SAMSUNG EVO 32GB micro SDHC Class 10 48MB/s +a SD (6481748563)

zakończona
43,50 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 6,50 zł
  • List polecony priorytetowy 8,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 11,00 zł
  • lokalizacja: Łomża
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • pojemność: 32GB

:: Kontakt ::

:: Formy Płatności ::

  • Obsługiwane kanały PzA:
    INTELIGO, iPKO, BZ WBK, Nordea, Bank BPH, Bank PEKAO S.A., ING Bank, Raiffeisen Bank, Millennium Bank, Bank BGŻ, Kredyt Bank, Polbank EFG, CitiBank, Deutsche Bank oraz karty VISA, Mastercard

:: Wysyłka ::


  • Poczta Polska:

    Koszty wysyłki zgodne z Cennikiem Dostawy

    - Listy polecone objęte są standardowym ubezpieczeniem Poczty Polskiej (do 140zł).
    - Przesyłki pocztowe biznesowe (Kurier 48) ubezpieczone są na całkowitą wartość towaru.
    - Za pobraniem Pocztą Polską wysyłamy maksymalnie 2 sztuki.


  • Kurier GLS/DPD:

    Koszty wysyłki zgodne z Cennikiem Dostawy

    - Przesyłki kurierskie ubezpieczone są na całkowitą wartość towaru.
    - Możliwość monitorowania stanu przesyłki.



  • InPost Paczkomaty 24/7:

    Koszty wysyłki zgodne z Cennikiem Dostawy

    - Przesyłki InPost Paczkomaty 24/7 ubezpieczone są na całkowitą wartość towaru.
    - Możliwość monitorowania stanu przesyłki.

Samsung 32GB micro SD SDHC Class 10
EVO UHS-1 48MB/s Edition

Odczyt: do 48MB/s -- Zapis: do 25MB/s

Karta flash zbudowana na podzespołach najwyższej jakości.
Nowość firmy Samsung!

Markowa karta flash micro SDHC Samsung! Karta ta współpracuje z telefonami komórkowymi, smartphone'ami, tabletami, aparatami cyfrowymi, lustrzankami cyfrowymi, kamerami cyfrowymi oraz innymi urządzeniami z obsługą microSDHC lub SDHC. Dzięki obecnie najszybszej klasie prędkości transferu kart SDHC - UHS-1 możliwe jest nagrywanie video w rozdzielczości Full HD o wysokiej jakości obrazu oraz 3D.

Zyskaj większą szybkość (do 48 MB/s* i obsługa 10-tej klasy szybkości) umożliwiającą sprawniejsze odtwarzanie zdjęć i filmów Full HD oraz szybsze działanie aplikacji telefonu komórkowego lub tabletu. Dołączony adapter SD™ umożliwia szybkie przenoszenie plików z komputera do telefonu komórkowego lub tabletu, co pozwala w pełni wykorzystać telefon komórkowy.

- Wypełnij dużą przestrzeń najcenniejszymi wspomnieniami
- Oszczędź czas dzięki wysokiej prędkości transferu danych
- Korzystaj z karty nawet w najtrudniejszych warunkach
- Miej pewność, że Twoje dane są w bezpiecznym miejscu

Zachowuj wszystkie najcenniejsze wspomnienia na bezpiecznych, szybkich, i stylowych kartach pamięci. Zapisuj wszystkie najcenniejsze wspomnienia - i to szybko. Te wysokiej jakości karty obsługują technologię UHS-1, dzięki czemu otrzymujesz prędkość zapisu danych dwukrotnie, niż w standardowych kartach microSD. Dzięki wysokiej prędkości transferu danych, dochodzącej do 48 MB na sekundę, zyskasz więcej czasu na tworzenie nowych wspomnień. Wyciągnij jak najwięcej z najnowszych aparatów cyfrowych i kamer wideo. Karta pamięci firmy Samsung doskonale współpracuje z nawet najbardziej zaawansowanymi urządzeniami i dba o to, by najwspanialsze chwile trwały wiecznie. Uchwyć najważniejsze momenty tak wiernie i dokładnie, jak sam je zapamiętałeś. Kręć przepiękne materiały wideo w jakości Full HD, a będziesz pamiętał wszystko tak, jakby działo się przed chwilą. Nawet cyfrowe zdjęcia mają małe szanse w starciu z wodą. Jednak te zapisane na kartach pamięci firmy Samsung, mogą przetrwać w wodzie morskiej nawet całą dobę. Karty pamięci firmy Samsung pozwolą Ci na fotografowanie w prawie każdym zakątku świata. Mogą pracować w szerokim zakresie temperatur - od mroźnych -25 stopni Celsjusza, do aż palących 85 stopni. Karty chronią Twoje cenne dane przed uszkodzeniami powodowanymi przez promieniowanie rentgenowskie kontroli bagażowej. Wytrzymują siłę magnetyczną nawet trzynastokrotnie większą, niż ta powodowana przez domowy system audio.

Skrót UHS pochodzi od wyrażenia "Ultra High Speed". Karty Samsung® Evo™ microSDHC™ zostały zaprojektowane pod kątem szybkości działania na smartphone'ach oraz tabletach, które wymagają szybkiego dostępu do małych plików. Powyższe rozwiązanie przekłada się na wydajniejsze działanie aplikacji w urządzeniu. Technologia UHS-1 w kartach Samsung® Evo™ microSDHC™ zapewnia ponad 50-procentowy wzrost wydajności względem starszej specyfikacji SD 2.0, podczas wykonywania wielozadaniowych operacji na smartphonie.

Prędkości maksymalne mogą się nieznacznie różnić od podanych. Zależą one od rozmiaru plików, rozdzielczości, stopnia kompresji, szybkości przesyłu danych, zawartości, używanego urządzenia, obecności wstępnie zapisanych plików oraz innych czynników. *Odczyt z maks. szybkością 48 MB/s. Szybkość zapisu jest mniejsza.

Karty flash Samsung podlegają restrykcyjnym testom, zapewniając w ten sposób najwyższą jakość produktu, a ponadto objęte są 10-letnią gwarancją producenta. Pamięci starannie pakujemy i wysyłamy w wysokiej jakości kopertach bąbelkowych, zabezpieczających przed uderzeniami i wstrząsami. Jest to wersja BOX czyli karta w oryginalnym blistrze. Pamięć jest fabrycznie nowa.

Dane techniczne:

Producent: Samsung
RODZAJ:
microSDHC Class 10 (UHS-1)
POJEMNOŚĆ:
32 GB
Szybkość odczytu danych:
do 48 MB/s
Szybkość zapisu danych: do 25 MB/s
Wersja opakowania:
BOX
Gwarancja:
10 lat


Zdjęcia (kliknij aby powiększyć):

Istotne informacje:

  • Wysyłki towaru realizujemy na bieżąco, od poniedziałku do piątku. Gwarantujemy możliwie szybką wysyłkę.
  • Towar wysyłamy przesyłką poleconą z uwagi na wyższą wartość standardowego ubezpieczenia takiej przesyłki w porównaniu do paczki pocztowej (dotyczy wysyłki Pocztą Polską).
  • Posiadamy kilka kont bankowych oraz udostępniamy usługę Płacę z Allegro. Dzięki temu w większości przypadków masz możliwość wykonania szybkiego i darmowego przelewu, a co za tym idzie - najszybszego otrzymania towaru.
  • Numery kont bankowych, dane do przelewu oraz informacje potrzebne do zakończenia transakcji otrzymasz w auto-emailu po zakupie poprzez "Kup Teraz!".
  • Koszty przesyłki zawierają 23% VAT.
  • Na zakupiony towar wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie Fakturę VAT. Wszystkie podawane na aukcji ceny to ceny brutto zawierające 23% VAT.
  • Przed dokonaniem zakupu prosimy o zapoznanie się z Regulaminem zakupów, dostępnym na stronie "O mnie" .

Dlaczego my?

Działamy na Allegro już przeszło 7 lat. Nasze wieloletnie doświadczenie w branży IT daje nam możliwość fachowej obsługi klienta. Naszym klientom udzielamy rzetelnej pomocy w zakresie realizacji transakcji oraz wyboru odpowiedniego rodzaju pamięci. Zaufało nam już przeszło ponad 67.000 klientów !

