S-KLASA W221 BŁOTNIK PRZÓD PRZEDNI (6912268560)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 200,00 zł
z 2 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 80,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 85,00 zł
  • lokalizacja: Rybnik, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • strona zabudowy: lewe przednie

opis

Mercedes S-klasa W221, błotnik przedni,

stan dobry, brak uszkodzeń, napraw - zdjęcia poniżej.


UWAGA !!!

Cena za sztukę.

tel. 601 522 811



Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
80,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
85,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury

Gwarancja

1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Jacek Frąckiewicz
Jankowicka 9
44-200 Rybnik
Dodatkowe informacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [adres e-mail], lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Jacek Frąckiewicz
Targowa 15/1A
44-200 Rybnik

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący

O sprzedającym

AKTROSS
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

45

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 601522811
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00

Pozostałe informacje

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,

wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu

jego zindywidualizowanych potrzeb (na zamówienie);  

- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze

względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi

rzeczami;  

- w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego

przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli

przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania

konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne

do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy

przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;- zawartej w drodze aukcji publicznej;

-  co do towarów zakupionych w związku z działalnością gospodarczą lub zawodową Kupującego.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:   Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu

rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym

Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w

[miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur

rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem:

http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów

konsumenckich”.

Oświadczenie

Zobowiązuję się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.