{{{ SACD DAVE BRUBECK QUARTET - TIME OUT - USA (6483019374)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
138,00 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Pocztex Kurier48 9,50 zł
  • lokalizacja: Tarnowskie Góry
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • liczba płyt w wydaniu: jedna
  • opakowanie: w folii

WITAMY SERDECZNIE NA AUKCJI
SKLEPU INTERNETOWEGO
najlepszamuzykapl

Wszystkie wystawiane przez nas płyty CD, DVD i LP są oryginalne i nowe.
Dajemy gwarancję na wszystkie wystawiane przez nas artykuły.
Każdy nabywca otrzymuje paragon fiskalny.
Wystawiamy również na życzenie faktury VAT.

Przedmiotem tej aukcji jest NOWA (ORYGINALNIE ZAFOLIOWANA) płyta SACD:

DAVE BRUBECK QUARTET

THE LOOK OF LOVE

WYDANIE AMERYKAŃSKIE

SUPER AUDIO CD


Lista utworów:


1. Blue rondo a la turk
2. Strange meadow lark
3. Take five
4. Three to get ready
5. Kathy's waltz
6. Everybody's jumpin'
7. Pick up sticks

SONY/ANALOGU­E PRODUCTIONS © 1959 (2012)
NR. KATALOGOWY : CAPJ 8192 SA
KOD KRESKOWY: 753088819261

TYP OKŁADKI: SUPER JEWEL CASE
ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 1xSACD

DISC MADE IN AUSTRIA

Dodatkowe Informacje:
Dave Brubeck – piano
Paul Desmond – alto saxophone
Eugene Wright – double bass
Joe Morello – drums

ZOBACZ nasze pozostałe aukcje - nie przegap :)

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Credit Agricole Bank Polska S.A. 14 1940 1076 3004 7530 0000 0000
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 10,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka24 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Pocztex Kurier48 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 11,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Jesteśmy fanami muzyki, co pozwala nam już od 23 lat dzielić się tą pasją z naszymi Klientami. Jako sklep muzyczny "Pod Nazwą" zaczęliśmy działać w Tarnowskich Górach w 1993 roku - teraz sprzedaż prowadzimy przez internet, lecz stali Klienci nadal mogą nas odwiedzać w siedzibie naszej firmy, by złożyć/odebrać zamówienie osobiście. Sprzedajemy płyty CD, płyty winylowe oraz muzyczne DVD - sprowadzamy je sami z całego świata, w szczególności te trudno dostępne, kolekcjonerskie (np. wydania audiofilskie, japońskie, amerykańskie, płyty analogowe). Od wielu lat jesteśmy znani i doceniani przez Allegrowiczów z całej Polski i spoza granic kraju - dziękujemy za wszystkie fantastyczne komentarze! Wreszcie w 2007 roku dojrzeliśmy do decyzji o uruchomieniu sklepu dla internautów poszukujących niewirtualnej muzyki, abyście Państwo mieli dostęp do większej ilości oferowanych przez nas płyt. Zapraszamy. Najlepsza muzyka - w najlepszym wydaniu.

kontakt

  • 660 455 651
    Telefon kom.Poniedziałek - Piątek 8:00-16:00
  • 032 3831250
    Tel. stacjonarny Poniedziałek - Piątek 8:00-16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Płyty CD, płyty DVD, płyty LP muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy (stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta - tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827), w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Zwracany towar należy odesłać nie później niż w terminie 14 dni razem z dowodem zakupu tego towaru. Środki pieniężne zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych. Sklep najlepszamuzyka nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu przesyłki Klient odkryje w dowolnym z przesłanych artykułów wady fizyczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adres: Firma Handlowa "Pod Nazwą", ul. Zagórska 159, 42-600 Tarnowskie Góry. Sklep najlepszamuzyka nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwróci po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć paragon/fakturę z możliwie dokładnym opisem przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar wadliwy zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

pozostałe informacje

Sklep internetowy, działający w serwisie Allegro jako sklep najlepszamuzyka – użytkownik PodNazwa, prowadzony jest przez firmę: Sławomir Kocjan, Firma Handlowa „Pod Nazwą” z siedzibą w Tarnowskich Górach przy ul. Zagórskiej 159, NIP 645-100-28-72, Regon 271027664, działającą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez burmistrza miasta Tarnowskie Góry pod numerem ew. 4671/93/MR. REGULAMIN ZAKUPÓW 1. Sklep prowadzi sprzedaż artykułów wystawianych m.in. na aukcjach serwisu Allegro oraz w sklepie Allegro. 2. Ceny wszystkich artykułów wystawianych na aukcjach i w sklepie Allegro podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Do ceny artykułu należy doliczyć właściwy koszt przesyłki – podany przy każdej aukcji. 3. Stosownie do art. 24 ust. 1 Ustawy o ochronie danych osobowych, dane Klienta zostają wprowadzone do bazy danych sklepu najlepszamuzyka. Administratorem tych danych jest Sławomir Kocjan, Firma Handlowa ”Pod Nazwą”, ul. Zagórska 159, 42-600 Tarnowskie Góry. Baza danych sklepu została stworzona wyłącznie w celu realizacji zamówień Klientów i nie jest udostępniana innym podmiotom w celach innych niż realizacja zamówienia. Klient ma prawo do weryfikacji swoich danych. 4. Do każdej przesyłki z artykułami dołączany jest paragon fiskalny (chyba że Klient chce otrzymać fakturę VAT i poinformuje nas o tym poprzez formularz, e-mailem lub telefonicznie). Paragon bądź faktura VAT wystawiane są tuż przed przekazaniem artykułów do wysyłki. 5. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów wystawianych na aukcjach i w sklepie Allegro. 6. Na czas oczekiwania przez Klienta na przesyłkę składają się: czas realizacji zamówienia i czas dostawy przesyłki. Jeśli z jakichś przyczyn czas realizacji zamówienia miałby się wydłużyć – niezwłocznie poinformujemy o tym Klienta. Zazwyczaj wysyłka następuje jeszcze tego samego dnia, w którym pieniądze zostały zaksięgowane na naszym koncie, lub jeszcze tego samego dnia przy przesyłce pobraniowej – z tym zastrzeżeniem, że wysyłka robiona jest codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni świątecznych, do godz. 14.00. 7. Zamówione artykuły na terenie Polski dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej - w formie przesyłek kurierskich Pocztex Ekspres 24 (w formularzu Allegro proszę zaznaczyć opcję dostawy "Paczka24") lub Pocztex Kurier 48 (w formularzu Allegro proszę zaznaczyć opcję dostawy "Pocztex48"), a także za pośrednictwem firmy InPost (w formularzu Allegro proszę zaznaczyć opcję dostawy "Przesyłka kurierska"). Można też skorzystać z opcji wysyłki "za pobraniem"(tylko Allegrowicze z pełną aktywacją konta i minimum 5 punktami). Czas dostawy zależy od wybranej usługi. 8. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary: - gotówką przy odbiorze (POBRANIE): należność pobiera kurier; UWAGA: przesyłki pobraniowe wysyłamy tylko Allegrowiczom z pełną aktywacją konta i minimum 5 punktami; - przelewem bankowym na konto sklepu (PRZEDPŁATA): Klienci, którzy wybiorą tę formę płatności, otrzymają e-mailowe powiadomienie o skompletowaniu przesyłki. Równocześnie zostaną poproszeni o przelanie kwoty odpowiadającej wartości przesyłki na wskazany przez nas rachunek bankowy firmy. Przesyłkę wyślemy po wpłynięciu pieniędzy na konto (co zazwyczaj następuje w następnym dniu po dokonaniu przelewu); - gotówką (ODBIÓR OSOBISTY): tylko w przypadku osobistego odbioru zamówionych artykułów w siedzibie naszej firmy w Tarnowskich Górach przy ul. Zagórskiej 159 w godz. 8.00 – 16.00 (codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni świątecznych), po uprzednim telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu; - dowolnie wybraną formą przez system PayU; wybór tej opcji przyspiesza czas realizacji zamówienia; - istnieje także możliwość zapłaty poprzez system PAYPAL - opcja ta jest przydatna szczególnie przy transakcjach z Klientami z zagranicy. 9. ZWROTY. Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Płyty CD, płyty DVD, płyty LP muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy (stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta - tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827), w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Zwracany towar należy odesłać nie później niż w terminie 14 dni razem z dowodem zakupu tego towaru. Środki pieniężne zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych. Sklep najlepszamuzyka nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami. 10. GWARANCJA. Wszystkie towary oferowane przez nas objęte są gwarancją producenta. 11. REKLAMACJE. Jeżeli po otrzymaniu przesyłki Klient odkryje w dowolnym z przesłanych artykułów wady fizyczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adres: Firma Handlowa "Pod Nazwą", ul. Zagórska 159, 42-600 Tarnowskie Góry. Sklep najlepszamuzyka nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwróci po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć paragon/fakturę z możliwie dokładnym opisem przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar wadliwy zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. 12. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem / Allegrowiczem a firmą Sławomir Kocjan, Firma Handlowa „Pod Nazwą”. Utrwalenie zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką paragonu lub faktury VAT. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny - tel. (+48 32) 383 12 50 w godz. 8.00 - 16.00 (codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni świątecznych).