[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REAFAmj92mH6c­QmIQ4Y3kcm7qDxkgxf06­sM/bMEs55ZGa59AikIKk­XYWAIbik2KK+F5elSyDD­mRk54[/DANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny 6,50 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List polecony priorytetowy 8,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 200
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 200
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 200
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Pocztex Kurier48 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 200
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
1. Koszt wysyłki kurierskiej do 100 szt. jest STAŁY!
2. Koszty wysyłki Pocztą Polską - Szczegółowy CENNIK DOSTAWY.
3. Ze względu na charakter aukcji możliwa jest sprzedaż hurtowa.
4. Nie ma możliwości odbioru osobistego

Dodatkowe informacje dotyczące wysyłki znajdują się w sekcji :: Wysyłka :: z lewej strony aukcji.
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

1. Sklep internetowy Jay NET działający pod nazwą użytkownika Przem-0 w serwisie Allegro prowadzony jest przez Jay NET Przemysław Chyliński - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, z siedzibą: ul. Hugona Kołłątaja 2/29, 18-400 Łomża, Nr REGON 200222935, NIP 718-20-60-878, Firma wpisana jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki. 2. Sklep internetowy Jay NET działający pod nazwą użytkownika Przem-0 w serwisie Allegro prowadzi działalność handlową w zakresie sprzedaży detalicznej sprzętu komputerowego, kart pamięci, usług do gier MMORPG. Sklep internetowy JayNET prowadzi sprzedaż wysyłkową na terenie Rzeczpospolitej Polski. 3. Stroną dokonującą zakupów poprzez "Kup Teraz", zwaną dalej Kupującym jest użytkownik zarejestrowany w serwisie Allegro. Stroną dokonującą sprzedaży jest Sklep internetowy Jay NET, zwany dalej Sprzedającym.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Odstąpienie od umowy, zwrot towaru. 1. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez konsumenta weszła w posiadanie rzeczy. W powyższym przypadku: a) Konsument musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór dostępny poniżej: WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – Adresat: Jay NET Przemysław Chyliński ul. Hugona Kołłątaja 2/29 18-400 Łomża e-mail: jaychyl@gmail.com – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*): ................................................................. – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*): ................................................................ – Imię i nazwisko konsumenta(-ów): .................................................................. – Adres konsumenta(-ów): ............................................................................ – Nr konta bankowego do zwrotu świadczenia(**): ................................................................. – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):................................ – Data:............................. (*) Niepotrzebne skreślić; (**) Podanie nr konta bankowego nie jest obowiązkowe. Jeżeli konsument zapłacił za świadczenie przelewem bankowym, zaleca się podanie nr konta bankowego bezpośrednio w oświadczeniu w celu przyśpieszenia procedury zwrotu świadczenia konsumentowi; b) Oświadczenie o odstąpieniu od umowy konsument może również przesłać w formie elektronicznej na adres e-mail: jaychyl@gmail.com. W przypadku skorzystania z powyższej formy Sprzedający niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną); c) Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; d) Sprzedający zwraca wszystkie otrzymane od konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem; e) Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia Sprzedającemu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej; f) Konsument zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu towaru, nie później niż w terminie 14 dni licząc od dnia, w którym Sprzedający otrzymał informację od konsumenta o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli konsument odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. Rzecz należy odesłać lub przekazać na adres: Jay NET Przemysław Chyliński ul. Hugona Kołłątaja 2/29 18-400 Łomża; g) Zaleca się wysyłać odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniami towar do Sprzedającego przesyłkami rejestrowanymi; h) Zaleca się dołączyć do przesyłki dowód zakupu (np. oryginał paragonu fiskalnego) oraz, o ile nie zostało wcześniej złożone, oświadczenie o odstąpieniu od umowy; i) Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi konsument; j) Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k) zawartej w drodze aukcji publicznej; l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

3. Kupujący będący konsumentem ma prawo wyboru, czy chce reklamować towar na podstawie gwarancji, czy też na podstawie przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. 4. Kupujący będący konsumentem ma prawo zwrócić towar w przypadku wystąpienia wady fizycznej rzeczy. a) Kupujący zobowiązany jest w tym celu niezwłocznie poinformować Sprzedającego, załączając szczegółowy opis wady; b) Reklamację można złożyć w formie pisemnej na adres: Jay NET Przemysław Chyliński, ul. Hugona Kołłątaja 2/29, 18-400 Łomża lub pocztą elektroniczną e-mail na adres: jaychyl@gmail.com; c) Reklamowany towar Kupujący powinien dostarczyć na adres siedziby Sprzedającego: Jay NET Przemysław Chyliński ul. Hugona Kołłątaja 2/29 18-400 Łomża; d) Jeżeli sprzedana rzecz ma wadę, konsument może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów; e) Jeżeli sprzedana rzecz ma wadę, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta wymieni wadliwą rzecz na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Konsument nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna; f) Sprzedający zobowiązany jest ustosunkować się do żądania konsumenta w terminie 14 dni. 5. Sprzedający wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy wobec Kupującego, niebędącego konsumentem. §5 Gwarancja 1. Gwarantem jest Jay NET Przemysław Chyliński - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, z siedzibą: ul. Hugona Kołłątaja 2/29, 18-400 Łomża, Nr REGON 200222935, NIP 718-20-60-878, Firma uzyskała wpis do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 16633. Organem rejestrującym jest Prezydent Miasta Łomży. 2. Niniejsza gwarancja ma zastosowanie do towarów nabywanych na podstawie umów sprzedaży zawieranych pomiędzy Sprzedającym a Kupującym. Zasięg terytorialny ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej. 3. Czas trwania Gwarancji określony jest w opisie oferty oraz liczy się od momentu wydania towaru. 4. Utrata gwarancji następuje w przypadku: a) uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych lub elektrycznych sprzętu, wynikłych z winy Kupującego; b) uszkodzeń powstałych w skutek niezgodnego z przeznaczeniem używania sprzętu; c) zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych naniesionych przez producenta. 5. Towar wysyłany w ramach gwarancji powinien być kompletny (w szczególności powinien zawierać wszystkie elementy zestawu, w skład którego wchodziły) oraz powinien zostać przesłany na adres siedziby firmy Sprzedającego: Jay NET Przemysław Chyliński ul. Hugona Kołłątaja 2/29 18-400 Łomża. 6. W przypadku reklamacji na podstawie gwarancji, Kupujący powinien załączyć do reklamowanego towaru Opis Usterki. Wzór Opisu Usterki - .pdf lub .doc . 7. Kupujący zobowiązany jest prawidłowo zabezpieczyć oraz dostarczyć towar na swój koszt. 8. Sprzedający zobowiązany jest do rozpatrzenia roszczenia gwarancyjnego w terminie 14 dni. 9. W razie uznania roszczenia gwarancyjnego za zasadne, Sprzedający zobowiązany jest do nieodpłatnej naprawy lub wymiany towaru na nowy. 10. W przypadku nieuzasadnionego roszczenia gwarancyjnego, towar zostanie odesłany z powrotem na koszt Kupującego (nie dotyczy konsumentów). 11. Gwarancja nie daje prawa Kupującemu do domagania się zwrotu utraconych zysków związanych z uszkodzeniem urządzenia oraz strat związanych z utratą danych na dysku i innych nośnikach danych. 12. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego będącego konsumentem wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

pozostałe informacje

4. Wszelkie spory wynikające z umów zawieranych pomiędzy Sprzedającym a Kupującym, lub w związku z nimi, będą przedmiotem mediacji. Gdyby w terminie 30 dni od wyznaczenia mediatora lub w innym dodatkowym terminie uzgodnionym przez strony mediacja nie doprowadziła do zawarcia ugody, spór zostanie ostatecznie rozstrzygnięty przed sądem właściwym. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami stron internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php . Kupujący będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: - Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. - Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym, a Sprzedawcą. - Kupujący może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Kupującym, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są m.in. przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. 5. Sprzedający nie udostępnia danych osobowych Kupujących podmiotom trzecim w celach ich przetwarzania i wykorzystywania na potrzeby marketingu. 6. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji umowy.