SAMSUNG GALAXY TAB 3 GT-P5210 16GB 1GB 5495Z (6542157674)

zakończona
379,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • stan: używany
  • przekątna ekranu (cale): 10.00 [in]
  • pamięć (GB): 16.00
  • system operacyjny: android
  • gwarancja: sprzedawcy
  • informacje dodatkowe: bluetooth, czytnik kart pamięci, GPS, HDMI, USB, wi-Fi

WITAM

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST

Samsung Galaxy Tab 3 10.1-inch WiFi

STAN BARDZO DOBRY TECHNICZNY ORAZ WIZUALNY


Dane kontaktowe:

Lombardexpres

03-733 Warszawa ul.Ząbkowska 4 lok. U42

Telefon 22 121 69 69

lombardexpres1@gmail­.com

Czynne 7 dni w tygodniu od 8 do 22

Serdecznie zapraszamy

Uwaga!

-wystawiamy fakturę Vat marża

-możliwy odbiór osobisty

-nie wysyłamy za pobraniem
5495ZMB

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 1 dzień

adres do zwrotu:
 
Na towar udzielamy 24h gwarancji! W przypadku wady towaru, należy w ciągu 24 godzin od otrzymaniu towaru nas powiadomić - inaczej nie uznamy zwrotu! Nie uznajemy zwrotów z tytułu nie udany prezent! Prosimy o przemyślane zakupy!

reklamacje

W przypadku wady towaru, należy w ciągu 24 godzin od otrzymaniu towaru nas powiadomić - inaczej nie rozpatrzymy reklamacji Nie odpowiadamy za uszkodzenia fizyczne wynikające z zaniedbań firmy kurierskiej! PO OTRZYMANIU PRZESYŁKI PROSZĘ NIE DAĆ SIĘ NAMÓWIĆ NA PODPISANIE ODBIORU PACZKI BEZ WCZEŚNIEJSZEGO SPRAWDZENIA ZAWARTOŚCI WSZELKIE NIEZGODNOŚCI - USZKODZENIE TOWARU, USZKODZENIE OPAKOWANIA PACZKI, BRAK TOWARU W PACZCE MUSZĄ BYĆ ZGŁOSZONE KURIEROWI, KTÓRY MA OBOWIĄZEK SPORZĄDZIĆ PROTOKÓŁ SZKODY, BEZ KTÓREGO NIE JESTEŚMY W STANIE UWZGLĘDNIĆ REKLAMACJI