Sally Hansen precyzyjna pęseta skośna Eas + GRATIS (6541185201)

2 osoby kupiły 2 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
13,99 zł
z 992 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
Zakupy powyżej 199 zł
  • lokalizacja: Gdańsk
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • marka: Sally Hansen
  • dostawa z Polski: tak
Większość zamówień realizujemy tego samego dnia, a maksymalny czas wysyłki to 24 godziny
Wysyłka GRATIS dla zamówień o wartości powyżej 199 zł
Sprzedajemy wyłącznie oryginalne produkty
74 1140 2004 0000 3702 7640 6008

Dziś z naszej oferty proponujemy
w doskonałej cenie i przy świetnych warunkach zakupu:

Sally Hansen precyzyjna pęseta skośna Easy Grip

Pomaga łatwo i precyzyjne usunąć zbędne włoski. Zakończenia w formie ukośnych platform chwytają włoski mocno i pewnie. Gumowe elementy na rączkach zapewniają pełną kontrolę i komfort podczas użycia.

Towar w 100% oryginalny z polskiej dystrybucji.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u DrogeriaEstrella za co najmniej 199 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 730630767
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ: Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład: - pisemnie na adres: ESTRELLA Sp. z o.o. sp.k, ul. Nowatorów 8, 80-298 Gdańsk; - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@drogeriaestrella.pl; Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Zwroty i reklamacje”. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.Jeżeli otrzymali Państwo rzecz, to proszę odesłać lub przekazać ją nam na adres: Esterlla Sp. z o.o.Sp.k. ul. Nowatorów 8, 80-298 Gdańsk, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że firma kurierska udostępniła możliwość bezpłatnego zwrotu (Allegro Inpost). Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi. Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany produkt została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Reklamację możesz złożyć na przykład: - pisemnie na adres: Estrella Sp. z o.o. Sp.K., ul. Nowatorów 8, 80-298 Gdańsk; - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@drogeriaestrella.pl; Podaj w opisie reklamacji: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.Składając reklamację mogę Państwo skorzystać z naszego przykładowego formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe.

pozostałe informacje

DOSTAWA TOWARU: Wszystkie produkty posiadamy w naszym magazynie. Jeślizamówisz towar do godziny 14:00, wysyłka nastąpi jeszcze tego samego dnia. Czas oczekiwania na paczkę uzależniony jest od wyboru firmy transportowej: GLS - przesyłki kurierskie - dostawa na następny dzień roboczy; INPOST paczkomaty - dostawa w większości przypadków na następny dzień roboczy; INPOST polecony - dostawa do 3 dni roboczych; Poczta Polska polecony priorytet - dostawa w większości przypadków na następny dzień roboczy. Prosimy o uważne sprawdzanie stanu przesyłki przed odbiorem od kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń prosimy o sporządzenie protokołu reklamacji.