Samsung S5 Szkło hartowane SETTY 9H 0,3mm (6541251514)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
9,90 zł
z 3 sztuk
Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 4,90 zł
  • List polecony ekonomiczny 6,90 zł
  • List polecony priorytetowy 8,90 zł
Zakupy od 1 000 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Lublin, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Preferowany kontakt mailowy

Specyfikacja:

  • Kompatybilność: Samsung S5
  • Producent: Setty
  • Materiał: szkło hartowane
  • Grubość: 0,3 mm
  • Twardość: 9H
  • Dodatki: ściereczka nasączona preparatem czyszczącym
  • Dodatki: ściereczka sucha
Sprawdź nową aukcję!

Dlaczego warto wybrać nas?

Zaufalo nam już kilkaset tysięcy Kupujących, a my dbamy o to, by ta liczba stale rosła. Dlatego też zawsze oferujemy najlepsze produkty w najniższych cenach. Zapewniamy naszym Klientom towar najwyższej jakości, w 100% sprawny i z polskiej dystrybucji. Dodatkowo gwarantujemy 14 dni na zwrot bez podawania przyczyny.

Nasi pracownicy to fachowcy z długoletnim stażem. Pozwala to zapewnić naszym Klientom pomoc na najwyższym poziomie i profesjonalną realizację transakcji. Potwierdzeniem tego jest wyróznienie nas standardem Allegro. Odwiedź nas osobiście w naszym sklepie stacjonarnym albo skorzystaj ze infolinii lub maila.

Na rynku działamy nieprzerwanie od 2003 roku. Na portalu Allegro zyskaliśmy status sprawdzonego Sprzedawcy oraz sporą ilość pozytywnych komentarzy od zadowolonych Klientów. Pewność i zaufanie - posiadamy certyfikaty Rzetelna Firma i Złoty Płatnik. Przekonaj się, że u nas znajdziesz wszystko czego potrzebujesz!

Super szybka realizacja - czas wysyłki statystycznie w 97% jeszcze dziś (w dni robocze). Dostawa na następny dzień roboczy. Tak wygląda 99% naszych wysyłek kurierskich! Zamów i otrzymaj swój produkt w eskpresowym tempie. Nie chcesz czekać na wysyłkę? Odwiedź nasz sklep stacjonarny i odbierz swój towar na miejscu!

Szczegółowy opis produktu

Szkło hartowane Tempered Glass firmy SETTY skutecznie zabezpiecza ekran telefonu przed zarysowaniami, zadrapaniami i uszkodzeniami mechanicznymi.

Podczas uderzenia szkło pęka, ale nie rozlatuje się, a ekran urządzenia pozostaje nienaruszony.

Szkło cechuje stuprocentowa przezroczystość, ekstremalna twardość powierzchni oraz wysoka czułość na dotyk.

Idealne dopasowanie do wybranego modelu telefonu.

Najwyższa twardość - 9H !!!

W zestawie instrukcja montażu oraz niezbędne akcesoria ( ściereczka nasączona preparatem czyszczącym, ściereczka sucha).

Galeria produktu


  • Gwarancja
  • Oferowany przez nas produkt nie jest wirtualny
  • Wszystkie towary są fabrycznie nowe i pochodzą bezpośrednio od producenta lub polskiego dystrybutora
  • U nas masz pewność, że kupujesz sprzęt z pełnym i bezproblemowym wsparciem serwisowym
  • Gwarancja producenta pozwoli Ci spać spokojnie
  • Masz prawo do zwrotu zakupionego produktu bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki

Sprawdź nasze kategorie

  • Kliknij i sprawdź teraz!

    Akcesoria dla graczy
  • Kliknij i sprawdź teraz!

    Sprzęt AUDIO
  • Kliknij i sprawdź teraz!

    AGD duże i drobne
  • Kliknij i sprawdź teraz!

    Akcesoria sieciowe
  • Kliknij i sprawdź teraz!

    Sprzęt RTV
  • Kliknij i sprawdź teraz!

    Biuro i reklama
  • Kliknij i sprawdź teraz!

    Zdrowie i uroda
  • Kliknij i sprawdź teraz!

    Dom i ogród

Firma ALLNET to gwarancja udanych zakupów

Jesteśmy zarejestrowaną firmą działającą legalnie na terenie Polski. Dlatego też do każdej transakcji dołączamy dowód zakupu, w postaci paragonu lub - na życzenie Klienta - fakturę VAT.

W trosce o Twoje zamówienie współpracujemy tylko z najlepszymi przewoźnikami. Ubezpieczenie przesyłek kurierskich do 100% wartości. Reklamacje załatwiane od ręki po warunkiem spisania protokołu szkody.

Zawsze dbamy o zadowolenie naszych Klientów. Dlatego gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru - bez zbędnych pytań - prosto i bezproblemowo.

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u nextbit_pl za co najmniej 1 000 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
12,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
8,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka:
6,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
11,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
9,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka:
4,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka:
11,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
18,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

ALLNET Serwis
ul. Energetyków 19
20-468 Lublin
Dodatkowe informacje

REGULAMIN SPRZEDAŻY


PRZEDMIOT REGULACJI

1.1. Niniejszy Regulamin Sprzedaży – zwany dalej Regulaminem - ma zastosowanie do aukcji wystawianych za pośrednictwem portalu Allegro na koncie użytkownika Ozir_2010 w ramach zorganizowanej działalności gospodarczej sprzedającego prowadzonej pod firmą: Czerwiński Jacek ALLNET, Energetyków 19, 20-468 Lublin, NIP 9461605898  REGON 432708345, Ewidencja działalności prowadzona przez Prezydenta miasta Lublin, e-mail biuro@all-net.com.pl telefon 533373111, zwanego dalej Sklepem. 

1.2. Przedmiotem Regulaminu jest określenie zasad i warunków prowadzenia przez Sklep sprzedaży oraz świadczenia usług za pośrednictwem serwisu Allegro, w tym w szczególności: określenie praw i obowiązków uczestników aukcji, reguł związanych z zawieraniem i realizacją umów zawieranych na odległość oraz trybu postępowania reklamacyjnego.

1.3. Postanowienia Regulaminu w zakresie przedmiotu umowy nie mają zastosowania dla danego zamówienia w zakresie, w jakim pozostają w sprzeczności z jednoznaczną treścią zamieszczoną w opisie aukcji.

1.4. Składanie Zamówień jest możliwe poprzez funkcje portalu Allegro. Komunikacja Klientów ze Sklepem odbywa się przede wszystkim w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail, a także za pomocą 

aktualnie dostępnych mechanizmów lub formularzy kontaktowych udostępnionych przez portal Allegro.


ZASADY PROWADZENIA AUKCJI

2.1. Sklep prezentuje oferty sprzedaży posiadanego asortymentu wystawiając ogólnodostępne aukcje na portalu Allegro. Kupujący ma możliwość dokonywania zamówień w Sklepie w trybie 24 godzin/7 dni w tygodniu/365 dni w roku, z wyłączeniem okresu przerw technicznych przeprowadzanych na portalu Allegro lub przerw inwentarzowych powadzonych przez Sklep. 

2.2. Przedmiotem transakcji sprzedaży są legalnie wprowadzone na rynek polski oraz dopuszczone do obrotu towary. Informacja o producencie lub importerze danego towaru znajduje się w opisie aukcji, podobnie jak inne informacje, o ile są wymagane przez odrębne przepisy.

2.3. Każda aukcja zawiera opis przedmiotu aukcji określający jego istotne właściwości oraz stan, jak również warunki finansowe aukcji, tj. w szczególności cenę – obejmującą wszystkie jej składniki - oraz dodatkowo wskazuje koszty dostawy, które są uzależnione od wybranego przez kupującego sposobu płatności i dostawy. Wszystkie ceny podane na aukcjach są cenami brutto, a kwoty wyrażane są w złotych polskich (PLN). 

2.4. Standardowym sposobem płatności za zakupiony towar lub usługę jest dokonanie przez kupującego przelewu na rachunek bankowy Sklepu o numerze 85 1050 1953 1000 0090 6933 4226, ewentualnie także płatność za pobraniem. Aukcja może przewidywać w swojej treści inne formy płatności.

2.5. Warunki określone w aukcji są wiążące dla Sklepu przez cały czas trwania aukcji. Termin końcowy aukcji oznaczony jest w jej treści. Aukcja może być zakończona przed terminem na zasadach określonych w 

Regulaminie Allegro. 

2.6. Sklep udziela odpowiedzi na kierowane drogą mailową dodatkowe zapytania dotyczące aukcji. 

2.7. Zmiany i uzupełnienia treści aukcji dopuszczalne są na zasadach przewidzianych w Regulaminie Allegro.


OBOWIĄZKI STRON

3.1. Kupujący, który wygrał aukcję zobowiązany jest do zapłaty ceny wynikającej z tej zakończonej aukcji wraz z kosztami dostawy uzależnionymi od wybranej opcji dostawy, zaś Sklep zobowiązany jest do wydania rzeczy objętej przedmiotem aukcji. 

3.2. Zmiana warunków umowy wymaga zgody obu stron, a w przypadku zmian w ilości i rodzaju zakupionego asortymentu lub trybu dostawy, które mają wpływ na zwiększenie ceny lub kosztów wysyłki - w szczególności w razie wniosku o dokonanie ubezpieczenia przesyłki -  zmiana wymaga dokonania odpowiednich dopłat przez kupującego.

3.3. Płatności za nabyte w Sklepie towary (cena oraz koszty dostawy) dokonywane są za pomocą narzędzi płatniczych udostępnianych w Sklepie oraz na zasadach określonych w opisie aukcji. Użytkownik dokonuje zakupu towaru według cen oraz wysokości kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia. 

3.4. Klient dokonujący zakupu oferowanych przez Sklep produktów wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej przez Sprzedawcę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra  Finansów z dnia 14 lipca 2005 r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych  faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119) oraz zasadami wystawiania, przesyłania i przechowywania faktury elektronicznej. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej.

 

REKLAMACJE

Sklep rozpatruje reklamacje przekazane w formie elektronicznej na adres : serwis@all-net.com.pl lub pisemnie na adres Sklepu: Czerwiński Jacek ALLNET, Energetyków 19, 20-468 Lublin.

Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe klienta, oznaczenie aukcji, opis problemu. Dołączenie do reklamacji kopii faktury lub paragonu dokumentującej sprzedaż, szczegółowego opisu przyczyn reklamacji i dokumentacji fotograficznej potwierdzającej okoliczności opisane w reklamacji, jak również oznaczenie przesyłki lub maila określeniem (Reklamacja), pozwala przyśpieszyć czas rozpatrywania reklamacji przez Sklep.

Sklep rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej zgłoszenia. Odpowiedź udzielana jest w takiej samej formie w jakiej została zgłoszona reklamacja, chyba że co innego wynikało z jej treści.

Sklep nie przyjmuje kierowanych do niego przesyłek pocztowych odesłanych za pobraniem.

Odpowiedź na reklamację, o ile Klient nie zastrzegł sobie wyłącznie kontaktu w formie pisemnej, udzielana jest pisemnie lub w formie elektronicznej na podany do kontaktu adres poczty e-mail Klienta.

W razie sporu ze Sklepem konsument może korzystać z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, w tym w szczególności z doradztwa rzeczników konsumentów, mediacji wojewódzkich

inspektorów inspekcji handlowej, czy stałych polubownych sądów konsumenckich - tryb i organizację pracy tych instytucji określa ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów z dnia 16 lutego 2007 r. (Dz.U. Nr 50, poz. 331) oraz ustawa o Inspekcji Handlowej z dnia 15 grudnia 2000 r. (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25).

Szczegółowe informacje w przedmiocie sposobów polubownego rozpoznawania sporów konsumenckich znajdują się również na stronie http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.

 

GWARANCJA

Towary mogą posiadać gwarancję producenta lub importera, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez

gwaranta. Sklep nie udziela odrębnej gwarancji na sprzedawane towary.

Zasady gwarancji producenta lub importera nie są jednakowe dla wszystkich towarów objętych asortymentem Sklepu. Informacje o udzieleniu gwarancji, okresie obowiązywania gwarancji oraz

jej warunkach, zawarte są każdorazowo w opisie danego towaru oraz na kartach/drukach gwarancyjnych towarów dostarczanych Klientowi wraz z towarem.

Obowiązki gwaranta mogą w szczególności polegać na zwrocie zapłaconej ceny, wymianie rzeczy bądź jej naprawie oraz zapewnieniu innych usług.

Jeżeli została udzielona gwarancja co do jakości rzeczy sprzedanej, poczytuje się w razie wątpliwości,

że gwarant jest obowiązany do usunięcia wady fizycznej rzeczy lub do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, o ile wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w oświadczeniu gwarancyjnym.

Jeżeli w warunkach gwarancji nie zastrzeżono innego terminu, termin gwarancji wynosi dwa lata

licząc od dnia, kiedy rzecz została kupującemu wydana.


ZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ

Sklep jako sprzedawca jest obowiązany dostarczyć przedmiot umowy bez wad i ponosi odpowiedzialność względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:

1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

2)  nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

3)  nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

4)  została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.

Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Jeżeli kupującym jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego.

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa (wada prawna).

Zwroty

30 dni

Czas na odstąpienie od umowy

30 dni

Adres do zwrotu

ALLNET Jacek Czerwiński
Energetyków 19
20-468 Lublin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

SZCZEGÓLNE UPRAWNIENIA KONSUMENTÓW


1.1. Kupujący będący konsumentem, który zawarł umowę ze Sklepem korzystając w ramach aukcji z opcji Kup Teraz (umowa zawarta na odległość) może od niej w terminie 30 dni odstąpić bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt 1.11, 1.12 i 1.13 niniejszego paragrafu.

1.2. Jeżeli na wyraźne żądanie konsumenta wykonywanie usługi zamówionej w Sklepie ma się rozpocząć przed upływem terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, Sklep wymaga od konsumenta złożenia wyraźnego oświadczenia zawierającego takie żądanie - w szczególności takie żądanie może być złożone w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty e-mail.

1.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem Sklepu rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Natomiast w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – bieg tego terminu rozpoczyna się od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, zaś w przypadku umowy, która polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy. 

1.4. Bieg terminu do odstąpienia od umowy o świadczenie usług zawartej za pośrednictwem sklepu rozpoczyna się od daty zawarcia tej umowy o świadczenie usług.

1.5. Jeżeli konsument nie został poinformowany przez Sklep o prawie odstąpienia od umowy, prawo to wygasa po upływie 12 miesięcy od dnia upływu terminu określonego w pkt 1.1. niniejszego paragrafu. Jeżeli konsument został poinformowany przez Sklep o prawie odstąpienia od umowy przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym, termin do odstąpienia od umowy upływa po 14 dniach od udzielenia konsumentowi informacji o tym prawie.

1.6. Konsument może odstąpić od umowy, składając do Sklepu oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem, w tym wysłanie go drogą elektroniczną na adres e-mail Sklepu.

1.7. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sklep przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

1.8. Sklep zwraca konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności następuje na podane w formularzu konto bankowe użytkownika.

1.9. Jeżeli Sklep nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

1.10. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz do Sklepu lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sklep zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

1.11. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

1.12. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.

1.13. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z pkt 1.2.Regulaminu, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

1.14. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że Sklep nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy (o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość, a także o wzorze formularza odstąpienia od umowy, zawartym w załączniku nr 1 do Regulaminu).

1.15. W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy zawartej na odległość wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Sklep lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze Sklepem konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt 1.11, 1.12 i 1.13  niniejszego paragrafu. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, Sklep poinformuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy.

1.16. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

a) o świadczenie usług,jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

k) zawartej w drodze aukcji publicznej;

l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.