SALE! koszula LUNA beż melanż rozm. XXL (191) (6482472215)

zakończona
49,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 9,90 zł
  • Przesyłka kurierska 14,90 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
Zakupy powyżej 200 zł
  • lokalizacja: Poznań
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • materiał dominujący: bawełna
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: XXL
  • marka: Inna marka
  • długość rękawa: długi rękaw
  • kolor: odcienie brązu i beżu
  • dostawa z Polski: tak
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 8.00 do 16.00
telefon
61 839 10 00
email
sklep@mikoma.com.pl
godziny otwarcia
Pon - Pt 8 - 16
adres

Hurtownia Mikoma
Ul. Kopanina 54/56
60-105 Poznań

Przedmioty wysyłamy do 24 h od momentu otrzymania wpłaty (dotyczy dni roboczych)
Paczki wysyłamy
  • Paczka - 15 zł
  • Paczka pobraniowa - 21 zł
  • Kurier Przedpłata - 14,90 zł
  • Kurier Pobranie - 16,90 zł
  • Przedpłata - 9,90 zł

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

Nr. konta
14 1240 1750 1111 0010 5346 3040

Regulamin dostępny na naszej stronie o mnie.

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Przyjemna w noszeniu koszula nocna firmy LUNA. Wykonana z wysokogatunkowej bawełny w kolorze beż melanż z uroczym nadrukiem. Długość przed kolano, rękaw długi. Sprawdzi się także jako koszulka do karmienia bo ma cztery guziczki rozpinane.
Skład:
100% bawełna
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u bielizna_mikoma za co najmniej 200 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Hurtownia Bielizny MIKOMA funkcjonuje na rynku już prawie 25 lat. Oferujemy polską markową bieliznę poprzez hurtownię, hurtownię on-line, sklepy stacjonarne oraz sklep on-line. W naszej ofercie znajduje się bielizna nocna damska i męska, biustonosze, majtki, slipy, bokserki, koszulki, podkoszulki, bielizna dziecięca i młodzieżowa, akcesoria, wyroby pończosznicze oraz bielizna sexy. Proponujemy dobrą jakościowo bieliznę za rozsądne pieniądze. Służymy także radą w zakresie doboru bielizny.

kontakt

  • 61 839 10 00
    biuro czynne od poniedziałku do piątku 8:00-16:00
  • 61 661 61 96
    biuro czynne od poniedziałku do piątku 8:00-16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 [1] Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego www.mikoma.pl przysługuje - na podstawie przespisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres: MIKOMA Hurtownia Bielizny, ul. Kopanina 54/56, 60-105 Poznań 2. Termin: Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej. Towar należy zwrócić w przeciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, jeżeli jest to możliwe prosimy o odesłanie w oryginalnym opakowaniu i metkami. Prosimy o wypełnienie przesłanego wraz z towarem Oświadczenia w sprawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość. 3. Zwrot świadczeń: W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. Zakupiony towar należy zwrócić w przeciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy na poniższy adres: MIKOMA Hurtownia Bielizny, ul. Kopanina 54/56, 60-105 Poznań 4. Użytkownik bielizna_mikoma może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 5. Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez www.mikoma.pl świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta. 6. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem, zwrot świadczeń następuje zgodnie z wskazaną opcją w oświadczeniu od odstąpieniu od umowy na odległość. 7. Koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez użytkownika bielizna_mikoma pokrywa sprzedawca. 8. Niedopuszczalne jest dokonywanie zwrotu rzeczy, w wyniku realizacji prawa do Odstąpienia od umowy zawartej na odległość w sklepach stacjonarnych MIKOMA. 9. W przypadku chęci wymiany zamówionego towaru należy zwrócić towar zgodnie z procedurą \\\"odstąpienie od umowy zawartej na odległość\\\" i złożyć ponownie zamówienie na aukcjach użytkownikach bielizna_mikoma.

reklamacje

1. Wszystkie towary dostępne w sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta. 2. Sprzedawca odpowiada względem Kupującego jeżeli rzecz sprzedana na wadę fizyczną lub prawną (Rękojmia), wedle reguł określonych ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964, nr 16, poz. 93 z późn. zm., a zatem Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej. 3. Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu. 4. Zwracane produkty nie powinny nosić śladów używania, w razie posiadania prosimy odesłać oryginalne opakowanie oraz ometkowanie. 5. W takim przypadku Klient powinien odesłać towar pod adres sklepu: Hurtownia Bielizny Mikoma Maria Mischke-Kopaszewska ul. Kopanina 54/56 60-105 Poznań. 6. Do przesyłki prosimy dołączyć otrzymany rachunek, na którym prosimy umieścić informacje o reklamacji. W przypadku braku rachunku prosimy o przesłanie pisma reklamacyjnego dodatkowo zawierające dane zamawiającego (imię i nazwisko, adres) oraz numer zamówienia. Koszty przesyłki reklamowanego towaru pokrywa klient. Sprzedający nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty odesłania reklamacji zostaną zwrócone po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. 7.Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem (jeżeli z uzasadnionych przyczyn reklamacja będzie rozpatrywana dłużej powiadomimy o tym klienta). W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru oraz przesyłki lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru. 8. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta. 9. Bielizna, której reklamacja nie zostanie uznana, będzie odesłana na koszt klienta.

pozostałe informacje

1. Użytkownik bielizna_mikoma prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet, platformy sprzedażowej Allegro. Informację na temat towarów sklep zamieszcza na poszczególnych aukcjach wystawionych na platformie Allegro. 2. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez poszczególne aukcje użytkownika bielizna_mikoma. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem wiadomość z informacją, że aukcja została zakończona, a przedmiot kupiony. 3. Podczas składania zamówienia Klient: Wybiera produkty z dostępnych na platformie Allegro aukcji; Oznacza sposób dostawy oraz adres dostawy i adres na jaki ma być wystawiona faktura lub paragon fiskalny (mogą to być różne adresy). Standardowo wystawiamy paragon. Wybiera sposób płatności (płatność przelewem na konto, płatność przy odbiorze, dotpay, paypal) Wybiera sposób dostawy (kurier, Poczta Polska, odbiór osobisty InPost Paczkomaty) 4. Czas realizacji zamówienia to standardowo 2 dni robocze od momentu zaksięgowania płatności lub wybraniu opcji wysyłki za pobraniem. 5. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. 6. Składający zamówienie jest zobowiązany do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia formularzy na każdym z etapów składania zamówienia. 7.Standardowo wysyłamy produkty na adres wskazany na koncie zarejestrowanego użytkownika, jeśli chce on, aby wysyłka odbyła się na inny adres, musi o tym poinformować podczas wysyłania zamówienia w odpowiednim miejscu w formularzu. 8. W przypadku zaznaczenia opcji płatność przelewem jeśli pieniądze z tytułu zamówienia nie zostaną przelane na konto sklepu w ciągu 10 dni roboczych, zamówienie zostaje ANULOWANE. III. Zmiany w zamówieniach 1. Zmiany w zamówieniu Klient może dokonywać do momentu jego zrealizowania (czyli do momentu przekazania do wysłania i wystawienia paragonu/faktury). Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. Po tym momencie Klient ma prawo zwrócić wysłany towar. 2. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta, e-mailem pod adresem sklep@mikoma.com.pl lub mikoma@mikoma.com.pl 3. W przypadku chęci dokonywania jakichkolwiek zmian, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi tylko za pośrednictwem adresu email podanego podczas rejestracji i używanego w transakcjach. IV. Ceny towarów 1. Wszystkie ceny towarów zamieszczone na aukcjach podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie zawierają kosztów wysyłki.2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. V. Formy płatności i przesyłki 1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski: płatność przy odbiorze gotówką - w przypadku paczki za pobraniem oraz odbioru osobistego we wskazanych punktach. przelew bezpośrednio na konto bankowe - przy tych formach płatności realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności. Konto do przelewu pieniędzy: 14 1240 1750 1111 0010 5346 3040. Dotpay, Paypal - przy tych formach płatności realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności. 2. Użytkownik bielizna_mikoma zastrzega sobie prawo do wyłączenia formy dokonania zapłaty za zamówienie: \\\"płatność przy odbiorze\\\" wobec Klienta, który nie odbierze raz wysłanego zamówienia. 3. W przypadku zamówień składających się z kilku towarów, które mają być dostarczone w jednej przesyłce, termin realizacji będzie uzależniony od terminu skompletowania przez sklep ostatniego elementu danego zamówienia, chyba że strony postanowią inaczej.