RYŁKO IDTF03 CZARNY półbuty ROZMIAR.44 (6541613687)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
289,00 zł
z 2 sztuk

Materiał wkładki:

Rozmiar:

Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 gratis
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 13,00 zł
  • lokalizacja: Włodawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • rozmiar: 44
  • marka: Ryłko
  • okazja: sznurowane
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • materiał wkładki: skóra naturalna
  • kolor: czerń
  • płeć: produkt męski
Marka: RYŁKO
Model: IDTF03
Kolor: CZARNY
Cholewka: SKÓRA NATURALNA
Wkładka: SKÓRA NATURALNA
Długość wkładki:
Wys.obcasa :

Półbuty znanej marki RYŁKO wykonane ze skóry licowej w czarnym kolorze . Klasyczny , ponadczasowy model i zawsze elegancki.Idealny do garnituru , a także do jeansów .

Wkładka wykonana z naturalnej skóry licowej.

Rozmiar 39 40 41 42 43 44 45 46
Długość wkładki (cm) 25,5 26 26,5 27 28 28,5 29 30
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 97 1020 1563 0000 5502 0013 0526
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

F.H.Mini-Max
Czerwonego Krzyża 17,Rynek 6
22-200 Włodawa
NIP: 5650002118
REGON: 110081447

kontakt

  • 796937155
    Infolinia od poniedziałku do piątku w godzinach 9.30-19,00
  • 607444271
    Infolinia od poniedziałku do piątku w godzinach 9.30-19,00

pozostałe informacje

W związku z tym, iż obuwie na co dzień wystawione jest w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym MDMDOBREBUTY, może zdarzy się sytuacja, że zakupiona przez Państwa para została wcześniej sprzedana. W takim wypadku nie będziemy mogli zrealizować zamówienia (nie zawsze jesteśmy w stanie zamknąć aukcję w odpowiednim czasie). Takie sytuacje rozwiązujemy indywidualnie. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby było ich jak najmniej. Jeśli nie jesteś z transakcji zadowolony, masz zastrzeżenia - napisz lub zadzwoń, z pewnością problem można rozwiązać.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
F.H.MINI-MAX
CZERWONEGO KRZYŻA 17.RYNEK 6
22-200 WŁODAWA
PL

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
F.H.MINI-MAX
CZERWONEGO KRZYŻA 17,RYNEK 6
22-200 WŁODAWA
PL
Dodatkowe informacje

 

6.1. SPRZEDAWCA przestrzega obowiązku dostarczania PRODUKTÓW bez wad.
6.2. W przypadku, gdy PRODUKT ma wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121) w tym m.in. art. 556 – 576.
6.3. KLIENT ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną. Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć, nie ma właściwości, o których KLIENT został zapewniony przez SPRZEDAWCĘ lub reklamę, nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę, została wydana kupującemu w stanie niezupełnym ,Z kolei wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez KLIENTA towar jest własnością osoby trzeciej, jest obciążony prawem osoby trzeciej albo cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
6.4. W sytuacji wystąpienia wady KLIENT może złożyć do SPRZEDAWCY reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:
a) wymiany towaru na nowy;
b) naprawy towaru;
c) obniżenia ceny;
d) odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
6.5. Wybór żądania zależy od KLIENTA. SPRZEDAWCA może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale może się to odbyć z uwzględnieniem następujących okoliczności:
a) łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;
b) charakter wady – istotna czy nieistotna;
c) to, czy towar był wcześniej reklamowany.
6.6. Jeśli KLIENT żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, SPRZEDAWCA może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez KLIENTA:
a) byłaby niemożliwa do zrealizowania dla SPRZEDAWCY
albo
b) w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.
6.7. SPRZEDAWCA może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od powyższego, w tej sytuacji KLIENT może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.
6.8. SPRZEDAWCA musi wymienić towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, który trwa nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych. Jeśli SPRZEDAWCA nie dochowa tego terminu, KLIENT może wyznaczyć mu czas na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności SPRZEDAWCY i upływu wyznaczonego terminu KLIENT jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia ceny.
6.9. SPRZEDAWCA odpowiada wobec KLIENTA za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. W takiej sytuacji to sprzedawca musi udowodnić, że wada powstała z winy KLIENTA. W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, tj. pomiędzy dwunastym a dwudziestym czwartym miesiącem od wydania towaru, KLIENT powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu.
6.10. Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi. Pismo reklamacyjne KLIENT może przekazać SPRZEDAWCY bezpośrednio (za potwierdzeniem na osobnej kopii) lub wysyłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub na adres e-mail sklep@mdmdobrebuty.pl
6.11. Jeżeli żądanie złożone przez KLIENTA przy reklamacji dotyczy:
a) naprawy towaru,
b) wymiany towaru na nowy,
c) obniżenia ceny towaru,
to na SPRZEDAWCY spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
6.12.Reklamowane PRODUKTY należy odesłać wraz z informacją o przyczynie reklamacji na adres F.H. MINI-MAX Jolanta Witowska ul. Rynek 6, 22-200 Włodawa
6.13. Koszty poniesione przez KLIENTA związane z odesłaniem reklamowanego produktu zostaną zwrócone przez SPRZEDAWCĘ.
6.14.  Jednocześnie informujemy, ze zgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z 14 marca 2013 r. w sprawie kas rejestrujących ( DZ.U. z 2013, poz. 363 ) – podpisany PROTOKÓŁ ZWROTU jest warunkiem koniecznym do przyjęcia zwracanego towaru i przelania należności (otrzymasz go drogą mailową)
9. POSTANOWIENIE KOŃCOWE.
7.1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
7.2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, w tym Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla umów sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 r z KLIENTAMI będącymi konsumentami – przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r (Dz.U.2014 r. poz.827 ze zm.) oraz inne właściwe powszechnie obowiązującego prawa. 9.2.1. .
7.3. KLIENCI mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Sklepu internetowego oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk. Aktualny Regulamin Sklepu internetowego jest dostępny pod adresem: www.sklep.mdmdobrebuty.pl   oraz jest dostarczany nieodpłatnie Klientowi (drogą elektroniczną) na każde jego żądanie.
7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTEPU DO TYCH PROCEDUR

7.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez KLIENTA będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http: //www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

7.2. KLIENT będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: