Rytmika dla dzieci - Beatrix Podolska (6541479344)

zakończona
29,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony priorytetowy 9,00 zł
Zakupy powyżej 200 zł
  • lokalizacja: Mysłowice
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.60 [kg]
  • okładka: miękka
  • kondycja: bez śladów używania
  • język: polski

"RYTMIKA DLA DZIECI" stawia sobie za cel rozwinięcie naturalnej potrzeby rytmu u dziecka.
Całość obejmuje 120 zabaw i ćwiczeń rytmicznych przeprowadzanych w sposób systematyczny z uwzględnieniem stopnia trudności. Wprowadzenie wartości rytmicznych poprzez zabawy, grę na dziecięcych instrumentach perkusyjnych, rysowanie, ekspresję ruchu czyni zajęcia atrakcyjne, przyjemne i pożyteczne. Dokładny opis ćwiczeń, rysunki i szereg praktycznych wskazówek umożliwi łatwe prowadzenie zajęć. Schematyczne rysunki ilustrujące ćwiczenia i zabawy ułatwią nauczycielowi przeprowadzenie zabaw i ćwiczeń. Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli przedszkoli, ognisk, szkół muzycznych i studentów kierunków pedagogicznych.


SPIS TREŚCI:
Wprowadzenie­
1. Dźwięki i czary muzyczne
2. Sygnał muzyczny.
3. Przerwa w muzyce.
4. Marsz i bieg w dwóch grupach.
5. Ćwierć nuty i ósemki, formowanie koła.
6. Obraz graficzny.
7. Spostrzeganie zmian dynamicznych (głośności dżwięku)
8. Wyrabianie wyczucia ruchu miarowych ćwierć nut.
9. Słuchanie śpiewu nauczyciela; osłuchanie z piosenką.
10. Reagowanie na znaną melodię.
11. Rozpoznawanie ćwierć nut.
12. Rysowanie nut.
13. Zabawa w dwóch grupach.
14. Rysowanie nut.
15. Opowiadanie bajek, słuchanie muzyki.Pytania nauczyciela.
16. Rejestr wysoki i niski.
17. Kształtowanie wyobraźni działaniem dźwięków.
18. Skojarzenia z muzyką (rejestr wysoki).
19. Skojarzenia z muzyką (rejestr niski).
20. Stopniowa zmiana wysokości dźwięków.
21. Reagowanie na zmiany kierunku melodii.
22. Wykres wysokości gestem ręki lub kreską.
23. Wprowadzenie II- zwrotki piosenki „Piłka”
24. Pojęcia: wyżej, niżej, w lewo, w prawo.
25. Sylwetki nut, reagowanie na zmianę wysokości dźwięków.
26. Liczenie ilości dźwięków, wprowadzenie do ćwiczeń metrycznych.
27. Klaskanie określoną ilość razy na wywołaną cyfrę.
28 Ruch po promieniu koła w przód i w tył.
29. Akcent.
30 Liczenie nut z zaznaczeniem akcentu.
31. Akcentowanie. Takty 2/4, 3/4, 4/4.
32. Ćwiczenia metryczne. Figury.
33. Reakcja na pojawienie się ósemek.
34. Ósemka pojedyncza.
35. Głośno czy cicho?
36. Zabawa ruchowa w dwóch grupach.
37. Gra na instrumentach.
38. Dyrygowanie grupami instrumentów.
39. Rysowanie instrumentów.
40. Zróżnicowanie dynamiczne.
41. Głośno czy cicho?
42. Dyrygowanie ze zmianami dynamicznymi.
43. Objaśnienia znaków f, p, przyswojenie nazw włoskich.
44. Koordynacja wzroku, słuchu i dotyku.
45. Realizacja ruchowa muzyki głośnej i cichej
46. Spostrzeganie znaków f i p w nutach drukowanych.
47. Przykłady zabawy uwrażliwiającej na zmianę dynamiki.
48. Wprowadzenie całej nuty; demonstracja brzmienia trójkąta( triangla).
49. Reagowanie na pojawienie się całej nuty, ćwierć nuty i ósemki.
50. Dyrygowanie wartościami nut.
51. Realizowanie wartości nut w ruchu.
52. ”Pokoiki”(takty) i „Krzesełka” ( miejsca ćwierciowe).
53. Zabawa w nutki.
54. Rozmieszczenie nut na miejscach ćwierć nutowych.
55.Wprowad­zenie pauzy ćwierćnutowej. Wyklaskanie rytmu
56. Cymbałki; rozwijanie wyobraźni.
57. Glissando i staccato.
58. Ćwiczenia metryczne.
59. Gra zespołowa na cymbałkach.
60. Wprowadzenie III zwrotki piosenki „Piłka” J. Wasowskiego.
61. Zmiany tempa
62. Zabawa w pociągi
63. Zmiany tempa.
64. Karuzela II cz.
65. Incytacje i inhibicje.
66. Dzieci same dobierają do swoich grup instrumenty perkusyjne.
67. Zmiany tempa,zatrzymanie się na sygnał.
68. Wprowadzenie piosenki „Pociąg”.
69. Zagadki słuchowe. Opowiadania dzieci.
70. Crescendo i diminuendo
71. Słuchanie muzyki, opowiadania, bajki
72. Plastyczne wyobrażenie bajki muzycznej.
73. Improwizacje na cymbałkach. Estetyka dźwięku.
74. Pan Bas i Pani Wiolin
75. Dzieci próbują odnaleźć głosy zwierząt.
76. Plastyczne przedstawienie Pani Violin i Pana Basa.
77. Zagadki słuchowe.
78. Wysoko, nisko czy w środku?
79. Dźwięki wysokie, średnie i niskie. Zabawa piłkami.
80. Wprowadzenie pół nuty.
81. Zagranie pół nuty na różnych instrumentach.
82. Zabawa w cztery domki. Rozpoznanie wartości nut
83. Zapamiętanie rytmu
84. Dzieci poruszają się podskokami.
85. W podobny sposób nauczyciel stosuje inne, coraz trudniejsze rytmy.
86. Echo melodyczne i rytmiczne.
87. Gra na instrumentach perkusyjnych.
88. Rysowanie nut.
89. Orkiestra perkusyjna. Dyrygowanie wartościami nut.
90. Ćwiczenie bez instrumentów.
91. Pobudzanie wyobraźni, ekspresja ruchowa
92. Graficzne przedstawienie muzyki.
93. Ilustracja muzyczna opowiadania. Improwizacja na instrumentach.
94. Dzieci interpretują słownie opowieści muzyczne.
95. Kształcenie pamięci rytmicznej, wymyślanie tekstów do rytmu.
96. Rozpoznawanie znanego rytmu.
97. Dyrygowanie tematami rytmicznymi.
98. Wyrabianie pamięci rytmicznej i poczucia rytmu.
99. Improwizowanie melodii do podanego tekstu.
100. Słuchanie wiolinu lub basu. Ćwiczenie w dwóch grupach.
101. Reagowanie na sygnał muzyczny.
102. Granie rytmów w wiolinie i w basie
103. Słuchanie dwugłosu. Realizacja ósemki i ćwierć nuty.
104. Incytacje i inhibicje w takcie 4/4
105. Rozmieszczanie nut w taktach.
106. Ćwiczenie słuchowe: ile słychać dźwięków?
107. Spostrzeganie sygnału, zmiany kierunku ruchu.
108. Własne melodie do podanego tekstu.
109. Wyrabianie pamięci rytmicznej.
110. Korelacja wyobrażenia słuchowego z wizualnym.
111. Muzyka smutna i wesoła.
112. Zabawa z piłkami :„wesoło i smutno”.
113. Dzieci słuchają muzyki i malują w blokach.
114. Rozmieszczenie nut w taktach.
115. Wprowadzenie do dwugłosowości.
116. Zabawa „Kot i myszki”.
117. Improwizacja rytmów.
118. Dzieci klaszczą kolejno własne rytmy.
119. Rozpoznanie barwy dźwięku instrumentów perkusyjnych.
120. Równoczesne realizowanie wartości rytmicznych przez cztery grupy.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u giszowiecorg za co najmniej 200 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 33 1050 1269 1000 0091 3226 8393
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony ekonomiczny 7,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Pocztex Kurier48 10,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka24 12,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Paczka24 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 14,50 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 13,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka24 Odbiór w Punkcie 14,50 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

MUZO - wydawnictwo muzyczne, księgania muzyczna, przepisywanie nut i partytur. Zajmujemy się również profesjonalnym składem, redakcją, korektą publikacji, a także tzw. przygotowalnią poligraficzną. Projektujemy ulotki, czasopisma, książki, banery, rollupy itp.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.