SAMSUNG GALAXY ALPHA G850F ETUI PORTFEL FUTERAŁ +F (6910671974)

6 dni do końca
cena kup teraz
9,90 zł
z 50 sztuk
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 2,60 zł
  • List priorytetowy 3,20 zł
  • List polecony ekonomiczny 5,20 zł
Zakupy od 100 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
Samsung Galaxy Alpha G850F

Firma TINY PRICES zaprasza do udziału w aukcji której przedmiotem jest futerał wykonany z trwałego tworzywa, a mocowanie telefonu jest z elastycznego tworzywa TPU dla telefonu Samsung Galaxy Alpha G850F. Futerał posiada dwie kieszonki na karty kredytowe. Mój pokrowiec jest idealnie dopasowany do telefonu i nie ogranicza jego użytkowania w żaden sposób. Futerał umożliwia korzystanie z wszystkich przycisków i gniazd telefonu. Możliwe jest podłączenie słuchawek i ładowarki. Otwory na aparat fotograficzny z lampą błyskową umożliwiają bezproblemowe korzystanie z tych urządzeń. Gdybyś miał jakieś pytania napisz do mnie e-maila.


- W Formularzu wyboru zapłaty i dostawy, w rubryce "wiadomość dla sprzedającego" proszę wpisać wybrany kolor wzór, co przyspieszy wysyłkę zakupionego przedmiotu.

- Reklamacja,wymiana lub zwrot następują na podstawie paragonu fiskalnego.
Aby jeszcze lepiej zabezpieczyć wyświetlacz przed uszkodzeniem do zakupu dodajemy folię ochronną i ściereczkę.

Kupując na tej aukcji oświadczasz, że zapoznałeś się z warunkami aukcji internetowych wystawianych przez Tiny Prices i akceptujesz te warunki.

REGULAMIN

+48795444524
tiny-prices@hotmail.­com
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u TinyPrices za co najmniej 100 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 92194010763106206800000000
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 6,80 zł
kolejna sztuka: 3,20 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 5,20 zł
kolejna sztuka: 4,60 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
List ekonomiczny 2,60 zł
kolejna sztuka: 1,15 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
List priorytetowy 3,20 zł
kolejna sztuka: 1,90 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Tiny Prices
Sternicza 131/8
01-350 Warszawa
NIP: 527-000-54-93
REGON: 013141762

Sylwester Podleś Tiny Prices

01-350 Warszawa

ul. Sternicza 131 lok. 8

NIP: 527 000 54 93

kontakt

  • +48 795444524
    Możesz kontaktować się ze mną w dni robocze od godz. 9.00 do godz.16.00.
  • tiny-prices@hotmail.com
    Odpowiadam na maile niezwłocznie w podanych godzinach kontaktu, a czasem wcześniej lub później.

pozostałe informacje

Zakupione przedmioty wysyłam w ciągu 24 godzin od otrzymania zapłaty, z wyjątkiem Świąt i dni wolnych od pracy. Przesyłka jest doręczana za pośrednictwem Poczty Polskiej, listem ekonomicznym, priorytetowym, poleconym ekonomicznym lub poleconym priorytetowym. Nadaję przesyłki przed godz 15,00 by wysyłka nastąpiła tego samego dnia. Koszty wysyłki są widoczne na każdej stronie z moją ofertą. Listy ekonomiczne i priorytetowe nie posiadają numeru nadawczego i nie można śledzić ich statusów. Zdarza się, że Poczta Polska opóźnia doręczenie przesyłek nie poleconych, dlatego reklamację tych przesyłek przyjmuję 21 dnia po wysyłce. Listy polecone rzadko są opóźnione i można je śledzić na stronie Poczty Polskiej. Poczta Polska deklaruje, że list polecony ekonomiczny jest doręczany 3 dnia roboczego nie licząc tego, w którym list został nadany, a list polecony priorytetowy jest doręczany następnego dnia po dniu nadania. Terminy te mogą się wydłużyć z powodów np. nieobecności pod wskazanym adresem osoby, która jest upoważniona do odbioru przesyłki. W takiej sytuacji listonosz zostawia w skrzynce pocztowej awizo, upoważniające do odbioru przesyłki w wskazanej placówce Poczty. Reklamacje dotyczące listów poleconych przyjmuję po 8 dniach roboczych licząc od dnia wysyłki. Reklamacje dotyczące przesyłek należy przesyłać mailem, na adres e-mail podany w zakładkach oferty. Te zasady gwarantują moim Klientom w 100% dostarczenie kupionego przedmiotu. Kupującym, którzy w formularzu zakupu wypełnili dane do wystawienia faktury VAT, wystawiam fakturę w formie elektronicznej i wysyłam ją w formacie *.pdf na adres e-mail z tego formularza. Faktury elektroniczne nie wymagają podpisu. Jeśli zamierzasz wystawić negatywny lub neutralny komentarz do transakcji, to oznacza, że masz jakiś problem z jej finalizacją. Proponuję byś w takiej sytuacji wysłał na mój adres wiadomość e-mail, przedstawiając problem. W jak najszybszym czasie postaram się pomóc w rozwiązaniu problemu. Nie jesteśmy ROBOTAMI, możemy znaleźć zadowalające dla Ciebie rozwiązanie.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Tiny Prices Sylwester Podleś
ul. Sternicza 131 lok 8
01-350 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

Zakupione w moim sklepie internetowym przedmioty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, lub wymienić na dostępne w mojej ofercie przedmioty bez podawania powodu. Odstąpienie od umowy jest realizowane zgodnie z ogólnymi przepisami dotyczącymi odstąpienia od umowy przez konsumenta. Towar podlega zwrotowi tylko w komplecie i w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu .Gdy podejmiesz decyzje o zwrocie przedmiotu, wyślij do mnie e-mail na adres tiny-prices@hotmail.com z opisem problemu. Jeżeli dotyczy to odstąpienia od umowy sprzedaży, to od daty otrzymania tego maila biegną terminy, o których mowa w przepisach o odstąpieniu od umowy. W odpowiedzi na Twojego maila w ciągi 24 godzin otrzymasz formularz odstąpienia od umowy zakupu towaru i poprawnie go wypełnij, a następnie odeślij skan e-mailem na adres tiny-prices@hotmail.com. Przedmiot odeślij na własny koszt w stanie nienaruszonym wraz z paragonem na mój adres podany wyżej. Zwroty kosztów uznanych w ramach odstąpienia od umowy dokonuję na podany rachunek bankowy należący do właściciela Konta Allegro. W przypadku wymiany Kupujący pokrywa koszt ponownej wysyłki. Dane do przelewu i informację o formach wysyłki znajdziesz w zakładce "dostawa i płatność".

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Tiny Prices Sylwester Podleś
ul. Sternicza 131 lok 8
01-350 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

PROCEDURA REKLAMACYJNA Zgłoszenie reklamacji należy przesłać drogą elektroniczną na adres mailowy:tiny-prices@hotmail.com. Załączenie do tego zgłoszenia zdjęć uszkodzeń przyśpieszy rozwiązanie problemu. Zaznaczam, że zabrudzenia kupionych przedmiotów i uszkodzenia mechaniczne powstałe w czasie użytkowania nie podlegają reklamacji. W odpowiedzi na zgłoszenie otrzymasz na zwrotny e-mail formularz reklamacyjny, który należy wydrukować i wypełnić. Wypełniony formularz reklamacyjny, reklamowany przedmiot i paragon fiskalny zakupu należy odesłać na własny koszt, na adres sprzedającego podany w zakładce "dane sprzedawcy". Nie odbieram przesyłek za pobraniem. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócę się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Rozpoznaję reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail podany w danych Allegro. Kupujący, który jest konsumentem ma możliwość skorzystania ze sposobów rozpatrywania reklamacji i dostępu do tych procedur na stronie informacyjnej https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/