Samsung Galaxy J3 2016 Gold Gw.24m/c VAT23% (P) (6999465947)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
479,00 zł
z 3 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Paczkomaty 24/7 darmowa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 25,00 zł
  • lokalizacja: Kraków, Warszawa, Wrocław, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: odcienie złotego
  • blokada simlock: brak blokady
  • system operacyjny: android
  • wbudowana pamięć: 8 GB
  • pamięć RAM: 1,5 GB
  • komunikacja: bluetooth, wi-Fi

opis

KRAKÓW
ul. Gęsia 8
( tył Galerii Kazimierz )

WARSZAWA
ul. Grażyny 15
( Przecznica ul. Puławskiej )

WROCŁAW
ul. Cybulskiego 41



Czynne:

Poniedziałek - Piątek
10:00 - 17:00

Sobota
10:00 - 14:00

Przed przyjazdem prosimy o kontakt

Kurier:
Koszt przesyłki 0 zł
Przesyłka pobraniowa 29 zł
Paczkomaty InPost - 0 zł


WSZYSTKIE PRZESYŁKI UBEZPIECZAMY !

Przyjmujemy wpłaty przez:


oraz bezpośrednio na konto:
18 1090 2590 0000 0001 3256 0746
(w tytule przelewu prosimy wpisać nick z allegro)

Jesteśmy legalnie działającą firmą na każdy produkt wystawiamy Paragon lub Fakturę VAT 23% (pełna faktura Vat 23% - nie marża !)

Telefon
12 384 81 54

E-mail
allegro@nanosim.pl

Zamówienia hurtowe
hurt@netrepublic.pl

Witamy na aukcji NanoSim

Jesteśmy niezależnym dystrybutorem telefonów komórkowych co pozwala nam na znaczne obniżanie cen proponowanych towarów oraz szybszego dostępu do nowości.

Naszą firmę wyróżnia kompleksowość oferty, zindywidualizowane podejście do klienta, stabilność, wiarygodność oraz profesjonalizm.


Wszystkie nasze urządzenia wysyłane są bezpośrednio z Polski.

Zakupy na raty ( kliknij i wypełnij wniosek )

OPIS TELEFONU

STAN: 100% NOWY, POWYSTAWOWY

SIMLOCK: BRAK BLOKADY

DYSTRYBUCJA: EUROPEJSKA

JĘZYKI: POLSKI + WIELE INNYCH

KOLOR: ZŁOTY

GWARANCJA: 24 MIESIĄCE

POWYSTAWOWY, ORYGINALNY

SAMSUNG Galaxy J3 2016 SM-J320FN

SINGLE-SIM

Pełny zestaw w oryginalnym pudełku.

Kolor: "Gold"

Urządzenie POWYSTAWOWE

Możliwe lekkie ryski lub zadrapania.


Produkt dostępny od ręki - wysyłamy najszybciej jak to tylko możliwe

Wszystkie paczki wysyłamy dobrze zabezpieczone

Wszystkie produkty są oryginalne - ŻADNA CHIŃSKA PODRÓBKA !

Wystawiamy Fakturę VAT 23% - NIE MARŻA !

W ZESTAWIE OTRZYMUJESZ:

- Telefon
- Oryginalny Kabel USB
- Słuchawki

- Oryginalna Ładowarka
- Dokumenty

- Oryginalne Pudełko

SPECYFIKACJA URZĄDZENIA:

!! AUKCJA DOTYCZY WERSJI SINGLE SIM !!!
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: 04.12.2017 – 17.12.2017. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Kraków, Warszawa, Wrocław, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
29,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Dodatkowe informacje

Odbiory Osobiste: Kraków, ul. Gęsia 8 Warszawa, ul. Grażyny 15 Przy wyborze odbioru osobistego, prosimy o podanie miasta w jakim chcą Państwo odebrać zamówiony produkt.

Punkty odbioru

Warszawa
Grażyny 15
02-548 Warszawa
woj. mazowieckie
tel.: 222282178

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 17:00
  • sobota 10:00 - 14:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Wrocław
Cybulskiego 41
52-007 Wrocław
woj. dolnośląskie
tel.: 717242183

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 17:00
  • sobota 10:00 - 14:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Kraków
ul. Gęsia 8
31-535 Kraków
woj. małopolskie
tel.: 123848154

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 17:00
  • sobota 10:00 - 14:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

  

1. Sprzedający gwarantuje w okresie gwarancji sprawną pracę zakupionego u niego Produktu, który nie jest objęty gwarancją producenta.

2. Produkt objęty jest gwarancją naliczanymi od daty wydania przedmiotu Kupującemu na okres 24 miesięcy na urządzenie główne, 3 miesiące na baterie, kable i ładowarki, zwanymi dalej „okresami gwarancji”.

3. Ochrona gwarancyjna dotyczy jedynie wad i defektów produkcyjnych powstałych z przyczyn tkwiących w przedmiocie sprzedaży oraz objawiających się wadliwym działaniem mechanicznym Produktu.

4. Gwarancja Sprzedającego obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

5. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

6. Sprzedający zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad fizycznych, jeżeli wady urządzenia głównego lub jego poszczególnych akcesoriów ujawnią się w okresie gwarancji. Klientowi przysługuje żądanie dostarczenia przedmiotu sprzedaży wolnego od wad, jeżeli w terminie gwarancji dokonane zostały co najmniej 4 jego naprawy, a przedmiot sprzedaży jest nadal wadliwy.

7. Klient składający reklamację z tytułu gwarancji powinien dostarczyć wadliwy przedmiot wraz z czytelnym dowodem zakupu, opisem reklamacji i danymi teleadresowymi Kupującego, pod adres: NetRepublic Łukasz Szot, ul. Gęsia 8, 31-535 Kraków.

8. Termin wykonania obowiązków gwarancyjnych przez Sprzedającego wynosi 30 dni. 

9. Gwarant odmówi zrealizowania żądań Kupującego wynikających z niniejszego dokumentu, w przypadku gdy:

1) stwierdzi mechaniczne, chemiczne, termiczne uszkodzenia spowodowane przez nabywcę,

2) uszkodzenia i wady powstały na skutek używania i przechowywania przedmiotu sprzedaży niezgodnie z instrukcją obsługi,

3) naprawy podjęto przez nabywcę we własnym zakresie;

4) wymieniono samowolnie poszczególne elementy sprzętu na nieoryginalne lub używane.

10. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Gwarancją mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.

11. Pozostałe warunki gwarancji i uprawnienia Klienta określa Karta gwarancyjna dołączona do konkretnego Produktu.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

NetRepublic
ul. Gęsia 8
31-535 Kraków
Dodatkowe informacje

1. Wszystkie Produkty są fabrycznie nowe i wolne od wad fizycznych i prawnych - chyba że na stronie produktowej wskazano inaczej - oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

2. Sprzedający jest odpowiedzialny względem Klienta będącego Konsumentem, jeżeli sprzedany nowy Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Zgodnie z art. 558. § 1. Kodeksu cywilnego, Sprzedający wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi wobec Klientów niebędących Konsumentami z zastrzeżeniem obowiązujących przepisów prawa. W przypadku Produktu nienowego, wady Produktu są opisane na Stronie Produktowej, Sprzedający jest odpowiedzialny względem Klienta będącego Konsumentem, jeżeli sprzedany taki Produkt ma wadę fizyczną lub prawną inną niż opisana na Stronie produktowej.

3. Zgodnie z art. 556 (1) § 1 Kodeksu cywilnego, wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:

1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

2) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

3) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

4) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym;

4. Zgodnie z art. 556 (1) § 3 Kodeksu cywilnego, rzecz sprzedana ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedającego lub osobę trzecią, za którą Sprzedający ponosi odpowiedzialność, albo przez kupującego, który postąpił według instrukcji otrzymanej od sprzedawcy.

5. Uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego użytkowania nie podlegają rękojmi.

6. Zgodnie z art. 557. § 1 Kodeksu cywilnego, Sprzedający jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.

7. Zgodnie z art. 557. § 3 Kodeksu cywilnego, Sprzedający nie jest odpowiedzialny względem kupującego będącego konsumentem za to, że rzecz sprzedana nie ma właściwości wynikających z publicznych zapewnień, o których mowa w art. 5561 § 2, jeżeli zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję kupującego o zawarciu umowy sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży.

8. W sytuacji wystąpienia wady Klient może złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi i zażądać podjęcia jednego z czterech działań, zgodnie ze swoim wyborem: 

1) wymiany towaru na nowy;

2) naprawy towaru; 

3) obniżenia ceny;

4) odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

9. Sprzedający może zaproponować inne rozwiązanie z uwzględnieniem następujących okoliczności:

1) łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru; 

2) charakter wady – istotna czy nieistotna; 

3) to, czy towar był wcześniej reklamowany.

