SAMSUNG B5330 (6910922954)

zakończona
50,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: Mysłowice, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • blokada simlock: inna sieć
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: odcienie czarnego
Mysłowice
Przemszy 4 | tel. 32 225 80 79 | przemszy@loombard.pl

Uwaga!

Uprzejmie informujemy, że wszelkie zapytania związane z aukcją, korespondencję, wpłaty, reklamacje etc. prosimy kierować i wyjaśniać za pośrednictwem punktu, który oferuje niniejszą aukcję czyli:
Mysłowice, Przemszy 4, 32 225 80 79, przemszy@loombard.pl
PRZESYŁKI WYSYŁANE NA ADRES SIEDZIBY NIE BĘDĄ PRZYJMOWANE I ODSYŁANE NA KOSZT KLIENTA.

SAMSUNG B5330

Witamy!

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą SAMSUNG B5330

Stan techniczny: Sprzęt USZKODZONY. Uszkodzony slot sim. Nie czyta kart sim.

Stan wizualny: Dobry. widoczne ślady użytkowania w postaci otarć i zarysowań.

W zestawie:
-telefon
-ładowarka

Zapraszamy do zakupu!

UWAGA!!!
NA KAŻDY SPRZĘT UDZIELAMY 24H GWARANCJI ROZRUCHOWEJ OD MOMENTU DOSTARCZENIA..

ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO WCZEŚNIEJSZEGO ZAKOŃCZENIA AUKCJI BEZ PODANIA PRZYCZYNY.

PROSIMY O UWAŻNE ZAPOZNANIE SIĘ Z OFERTĄ SPRZEDAŻY I PRZEMYŚLANE TRANSAKCJE.

WYSYŁKI REALIZUJEMY WYŁĄCZNIE ZA POŚREDNICTWEM FIRMY PATRON SERVICE.

Na pieniądze za wylicytowany/zakupiony towar czekamy do 7 dni, po tym terminie przedmiot ponownie trafia na sprzedaż, natomiast kontrahent otrzymuje od nas komentarz negatywny.
Towar wysyłamy zawsze po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie głównym a nie koncie PayU.

WYSTAWIAMY FAKTURY VAT-MARŻA

NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM

- wystawiamy fakturę VAT marża,
- przesyłkę realizujemy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty,
- przy jednorazowym zakupie większej ilości przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz,
- możliwy odbiór osobisty,
- nie wysyłamy za pobraniem.

PŁATNOŚĆ

Nr konta bankowego:
92109023980000000115983057

lub:
- płatność przy odbiorze osobistym w punkcie sprzedaży
- nie wysyłamy za pobraniem

Mysłowice

Przemszy 4 | tel. 32 225 80 79 | przemszy@loombard.pl

WYSYŁKA

Przesyłkę wysyłamy
w ciągu 24h
w dni robocze od daty
zaksięgowania wpłaty
na naszym koncie.
Nie wysyłamy
ZA POBRANIEM!!!
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 92109023980000000115983057
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 1 dzień

adres do zwrotu:
Lombard group S.C.
Przemszy 4
41-400 Mysłowice
Polska
 
Adres do reklamacji: Lombard Group s.c. ul. Przemszy 441-400 Mysłowice Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem alleloombard99@loombard.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: alleloombard99@loombard.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać drogą mailową lub pocztową tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] ............................... ............................... ............................... Ja__________________________niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy__________________________________________ numer oferty__________________. Data zawarcia umowy to _____________________, data odbioru__________________________. Imię i nazwisko______________________________ Login Allegro________________________________ Adres______________________________________ Data_______________________________________ Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Kupujący zobowiązany jest dołączyć do odsyłanego przedmiotu otrzymany wraz z nim dowód zakupu w za towar oraz za usługę transportową.

reklamacje

Adres do reklamacji: Lombard group S.C.UL. Przemszy 441-400Mysłowice Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem alleloombard99@loombard.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: alleloombard99@loombard.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: Lombard group S.C.UL. Przemszy 41-400Mysłowice Kupujący zobowiązany jest dołączyć do odsyłanego przedmiotu otrzymany wraz z nim dowód zakupu.

pozostałe informacje

UWAGA!!! NA KAŻDY SPRZĘT UDZIELAMY 24H GWARANCJI ROZRUCHOWEJ OD MOMENTU DOSTARCZENIA.. ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO WCZEŚNIEJSZEGO ZAKOŃCZENIA AUKCJI , TOWAR MOŻĘ ZOSTAĆ SPRZEDANY W PUNKCIE SPRZEDAŻY. PROSIMY O UWAŻNE ZAPOZNANIE SIĘ Z OFERTĄ SPRZEDAŻY I PRZEMYŚLANE TRANSAKCJE. WYSYŁKI REALIZUJEMY WYŁĄCZNIE ZA POŚREDNICTWEM POCZTY POLSKIEJ. Na pieniądze za wylicytowany/zakupiony towar czekamy do 7 dni, po tym terminie przedmiot ponownie trafia na sprzedaż, natomiast kontrahent otrzymuje od nas komentarz negatywny. Towar wysyłamy zawsze po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie głównym a nie koncie PayU. WYSTAWIAMY FAKTURY VAT-MARŻA NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM