Samsung Galaxy Note 4 BEZ SIM,3 KOLORY, GW24PL (6483838219)

zakończona
1 419,89 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • pamięć: 32GB
  • dostawa z Polski: nie
  • stan: nowy
  • kolor: inny
  • blokada simlock: brak blokady
  • budowa: standardowa
  • gwarancja: serwisowa
  • system operacyjny: android
  • dzwonki: polifoniczne, true-tone, MP3
  • komunikacja: bluetooth, wi-Fi, LTE
  • transmisja danych: GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, LTE
  • informacje dodatkowe: java, MMS, odtwarzacz MP3, przeglądarka WWW, e-mail, ekran dotykowy, dyktafon, GPS

Przedmiotem aukcji jest

Samsung Galaxy Note 4 SM-N910F

Gwarancja 24 miesiące na terenie Polski

Czarny, biały, złoty

Wszystkie akcesoria producenta

Polskie Menu

Po zakupie w wiadomości do sprzedającego lub w e-mailu do nas proszę podać wybrany kolor, wymienione powyżej kolory zawsze są dostępne, w przypadku braku wiadomości wyślemy najbardziej popularny kolor.

Model and Physical Features Samsung Galaxy Note 4 SM-N910F
Brand Samsung
Model Galaxy Note 4 SM-N910F
Also known as Samsung Galaxy Note 4 Europe, Samsung Muscat
Country or region where it's sold feature not registered
Release Date October, 2014
Design / Type Bar
Depth 8.5 millimeters (0.33 inches)
Size (width x height) 78.6 x 153.5 millimeters (3.09 x 6.04 in)
Weight 176 grams (6.16 ounces)
Qwerty physical keyboard Not supported
Antenna Internal antenna
Water protection Not supported
Operating System (OS) Samsung Galaxy Note 4 SM-N910F
Operating System Android 4.4.4 KitKat
Firmware update Android 5.0.2 Lollipop
Chipset and Hardware Samsung Galaxy Note 4 SM-N910F
CPU / Processor Qualcomm Snapdragon 805 APQ8084 Pro / Krait 450
Processor Clock / Cores 2700Mhz 32bits Quad-Core
RAM Memory 3GB LPDDR3
GPU Graphical Controller Qualcomm Adreno 420
Internal Storage 32GB (25GB user available)
External Storage Until 128GB microSD, microSDHC, microSDXC
Mobile Networks and Data Samsung Galaxy Note 4 SM-N910F
Dual SIM Not supported
SIM Card Slots 1 sim
SIM Card Type micro SIM (3FF)
GSM Mhz Band Quad-Band 850/900/1800/1900
2G Network GSM 850/900/1800/1900
3G Network UMTS 850/900/1900/2100
4G Network LTE Cat4 700/800/850/900/1800­/1900/2100/2600 (Bands 1,2,3,4,5,7,8,17,20)
Data Network GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, HSUPA, HSPA+, LTE, LTE-A
2G Network SIM2 Not supported
3G Network SIM2 Not supported
4G Network SIM2 Not supported
Data Network SIM2 Not supported
Maximum Speed Download 150 Mbps
Maximum Speed Upload 50 Mbps
Messaging and Calling Samsung Galaxy Note 4 SM-N910F
SMS SMS with SWYPE
MMS Supported
E-mail Supported
Push Mail Supported
Speakerphone Supported
Video Calling Supported
Call Control Voice dialing, Voice recorder, Voice commands
Display and Graphical System Samsung Galaxy Note 4 SM-N910F
Screen size (inches) 5.7"
Display Type Super AMOLED
Touchscreen Capacitive Multitouch 10-points
Display Resolution 1440 x 2560 pixels
Pixel density (dot pitch) 515 PPI
Colors 16 million
Scratch-resistant glass Gorilla Glass 4
Digital Camera / Camcorder Samsung Galaxy Note 4 SM-N910F
Main Camera 16 MegaPixels (15.93)
Main Camera resolution 4608 x 3456 pixels
Flash LED Flash
Zoom Only digital zoom
Autofocus Supported
Touch focus Supported
Smile detection Supported
Face detection Supported
Sensor Size 1/2.6" inches
Aperture F f/2.2
BSI Sensor Supported
HDR HDR photo/video only main camera
Front-Camera 3.7 MegaPixels (3.69)
Front-Camera resolution 2560 x 1440 pixels
Multimedia Samsung Galaxy Note 4 SM-N910F
Video Recording 4K UHD (3840 x 2160 pixels) 30 fps
Video Rec Secondary Camera 2K UHD (2560 x 1440 pixels)
Radio Not supported
TV Not supported
Video formats MP4, DivX, XviD, H.264, H.263, WMV
Audios formats MP3, WAV, WMA, eAAC+, AC3, FLAC
Connectivity and Interfaces Samsung Galaxy Note 4 SM-N910F
USB USB 2.0 Micro-B (Micro-USB)
TV output USB micro-B with MHL-3
Audio output 3.5mm jack
Bluetooth 4.1 version with A2DP
WiFi 802.11 a/b/g/n/ac
DLNA Supported
NFC Supported
GPS A-GPS, GeoTagging, GLONASS
Infrared port Supported
Other Functions Samsung Galaxy Note 4 SM-N910F
Active noise cancellation Supported
Vibrating Alert Supported
Ringtones Polyphonic and customized
Web Browser HTML, XHTML, HTML5
Flash Player Not supported
Java Not supported
Sensors Accelerometer, Gyroscope, Proximity, Compass, Barometer, Temperature, Humidity, Gesture and Ambient Light
Other features - Colors: Black, White, Pink, Gold
- USB OTG On-The-Go
- Samsung TouchWiz UX
- Fingerprint sensor
- S Pen stylus
- Beidou GPS
- S-Voice natural language
- Dropbox 50GB
- Samsung Gear S compatible
- ANT+ support
- WiFi direct
- WiFi hotspot
Power Supply and Autonomy Samsung Galaxy Note 4 SM-N910F
Battery Technology Lithium ion - Removable
Battery Capacity 3220 mAh
Battery Model feature not registered
Talk Time 1200 minutes | 20 hours | 0.8 day
  • Masz pytania ?
  • Chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 8.00 do 16.00
Telefon
535 275 954
email
Clevershop@hoga.pl
  • Zakupiony przedmiot jest wysyłany z Chin Pocztą Holenderską lub Singapurską. Każda przesyłka ma numer trackingowy do śledzenia. Czas dostawy wynosi 10-29 dni roboczych, ale najczęściej jest to 14-18 dni kalendarzowych. W sporadycznych przypadkach (1-2 % przypadków) czas dostawy może się nieco wydłużyć ponad deklarowane 29 dni roboczych. Jeśli przesyłka nie zostanie dostarczona w ciągu 60 dni kalendarzowych, to wtedy uznanajemy ją za zaginioną i zwracamy Kupującemu pieniądze.
  • O wysyłce towaru informujemy każdego Kupującego e-mailem, w którym podajemy także numer przesyłki oraz adresy stron do jej śledzenia.
Przesyłkę w kraju dostarczy
  • Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę "O mnie" i zapoznaj się z naszym PEŁNYM REGULAMINEM. Dokonanie zakupu na naszej aukcji jest równoznaczne z akceptacją naszego Regulaminu. W punktach poniżej prezentujemy jedynie najważniejsze wycinki z Regulaminu.
  • Oferując do sprzedaży przedmiot w niniejszej aukcji działamy w modelu dropshippingu jako niezależny agent handlowy w imieniu i na rzecz spółki zagranicznej z siedzibą w Shenzhen, Chiny.
  • Nie jesteśmy importerami oferowanego do sprzedaży przedmiotu. Towar wysyłany jest spoza Unii Europejskiej, a wiec może zostać poddany wyrywkowej kontroli Urzędu Celnego (5-10% przypadków) i Kupujący może zostać obciążony przez Urząd Celny VAT-em w wysokości 23% zapłaconej ceny. Cło na telefony komórkowe wynosi 0%. Z doświadczenia wiemy, że wszystkie firmy chińskie dokonujące wysyłek towarów do klientów detalicznych w Unii Europejskiej zazwyczaj opisują je jako podarunek (gift), w związku z czym prawdopodobieństwo naliczenia przez Urząd Celny VAT-u jest nieduże.

