Samsung S8+ Gwarancja-Coral Blue-Lombard Stówka (6908280612)

zakończona
2 799,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Grudziądz, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: odcienie niebieskiego
  • wbudowana pamięć: 64 GB
  • pamięć RAM: 4 GB
  • gwarancja: producenta
  • system operacyjny: android
  • marka: Samsung

Witamy

Oferujemy telefon Samsung Galaxy S8 Plus model SM-G955F

w kolorze Coral Blue.

Telefon zakupiony 04.05.2017r. w sieci Orange

Stan techniczny jak i wizualny oceniamy na idealny.

Brak jakichkolwiek oznak użytkowania.

Zestaw widoczny na fotkach,włącznie z pierwotną fakturą zakupu.

Bez blokad.

Więcej:

Lombard Stówka

Al.23 Stycznia 50

Grudziądz

Czynne: pn-pt 9-18

sob.9-14

tel.56-46-224-36

Zapraszamy


wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

LOMBARD - KOMIS
Al.23 Stycznia 50
86-300 Grudziądz
NIP: 876-231-02-46
REGON: 340152347

Lombard Stówka 

Al.23 Stycznia 50 

86-300Grudziądz 

Czynne: 

pn-pt 9-18

sob.9-14 tel.56-46-224-36 

Zapraszamy

pozostałe informacje

Zwrot towaru

1.

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw

konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt

niebezpieczny, Nabywcy przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w

terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania wyraźnej

przyczyny zwrotu. Jest to możliwe tylko w przypadku, jeżeli produkt nie

jest zniszczony lub w żaden sposób użytkowany. O zamiarze zwrotu towaru

należy nas poinformować  drogą mailową:stowkagrudziadz@interia.pl

Przekroczenie terminu będzie podstawą do nieuwzględnienia odstąpienia od umowy.

2.

Towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z

kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria muszą być

nieuszkodzone. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia

towaru.

3.

W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, Nabywca powinien

odesłać towar należycie zapakowany w terminie 14 dni od jego otrzymania

wraz z wypełnionym oświadczeniem oraz dołączonym dokumentem sprzedaży.

Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych na nasz koszt  lub wysłanych bez

uprzedniej konsultacji.

4.

Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć zgłoszenie zwrotu w ciągu 2 dni

od dnia dostarczenia przesyłki do Sklepu, jeśli wszystkie ww. warunki

zwrotu towaru zostaną spełnione, zwrot pieniędzy w wysokości ceny

odesłanego towaru nastąpi w terminie do 14 dni od daty otrzymania

zwrotu, na wskazane przez Zamawiającego konto bankowe.

5.

Towar, którego zwrot nie zostanie uznany zostanie odesłany do Nabywcy

po przelaniu przez Nabywcę na konto Sklepu odpowiedniej kwoty na poczet

ponownego wysłania przesyłki do Nabywcy.

6.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

7.

W przypadku dokonywania płatności przelewem tradycyjnym środki muszą wpłynąć na rachunek PayU w ciągu 7dni od wygenerowania dokumentu przelewu.

W przeciwnym razie transakcja zostanie anulowana i zamówienie nie zostanie zrealizowane.

8.

Wysyłka towaru,  może nastąpić w drodze jednej z poniższych form realizacji zamówienia, którą należy wybrać w formularzu zamówienia:

- przesyłki kurierskiej zwykłej;

lub (ii) przesyłki za pobraniem (płatność przy odbiorze).

9.

Wszystkie przesyłki wraz z dowodem zakupu są dostarczane na adres podany w zamówieniu.

10.

Paczki wysłane przez Sprzedawcę nie są dostarczane w soboty, niedziele i święta.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Do:

(dane Sprzedawcy)e

Ja/My niniejszym informuję/informujemy o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów:

- Data zawarcia umowy/odbioru towaru

- Imię i nazwisko/Nazwa/nazwisko konsumenta(-ów)

- Adres konsumenta(-ów)

- Podpis konsumenta(-ów) (tylko, jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

- Data

Uwaga!!!

Każdą odbieraną przesyłke należy sprawdzić w obecności kuriera.