10. W przypadku, gdy Klient żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, Sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania gdy opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania przez Sprzedającego albo, w porównaniu z drugim z możliwych żądań, wymagałaby nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

11. Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi w ciągu dwóch lat od daty wydania mu danego Produktu. 

12. Celem rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego, Klient powinien dostarczyć Sprzedającemu reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu tego produktu od Sprzedającego oraz opisem reklamacji. Dla możliwie najkrótszego czasu rozpatrywania reklamacji i rozwiązania problemu Sprzedający wskazuje, że warto przywrócić Produkt do ustawień fabrycznych. 

13. Adres, pod którym Klient może składać reklamację to adres NetRepublic, ul. Gęsia 8, 31-535 Kraków.

14. Reklamacja powinna zostać sporządzona w formie pisemnej i powinna zawierać: dane osobowe, nazwę konta użytkownika oraz opis i uzasadnienie reklamacji. 

15. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia od Klienta. 

16. Zgodnie z art. 561§ 2. Kodeksu cywilnego, Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego.

17. Wysyłka naprawionego lub wymienionego w ramach reklamacji towaru następuje na koszt Sprzedającego.

18. Pozostałe warunki reklamacji określa Kodeks cywilny.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

NetRepublic
ul. Gęsia 8
31-535 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów dostarczenia mu zakupionego Produktu. Jeżeli jednak Klient będący Konsumentem wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb.

3. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).

4. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient będący Konsumentem wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez tego Klienta weszła w posiadanie rzeczy.

5. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia używając danych wskazanych w § 1 ust 1 pkt 1 Regulaminu, tj. w przypadku złożenia oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy:

1) drogą elektroniczną – należy wysłać skan podpisanego oświadczenia na adres: allegro@nanosim.pl

2) za pomocą operatora pocztowego – należy wysłać podpisane oświadczenie woli na adres NetRepublic, ul. Gęsia 8, 31-535 Kraków, z sugerowanym dopiskiem „odstąpienie od umowy”.

6. Klient będący Konsumentem może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza znajduje się poniżej treści Regulaminu.

7. Sprzedający za pośrednictwem korespondencji e-mail niezwłocznie przesyła Klientowi będącemu Konsumentem potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

8. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, by wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

9. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Klient zwraca Sprzedającemu zakupiony Produkt, a Sprzedający zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia Klientowi rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.

10. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

11. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

12. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 

13. Klient niebędący Konsumentem nie może skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, może natomiast odmówić przyjęcia towaru w przypadku, gdy otrzymany towar nie jest zgodny ze złożonym zamówieniem.

O sprzedającym
nanosim_pl
94,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

2197

 

135

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,7

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

4,7

Dane firmy

Kontakt

  • 12 384 81 54
poniedziałek - piątek
10:00 - 17:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

W punkcie odbioru możliwość zapłaty gotówką oraz kartą.

Pozostałe informacje

Sprzedający: Łukasz Szot prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Łukasz Szot NetRepublic z siedzibą w Niepołomicach (32-005), przy ul. Wielicka 47A, posiadający NIP: 6782684612, REGON: 356890110, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, telefon kontaktowy: 12 384 81 54, adres e-mail: allegro@nanosim.pl.

Adresy dodatkowych miejsc wykonywania działalności przez Sprzedającego:

ul. Wojciecha Cybulskiego 41, 50-205 Wrocław,

ul. Gęsia 8, 31-535 Kraków,

ul. Grażyny 15 lok. 15, 02-548 Warszawa,

Adres, pod którym konsument może składać reklamację: NetRepublic, ul. Gęsia 8, kod 31-535 Kraków.

INFORMACJE OD SPRZEDAJĄCEGO

I. INFORMACJE OGÓLNE

1. Niniejsze informacje od Sprzedającego są uzupełnieniem warunków transakcji podanych w zakładce „opis” oraz „dostawa i płatność”, jak również postanowień regulaminu platformy handlowej Allegro, dostępnego pod adresem http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php (zwanym dalej: Regulaminem Allegro), za pomocą której Sprzedający sprzedaje wystawione przez siebie przedmioty. Sprzedający posługuje się poszczególnymi terminami zgodnie z ich definicjami zawartymi w Regulaminie Allegro.

2. Sprzedającym jest Łukasz Szot prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Łukasz Szot NetRepublic z siedzibą w Niepołomicach (32-005), przy ul. Wielicka 47A, posiadający NIP: 6782684612, REGON: 356890110, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, telefon kontaktowy: 12 384 81 54, adres e-mail: allegro@nanosim.pl.

3. Kontakt ze Sprzedającym jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 10: 00 – 17: 00, za pomocą telefonu lub wiadomości wysłanej za pośrednictwem poczty elektronicznej. Koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora oraz nie jest wyższy niż stosowane zwykle za korzystanie z danego środka porozumiewania się.

9. Żaden fragment publikacji Sprzedającego na platformie handlowej Allegro nie może być wykorzystany w całości bądź jakiejkolwiek części do innych celów niż osobiste, tj. w szczególności: powielany, przetwarzany, tłumaczony, wprowadzony do obrotu, modyfikowany, chociażby w formie częściowej, utrwalany oraz rozpowszechniany, w tym poprzez umieszczenie na serwerze, bez zgody Sprzedającego.

10. Główne cechy świadczenia, w tym cechy oferowanego Towaru, zakres gwarancji oraz wskazanie gwaranta, są określone w zakładce „Opis” na stronie transakcji.

11. Każdy z Użytkowników zobowiązany jest do poszanowania praw autorskich wynikających z obowiązujących przepisów prawa pod rygorem odpowiedzialności cywilnoprawnej oraz karnej.

12. Każdy konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu została udostępniona unijna platforma internetowa ODR, dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia poru dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. Adres poczty elektronicznej Sprzedającego, pod którym można się z nim skontaktować, to allegro@nanosim.pl

13. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

14. Ewentualne spory powstałe między Użytkownikiem niebędącym konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego a Sprzedającego rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Sprzedającego.

15. Ilekroć w Regulaminie przewidziano możliwość lub obowiązek skontaktowania się Użytkownika z Administratorem, kontakt taki powinien nastąpić przy użyciu poczty elektronicznej na adres e-mail Sprzedającego allegro@nanosim.pl.

II. DOSTAWA I FORMY PŁATNOŚCI

1. Przedmiot zamówienia jest dostarczany za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost, Inpost Paczkomaty Sp. z o.o. – usługa Paczkomaty 24/7, Poczta Polska S.A. – usługa Paczka 48.

2. Sprzedający umożliwia odbiór osobisty zakupionego Towaru w placówkach wskazanych w zakładce „Dostawa i płatność”.

3. Możliwe są następujące formy płatności:

1) za pobraniem przy odbiorze przesyłki kurierskiej, pocztowej realizowanej przez Poczta Polska S.A. – usługa Paczka 48;

2) przy odbiorze zamówienia w jednej z placówek Sprzedającego gotówką lub kartą płatniczą;

3) w formie przedpłaty przelewem w terminie 7 dni od złożenia zamówienia:

a) za pośrednictwem PayU Express – szczegółowe zasady w Regulaminie Allegro (http://faq.allegro.pl/szukaj/PayU/26125/jak-zaplacic-za-przedmiot-przez-payu)

b) przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedającego o numerze  18 1090 2590 0000 0001 3256 0746

przy wyborze opcji odbioru osobistego, przesyłki kurierskiej, pocztowej realizowanej przez Poczta Polska S.A. – usługa Paczka 48 albo Inpost Paczkomaty Sp. z o.o. – usługa Paczkomaty 24/7.

4. W przypadku wyboru formy płatności „za pobraniem” lub „odbiór osobisty”, zamówienie jest przygotowywane do wysyłki po kompletnym wypełnieniu formularza dostawy.

5. W przypadku wyboru formy płatności po dokonaniu przedpłaty, zamówienie jest przygotowane do wysyłki po wypełnieniu formularza dostawy oraz zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedającego.

6. Szczegółowe warunki dostawy i form płatności wskazane są w zakładce „Dostawa i płatność”.

7. Sprzedający umożliwia również odbiór osobisty – szczegółowe adresy placówek sprzedającego znajdują się w zakładce „Dostawa i płatność”.

8. Sprzedaż towarów dokumentowana jest przez Sklep poprzez wystawiane paragonów fiskalnych lub faktur VAT - stosownie do obowiązujących przepisów oraz życzenia Użytkownika.

9. Termin przygotowania zamówienia do wysyłki wynosi maksymalnie 7 dni od daty wypełnienia procedury złożenia zamówienia.

10. Maksymalny termin dostawy zakupionego Towaru wynosi 6 dni roboczych od dnia zakupu.

11. Sprzedający informuje, że stosuje ograniczenia w zakresie kraju dostawy: wysyłka możliwa wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem Allegro.pl, na terytorium Ukrainy za pośrednictwem Allegro.ue, na terytorium Czech za pośrednictwem Allegro.cz