Przyjmujemy płatności

41 1950 0001 2006 2675 0918 0001

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 791 532 825
    Nasz konsultant odpowie na Państwa pytania od poniedziałku do soboty 8:00 - 14:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Paweł Chasikowski
Węgierska 5/21
92-314 Łódź
Polska
 
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza odstąpienia od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Paweł Chasikowski Węgierska 5/21 92-314 Łódź Ja ................................ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy: ......................................................................................................................, numer oferty ......................................... . Data zawarcia umowy to ..................., data odbioru:.................................. Imię i nazwisko: ...................................................................................... Login Allegro: ......................................................................................... Adres: ................................................................................................... Nr rachunku bankowego: ......................................................................... Data: ..................................................................................................... .................................................................. Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać rzecz na adres do zwrotów towarów podany powyżej niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Adres do reklamacji i odsyłek gwarancyjnych: Paweł Chasikowski (Gwarancja) Ul. Węgierska 5/21 92-314 Łódź Warunki gwarancji - oświadczenie gwarancyjne: 1. Udzielamy nabywcy towaru -klientowi gwarancji jakości na sprawne działanie towaru, zakupionego na naszym koncie Allegro. 2. Okres gwarancji wynosi dwa lata licząc od dnia, kiedy rzecz została kupującemu wydana. 3. Obowiązkiem gwaranta jest naprawienie wadliwej rzeczy, a w zależności od decyzji gwaranta wymiana lub zwrot ceny. 4. Zasięg ochrony gwarancyjnej nie jest ograniczony terytorialnie. 5. Gwarantem jest firma Paweł Chasikowski, ul. Węgierska 5/21, 92-314 Łódź; adres e-mail: Clevershop@hoga.pl .6. Gwarant może realizować uprawnienia klienta ze współpracy z zewnętrznymi podmiotami, z którymi ma podpisane stosowne umowy w tym zakresie.7. Uprawnienia klienta z tytułu udzielonej gwarancji wygasają automatycznie: a) po upływie okresu gwarancji; b) w przypadku dokonania jakichkolwiek zmian, modyfikacji, uzupełniania lub wymiany towaru lub którejkolwiek z jego części przez nabywcę lub podmiot inny niż gwarant lub upoważniony przez gwaranta;c) w przypadku eksploatacji towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem oraz wskazówkami gwaranta i producenta towaru; d) w przypadku braku odpowiedniej konserwacji towaru, zgodnie ze wskazówkami gwaranta i producenta towaru; e) w przypadku gdy uszkodzenia lub wady towaru powstały na skutek: szkodliwego promieniowania, jakiegokolwiek urazu mechanicznego, zwarcia instalacji elektrycznej; w przypadku stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb lub numerów seryjnych towaru albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację towaru. 8. Zgłoszenie wady towaru przez nabywcę i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez gwaranta oświadczenia klienta o zgłoszeniu wady towaru oraz wadliwego towaru. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez gwaranta, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. Gwarant rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku konieczności wysłania wadliwego towaru lub jego części do specjalistycznych serwisów w Polsce lub w Chinach lub do dystrybutora w Chinach okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 60 dni roboczych. 9. Adres, pod którym należy składać zgłoszenia gwarancyjne i odsyłać wadliwy towar: Paweł Chasikowski (Gwarancja) ul. Węgierska 5/21 92-314 Łódź adres e-mail: Clevershop@hoga.pl 10. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, nazwa użytkownika na Allegro, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zakupu reklamowanego towaru oraz numer aukcji Allegro, na której dokonano zakupu - opis zgłaszanej wady towaru. Uprasza się, aby niniejsze informacje dołączać do towaru odsyłanego w ramach gwarancji. Brak tych informacji w przesyłce z odsyłanym towarem może w znaczny sposób opóźnić lub uniemożliwić rozpatrzenie reklamacji gwarancyjnej (np. w przypadku braku możliwości zidentyfikowania nadawcy przesyłki, gdy adres nadawcy przesyłki będzie nieczytelny lub etykieta adresowa uszkodzona). 11. W przypadku, gdy w toku analizy zasadności reklamacji i oględzin wadliwego towaru lub jego części, gwarant stwierdzi, iż naruszono warunki udzielonej gwarancji, w szczególności towar lub jego części zostały zmodyfikowane w zakresie właściwości fizycznych lub prawnych, gwarant poinformuje o tym klienta, zwracając mu wadliwy towar na jego koszt i ryzyko, a nabywca towaru zobowiązany jest do pokrycia poniesionych przez gwaranta kosztów. 12. Gwarant nie ma obowiązku dostarczenia klientowi zastępczego towaru na czas trwania procedury reklamacyjnej. 13. Wadliwy towar klient powinien dostarczyć w opakowaniu, które będzie zapewniało odpowiedni poziom ochrony towaru podczas transportu. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia w transporcie do gwaranta. 14. Klient zobowiązany jest dokonać archiwizacji danych znajdujących się w pamięci urządzenia (np. telefonu komórkowego, smartfona) . Wyłączną odpowiedzialność za dane znajdujące się na nośniku ponosi klient. W przypadku, gdy klient dostarcza wraz z wadliwym towarem dodatkowe akcesoria, nośniki, oprogramowanie zobowiązany jest do przedłożenia pisemnej informacji o tym fakcie. Wyłączną odpowiedzialność za utratę wskazanych powyżej elementów ponosi klient. 15. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego względem sprzedawcy towaru konsumpcyjnego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Opis procedury reklamacyjnej (rękojmia): Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem Clevershop@hoga.pl, lub w formie pisemnej na podany adres do reklamacji Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, nazwa użytkownika na Allegro, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji oraz numer aukcji Allegro, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Niniejsze informacje prosimy także dołączyć także do towaru odsyłanego w ramach reklamacji. Brak tych informacji w przesyłce z odsyłanym towarem może w znaczny sposób utrudnić, opóźnić lub w skrajnych przypadkach uniemożliwić rozpatrzenie reklamacji (np. brak możliwości identyfikacji przesyłki wobec nieczytelności lub braku adresu nadawcy przesyłki). Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Brak odpowiedzi w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji w prawidłowej postaci oznacza jej uznanie.

pozostałe informacje

Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługujeKupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę zawyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Sprzedający oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Łodzi. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich".