SAGE Symfonia 2.0 dla Firm - ŚRODKI TRWAŁE (6912012614)

zakończona
602,70 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj: klucz
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 8.00 do 16.00
telefon
692 226 407
e-mail
allegro@itoptima.pl
godziny otwarcia
Pon-pt: 8 - 16
adres

IT OPTIMA
Ul. Borowa 5
62-023 Borówiec

Przedmioty wysyłamy
do 48 h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy
  • Kurier Przedpłata - 30 zł

Przyjmujemy płatności za pośrednictwem Allegro lub przelewem tradycyjnym

Deutsche Bank PBC S.A.
06 1910 1048 2263 5081
1767 0001

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o nas i zapoznaj się z naszym regulaminem. Dokonanie zakupu jest równoznaczne z jego akceptacją.

Kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!

Na tej aukcji oferujemy zakup nowej licencji na oprogramowanie

SAGE Symfonia 2.0 ŚRODKI TRWAŁE

Sage Symfonia jest sprawdzonym przez dziesiątki tysięcy Klientów systemem wspierającym

zarządzanie w firmach rozliczających się pełną księgowością. Jest lubiana przez księgowych oraz ceniona przez ośrodki edukacyjne. Elastyczna, modułowa budowa oraz dostępność dodatkowych

opcji sprawia, że możesz łatwo zbudować system dostosowany do potrzeb Twojej firmy!

Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe zapewni Twojej firmie szybką ewidencję i amortyzację środków trwałych. Ułatwi kontrolę nad majątkiem przedsiębiorstwa oraz zautomatyzuje wiele czynności.
Szeroki wybór zestawień usprawni analizowanie i raportowanie posiadanych zasobów.

Decydując się na Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe będziesz mieć pod kontrolą majątek firmy,
a dodatkowo:

  • zyskasz szybki dostęp do niezbędnych informacji na temat majątku firmy ogólnie,
    jak również o pojedynczych środkach trwałych,
  • zaplanujesz eksploatację i zarejestrujesz zdarzenia z nią związane,
  • zminimalizujesz ryzyko popełnienia błędu przy wyliczaniu amortyzacji,
  • usprawnisz codzienną pracę i podniesiesz jej komfort.

Przedmiotem aukcji jest licencja w wersji elektronicznej, z limitem do 50 środków trwałych.

Cena nie obejmuje usługi gwarancyjnej

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy do kontaktu.

Pomożemy zweryfikować, czy wybrany produkt w pełni odpowiada potrzebom Twojej firmy i spełni wszystkie oczekiwania.

Inne rozwiązania oferujemy na naszych pozostałych aukcjach


Wystawiamy faktury VAT

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 06 1910 1048 2263 5081 1767 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka elektroniczna (e-mail) 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

pozostałe informacje

Do każdej transakcji wystawiamy fakturę VAT, dlatego do rozpoczęcia realizacji Państwa zamówienia niezbędne jest wskazanie danych rozliczeniowych (pełnia nazwa, adres, NIP). W przypadku ich braku zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia. Jeżeli dane do faktury są inne od udostępnionych w Państwa profilu uprzejmie prosimy o ich przesłanie (pełna nazwa, adres, NIP) na adres allegro@itoptima.pl ze wskazaniem numeru aukcji. Jeżeli dane do wysyłki są inne niż udostępnione w Państwa profilu, prosimy o przesłanie poprawnych danych na adres allegro@itoptima.pl ze wskazaniem numeru aukcji. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą!