Samsung Galaxy J7 2016 Złoty J710F (6694831003)

1 098,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
  • Paczkomaty 24/7 gratis
  • lokalizacja: Cała Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • budowa: standardowa
  • pamięć: 16GB
  • gwarancja: producenta
  • blokada simlock: brak blokady
  • system operacyjny: android
  • rozdzielczość aparatu (Mpx): 13.0
  • wielkość wyświetlacza: ponad 5 cali
  • pamięć RAM (MB): 2048.0
  • kolor: odcienie białego
  • dostawa z Polski: tak
  • rozdzielczość: 720x1280
  • informacje dodatkowe: MMS, odtwarzacz MP3, obsługa video, slot kart pamięci, przeglądarka WWW, e-mail, ekran dotykowy, kamera video-rozmowy, GPS
  • komunikacja: bluetooth, wi-Fi
| Kod producenta: SM-J710FZDNXEO | GS-T-SAM-0006

Wybierz oficjalny sklep Samsung

Zestaw:

Samsung Galaxy J7 2016 Złoty J710F

  • przekątna wyświetlacza: 5.5 cale
  • częstotliwość taktowania:
  • ilość rdzeni: 8
  • pamięć RAM: 2048 MB
  • pamięć flash: 16 GB
  • system operacyjny: Android 6.0
  • transmisja danych: 4G LTE
    HSPA
    3G
  • aparat fotograficzny z tyłu: 13 Mpix
  • aparat fotograficzny z przodu: 5 Mpix
  • kolor: złoty
  • komunikacja: WiFi 802.11 b/g/n
    Bluetooth 4.1
    ANT+

  do góry

Galeria

  do góry

Specyfikacja

stan
  • nowy
gwarancja
  • 2 lata w serwisie zewnętrznym
producent
  • Samsung
rodzaj obudowy
  • jednobryłowa
wymiary
  • 151.7 x 76 x 7.8 mm
rodzaj
  • smartfon
waga
  • 170 g
kolor
  • złoty
przekątna wyświetlacza
  • 5.5 cale
technologia wykonania
  • pojemnościowy
  • Super Amoled
multi-touch
  • tak
wprowadzanie danych
  • ekran dotykowy
rozdzielczość w poziomie
  • 720 piksele
rozdzielczość w pionie
  • 1280 piksele
ilość wyświetlanych kolorów
  • 16 mln
platforma
  • Android
system operacyjny
  • Android 6.0
częstotliwość taktowania
  • 1600 MHz
ilość rdzeni
  • 8
pamięć RAM
  • 2048 MB
pamięć flash
  • 16 GB
obsługa kart pamięci
  • microSD
maks. pojemność karty pamięci
  • 256 GB
transmisja danych
  • 4G LTE
  • HSPA
  • 3G
komunikacja
  • WiFi 802.11 b/g/n
  • Bluetooth 4.1
  • ANT+
aparat fotograficzny z tyłu
  • 13 Mpix
aparat fotograficzny z przodu
  • 5 Mpix
autofocus
  • tak
lampa błyskowa
  • LED
nagrywanie filmów
  • 1080p
zastosowany akumulator
  • litowo-jonowy
pojemność akumulatora
  • 3300 mAh
wymienny akumulator
  • nie
ładowanie przez USB
  • tak
funkcje
  • system głośnomówiący
  • terminarz
  • wybieranie głosowe
  • przeglądarka html
czujniki i komponenty
  • akcelerometr
  • GPS + GLONASS
  • GPS z AGPS
  • czujnik zbliżeniowy
akcesoria
  • ładowarka sieciowa
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczkomaty 24/7 gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Komputronik S.A.
Wołczyńska 37
60-003 Poznań
NIP: 972-09-02-729
REGON: 634404229
KRS: 0000270885

kontakt

  • 61 66 88 500
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 21:00

reklamacje

Procedura reklamacji 1. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Komputronik S.A. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania. 2. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym Komputronik S.A. wskazane jest uzyskanie numeru RMA od pracownika Komputronik S.A. obsługującego Sklep Strefy Marek Allegro. 3. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu (w szczególności dotyczy to monitorów, zestawów komputerowych, laptopów, tabletów, telefonów itd. ). 4. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. 5. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym Komputronik SA i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta. 6. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta). W przypadku ich braku Komputronik SA rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona w Komputronik S.A. 7. Niniejszym informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym rekomendowane jest sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci. 8. W przypadku reklamacji obejmującej zestaw komputerowy wyprodukowany przez Komputronik S.A., obsługa serwisu Komputronik S.A. przyjmuje wyłącznie towar opisany na dowodzie zakupu jako "zestaw komputerowy". 9. Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji: a) Dostarczenie towaru jest bezpłatne; w tym celu klient powinien skorzystać z usług przewoźnika DHL Express (Poland) Sp. z o.o. i wypełnić prawidłowo formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie sklepu komputronik.pl., 10. Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za wady towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1 roku. 11. Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Komputronik SA uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.

pozostałe informacje

Komputronik S.A. dokłada starań, by ewentualne spory, w tym

reklamacyjne, zamykać w ciągu 30 dni. Jeżeli w tym terminie strony nie

osiągną porozumienia, klient powinien założyć, że postępowanie zostało

zakończone.

Komputronik nie zgadza się na pozasądowe rozwiązywanie sporów

konsumenckich, przez podmiot uprawniony w rozumieniu art. 31 ustawy o

pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016 r. poz. 1823),

zgodnie z rejestrem Prezesa UOKIK:

https://uokik.gov.pl/download.php?id1480

W przypadku sporu konsumenckiego sugerujemy kontakt z najbliższym

rzecznikiem praw konsumenckich, Państwowym Inspektoratem Inspekcji

Handlowej lub sądem powszechnym.


Oferta dotyczy kompletu elementów, w związku z tym na fakturze mogą występować jako oddzielnie pozycje.