Samsung Galaxy S7 EDGE - GOLD - WARSZAWA VAT23% (6541308342)

zakończona
2 694,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • pamięć: 32GB
  • pamięć RAM (MB): 4098.00
  • dostawa z Polski: tak
  • stan: nowy
  • kolor: złoty
  • budowa: standardowa
  • gwarancja: producenta
  • system operacyjny: android
  • rozdzielczość aparatu (Mpx): 12.00
  • informacje dodatkowe: java, MMS, odtwarzacz MP3, obsługa video, slot kart pamięci, przeglądarka WWW, e-mail, radio, ekran dotykowy, dyktafon, GPS, moduł NFC, podwyższona odporność

WARSZAWA

ul. Grażyny 15 lok. 15

( przecznica z Puławskiej )

Poniedziałek - Piątek

10:00 - 17:00
Sobota

10:00-14:00

12 384 81 54 wew. 3
allegro@outlet.gsm.p­l


Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F

KOLOR: GOLD PLATINUM

TYLKO ODBIÓR OSOBISTY W WARSZAWIE !

_________Zawartość zestawu:_______

- Telefon

- Ładowarka
- Kabel USB

- Słuchawki
- Pudełko
- Instrukcje

____Dodatkowe informacje:____

100% Oryginał
Polskie Menu
2 Lata Gwarancji
Faktura VAT23%
Brak Blokady Sim-lock

________Stan:________

___________Raty __________

________________Specyfikacja:______________

Zdecydowana większość oferowanego towaru znajduje się fizycznie w naszych punktach odbioru. Zalecamy jednak potwierdzanie dostępności danego modelu bezpośrednio przed przyjazdem.

_________Gwarancja oraz dowód zakupu:_______

Urządzenie fabrycznie nowe. Objęte jest gwarancją liczoną od dnia wysyłki. Wraz z urządzeniem otrzymujecie Państwo dowód zakupu - paragon lub pełną fakturę VAT 23% (na życzenie).
!!! NIE PRZEPŁACAJ !!! KUP TUTAJ !!!
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 74 1020 2892 0000 5802 0435 7620
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
dodatkowe informacje
ODBIÓR OSOBISTY :

Biuro Sklepów Internetowych
Warszawa ul. Grażyny 15

można zapłacić gotówką na miejscu lub opłacić z góry przelewem
( większość towarów znajduje się fizycznie w naszych placówkach , jeżeli nie ma jednak wyraźnego potwierdzenia z naszej strony że towar gotowy jest do odbioru - dobrze jest upewnić się przed przyjazdem że odbiór jest już możliwy )

Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
NetRepublic
Gęsia 8
31-535 Kraków
Polska
 
III. ODSTĄPIENIE OD UMOWY 1. Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów dostarczenia mu zakupionego Produktu. Jeżeli jednak Klient będący Konsumentem wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb. 3. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania). 4. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient będący Konsumentem wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez tego Klienta weszła w posiadanie rzeczy. 5. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia używając danych wskazanych w § 1 ust 1 pkt 1 Regulaminu, tj. w przypadku złożenia oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy: 1) drogą elektroniczną – należy wysłać skan podpisanego oświadczenia na adres: allegro@outlet.gsm.pl. 2) za pomocą operatora pocztowego – należy wysłać podpisane oświadczenie woli na adres NetRepublic, ul. Gęsia 8, 31-535 Kraków, z sugerowanym dopiskiem „odstąpienie od umowy”. 6. Klient będący Konsumentem może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza znajduje się poniżej treści Regulaminu. 7. Sprzedający za pośrednictwem korespondencji e-mail niezwłocznie przesyła Klientowi będącemu Konsumentem potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 8. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, by wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 9. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Klient zwraca Sprzedającemu zakupiony Produkt, a Sprzedający zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia Klientowi rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. 10. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 11. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 12. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 13. Klient niebędący Konsumentem nie może skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, może natomiast odmówić przyjęcia towaru w przypadku, gdy otrzymany towar nie jest zgodny ze złożonym zamówieniem.

