Samsung Galaxy S8 G950FD Dual Sim 64GB LTE (Blue) (7016171354)

zakończona
2 973,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Paczkomaty 24/7 12,99 zł
  • Przesyłka kurierska 15,99 zł
  • Niemcy 99,99 zł
Zakupy od 4 000 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Wrocław, Polska
  • czas wysyłki: do 10 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • gwarancja: producenta
  • blokada simlock: brak blokady
  • system operacyjny: android
  • kolor: odcienie niebieskiego
  • dostawa z Polski: tak
  • pamięć RAM: 4 GB
  • wbudowana pamięć: 64 GB
  • dual SIM: tak

opis

Samsung Galaxy S8 G950FD Dual Sim 64GB LTE (Blue)

Gwarancja Producenta: 12 miesięcy, realizowana na terenie kraju + 24 miesiące rękojmi dla konsumentów!


Najświeższa dostawa! Dziś zamawiasz, dziś sprowadzamy
Gwarancja najnowszej wersji sprzętu i oprogramowania!
Wysyłka z Polski!
Koszt na aukcji = koszt finalny sprzętu. Bez żadnych dopłat!
Towar fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany przez producenta. Posiada komplet akcesoriów i polskie menu.
Nie posiada żadnych blokad i działa w każdej polskiej sieci.
Wystawiamy FV VAT 23% lub paragon fiskalny


Galaxy S8 i S8+ poszerzają granice Twojego świata. Zostały uwolnione z ograniczeń, aby umożliwić Ci prowadzenie interesów w miejscu i czasie który wybierzesz. Poznaj nowy sposób na biznesową skuteczność.

Produktywność

Wyświetlacz Infinity, Procesor 10 nm, Odporność na wodę i kurz, Hybrydowa karta SIM

Wyświetlacz Infinity

Duży wyświetlacz
dla wielozadaniowości

Pisz e-maile, pracuj na arkuszach kalkulacyjnych, lub wyświetlaj plik tekstowy, odpisując na sms. Robienie wielu rzeczy na raz jest łatwiejsze dzięki regulowanemu dzielonemu ekranowi. Teraz w razie potrzeby możesz zobaczyć jeszcze większą część prezentacji lub artkułu. Przestronny wyświetlacz Infinity w Galaxy S8 i S8+ jest nieskończenie bardziej przydatny do pracy na telefonie.

*Wyświetlacz Infinity: ekran o maksymalnie ograniczonych ramkach, zajmujący cały przód, od krawędzi do krawędzi

Procesor 10 nm

Praca z szybkim i energooszczędnym silnikiem

Gdy pracujesz nad projektami zakrojonymi na szeroką skalę, możesz mieć pewność, że Twój Galaxy S8 lub S8+ będzie tak szybki, jak tego potrzebujesz, dzięki procesorowi 10 nm. Jest on bardzo wydajniejszy i pozwala bez trudu zarządzać jednocześnie wieloma zadaniami. Zużywa też mniej energii, co zwiększa wydajność baterii.

*W porównaniu do Galaxy S7 and S7 edge.
*W oparciu o niezależne testy. Faktyczne wyniki mogą być różne w zależności od użytkowania.

Video of the layers within the Galaxy S8 showing the improved CPU and GPU
10nm Procesor
10% bardziej wydajny procesor
21% większe możliwości procesora graficznego

Odporność na wodę i kurz

Interesy kwitną, czy słońce, czy deszcz

Niezależnie od tego, czy jesteś w terenie, czy na deszczu, Twój Galaxy S8 lub S8+ będzie nadal działać. Na szczęście dzięki jego odporności na wodę i kurz możesz nieprzerwanie pracować bez względu na panujące warunki.

*Współczynnik IP68: wodoodporność do 1,5 m do 30 minut i ochrona przed kurzem, brudem i piaskiem. Wystarczy spłukać zabrudzenia i wysuszyć po kontakcie z wodą.

Karta SIM + karta microSD

Możliwości rozszerzania pamięci

Jeżeli potrzebujesz więcej pamięci, wystarczy zastąpić jedną z kart SIM kartą microSD. Galaxy S8 i S8+ umożliwia rozszerzenie pamięci do 256 GB, co pozwala mieć wszystkie pliki do pracy zawsze przy sobie.

*Karta MicroSD nie jest zawarta w zestawie. Dostępność usług podwójnego slotu SIM różni się w zależności od kraju.

Bezpieczeństwo

Skanowanie tęczówki oka (Iris)Samsung PassKnox 2.8

Skanowanie tęczówki oka (Iris)

Skanowanie tęczówki oka oznacza szybkość i bezpieczeństwo

Na swoim Galaxy S8 lub S8+ możesz przechowywać ważne dane firmowe. Opcja skanowania tęczówki oka to zaawansowane zabezpieczenie urządzenia i aplikacji na nim zainstalowanych. Wzór tęczówki oka jest praktycznie niemożliwy do odtworzenia, dzięki czemu uwierzytelnianie oparte o czytnik tęczówki należy do najbezpieczniejszych metod ochrony Twoich danych biznesowych przed dostępem niepożądanych osób.

*Dane biometryczne zgromadzone za pośrednictwem czytnika tęczówki oka nie nadają się do celów medycznych. Więcej informacji można uzyskać w instrukcji ochrony zdrowia i bezpiecznego stosowania produktu.

Skanowanie tęczówki

Samsung Pass

Dostęp do kont firmowych jest łatwy i bezpieczny

Uwierzytelnianie Samsung Pass umożliwia bezpieczny i łatwy dostęp do usług mobilnych poprzez skanowanie tęczówki oka lub odcisku palca w celu potwierdzenia tożsamości. Dzięki temu, że Samsung Pass jest zabezpieczone przez Samsung Knox i wykorzystuje protokół szyfrowania oparty o klucz publiczny, zapewnia niezrównane bezpieczeństwo. Jako platforma uwierzytelniania biometrycznego Samsung Pass może ułatwić Ci życie podczas korzystania z usług różnych branż.

*Dostępność Samsung Pass może różnić się w zależności od kraju.

Knox 2.8

Zabezpiecz swoją firmę dzięki ochronie w czasie rzeczywistym

Twoja praca jest bezpieczna na Galaxy S8 lub S8+, dzięki nowej wersji platformy Knox 2.8 która chroni ją przed osobami trzecimi i atakami złośliwego oprogramowania. Zabezpieczenia wbudowane są od poziomu chipa wzwyż, przez kilka warstw sprzętu i oprogramowania. Zapewnia to ochronę przed najnowszymi technikami naruszeń bezpieczeństwa urządzeń mobilnych oraz gwarantuje aktualność wszystkich aplikacji działających wewnątrz strefy TrustZone. Knox działa nieustannie. Platforma uzyskała certyfikaty 29 rządów na świecie.

*Dane na temat certyfikacji rządowej według stanu na marzec 2017 r.

Bezpieczny rozruch i zaufany rozruch (Secure Boot & Trusted Boot)

Certyfikat Root of Trust dla sprzętu

  • Wielowarstwowe bezpieczeństwo
  • Ochrona w czasie rzeczywistym
  • Szyfrowanie sprzętowe
  • Ogólnoświatowa certyfikacja

*Kontener Knox jest opcjonalny.

**TIMA jest to monitorowanie integralności jądra Linux oparte na technologii TrustZone.

Wygoda

Samsung DeX

Telefon, z którego korzysta się jak z komputera

Wygoda i moc komputera stacjonarnego w Twoich rękach dzięki Stacji Samsung DeX – wystarczy dostęp do dużego ekranu, klawiatury i myszki. Dzięki rozszerzonemu interfejsowi DeX pozwala na pełne wykorzystanie możliwości aplikacji, wyświetlanie dodatkowych treści i daje łatwy dostęp do wiadomości e-mail, zdjęć i plików na telefonie. Czy jesteś w poczekalni klasy biznesowej, czy w biurze obsługi klienta, wystarczy, że umieścisz telefon w stacji Samsung DeX, i już możesz przystąpić do pracy.

*Stacja DeX i akcesoria sprzedawane są oddzielnie.

Specyfikacja Techniczna

Komponenty Bazowe

Procesor

Exynos 8895

Ilość i rodzaj rdzeni procesora

4x Custom CPU + 4x Cortex-A53

Taktowanie zegara procesora (maksymalne)

2,30 GHz

Pamięć RAM

4 GB

Pamięć ROM

64 GB

System operacyjny

Android 7.0 Nougat + Samsung Experience

Ekran

Typ wyświetlacza

Super AMOLED

Przekątna w calach

5,8”

Rozdzielczość

1440 x 2960 px

Dodatkowe

Quad HD+

Łączność GSM

Ilość slotów Kart SIM

Dual Sim - standby slot hybrydowy

Obsługa LTE

Tak

Obsługa EU LTE B20 800 mhz

Tak

Współczynnik SAR

1,29 W/kg

Obudowa

Materiał wykonania

Szkło+metal+plastik

Wymiary obudowy w mm

162,50 x 74,80 x 8,60 mm

Waga

195,00 g

Wodoodporność

Tak – IP68

Wstrząsoodporność

Nie

Bateria

3000 mAh

Dodatkowe atrybuty

Aparaty fotograficzne

Matryca główna

Rozdzielczość

12 mpix

Rozmiar F

1,7

Optyczna stabilizacja obrazu

Tak

Dodatkowe technologie

DualPixel

Lampa Błyskowa

Tak

Rozdzielczość nagrywania wideo

2160p@30fps

Dodatkowe technologie

AF, OIS

Matryca Pomocnicza - portretowa

Rozdzielczość

Rozmiar F

Optyczna stabilizacja obrazu

Dodatkowe technologie

Lampa Błyskowa

Rozdzielczość nagrywania wideo

Dodatkowe technologie

Kamera frontowa

Rozdzielczość

8 mpix

Rozmiar F

1,7

Optyczna stabilizacja obrazu

Tak

Dodatkowe technologie

-

Lampa Błyskowa

Nie

Porty i komunikacja

Port komunikacyjny

USB typ C 3.1

Ładowanie bezprzewodowe

Tak

Wifi

Tak, v 802.11 a/b/g/n/ac

Bluetooth

Tak, v 5.0

GPS

Tak, A-GPS, GLONASS, BEIDU, GPS, GALILEO

NFC

Tak

Czytnik linii papilarnych

Tak

Gniazdo Jack 3,5 mm

Tak

Dodatkowe

Iris scanner, accelerometer, gyro, proximity, compass, barometer, heart rate, SpO2,



Za co dokładnie płacisz?

Firma z 9-letnim doświadczeniem
Zajmujemy się profesjonalnym importem rzadko spotykanych modeli urządzeń. Urządzenia są zawsze wysyłane z Polski! Są fabrycznie nowe, nigdy nie używane i posiadają oryginalne opakowanie oraz komplet akcesoriów.
Serwis u producenta
Nasza firma gwarantuje Państwu pełną obsługę serwisową urządzenia na terenie kraju. Urządzenie posiada pełną gwarancję producenta oraz możliwość bezpłatnych napraw gwarancyjnych. W cenę urządzenia wliczony jest 23% podatek VAT w pełni przez nas opłacony.
Przedłużająca się naprawa
Wysłałeś do nas swoje urządzenie, a z jakichś względów naprawa przeciąga się nawet powyżej 8 tygodni? Skorzystaj z naszego programu wymiany urządzeń i wymień telefon na nowy, więcej szczegółów na naszej stronie.
Wada zakupionego towaru
Odkryłeś wadę w urządzeniu? Zgłoś to do nas i odeślij urządzenie w ciągu 7 dni od daty jego otrzymania. Sprawdzimy Twój telefon i jeśli wada jest fabryczna wymienimy urządzenie na nowe.
Ubezpieczenie przesyłki
Każda przesyłka jest przez nas ubezpieczana, w razie zaginięcia w podróży twojego urządzenia zamawiamy kolejna, a sami odzyskujemy pieniadze z ubezpieczenia.
Profesjonalna Obsługa
Poprawna komunikacja i odpowiednie kompetencje to podstawa naszego biznesu, dzięki tym umiejętnością jesteśmy czolowym Polskim importerem. Zadzwoń lub napisz a na pewno Ci pomożemy.
ZNIŻKI, RABATY
Przy zakupie większej ilości lub podczas kolejnych zamówień dostniesz rabat. Opcja w zależności od zamówień do indywidualnego ustalnia.

