowania:
Rozdzielczość druku: 9600 x 600 dpi
Maks. prędkość druku w czerni(strony/minutę­): 18 str/min
Maks. prędkość druku w kolorze(strony/minut­ę): 18 str/min
Druk dwustronny: Ręczny
Obciążenie miesięczne(arkuszy/m­iesiąc): 40000 arkuszy/miesiąc
Język drukarki:
  • PCL 5e/5c/6
  • PDF
  • PS3
  • SPL
Procesor drukarki:

Dwurdzeniowy procesor (główny: 533 MHz / pomocniczy: 150 MHz)

Zainstalowana pamięć(MegaBajt): 256 MB
Maksymalna pamięć(MegaBajt): 512 MB
Podajnik papieru:

- Kaseta 250 arkuszy
- Podajnik uniwersalny 1 arkusz

Odbiornik papieru:

100 arkuszy drukiem do dołu

Rodzaj nośnika:
  • Papier
  • Papier dziurkowany
  • Papier z recyklingu
  • Papier archiwalny
  • Papier bawełniany
  • Papier cienki
  • Papier gruby
  • Papier wstępnie zadrukowany
  • Papier kolorowy
  • Papier typu bond
  • Koperty
  • Etykiety
  • Karton
Gramatura papieru (min.)(g/m2): 60 g/m²
Gramatura papieru (maks.)(g/m2): 220 g/m²
Materiały eksploatacyjne oryginalne:

Toner:
- Czarny: 2 500 standardowych stron (drukarka dostarczana z zasobnikiem startowym na 1 000 stron)
- Kolor (CY): 1 800 standardowych stron (drukarka dostarczana z zasobnikiem startowym na 700 stron)
- Pojemnik na zużyty toner: Ok. 14 000 ilustracji (w czerni i bieli), 3 500 ilustracji (w kolorze)

Wydajność mat. eksploatacyjnych:

Toner:
- Czarny: 2 500 standardowych stron (drukarka dostarczana z zasobnikiem startowym na 1 000 stron)
- Kolor (C/M/Y): 1 800 standardowych stron (drukarka dostarczana z zasobnikiem startowym na 700 stron)
- Pojemnik na zużyty toner: Ok. 14 000 ilustracji (w czerni i bieli), 3 500 ilustracji (w kolorze)

Obsługiwane systemy operacyjne:
  • Linux
  • Mac OS
  • Windows XP
  • Windows Server 2003
  • Windows Vista
  • Windows Server 2008
  • Windows 7
  • Windows 8
Wymagania sprzętowe:
PictBridge: Nie
Ethernet: 10/100/1000 Mb/s
Komunikacja bezprzewodowa:
  • WiFi
  • NFC
Złącza:
  • RJ-45
  • 1 x USB 2.0
Akcesoria w zestawie:
Opcje rozbudowy:

Pamięć 512 MB

Informacje o gwarancji:
Rozszerzenia gwarancji:
Kolor:
  • Czarny
  • Szary
Wysokość(Milimetr): 264 mm
Szerokość(Milimetr): 420 mm
Głębokość(Milimetr): 426 mm
Waga(kilogram): 16.62 kg
Pozostałe parametry:

Bezpieczeństwo i satysfakcja

Produkty ( o ile w aukcji nie zaznaczono inaczej ) wysyłane są z naszego magazynu w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
Zamówienia złożone do godziny 16-stej z formą płatności PayU lub za pobraniem wysyłane są jeszcze tego samego dnia.

KONTAKT
505 317 400
sklep@mdm24.pl
50094845
Siedziba firmy:
Pl. Jana Kilińskiego 2
35-005 Rzeszów
Oddział firmy:
ul. Kasprzaka 49
01-249 Warszawa
Pn - Pt / 10.00 - 17.00
CERTYFIKATY
REGULAMIN
  1. Regulamin sprzedaży znajduje się na stronie aukcji w zakładce "Informacje od sprzedającego"

  2. Regulamin jest integralną częścią aukcji.

  3. Biorąc udział w aukcji Kupujący akceptuje postanowienia regulaminu sprzedaży.

  4. Darmowa dostawa obowiązuje tylko przy zamówieniach opłacanych z góry.

  5. Sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową. Odbiór osobisty towarów nie jest możliwy.

  6. W przypadku gdy Kupujący nie jest Konsumentem, strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru na podstawie art. 558 §1 Kodeksu cywilnego.

