SAGAN 2727 PÓŁBUTY BORDO R.39 (6542270062)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
229,00 zł
Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 9,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 13,00 zł
Zakupy powyżej 350 zł
  • lokalizacja: Włodawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: 39
  • marka: Inna marka
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • materiał wkładki: skóra naturalna
  • wysokość obcasa (cm): 3.50
  • kolor: odcienie czerwieni
Marka: SAGAN
Model: 2727
Kolor: BORDO
Cholewka: SKÓRA NATURALNA
Wkładka: SKÓRA NATURALNA
Długość wkładki:
Wys.obcasa : 3,5 cm
Grubość podeszwy w śródstopiu: 1 cm
Tęgość: ''F''

NOWA KOLEKCJA
Komfortowe czółenka firmy SAGAN wykonane z bordowej lakierowanej skóry.Obuwie charakteryzuje się klasyczną linią i eleganckim wyglądem.Istotną rolę odgrywa wygodna i elastyczna koturna.Podeszwa antypoślizgowa.
Rozmiar 36 37 38 39 40
Długość wkładki (cm) 23,5 24 25 25,5 26
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u MDMdobrebuty za co najmniej 350 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 97 1020 1563 0000 5502 0013 0526
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 663768336
    Infolinia od poniedziałku do piątku w godzinach 9.30-19,00
  • 607444271
    Infolinia od poniedziałku do piątku w godzinach 9.30-19,00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

reklamacje

4.1. SPRZEDAWCA przestrzega obowiązku dostarczania PRODUKTÓW bez wad. 4.2. W przypadku, gdy PRODUKT ma wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121) w tym m.in. art. 556 – 576. 4.3. KLIENT ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną. Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć, nie ma właściwości, o których KLIENT został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę, nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę, została wydana kupującemu w stanie niezupełnym ,. Z kolei wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez KLIENTA towar jest własnością osoby trzeciej, jest obciążony prawem osoby trzeciej albo cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu. 4.4. W sytuacji wystąpienia wady KLIENT może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: a) wymiany towaru na nowy; b) naprawy towaru; c) obniżenia ceny; d) odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. 4.5. Wybór żądania zależy od KLIENTA. SPRZEDAWCA może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale może się to odbyć z uwzględnieniem następujących okoliczności: a) łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru; b) charakter wady – istotna czy nieistotna; c) to, czy towar był wcześniej reklamowany. 4.6. Jeśli KLIENT żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, SPRZEDAWCA może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez KLIENTA: a) byłaby niemożliwa do zrealizowania dla SPRZEDAWCY albo b) w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów. 4.7. SPRZEDAWCA może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od powyższego, w tej sytuacji KLIENT może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. 4.8. SPRZEDAWCA musi wymienić towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, który trwa nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych. Jeśli SPRZEDAWCA nie dochowa tego terminu, KLIENT może wyznaczyć mu czas na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności SPRZEDAWCY i upływu wyznaczonego terminu KLIENT jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia ceny. 4.9. SPRZEDAWCA odpowiada wobec KLIENTA za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. W takiej sytuacji to sprzedawca musi udowodnić, że wada powstała z winy KLIENTA. W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, tj. pomiędzy dwunastym a dwudziestym czwartym miesiącem od wydania towaru, KLIENT powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu. 4.10. Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi. Pismo reklamacyjne KLIENT może przekazać SPRZEDAWCY bezpośrednio (za potwierdzeniem na osobnej kopii) lub wysyłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub na adres e-mail sklep@mdmdobrebuty.pl 4.11. Jeżeli żądanie złożone przez KLIENTA przy reklamacji dotyczy: a) naprawy towaru, b) wymiany towaru na nowy, c) obniżenia ceny towaru, to na SPRZEDAWCY spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna. 4.12.Reklamowane PRODUKTY należy odesłać wraz z informacją o przyczynie reklamacji na adres F.H. MINI-MAX Jolanta Witowska ul.Czerwonego Krzyża 17 22-200 Włodawa 4.13. Koszty poniesione przez KLIENTA związane z odesłaniem reklamowanego produktu zostaną zwrócone przez SPRZEDAWCĘ. Jednocześnie informujemy, ze zgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z 14 marca 2013 r. w sprawie kas rejestrujących ( DZ.U. z 2013, poz. 363 ) – podpisany PROTOKÓŁ ZWROTU jest warunkiem koniecznym do przyjęcia zwracanego towaru i przelania należności (do pobrania nad stopką w każdej naszej ofercie)

pozostałe informacje

W związku z tym, iż obuwie na co dzień wystawione jest w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym MDMDOBREBUTY, może zdarzy się sytuacja, że zakupiona przez Państwa para została wcześniej sprzedana. W takim wypadku nie będziemy mogli zrealizować zamówienia (nie zawsze jesteśmy w stanie zamknąć aukcję w odpowiednim czasie). Takie sytuacje rozwiązujemy indywidualnie. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby było ich jak najmniej. Jeśli nie jesteś z transakcji zadowolony, masz zastrzeżenia - napisz lub zadzwoń, z pewnością problem można rozwiązać.