Samsung Galaxy J5 (6910942391)

zakończona
200,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
  • lokalizacja: Stąporków, Polska
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor: odcienie czarnego
  • dostawa z Polski: tak
  • gwarancja: brak
  • typ: smartfon
  • marka: Samsung
  • ekran dotykowy: tak
  • system operacyjny: android
  • wyjmowana bateria: tak
  • dual SIM: nie
  • blokada simlock: brak blokady
  • wbudowana pamięć: 4 GB
  • pamięć RAM: 1,5 GB
  • materiał: szkło, tworzywo sztuczne
Opis przedmiotu
Telefon w średnim stanie wizualnym. Podrapana tylna klapka, oparte narożniki. Stłuczona szybka. Dotyk sprawny, wszystkie funkcje działają.
W zestawie pudełko, ładowarka, słuchawki
Informacje dodatkowe
Zwroty i reklamacje
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 19 1140 2004 0000 3702 7416 1157
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

reklamacje

Opis procedury reklamacji: RainbowCube odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej na adres e-mail: rainbowcube@rainbowcube.com, lub w formie pisemnej na adres RainbowCube Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, nick allegro oraz nr telefonu - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Odesłanie reklamowanego przedmiotu odbywa się na koszt RainbowCube, po wcześniejszym kontakcie z RainbowCube w celu ustalenie terminu i formy odsyłki reklamowanego przedmiotu - w przypadku stwierdzenia braku zasadności reklamacji kupujący zostanie obciążony kwotą powtórnego wysłania towaru do niego. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że RainbowCube niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez RainbowCube albo RainbowCube nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął. RainbowCube rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni RainbowCube nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi RainbowCube. Adres do reklamacji: RainbowCube Michał Jedynak Wąglów 42 26-220 Stąporków tel.: 500 693 256 e-mail: rainbowcube@rainbowcube.com

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Michał Jedynak
Wąglów 42
26-220 Stąporków
PL