Przebieg trasakcji krok po kroku


1
Kupujesz Telefon

Kupujesz telefon opcja “Kup Teraz”, jeśli nie jesteś czegoś pewny zadzwoń lub napisz do nas
2
Wpłata pieniedzy

Wpłacasz pieniądze za zamówiony telefon, a my potwierdzamy Twoją wpłatę
3
Oczekiwanie na dostawę

Zamawiamy opłacony telefon od dystrybutora z zagranicy, paczka jest ubezpieczona, urządzenia sprowadzamy z zagranicy
4
Wysyłka/Odbiór urządzenia

Paczka przechodzi przez Urząd Celny gdzie dokonujemy wszystkich opłat, telefon wysyłamy do Ciebie z Polski, możesz go odebrać w naszym sklepie w Warszawie.
Dostawa i płatność
od 12,99 zł

Lokalizacja: Wrocław, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u bludiode za co najmniej 4 000,00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,99 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
11 dni roboczych
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
12,99 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
11-12 dni roboczych

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
99,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
99,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Czechy
pierwsza sztuka
99,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Irlandia
pierwsza sztuka
99,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Słowacja
pierwsza sztuka
99,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Szwecja
pierwsza sztuka
99,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Holandia
pierwsza sztuka
99,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Litwa
pierwsza sztuka
99,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Norwegia
pierwsza sztuka
199,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Włochy
pierwsza sztuka
99,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Francja
pierwsza sztuka
99,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Belgia
pierwsza sztuka
99,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Dania
pierwsza sztuka
99,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Hiszpania
pierwsza sztuka
99,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Austria
pierwsza sztuka
99,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Punkty odbioru

Bludiode - Smulikowskiego
Smulikowskiego 4 lokal 318
00-389 Warszawa
woj. mazowieckie
tel.: 22 398 70 94

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00

wymagana przedpłata
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 

Rozdział V

Chcę reklamować swój towar z tytułu gwarancji

  1. Jeśli  jesteś podmiotem innym niż konsument – wyłączamy rękojmie, skorzystaj  proszę z gwarancji którą posiada każdy sprzęt o ile nie nastąpiło  wyłączenie wskutek winy kupującego.
  2. W naszym sklepie sprzedajemy  towar od różnych producentów. Jednak – no właśnie, jesteśmy sprzedawcą a  nie producentem. Dlatego to producent udziela gwarancji na zakupiony  sprzęt, chyba że wyraźnie informujemy inaczej. Kupujesz sprzęt jako  nie-konsument? Twoja gwarancja będzie trochę krótsza – o 12 miesięcy,  jednak nie krócej niż 12 miesięcy (o ile na karcie produktu nie jest  ustanowione inaczej). Gwarancję możesz jednak przedłużyć przy dodawaniu  do koszyka, ale jako firma Twój podstawowy termin ochrony wynosi owe 12  miesięcy + to co do niego dokupisz. Jeżeli gwarantem jest inny podmiot, w  szczególności producent sprzętu lub dystrybutor, to okres gwarancji  oraz jej warunki wynikają z informacji na stronie producenta,  odpowiedniej do rynku z którego pochodzi Twoje urządzenie.
  3. Jeśli  kupiony u nas towar odsprzedajesz dalej jako firma to okres gwarancji  może być dodatkowo przedłużony o 2 miesiące, jeśli nie sprzedałeś go od  razu. Przedstaw nam jedynie fakturę dla swojego klienta.
  4. Jeśli  chcesz reklamować swój sprzęt to skontaktuj się na początku  bezpośrednio z jego producentem – w większości przypadków będziesz mógł  go naprawić w kraju. Jeśli zamówiłeś towar rzadki i egzotyczny, z poza  dystrybucji krajowej to zgłoś się do nas. Pełną instrukcję reklamacyjną  znajdziesz na podstronie - http://bludiode.com/pl/info/jak-zglosic-reklamacje. Sprzęt w przypadku reklamacji u nas należy dostarczyć na swój koszt. My do Ciebie - odsyłamy na swój.
  5. Przyjmujemy  tylko urządzenia wysłane przez firmy kurierskie lub Pocztą Polską  oprócz usługi listu zwykłego, poleconego lub wartościowego, ale nie  dostarczonego osobiście – dzieje się tak ze względu na specyfikę naszego  działania – jest ona wyłącznie internetowa.
  6. Jeżeli  wykryłeś uszkodzenie swojego urządzenia w ciągu pierwszych 7 dni od  otrzymania urządzenia i wysłałeś odpowiednie zgłoszenie do nas  maksymalnie w 7 dniu od otrzymania urządzenia, to możesz wnioskować o  wymianę urządzenia na nowe. Warunkiem otrzymania nowego urządzenia jest
    1. Zgłoszenie reklamacji w naszym systemie on-line musisz wykonać maksymalnie w 7 dniu od otrzymania urządzenia. 
    2. W zgłoszeniu musisz wyraźnie zaznaczyć że chcesz otrzymać nowe urządzenie w związku z wykryciem wady w ciągu pierwszych 7 dni
    3. Musisz odesłać niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia sprzęt wraz ze wszystkimi akcesoriami które od nas dostałeś
    4. Sklep  musi potwierdzić występowanie usterki, nie może ona wynikać z zaniechań  ze strony użytkownika - braku aktualizacji systemu operacyjnego,  przywrócenia do ustawień fabrycznych, wymiany karty Sim na nowe,  stosowanie nie oryginalnych ładowarek, słowem wszystkich spraw które nie  wynikają z faktycznej wadliwości urządzenia.

      Po  otrzymaniu przez nas urządzenia i potwierdzeniu usterki, sklep zamówi  dla Ciebie nowy sprzęt. Oczekiwanie na nowe urządzenie nie powinno trwać  dłużej niż na pierwsze. Gwarancja na nowe urządzenie jest liczona od  momentu dostawy nowego urządzenia.
  7. Nie  stosujemy kart gwarancyjnych, łatwo się niszczą i można je zgubić –  dlatego potwierdzenie przyjęcia, statusy naprawy i wszelkie inne  informacje z systemu gwarancyjnego Sklepu są potwierdzeniem historii  napraw sprzętu, można je wydrukować. Na swojej stronie przechowujemy  takie informacje n/t napraw sprzętu przez 12mc od zakończenia ochrony  gwarancyjnej sprzętu (maksymalnie 5 lat)
  8. Warunki napraw gwarancyjnych sprzętu można znaleźć na stronie producenta sprzętu wybierając odpowiedni typ sprzętu.
  9. Jeśli  zakupiłeś sprzęt u nas, oznacza to że akceptujesz warunki gwarancji  producenta, nawet jeśli były dostępne one tylko w j. obcym. Do  tłumaczenia możesz użyć darmowego narzędzia google translate lub  poprosić nas o przetłumaczenie takich warunków. Zrób to jednak przed  zakupem.
  10. Jesteśmy sklepem, ale w niektórych  przypadkach pośredniczymy w naprawach gwarancyjnych sprzętu. Nasza rola  ogranicza się wtedy do przesłania Twojego urządzenia do odpowiedniego  serwisu. Niestety nie mamy wpływu na szybkość realizacji Twojej  reklamacji – to zależy od serwisu producenta. Nie bierzemy więc  odpowiedzialności za ew. opóźnienia w naprawie, choć staramy się by ich  nie było. Reklamacje powinny być rozpatrywane w odpowiednim czasie. Z  naszego doświadczenia wynika że termin reklamacji realizowanych poza  Kontynentem wynosi od 5 do maksymalnie 8 tygodni. Jeśli Twoja naprawa  trwa więcej niż 8 tygodni - skontaktuj się z nami, postaramy się znaleźć  rozwiązanie tej sytuacji
  11. Zanim prześlesz do nas  urządzenie które mamy wysłać do serwisu upewnij się że paczka ma w  widocznym miejscu numer reklamacji podany przez nasz system. Jeśli  prześlesz do nas paczkę bez tego numeru czas realizacji może się opóźnić  gdyż będziemy musieli namierzyć przesyłkę. Co do reguły nie otwieramy i  nie sprawdzamy Twojego urządzenia przed wysyłką do serwisu. Jest to  kwestia serwisu. Dlatego prosimy byś nie dołączał do przesyłki żadnych  akcesoriów które nie są przedmiotem reklamacji. Nie odpowiadamy za nie..
  12. Twój  sprzęt jest Twoją własnością, nie odpowiadamy za wszelkie dane  użytkownika zapisane na pamięci urządzenia elektronicznego oraz za ich  utratę/uszkodzenie. Musisz samodzielnie wykonać kopię zapasową  posiadanych danych.
  13. Producent sprzętu będzie serwisować sprzęt tylko jeśli nie uszkodziłeś go sam, a więc gwarancja jest nieważna gdy:
    1. sprzęt nosi ślady uszkodzeń mechanicznych lub działania cieczy
    2. sprzęt był otwierany lub naprawiany przez nieuprawnione osoby
    3. oprogramowanie sprzętu było zmieniane na nieoryginalne, bądź modyfikowane
    4. uszkodzenie powstało na wskutek eksploatacji w sposób niezgodny z opisanym w podręczniku użytkownika
    5. sprzęt został uszkodzony lub zniszczony na wskutek działania siły wyższej lub wpływów środowiska
    6. Miej  na uwadze że z przyczyn podanych w pkt 17. odmówimy także realizacji  rękojmi czy zgłoszenia towaru z powodu niezgodności z umową.
  14. Dziś  sprzęt elektroniczny jest bardzo powszechny, jest to biznes nisko  marżowy, dlatego każda utrata czasu naraża nasz na koszty. Sprawdź więc  dokładnie swój sprzęt przed zgłoszeniem go do serwisu. Jeśli okaże się  że jest on sprawny, będziemy musieli uwzględnić koszty czasochłonnej  ekspertyzy (czasami zajmuje to kilka godzin).
  15. Przestrzeń  magazynowa to dla nas koszt, jeśli więc nie odbierzesz przesyłki z  urządzeniem a następnie nie zgłosisz się do nas po swoje urządzenie w  ciągu 6 miesięcy, zakładamy że nie chcesz go odebrać. Taki sprzęt  przechodzi na naszą własność.
  16. Jeśli termin realizacji Twojej naprawy znacznie się przedłuża to:
    1. W przypadku gwarancji producenta i jej realizacji we własnym zakresie skontaktuj się z serwisem do którego wysłałeś sprzęt
    2. w przypadku gwarancji realizowanej za naszym pośrednictwem skontaktuj się z naszym działem serwisowym.
  17. Odbieramy  codziennie i wysyłamy dziesiątki paczek, dlatego jeśli są wątpliwości  do co jakiejś paczki zastrzegamy sobie możliwość odmowy odbioru sprzętu  opisanego nieprawidłowo, nie posiadającego na opakowaniu widocznego  numeru sprawy lub nie zgłoszonego obsłudze sprzętu jako urządzenie  przeznaczone do naprawy gwarancyjnej.

Rozdział VI

Chcę reklamować swój towar z tytułu rękojmi / niezdolności towaru z umową

  1. Czasami  i nam zdarzy się pomyłka w wysyłce, dlatego zwracamy za nią koszt do  19,99zł po okazaniu potwierdzenia zapłaty za koszt odsyłki  nieprawidłowego towaru w celu jego wymiany na prawidłowy. Zwrotu kwoty  dokonamy tylko w przypadku gdy:
    1. otrzymałeś towar niezgodny z umową - dotyczy to typu urządzenia, koloru
    2. po wymianie urządzenia po naprawie gwarancyjnej na nowe, gdy nowe urządzenie jest również uszkodzone
  2. Elektronika  bywa zawodna, jednak nie testujemy jej przed wysyłką do Ciebie, robi to  producent/gwarant sprzętu każdorazowo podczas produkcji sprzętu,  dlatego nie zwracamy kosztów wysyłki i zwrotu jeśli:
    1. urządzenie  jest uszkodzone bezpośrednio po wyjęciu z opakowania (dotyczy ok. 1%  całej sprzedaży) tzw. DOA. Na w/w ewentualność można zakupić pakiet  testowania urządzenia przez wysyłką do klienta w cenie 50zł brutto
    2. urządzenie po powrocie z serwisu ma nie naprawioną usterkę i nie wynika to z winy sklepu
  3. Jako  sprzedawca sklep odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w  rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w  zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz  art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego. Reklamacje,  wynikające z naruszenia praw gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie  niniejszego Regulaminu, należy kierować pisemnie na adres sklepu wraz z  reklamowanym przedmiotem. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej  reklamacji w terminie do 14 dni

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Bludiode sp. z o.o. (brak możliwości dostarczenia osobiście, wyłącznie wysyłka)
Plac Solny 13/52
50-061 Wrocław
Dodatkowe informacje

 