  7. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT w formie elektronicznej.

  8. Kupujący biorąc udział w aukcji wyraża zgodę na otrzymywanie faktur VAT oraz faktur korygujących w formie elektronicznej - jako pliki w formacie pdf - na wskazany w złożonym zamówieniu adres poczty elektronicznej.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 91109010140000000122882648
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 26,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
BRAK MOŻLIWOŚCI ODBIORU OSOBISTEGO!!!
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Przedsiębiorcą zarządzającym kontem Allegro o nicku mdm24_p_l jest mdm24.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością oddział w Warszawie, ul. Kasprzaka 49 (01-249 Warszawa), kapitał zakładowy w wysokości 5.000 zł., wpisana do rejestru przedsiębiorców pod nr 497481, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 5272708922, numer statystyczny REGON 147090153. Dokumentacja spółki przechowywana jest w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.

kontakt

  • 505-317-400
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 10:00-17:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zasady zwrotu towaru bez podania przyczyny określone są w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny przysługuje jedynie konsumentom (zakupy w sklepie zostały dokonane prywatnie, nie na firmę), którzy zawarli umowę na odległość. Termin do odstąpienia od umowy, o której mowa wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym kupujący-konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez kupującego-konsumenta, weszła w posiadanie rzeczy. Towar należy zwrócić niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym kupujący-konsument poinformował Sklep Internetowy o odstąpieniu od umowy. Poinformuj Sklep Internetowy o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży, w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą na adres Sklepu Internetowego, lub pocztą elektroniczną na adres: sklep@mdm24.pl). Następnie odeślij towar na adres: ZAPYTAJ GDZIE ODESŁAĆ TOWAR!. Nie ma możliwości odstąpienia w odniesieniu do umów:o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy,w których cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli,w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy,w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,zawartej w drodze aukcji publicznej,o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi,o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. W razie odstąpienia od umowy sprzedaży kupujący-konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy i odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu niezgodności towaru z umową, w tym celu wyślij wiadomość na adres: rma@mdm24.pl. Przed odesłaniem towaru do sklepu należy go właściwie zabezpieczyć. Przesyłki uszkodzone nie będą przyjmowane

reklamacje

REKLAMACJE Kupujący mogą składać reklamacje dot. zakupionych towarów jeżeli mają one wadę fizyczną lub prawną. Reklamacje będą rozpatrywane przez Sklep Internetowy na zasadach określonych w bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa. Reklamacja może w szczególności zostać wniesiona pisemnie na adres siedziby przedsiębiorcy prowadzącego Sklep Internetowy lub wysłana w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: reklamacje@mdm24.pl. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sklepu Internetowego dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie do miejsca, w którym rzecz została wydana kupującemu. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz Sklepowi Internetowemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W przypadku gdy Kupujący nie jest Konsumentem, strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru na podstawie art. 558 §1 Kodeksu cywilnego. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ Kupujący-konsument ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Należą do nich: Mediacja - prowadzona przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej (WIIH) oraz ich zamiejscowe oddziały. Prowadzi się ją na wniosek kupującego-konsumenta lub z urzędu po wyczerpaniu drogi reklamacyjnej. Postępowanie mediacyjne jest bezpłatne – oprócz ewentualnych kosztów rzeczoznawców. Mediacja jest dobrowolna, tzn. muszą na nią wyrazić zgodę obie strony umowy. Stałe polubowne sądy konsumenckie działające przy WIIH - sądy te rozpatrują spory o prawa majątkowe wynikające z umów sprzedaży produktów i świadczenia usług. Postępowanie jest bezpłatne, za wyjątkiem ewentualnych kosztów rzeczoznawców. Mają dobrowolny charakter dobrowolny tzn. na poddanie sprawy rozstrzygnięciu sądu polubownego muszą wyrazić zgodę obie strony umowy. Miejscy (powiatowi) rzecznicy konsumentów - mający siedziby w miejscowościach, w których znajdują się są starostwa powiatowe lub urzędy miasta na prawach powiatu. Do ich zadań należy w szczególności zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów. Szczegółowe informacje na temat zasad dostępu do procedur pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zostały umieszczone na witrynie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, pod adresem internetowym http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.

pozostałe informacje

Koszt dostawy towaru w całości pokrywa kupujący. Termin dostawy przesyłki wynosi 2 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Przewoźnik doręcza przesyłki tylko od poniedziałku do piątku - za wyjątkiem przypadających w tym okresie dni ustawowo wolnych od pracy - w godzinach 8-16. Kurier ma obowiązek dostarczyć zakupiony towar ważący do 30 kg. do drzwi odbiorcy. W przypadku towaru o wadze powyżej pow. 30 kg. dostawa jest realizowana do bramy/furtki odbiorcy. Dostawa realizowana jest jedynie na obszarze Polski. Szczegółowe koszty i terminy dostawy są uzależnione od wagi oraz wielkości przesyłki i podane są przy każdym towarze na witrynie Sklepu Internetowego. W razie wykrycia naruszenia przesyłki przed jej wydaniem, Kupujący powinien postępować zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności – jako uprawniony – zażądać od przewoźnika na podstawie art. 74 ust. 1 ustawy Prawo przewozowe protokolarnego ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Jeżeli już po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie nie dające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, przewoźnik ustala stan przesyłki na żądanie uprawnionego zgłoszone niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki. W kategorii "Dla dzieci" obowiązuje wydłużony termin realizacji i wynosi on 4-5 dni roboczych. Sklep Internetowy jest obowiązany do dostarczenia zakupionego towaru bez wad i jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sklep Internetowy odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy kupującemu. Jeżeli kupującym jest konsument a przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność Sklepu Internetowego jest ograniczona do roku od dnia wydania rzeczy kupującemu. Jeżeli kupującym nie jest konsument, odpowiedzialność Sklepu Internetowego z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego. Sprzedawane towary mogą być objęte gwarancją producenta, importera lub dystrybutora. O ile na dany towar została udzielona gwarancja, jej treść i warunki zostały umieszczone przy tym towarze na witrynie Sklepu Internetowego. Obowiązki gwaranta mogą w szczególności polegać na zwrocie zapłaconej ceny, wymianie rzeczy bądź jej naprawie oraz zapewnieniu innych usług. Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Kto wykonuje uprawnienia wynikające z gwarancji, powinien dostarczyć rzecz na koszt gwaranta do miejsca wskazanego w gwarancji lub do miejsca, w którym rzecz została wydana przy udzieleniu gwarancji chyba, że z okoliczności wynika, iż wada powinna być usunięta w miejscu, w którym rzecz znajdowała się w chwili ujawnienia wady. Gwarant jest obowiązany wykonać swoje obowiązki w terminie określonym w treści oświadczenia gwarancyjnego, a gdy go nie określono – niezwłocznie, ale nie później niż w terminie czternastu dni, licząc od dnia dostarczenia rzeczy przez uprawnionego z gwarancji, oraz dostarczyć mu rzecz na swój koszt do miejsca wskazanego w zdaniu poprzednim. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura w formie elektronicznej. Kupujący biorąc udział w aukcji wyraża zgodę na otrzymywanie faktur VAT oraz faktur korygujących w formie elektronicznej - jako pliki w formacie pdf - na wskazany w złożonym zamówieniu adres poczty elektronicznej.