SAAB 9-3 Aero Viggen 2,0T 205KM MY02 Szwajcaria (6482416159)

zakończona
  • stan: używany
  • rok produkcji: 2002
  • przebieg [km]: 270965
  • pojemność silnika [cm3]: 2000
  • moc [KM]: 205
  • rodzaj paliwa: benzyna
  • nadwozie: hatchback
  • liczba drzwi: 4/5
  • liczba miejsc: 5
  • skrzynia biegów: automatyczna hydrauliczna (klasyczna)
  • napęd: na przednie koła
  • kolor: niebieski
  • lakier: metalik
  • kierownica po prawej (Anglik): nie
  • uszkodzony: nie
  • kraj pochodzenia: Szwajcaria
  • wyposażenie - bezpieczeństwo: ABS, alarm, centralny zamek, eSP (stabilizacja toru jazdy), immobilizer, poduszka powietrzna kierowcy, poduszka powietrzna pasażera, poduszki boczne przednie, światła przeciwmgłowe
  • wyposażenie - komfort: elektryczne szyby przednie, elektryczne szyby tylne, elektrycznie ustawiane fotele, elektrycznie ustawiane lusterka, klimatyzacja automatyczna, klimatyzacja dwustrefowa, podgrzewane lusterka boczne, podgrzewane przednie siedzenia, tapicerka ciemna, tapicerka skórzana, wielofunkcyjna kierownica, wspomaganie kierownicy
  • wyposażenie - multimedia: CD, radio fabryczne
  • wyposażenie - pozostałe: alufelgi, komputer pokładowy, tempomat
  • informacje dodatkowe: bezwypadkowy, serwisowany w ASO, zarejestrowany w Polsce

Saab 9-3 Aero 2,0T 205KM MY02

Samochód sprowadzony ze Szwajcarii od drugiego właściciela w dniu 19.08.2015.
Wszystki­e wpisy serwisowe w książce, ostatnia inspekcja w grudniu 2014, przy przebiegu 258.755km.

Szczegóły dotyczące wyposażenia, wykonanych prac i kondycji auta poniżej.



Wyposażenie:
* jednostka silnikowa B205R 205KM * komplet felg aluminiowych 17" * pakiet ospoilerowania Viggen * automatyczna skrzynia biegów * sportowa tapicerka skórzana, elektrycznie sterowana, z pamięcią, przednie fotele podgrzewane * skórzana kierownica Aero + gałka zmiany biegów * karbonowa blenda deski rozdzielczej * 2 komplety kluczy * oczywiście pełna elektryka, klimatyzacja i wiele wiele innych funkcji uprzyjemniających podróż * książka serwisowa + pełna dokumentacja zakupowa *

Szczegółowa galeria zdjęć:
http://dobroskok.pl/­pl/auta-na-sprzedaz/­2014-2/saab-9-3-aero­-205km-my02-264

Auto zostało sprowadzone ze Szwajcarii, zakupione bezpośrednio od właściciela.

Egzemplarz bezwypadkowy, na bieżąco serwisowany, wszystkie inspekcje potwierdza książka serwisowa.

Samochód w ciągłej eksploatacji - silnik, skrzynia i zawieszenie bez uwag. Egzemplarz przeszedł dokładną inspekcję w naszym serwisie.

Stwierdzone mankamenty:
- otarcie powierzchni lakierowanej przedniego i tylnego zderzaka
- pęknięcie przedniego zderzaka pod prawym halogenem
- brak osłony pod przednim zderzakiem
- brak przedniej prawej zaślepki progu
- otarcie powierzchni lakierowanej lewego i prawego lusterka
- otarcie parkingowe tylnego lewego nadkola + korozja w typowym miejscu dla 9-3
- niesprawny bat antenowy
- wyblakłe emblematy
- złuszczona czarna folia na słupku przednich prawych drzwi
- blenda karbonowa posiada przebarwienia
- brakujące piksele wyświetlacza kliamtronica i komputera pokładowego
- delikatny wyciek spod pokrywy zaworów i z uszczelniacza koła pasowego
Wszystkie mankamenty widoczne szczegółowo ujęte na zdjęciach, w galerii zdjęć.

Oferowana cena za pojazd dotyczy samochodu zarejestrowanego i ubezpieczonego w PL.
Do ceny pojazdu należy doliczyć koszt pakietu serwisowego Standard (oleje i filtry eksploatacyjne, uszczelka pokrywy zaworów + uszczelniacz wału)- 780PLN.

Na życzenie wycenimy koszt prac związanych z usunięciem w/w wizualnych mankamentów - pakiet serwisowy Premium.

Na pojazd wystawiamy fakturę VAT.
Kupujący zwolniony z opłaty skarbowej.
Do ceny samochodu nie ma potrzeby doliczania innych, często przez handlarzy, ukrytych kosztów.

Wszystkie koszty importowe (akcyza, przegląd techniczny, tłumaczenia dokumentów) zostały przez nas opłacone.

W przypadku zapytań jesteśmy dostępni via tel. 501499133 lub email.
Zapraszamy!

KONTAKT Z NAMI

Możesz się z nami skontaktować drogą mailową, bądź telefonicznie.

tel. kom.: +48 501 499 133
tel. kom.: +48 799 299 400

e-mail:
biuro@dobroskok.pl
grzegorz@dobroskok.p­l
www:
http://www.dobr­oskok.pl

DANE FIRMY

saab-parts Grzegorz Dobroskok

ul. Dąbrowskiego 9
59-100 Polkowice
NIP 692-198-28-92
woj. dolnośląskie

Czynne

poniedziałek - piątek
8:00 do 16:00

PRZESYŁKA

Wysyłka kurierem DPD

Waga przesyłki 3 kg

Przedpłata na konto 19 zł
Za pobraniem 27 zł

Waga przesyłki 3-30 kg

Przedpłata na konto 22 zł
Za pobraniem 30 zł

Waga przesyłki 30-50 kg

Przedpłata na konto 49 zł
Za pobraniem 57 zł

Waga przesyłki 50-100 kg (paleta)

Przedpłata na konto 120 zł
Za pobraniem 129 zł

Waga przesyłki 100-200 kg (paleta)

Przedpłata na konto 195 zł
Za pobraniem 210 zł

Przesyłki ponadgabarytowe

Wyceniane indywidualnie,
na zapytanie

GWARANCJA

Wszystkie towary oferowane w sklepie www.dobroskok.pl jako fabrycznie nowe są objęte gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy. Części używane podlegają 14-dniowej gwarancji.

Okres gwarancji na części nowe wynosi 12 miesięcy, a wszelkie ewentualne odstępstwa (wydłużenia okresu gwarancyjnego) od tej reguły są wyraźnie zaznaczone w opisie produktu.

płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Specjalizujemy się w sprzedaży nowych oraz używanych części do samochodów SAAB, jak i w imporcie oraz sprzedaży samochodów marki SAAB. Realizujemy zamówienia indywidualne, stawiając na zadowolenie Klienta. Budujemy zaufanie do naszej profesji. Jesteśmy doradcami i ekspertami. Działamy z zaangażowaniem, dokładnie i terminowo. Prowadzimy również niezależny serwis samochodów SAAB co pozwala nam obsługiwać naszych Klientów kompleksowo. Dotrzymujemy naszych zobowiązań i terminów na każdym etapie pracy. Informujemy Klientów o wszystkim, co ważne, także o pojawiających się problemach. Nasz praca to dla nas nie tylko sposób na zarabianie, ale przede wszystkim realizacja naszej pasji, którą jest wszystko związane z marką SAAB. Na rynku SAAB-owym działamy z powodzeniem od 2005 roku, z zaangażowaniem, dokładnie i terminowo – po prostu nam się chce! Zapraszamy do współpracy :)

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
darmowy zwrot
 
Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie produktu kompletnego bez widocznych śladów jego użytkowania, w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu, do przesyłki należy dołączyć oryginał pisma informującego, że sprzęt zostaje odesłany na zasadach zwrotu, dołączyć oryginał dokumentu zakupu (paragon, faktura) oraz podać dokładne dane nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które mają być odesłane pieniądze. Zwracany towar prosimy bezpiecznie zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu napisać "ZWROT". Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie produktu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa Klient.

reklamacje

Wszystkie towary oferowane w sklepie jako fabrycznie nowe są objęte gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy. Części używane podlegają gwarancji 14-dniowej gwarancji. Okres gwarancji na części nowe wynosi 12 miesięcy, a wszelkie ewentualne odstępstwa (wydłużenia okresu gwarancyjnego) od tej reguły są wyraźnie zaznaczone w opisie produktu.Ujawnione w okresie gwarancyjnym wady będą usuwane nieodpłatnie. Warunkiem uznania reklamacji jest poprawny montaż cześci przez uprawniony do tego zakład. Wybór sposobu usunięcia wady należy do Sprzedającego, który może usunąć wadę poprzez naprawę, wymianę uszkodzonego podzespołu lub wymianę urządzenia w całości. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi lub instalacji, do których wykonania zobowiązany jest Klient we własnym zakresie i na własny koszt. Gwarancja obejmuje usterki sprzętu wynikłe w trakcie poprawnej eksploatacji lub spowodowane defektami produkcyjnymi i nie stosuje się do materiałów eksploatacyjnych lub innego wyposażenia dodatkowego. Klient jest zobowiązany do zawiadomienia sklepu o niesprawności urządzenia niezwłocznie po ujawnieniu się wady. Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować w oryginalne opakowanie wraz z pełnym wyposażeniem dodatkowym, które klient otrzymał przy zakupie. Do przesyłki prosimy też dołączyć kopię dowodu zakupu (fakturę VAT bądź paragon), dokładny opis usterki, swoje dane osobowe i kontaktowe a następnie tak przygotowaną paczkę należy dostarczyć osobiście lub przesłać na swój koszt na adres naszej firmy z dopiskiem "REKLAMACJA". W przypadku, gdy wymiana urządzenia na kolejne nie jest możliwa, Klientowi przysługuje prawo do zwrotu zapłaconej kwoty. Zarówno przy wymianie na inny produkt jak i przy zwrocie zapłaconej kwoty potrąca się równowartość brakujących lub uszkodzonych przez Klienta elementów wchodzących w skład wyposażenia oraz kosztów ich wymiany. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, Zgłaszający reklamację zostanie obciążony kosztami przeprowadzonych czynności serwisowych.