reklamacje

IV. REKLAMACJE Z TYTUŁU RĘKOJMI 1. Wszystkie Produkty są fabrycznie nowe i wolne od wad fizycznych i prawnych - chyba że na stronie produktowej wskazano inaczej - oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 2. Sprzedający jest odpowiedzialny względem Klienta będącego Konsumentem, jeżeli sprzedany nowy Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Zgodnie z art. 558. § 1. Kodeksu cywilnego, Sprzedający wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi wobec Klientów niebędących Konsumentami z zastrzeżeniem obowiązujących przepisów prawa. W przypadku Produktu nienowego, wady Produktu są opisane na Stronie Produktowej, Sprzedający jest odpowiedzialny względem Klienta będącego Konsumentem, jeżeli sprzedany taki Produkt ma wadę fizyczną lub prawną inną niż opisana na Stronie produktowej. 3. Zgodnie z art. 556 (1) § 1 Kodeksu cywilnego, wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: 1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; 2) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; 3) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; 4) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym; 4. Zgodnie z art. 556 (1) § 3 Kodeksu cywilnego, rzecz sprzedana ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedającego lub osobę trzecią, za którą Sprzedający ponosi odpowiedzialność, albo przez kupującego, który postąpił według instrukcji otrzymanej od sprzedawcy. 5. Uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego użytkowania nie podlegają rękojmi. 6. Zgodnie z art. 557. § 1 Kodeksu cywilnego, Sprzedający jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. 7. Zgodnie z art. 557. § 3 Kodeksu cywilnego, Sprzedający nie jest odpowiedzialny względem kupującego będącego konsumentem za to, że rzecz sprzedana nie ma właściwości wynikających z publicznych zapewnień, o których mowa w art. 5561 § 2, jeżeli zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję kupującego o zawarciu umowy sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży. 8. W sytuacji wystąpienia wady Klient może złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi i zażądać podjęcia jednego z czterech działań, zgodnie ze swoim wyborem: 1) wymiany towaru na nowy; 2) naprawy towaru; 3) obniżenia ceny; 4) odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. 9. Sprzedający może zaproponować inne rozwiązanie z uwzględnieniem następujących okoliczności: 1) łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru; 2) charakter wady – istotna czy nieistotna; 3) to, czy towar był wcześniej reklamowany. 10. W przypadku, gdy Klient żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, Sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania gdy opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania przez Sprzedającego albo, w porównaniu z drugim z możliwych żądań, wymagałaby nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 11. Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi w ciągu dwóch lat od daty wydania mu danego Produktu. 12. Celem rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego, Klient powinien dostarczyć Sprzedającemu reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu tego produktu od Sprzedającego oraz opisem reklamacji. Dla możliwie najkrótszego czasu rozpatrywania reklamacji i rozwiązania problemu Sprzedający wskazuje, że warto przywrócić Produkt do ustawień fabrycznych. 13. Adres, pod którym Klient może składać reklamację to adres NetRepublic, ul. Gęsia 8, 31-535 Kraków. 14. Reklamacja powinna zostać sporządzona w formie pisemnej i powinna zawierać: dane osobowe, nazwę konta użytkownika oraz opis i uzasadnienie reklamacji. 15. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia od Klienta. 16. Zgodnie z art. 561§ 2. Kodeksu cywilnego, Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. 17. Wysyłka naprawionego lub wymienionego w ramach reklamacji towaru następuje na koszt Sprzedającego. 18. Pozostałe warunki reklamacji określa Kodeks cywilny. V. GWARANCJA 1. Sprzedający gwarantuje w okresie gwarancji sprawną pracę zakupionego u niego Produktu, który nie jest objęty gwarancją producenta. 2. Produkt objęty jest gwarancją naliczanymi od daty wydania przedmiotu Kupującemu na okres 24 miesięcy na urządzenie główne, 3 miesiące na baterie, kable i ładowarki, zwanymi dalej „okresami gwarancji”. 3. Ochrona gwarancyjna dotyczy jedynie wad i defektów produkcyjnych powstałych z przyczyn tkwiących w przedmiocie sprzedaży oraz objawiających się wadliwym działaniem mechanicznym Produktu. 4. Gwarancja Sprzedającego obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 5. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. 6. Sprzedający zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad fizycznych, jeżeli wady urządzenia głównego lub jego poszczególnych akcesoriów ujawnią się w okresie gwarancji. Klientowi przysługuje żądanie dostarczenia przedmiotu sprzedaży wolnego od wad, jeżeli w terminie gwarancji dokonane zostały co najmniej 4 jego naprawy, a przedmiot sprzedaży jest nadal wadliwy. 7. Klient składający reklamację z tytułu gwarancji powinien dostarczyć wadliwy przedmiot wraz z czytelnym dowodem zakupu, opisem reklamacji i danymi teleadresowymi Kupującego, na koszt Sprzedającego pod adres: NetRepublic Łukasz Szot, ul. Gęsia 8, 31-535 Kraków. 8. Termin wykonania obowiązków gwarancyjnych przez Sprzedającego wynosi 60 dni. 9. Gwarant odmówi zrealizowania żądań Kupującego wynikających z niniejszego dokumentu, w przypadku gdy: 1) stwierdzi mechaniczne, chemiczne, termiczne uszkodzenia spowodowane przez nabywcę, 2) uszkodzenia i wady powstały na skutek używania i przechowywania przedmiotu sprzedaży niezgodnie z instrukcją obsługi, 3) naprawy podjęto przez nabywcę we własnym zakresie; 4) wymieniono samowolnie poszczególne elementy sprzętu na nieoryginalne lub używane. 10. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Gwarancją mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego. 11. Pozostałe warunki gwarancji i uprawnienia Klienta określa Karta gwarancyjna dołączona do konkretnego Produktu.