Rozdział V

Chcę reklamować swój towar z tytułu gwarancji

  1. Jeśli  jesteś podmiotem innym niż konsument – wyłączamy rękojmie, skorzystaj  proszę z gwarancji którą posiada każdy sprzęt o ile nie nastąpiło  wyłączenie wskutek winy kupującego.
  2. W naszym sklepie sprzedajemy  towar od różnych producentów. Jednak – no właśnie, jesteśmy sprzedawcą a  nie producentem. Dlatego to producent udziela gwarancji na zakupiony  sprzęt, chyba że wyraźnie informujemy inaczej. Kupujesz sprzęt jako  nie-konsument? Twoja gwarancja będzie trochę krótsza – o 12 miesięcy,  jednak nie krócej niż 12 miesięcy (o ile na karcie produktu nie jest  ustanowione inaczej). Jeżeli gwarantem jest inny podmiot, w  szczególności producent sprzętu lub dystrybutor, to okres gwarancji  oraz jej warunki wynikają z informacji na stronie producenta,  odpowiedniej do rynku z którego pochodzi Twoje urządzenie.
  3. Jeśli kupiony u nas towar odsprzedajesz dalej jako firma to okres gwarancji  może być dodatkowo przedłużony o 2 miesiące, jeśli nie sprzedałeś go od  razu. Przedstaw nam jedynie fakturę dla swojego klienta.
  4. Jeśli  chcesz reklamować swój sprzęt to skontaktuj się na początku  bezpośrednio z jego producentem – w większości przypadków będziesz mógł  go naprawić w kraju. Jeśli zamówiłeś towar rzadki i egzotyczny, z poza  dystrybucji krajowej to zgłoś się do nas - udostępnimy Ci wtedy nasz system reklamacyjny on-line. Sprzęt w przypadku reklamacji u nas należy dostarczyć na swój koszt. My do Ciebie - odsyłamy na swój.
  5. Przyjmujemy  tylko urządzenia wysłane przez firmy kurierskie lub Pocztą Polską  oprócz usługi listu zwykłego, poleconego lub wartościowego, ale nie  dostarczonego osobiście – dzieje się tak ze względu na specyfikę naszego  działania – jest ona wyłącznie internetowa.
  6. Jeżeli  wykryłeś uszkodzenie swojego urządzenia w ciągu pierwszych 7 dni od  otrzymania urządzenia i wysłałeś odpowiednie zgłoszenie do nas  maksymalnie w 7 dniu od otrzymania urządzenia, to możesz wnioskować o  wymianę urządzenia na nowe. Warunkiem otrzymania nowego urządzenia jest Zgłoszenie reklamacji w naszym systemie on-line musisz wykonać maksymalnie w 7 dniu od otrzymania urządzenia (jeśli chcesz skorzystać z tefo uprawnienia zapytaj o to w maksymalnie 6 dniu od otrzymania urządzenia, tak by 7 dzień był dniem złożenia wniosku) W zgłoszeniu musisz wyraźnie zaznaczyć że chcesz otrzymać nowe urządzenie w związku z wykryciem wady w ciągu pierwszych 7 dni. Musisz odesłać niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia sprzęt wraz ze wszystkimi akcesoriami które od nas dostałeś. Sklep  musi potwierdzić występowanie usterki, nie może ona wynikać z zaniechań  ze strony użytkownika - braku aktualizacji systemu operacyjnego,  przywrócenia do ustawień fabrycznych, wymiany karty Sim na nowe,  stosowanie nie oryginalnych ładowarek, słowem wszystkich spraw które nie  wynikają z faktycznej wadliwości urządzenia. Po otrzymaniu przez nas urządzenia i potwierdzeniu usterki, sklep zamówi  dla Ciebie nowy sprzęt. Oczekiwanie na nowe urządzenie nie powinno trwać  dłużej niż na pierwsze. Gwarancja na nowe urządzenie jest liczona od  momentu dostawy nowego urządzenia.
  7. Nie  stosujemy kart gwarancyjnych, łatwo się niszczą i można je zgubić –  dlatego potwierdzenie przyjęcia, statusy naprawy i wszelkie inne  informacje z systemu gwarancyjnego Sklepu są potwierdzeniem historii  napraw sprzętu, można je wydrukować. Na swojej stronie przechowujemy  takie informacje n/t napraw sprzętu przez 12mc od zakończenia ochrony  gwarancyjnej sprzętu (maksymalnie 5 lat)
  8. Warunki napraw gwarancyjnych sprzętu można znaleźć na stronie producenta sprzętu wybierając odpowiedni typ sprzętu.
  9. Jeśli  zakupiłeś sprzęt u nas, oznacza to że akceptujesz warunki gwarancji  producenta, nawet jeśli były dostępne one tylko w j. obcym. Do  tłumaczenia możesz użyć darmowego narzędzia google translate lub  poprosić nas o przetłumaczenie takich warunków. Zrób to jednak przed  zakupem.
  10. Jesteśmy sklepem, ale w niektórych  przypadkach pośredniczymy w naprawach gwarancyjnych sprzętu. Nasza rola  ogranicza się wtedy do przesłania Twojego urządzenia do odpowiedniego  serwisu. Niestety nie mamy wpływu na szybkość realizacji Twojej  reklamacji – to zależy od serwisu producenta. Nie bierzemy więc  odpowiedzialności za ew. opóźnienia w naprawie, choć staramy się by ich  nie było. Reklamacje powinny być rozpatrywane w odpowiednim czasie. Z  naszego doświadczenia wynika że termin reklamacji realizowanych poza  Kontynentem wynosi od 5 do maksymalnie 8 tygodni. Jeśli Twoja naprawa  trwa więcej niż 8 tygodni - skontaktuj się z nami, postaramy się znaleźć  rozwiązanie tej sytuacji, oferujemy bowiem tzw. Programy Gwarancyjne na wypadek długiej naprawy.
  11. Zanim prześlesz do nas  urządzenie które mamy wysłać do serwisu upewnij się że paczka ma w  widocznym miejscu numer reklamacji podany przez nasz system. Jeśli  prześlesz do nas paczkę bez tego numeru czas realizacji może się opóźnić  gdyż będziemy musieli namierzyć przesyłkę. Co do reguły nie otwieramy i  nie sprawdzamy Twojego urządzenia przed wysyłką do serwisu. Jest to  kwestia serwisu. Dlatego prosimy byś nie dołączał do przesyłki żadnych  akcesoriów które nie są przedmiotem reklamacji. Nie odpowiadamy za nie.
  12. Twój  sprzęt jest Twoją własnością, nie odpowiadamy za wszelkie dane  użytkownika zapisane na pamięci urządzenia elektronicznego oraz za ich  utratę/uszkodzenie. Musisz samodzielnie wykonać kopię zapasową  posiadanych danych.
  13. Producent sprzętu będzie serwisować sprzęt tylko jeśli nie uszkodziłeś go sam, a więc gwarancja jest nieważna gdy: sprzęt nosi ślady uszkodzeń mechanicznych lub działania cieczy, sprzęt był otwierany lub naprawiany przez nieuprawnione osoby, oprogramowanie sprzętu było zmieniane na nieoryginalne, bądź modyfikowane, uszkodzenie powstało na wskutek eksploatacji w sposób niezgodny z opisanym w podręczniku użytkownika, sprzęt został uszkodzony lub zniszczony na wskutek działania siły wyższej lub wpływów środowiska
    1. Miej  na uwadze że z przyczyn podanych wyżej odmówimy także realizacji  rękojmi czy zgłoszenia towaru z powodu niezgodności z umową.
  14. Dziś  sprzęt elektroniczny jest bardzo powszechny, jest to biznes nisko  marżowy, dlatego każda utrata czasu naraża nasz na koszty. Sprawdź więc  dokładnie swój sprzęt przed zgłoszeniem go do serwisu. Jeśli okaże się  że jest on sprawny, będziemy musieli uwzględnić koszty czasochłonnej  ekspertyzy (czasami zajmuje to kilka godzin).
  15. Przestrzeń  magazynowa to dla nas koszt, jeśli więc nie odbierzesz przesyłki z  urządzeniem a następnie nie zgłosisz się do nas po swoje urządzenie w  ciągu 6 miesięcy, zakładamy że nie chcesz go odebrać. Taki sprzęt  przechodzi na naszą własność.
  16. Jeśli termin realizacji Twojej naprawy znacznie się przedłuża to: W przypadku gwarancji producenta i jej realizacji we własnym zakresie skontaktuj się z serwisem do którego wysłałeś sprzęt. W przypadku gwarancji realizowanej za naszym pośrednictwem skontaktuj się z naszym działem serwisowym.
  17. Odbieramy  codziennie i wysyłamy dziesiątki paczek, dlatego jeśli są wątpliwości  do co jakiejś paczki zastrzegamy sobie możliwość odmowy odbioru sprzętu  opisanego nieprawidłowo, nie posiadającego na opakowaniu widocznego  numeru sprawy lub nie zgłoszonego obsłudze sprzętu jako urządzenie  przeznaczone do naprawy gwarancyjnej.

Rozdział VI

Chcę reklamować swój towar z tytułu rękojmi / niezdolności towaru z umową

  1. Czasami  i nam zdarzy się pomyłka w wysyłce, dlatego zwracamy za nią koszt do  19,99zł po okazaniu potwierdzenia zapłaty za koszt odsyłki  nieprawidłowego towaru w celu jego wymiany na prawidłowy. Zwrotu kwoty  dokonamy tylko w przypadku gdy: otrzymałeś towar niezgodny z umową - dotyczy to typu urządzenia, koloru, po wymianie urządzenia po naprawie gwarancyjnej na nowe, gdy nowe urządzenie jest również uszkodzone
  2. Elektronika  bywa zawodna, jednak nie testujemy jej przed wysyłką do Ciebie, robi to  producent/gwarant sprzętu każdorazowo podczas produkcji sprzętu,  dlatego nie zwracamy kosztów wysyłki i zwrotu jeśli: urządzenie  jest uszkodzone bezpośrednio po wyjęciu z opakowania (dotyczy ok. 1%  całej sprzedaży) tzw. DOA. Na w/w ewentualność można zakupić pakiet  testowania urządzenia przez wysyłką do klienta w cenie 50zł brutto, urządzenie po powrocie z serwisu ma nie naprawioną usterkę i nie wynika to z winy sklepu
  3. Jako  sprzedawca sklep odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w  rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w  zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz  art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego. Reklamacje,  wynikające z naruszenia praw gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie  niniejszego Regulaminu, należy kierować pisemnie na adres sklepu wraz z  reklamowanym przedmiotem. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej  reklamacji w terminie do 14 dni

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Bludiode sp z o.o. (brak możliwości zostawienia sprzętu osobiście, wyłącznie wysyłkowo)
Plac Solny 13/52
50-061 Wrocław

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Rozdział IV

Jestem konsumentem i chcę zwrócić swój towar

  1. Jeśli  dokonałeś zakupu jako Konsument czyli nie dokonywałeś zakupu na firmę  zgodnie z prawem możesz podjąć decyzję o zwrocie produktu w ciągu 14  dni. Musisz nas poinformować o tym fakcie najpóźniej 14 dnia od daty  otrzymania paczki. W celu dokonania zwrotu prosimy abyś wypełnił formularz i dostarczył do nas w formie elektronicznej bądź na adres sklepu.  Pamiętaj żeby do oświadczenia bądź paczki z urządzeniem dołączyć  oryginalny dowód zakupu. By uzyskać formularz - skontaktuj się z nami.
  2. Jeśli zwracasz towar to  otrzymasz pełny zwrot kosztów jeśli będzie on bez śladów użytkowania,  zapakowany w oryginalne opakowanie, będące częścią zestawu  sprzedażowego, nie naruszone wszystkie firmowo założone folie i  zabezpieczenia, kompletny zestaw akcesoriów, płyt CD i instrukcji oraz  dokumentacji. Prawo dopuszcza tzw. zwykły zarząd tj. rozpakowanie  urządzenia, odpakowanie baterii, uruchomienie. 
  3. Jeśli  nie posiadasz opakowania oryginalnego lub używałeś urządzenia  normalnie, w sposób wychodzący poza to co mógłbyś zrobić w sklepie  podczas oględzin, również możesz zwrócić towar, jednak sklep będzie  musiał pomniejszyć koszty zwrotu środków o pomniejszoną wartość  urządzenia.
  4. Pamiętaj że koszty wysyłki zwracamy w  kwocie minimalnej dla danego typu dostawy dla produktu. Nie zwracamy  kosztów instalacji oprogramowania lub kosztu usług wykonanych na  urządzeniu na Twoje życzenie, bo przecież wykonaliśmy je specjalnie dla  Ciebie.
  5. Koszt zwrotu towaru również leży po Twojej stronie.
  6. Jeśli zwracasz towar to od momentu oświadczenia o odstąpieniu masz kolejne 14 dni na odsyłkę towaru na własny koszt.
  7. Pieniądze za zwrócony produkt zwrócimy Ci nie wcześniej, niż po otrzymaniu urządzenia w celu stwierdzenia jego stanu.

O sprzedającym
bludiode
95,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

333

 

17

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,3

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,8

Dane firmy

Kontakt

  • 71 700 02 35
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Misja Naszą misją jest szerzenie mobilnych technologii, uświadamianie Państwa co do Pańswa wyborów oraz fachowe wsparanie was zarówno przed jak i po zakupie. Chcemy byście mogli Państwo wybrać dowolne urządzenie typu smartphone czy tablet, nie zależnie od tego dla jakiej części świata zostało przeznaczone. Staramy się unifikować rynki. Nie ma dla nas żadnych granic. Dostarczamy produkty najwyższej jakości, często niedostępne nigdzie indziej. Dużą uwagę przykładamy też do ceny produktu i jakości obsługi. Obecnie urządzenia mobilne wniknęły w każdy aspekt naszego życia, za pomocą smartphone, telefonu czy tabletu możemy zaplanować dzień, przeglądać Internet, korespondować przez e-mail czy robić filmy lub wykonywać zdjęcia. Wiele osób nie wyobraża sobie życia bez telefonu - stały kontakt, możliwość napisania sms’a wniknęła w nasze społeczeństwo. Tablet z kolei uwalnia nas od siedzenia przy biurku oraz plątaniny kabli, pozwala na komfortowe i wygodne przeglądanie Internetu czy oglądanie filmów, sprawia ze kontakt ze światem staje się szybki i przyjazny. Smartwach przedstawi najważniejsze informacje na nadgarstku, a inteligentne okulary potrafią zastąpić podstawowe smartphone! Przestrzegamy kodeksu pracy, prawa rynków na których funkcjonujemy. Szanujemy godność i zdanie każdego klienta, ale także i swoich pracowników. Powstaliśmy po to by technologia służyła człowiekowi, a nie odwrotnie. Informujemy o dobrodziejstwach nowoczesnych technologii ale także o zagrożeniach. 

Pozostałe informacje

  1. W naszym sklepie możesz zamówić towar przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu przez 365 dni w roku używając przycisku „Kup Teraz”. 
  2. Pamiętaj jednak że pracownicy naszego sklepu pracują od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 16:00. Gdy tylko odczytamy Twoje zamówienie sprawdzimy jego poprawność.    
  3. W naszym sklepie część towarów pochodzi z wewnętrznego magazynu – te wysyłamy od ręki, część z magazynu zewnętrznego – wysyłamy je w ciągu ok. 3 dni roboczych Są także towary sprowadzane na zamówienie, na te oczekuje się od 5 do 14 dni roboczych. Jeśli chcesz poznać dokładny czas dostawy skontaktuj się z nami
  4. Staramy się by cena, dostępność i opis prezentowanych towarów był jak najbardziej dokładny. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami! 
  5. Jeśli wybrałeś płatność z góry za swój towar, to rozpoczniemy jego realizację dopiero w momencie zaksięgowania Twoich środków. Taką płatnością jest również płatność ratalna, więc zaczniemy realizować Twoje zamówienie, dopiero gdy bank pozytywnie rozpatrzy Twój wniosek kredytowy.
  6. Jeśli złożyłeś zamówienie, ale nie chcesz byśmy przystępowali do jego realizacji, zrób to przed jego potwierdzeniem przez obsługę sklepu. Inaczej może zdarzyć się że Twój towar już został zamówiony. Anulowanie może być kłopotliwe jeśli będzie on sprowadzany np. z terenu poza unią europejską, lecz staramy się by i wtedy znaleźć wspólne rozwiązanie. 
  7. Dbamy o to by Twój towar był odpowiednio zabezpieczony zarówno przed transportem – jest pieczołowicie pakowany jak i przed kradzieżą – każdy ubezpieczamy na pełną jego wartość.
  8. Jeśli wybrałeś dostawę firmą kurierską to kurier podejmie próbę doręczenia przesyłki i gdy nie ma Cię na miejscu, zaniesie towar do pobliskiego Access Point w którym będziesz mógł go odebrać przez czas opisany przez regulamin firmy kurierskiej. Kurier ma Twój telefon, jednak jego pracodawca nie wymaga by z niego skorzystał jeśli nie zachodzi taka potrzeba. Dlatego status Twoje przesyłki monitoruj za pomocą otrzymanego listu przewozowego – na karcie statusu swojego zamówienia. Ten status znajdziesz w informacji o swoim zamówieniu którą otrzymasz na e-mail. Jeśli nie odbierzesz paczki podczas  prób doręczenia lub w odpowiednim czasie z Acces Point to firma kurierska automatycznie zwraca towar do nas i płacimy podwójnie za Twój transport. Gdy podejmujesz odbiór przesyłki od kuriera dla pewności sprawdź dobrze jej stan przed podpisaniem odbioru, czy posiada nienaruszone opakowanie zewnętrzne i taśmę zabezpieczającą Bludiode – jeśli masz wątpliwości odmów jej przyjęcia i skontaktuj się z nami.
  9. Jeśli wybierzesz dostawę za pomocą paczomatów Inpost to Twoja przesyłka oczekuje w paczkomacie przez 3 dni robocze. W momencie dotarcia paczki do paczkomatu otrzymasz SMS na wskazany przez siebie numer telefonu. Jeśli nie odbierzesz paczki przez te 3 dni, od otrzymania komunikatu, paczka zostaje przeniesiona do oddziału Inpost gdzie będzie oczekiwać na odbiór przez kolejne 14 dni. Jeśli i po tym terminie nie zostanie ona odebrana firma Inpost zwraca ją do nadawcy (Bludiode.com) i naliczone zostaną koszty zwrotu (identyczne jak w przypadku pierwszego kosztu - nadania przesyłki). Tak jak w przypadku kuriera tak i tu od momentu odebrania ją przez pracownika Inpost Paczkomaty odpowiada za nią ta właśnie firma. Jeśli stwierdzimy nieprawidłowości jeszcze przed tym zanim ją odbierzesz, zostaje ona zablokowana w paczkomacie do wyjaśnienia sytuacji. Jeśli natomiast już po jej odebraniu masz wątpliwości prosimy skontaktuj się z nami oraz firmą Inpost. Firma Inpost dostarczająca przesyłki za pośrednictwem paczkomatów zastrzega sobie prawo do monitorowania aktywności w pobliżu Paczkomatu. Nagrania mogą być wykorzystane w celach reklamacyjnych i udostępniane na wniosek uprawnionych podmiotów.
  10. Jeśli wybierasz transport pocztą – to wiedz że w przypadku uszkodzenia/zagubienia Poczta Polska zwraca maksymalnie 5cio krotność ceny nadania przesyłki. Chodzi o koszt który pokrywa sklep. Dlatego Pocztą Polska wysyłamy przedmioty tylko do kwoty 499zł (tylko akcesoria i przedmioty nie będące urządzeniami).
  11. Jeśli już po odebraniu przesyłki masz wątpliwości co do stanu zawartości paczki skontaktuj się z dostawcą paczki w celu sporządzenia protokołu szkody. Protokół szkody nie jest konieczny do złożenia reklamacji, lecz znacznie ją przyśpiesza.     Jeśli reklamujesz uszkodzenie paczki to obowiązuje Cię regulamin firmy dostarczającej. 
  12. Terminy doręczenia podane na stronie powinny się sprawdzić w większości przypadków. Zauważ jednak że zawsze opisujemy je jako orientacyjne.  Dzieje się tak gdyż usługi transportowe, także te od naszych dostawców do nas mogą się opóźnić z przyczyn niezależnych. Jeśli Twoje zamówienie jest realizowane za długo – możesz upomnieć się o rabat!