RYŁKO IDTF03 R.44 CZARNY półbuty komfort wygoda (6541613687)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
289,00 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 9,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 13,00 zł
Zakupy powyżej 350 zł
  • lokalizacja: Włodawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt męski
  • rozmiar: 44
  • marka: Ryłko
  • fason: sznurowane
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • materiał wkładki: skóra naturalna
  • kolor: czerń
Marka: RYŁKO
Model: IDTF03
Kolor: CZARNY
Cholewka: SKÓRA NATURALNA
Wkładka: SKÓRA NATURALNA
Długość wkładki:
Wys.obcasa :

Półbuty znanej marki RYŁKO wykonane ze skóry licowej w czarnym kolorze . Klasyczny , ponadczasowy model i zawsze elegancki.Idealny do garnituru , a także do jeansów .

Wkładka wykonana z naturalnej skóry licowej.

Rozmiar 39 40 41 42 43 44 45 46
Długość wkładki (cm) 25,5 26 26,5 27 28 28,5 29 30
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u MDMdobrebuty za co najmniej 350 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 97 1020 1563 0000 5502 0013 0526
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 663768336
    Infolinia od poniedziałku do piątku w godzinach 9.30-19,00
  • 607444271
    Infolinia od poniedziałku do piątku w godzinach 9.30-19,00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

reklamacje

4.1. SPRZEDAWCA przestrzega obowiązku dostarczania PRODUKTÓW bez wad. 4.2. W przypadku, gdy PRODUKT ma wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121) w tym m.in. art. 556 – 576. 4.3. KLIENT ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną. Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć, nie ma właściwości, o których KLIENT został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę, nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę, została wydana kupującemu w stanie niezupełnym ,. Z kolei wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez KLIENTA towar jest własnością osoby trzeciej, jest obciążony prawem osoby trzeciej albo cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu. 4.4. W sytuacji wystąpienia wady KLIENT może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: a) wymiany towaru na nowy; b) naprawy towaru; c) obniżenia ceny; d) odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. 4.5. Wybór żądania zależy od KLIENTA. SPRZEDAWCA może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale może się to odbyć z uwzględnieniem następujących okoliczności: a) łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru; b) charakter wady – istotna czy nieistotna; c) to, czy towar był wcześniej reklamowany. 4.6. Jeśli KLIENT żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, SPRZEDAWCA może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez KLIENTA: a) byłaby niemożliwa do zrealizowania dla SPRZEDAWCY albo b) w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów. 4.7. SPRZEDAWCA może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od powyższego, w tej sytuacji KLIENT może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. 4.8. SPRZEDAWCA musi wymienić towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, który trwa nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych. Jeśli SPRZEDAWCA nie dochowa tego terminu, KLIENT może wyznaczyć mu czas na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności SPRZEDAWCY i upływu wyznaczonego terminu KLIENT jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia ceny. 4.9. SPRZEDAWCA odpowiada wobec KLIENTA za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. W takiej sytuacji to sprzedawca musi udowodnić, że wada powstała z winy KLIENTA. W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, tj. pomiędzy dwunastym a dwudziestym czwartym miesiącem od wydania towaru, KLIENT powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu. 4.10. Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi. Pismo reklamacyjne KLIENT może przekazać SPRZEDAWCY bezpośrednio (za potwierdzeniem na osobnej kopii) lub wysyłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub na adres e-mail sklep@mdmdobrebuty.pl 4.11. Jeżeli żądanie złożone przez KLIENTA przy reklamacji dotyczy: a) naprawy towaru, b) wymiany towaru na nowy, c) obniżenia ceny towaru, to na SPRZEDAWCY spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna. 4.12.Reklamowane PRODUKTY należy odesłać wraz z informacją o przyczynie reklamacji na adres F.H. MINI-MAX Jolanta Witowska ul.Czerwonego Krzyża 17 22-200 Włodawa 4.13. Koszty poniesione przez KLIENTA związane z odesłaniem reklamowanego produktu zostaną zwrócone przez SPRZEDAWCĘ. Jednocześnie informujemy, ze zgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z 14 marca 2013 r. w sprawie kas rejestrujących ( DZ.U. z 2013, poz. 363 ) – podpisany PROTOKÓŁ ZWROTU jest warunkiem koniecznym do przyjęcia zwracanego towaru i przelania należności (do pobrania nad stopką w każdej naszej ofercie)

pozostałe informacje

W związku z tym, iż obuwie na co dzień wystawione jest w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym MDMDOBREBUTY, może zdarzy się sytuacja, że zakupiona przez Państwa para została wcześniej sprzedana. W takim wypadku nie będziemy mogli zrealizować zamówienia (nie zawsze jesteśmy w stanie zamknąć aukcję w odpowiednim czasie). Takie sytuacje rozwiązujemy indywidualnie. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby było ich jak najmniej. Jeśli nie jesteś z transakcji zadowolony, masz zastrzeżenia - napisz lub zadzwoń, z pewnością problem można rozwiązać.