pozostałe informacje

Sprzedający: Łukasz Szot prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Łukasz Szot NetRepublic z siedzibą w Niepołomicach (32-005), przy ul. Wielicka 47A, posiadający NIP: 6782684612, REGON: 356890110, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, telefon kontaktowy: 12 384 81 54, adres e-mail: allegro@outlet.gsm.pl. Adresy dodatkowych miejsc wykonywania działalności przez Sprzedającego: ul. Gęsia 8, 31-535 Kraków, ul. Grażyny 15 lok. 15, 02-548 Warszawa. Adres, pod którym konsument może składać reklamację: NetRepublic, ul. Gęsia 8, kod 31-535 Kraków. INFORMACJE OD SPRZEDAJĄCEGO I. INFORMACJE OGÓLNE 1. Niniejsze informacje od Sprzedającego są uzupełnieniem warunków transakcji podanych w zakładce „opis” oraz „dostawa i płatność”, jak również postanowień regulaminu platformy handlowej Allegro, dostępnego pod adresem http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php (zwanym dalej: Regulaminem Allegro), za pomocą której Sprzedający sprzedaje wystawione przez siebie przedmioty. Sprzedający posługuje się poszczególnymi terminami zgodnie z ich definicjami zawartymi w Regulaminie Allegro. 2. Sprzedającym jest Łukasz Szot prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Łukasz Szot NetRepublic z siedzibą w Niepołomicach (32-005), przy ul. Wielicka 47A, posiadający NIP: 6782684612, REGON: 356890110, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, telefon kontaktowy: 12 384 81 54, adres e-mail: allegro@outlet.gsm.pl. 3. Kontakt ze Sprzedającym jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 17:00, w soboty od 10:00 do 14:00 za pomocą telefonu lub wiadomości wysłanej za pośrednictwem poczty elektronicznej. Koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora oraz nie jest wyższy niż stosowane zwykle za korzystanie z danego środka porozumiewania się. 9. Żaden fragment publikacji Sprzedającego na platformie handlowej Allegro nie może być wykorzystany w całości bądź jakiejkolwiek części do innych celów niż osobiste, tj. w szczególności: powielany, przetwarzany, tłumaczony, wprowadzony do obrotu, modyfikowany, chociażby w formie częściowej, utrwalany oraz rozpowszechniany, w tym poprzez umieszczenie na serwerze, bez zgody Sprzedającego. 10. Główne cechy świadczenia, w tym cechy oferowanego Towaru, zakres gwarancji oraz wskazanie gwaranta, są określone w zakładce „Opis” na stronie transakcji. 11. Każdy z Użytkowników zobowiązany jest do poszanowania praw autorskich wynikających z obowiązujących przepisów prawa pod rygorem odpowiedzialności cywilnoprawnej oraz karnej. 12. Każdy konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu została udostępniona unijna platforma internetowa ODR, dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia poru dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. Adres poczty elektronicznej Sprzedającego, pod którym można się z nim skontaktować, to allegro@outlet.gsm.pl. 13. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 14. Ewentualne spory powstałe między Użytkownikiem niebędącym konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego a Sprzedającego rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Sprzedającego. 15. Ilekroć w Regulaminie przewidziano możliwość lub obowiązek skontaktowania się Użytkownika z Administratorem, kontakt taki powinien nastąpić przy użyciu poczty elektronicznej na adres e-mail Sprzedającego allegro@outlet.gsm.pl. II. DOSTAWA I FORMY PŁATNOŚCI 1. Sprzedający umożliwia odbiór osobisty zakupionego Towaru w placówce wskazanej w zakładce „Dostawa i płatność”. 2. Możliwe są następujące formy płatności: 1) przy odbiorze zamówienia w placówce wskazanej w zakładce „Dostawa i płatność” gotówką lub kartą płatniczą; 2) w formie przedpłaty przelewem w terminie 7 dni od złożenia zamówienia: a) za pośrednictwem PayU Express – szczegółowe zasady w Regulaminie Allegro (http://faq.allegro.pl/szukaj/PayU/26125/jak-zaplacic-za-przedmiot-przez-payu) b) przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedającego o numerze 74 1020 2892 0000 5802 0435 7620. przy wyborze opcji odbioru osobistego, przesyłki kurierskiej, pocztowej realizowanej przez Poczta Polska S.A. – usługa Paczka 48 albo Inpost Paczkomaty Sp. z o.o. – usługa Paczkomaty 24/7. 3. W przypadku wyboru formy płatności przy odbiorze osobistym, zamówienie jest przygotowywane do wysyłki po kompletnym wypełnieniu formularza dostawy. 4. W przypadku wyboru formy płatności po dokonaniu przedpłaty, zamówienie jest przygotowane do odbioru po wypełnieniu formularza dostawy oraz zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedającego. 5. Szczegółowe warunki odbioru i form płatności wskazane są w zakładce „Dostawa i płatność”. 6. Sprzedaż towarów dokumentowana jest przez Sklep poprzez wystawiane paragonów fiskalnych lub faktur VAT - stosownie do obowiązujących przepisów oraz życzenia Użytkownika. 7. Termin przygotowania zamówienia do odbioru wynosi maksymalnie 10 dni od daty wypełnienia procedury złożenia zamówienia. 8. Sprzedający informuje, że nie zgadza się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua.