Ruszt pionowy do kotła Żywiec (6484123809)

zakończona
60,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Bielsko-Biała
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 4.00 [kg]
  • uszkodzony: nie
  • typ pieca: jednofunkcyjne, dwufunkcyjne
Przedmioty wysyłamy najpóźniej do 48 h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy
Odbiór osobisty - 0 zł

Oferujemy następujące formy płatności:

1. Płatność za pośrednictwem systemu

2. Przelew bankowy

Nr konta
93 1140 2017 0000 4002 1304 3828

3. Płatność przy odbiorze

4. Na życzenie wystawiamy faktury VAT.

Ruszt pionowy do kotłów Żywiec

Ruszt pionowy do żywieckich kotłów zasypowych typu KDO, KDO-U, Agat, Rubin zabezpieczający drzwiczki kotła przed zsypywaniem się żaru z paleniska. Zastosowanie w kotłach o mocy od 17kW do 54kW

Wymiary [mm]:

A – 295

B – 100

C – 20

W ofercie posiadamy także ruszta pionowe do mniejszych mocy

Więcej części zamiennych do kotłów żywieckich obejrzysz na: verso.info.pl

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 93 1140 2017 0000 4002 1304 3828
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, Kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. W przypadku zwrotu towaru, odmowy odbioru czy rezygnacji Sprzedający dokona zwrot środków na konto Kupującego pomniejszonych o koszt wysyłki oraz kosztów prowizji sprzedaży aukcyjnej. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

11. Prawo Konsumenta do rękojmi. 11.1. Sprzedawca odpowiada przed Konsumentem za niezgodność towaru z umową przez 24 miesiące od daty wydania towaru. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił rękojmię Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania. 11.2. Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana: - na adres: FPHU VERSO 43-30 Bielsko-Biała, ul. Janowicka 109A - na e-mail: verso.sklep@gmail.com 11.3. Telefon kontaktowy w sprawie reklamacji: *48 730 029 958 11.4. W reklamacji należy podać dokładny opis niezgodności, datę jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia lub faktury VAT/paragonu oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną. 11.5. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta. 11.6. W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.5, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta. 11.7. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. 11.8. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail, adres korespondencji. 11.9. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.

pozostałe informacje

Jesteśmy firmą produkcyjno-handlową specjalizującą się w asortymencie kotlarskim i instalacyjnym. Działalność w tej branży od ponad 12 lat pozwala nam lepiej spojrzeć na potrzeby zarówno klienta indywidualnego jak i branżowego. Od początku skupiamy się na oferowaniu produktów wykonanych z materiałów o dobrych parametrach pamiętając również o konkurencyjnych cenach. Jesteśmy firmą zorientowaną na kompleksową obsługę Klienta. Naszą ofertę kierujemy do firm kotlarskich, instalatorskich oraz do klientów indywidualnych ceniących sobie jakość i trwałość wyrobów oraz solidność i terminowość usług. Dla firm (producentów, instalatorów, serwisantów kotłów) zainteresowanych stałą współpracą proponujemy indywidualne warunki handlowe. Oferujemy kompletne zestawy podające, ślimaki do podajników kotłów retortowych,nadmuchy, reduktory, silniki, sterowniki, pompy, naczynia wyrównawcze, wsporniki do naczyń i bojlerów oraz osprzęt do produkcji kotów. W ofercie znajdują się także kotły z automatycznym podawaniem paliwa. REGULAMIN AUKCJI Po wygranej aukcji czekam do 7 dni na wpłatę na moje konto. Nie wywiązanie się z tego terminu równoznaczne jest dla nas z rezygnacją zakupu. Sprawa zostaje zgłaszana do Allegro, produkty zostają wystawione po raz kolejny. Koszt przesyłek podawany jest indywidualnie do każdej aukcji. Po zaksięgowaniu wpłaty, towar wysyłam do 3 dni roboczych, najczęściej jednak następnego dnia od wpłaty. W niektórych przypadkach termin wysyłki towaru może się wydłużyć, o czym klient będzie poinformowany, w przypadku gdy termin przesyłki nie będzie mu odpowiadał może odstąpić od umowy kupna towaru i zrezygnować z zamówienia. Przy dokonywaniu wpłaty na konto prosimy o umieszczenie w tytule przelewu swojego loginu/nicku allegro (nazwy użytkownika za pomocą której się Państwo logują na allegro) oraz nr aukcji. Brak takiej informacji może opóźnić wysyłkę lub spowodować, że przesyłka nie zostanie wysłana ze względu na brak możliwości zidentyfikowania właściciela przelewu. Realizacja dostawy na terenie Polski odbywa się za pomocą firm kurierskich lub Poczty Polskiej. Po otrzymaniu informacji o nadaniu przesyłki wraz z numerem listu przewozowego, na stronie internetowej przewoźników mogą Państwo śledzić położenie przesyłki. Przedmioty z kilku aukcji mogą być łączone w jedną przesyłkę (ze względu na gabaryty i możliwości techniczne kompletacji wysyłki: koszty do uzgodnienia). Łączne koszty przesyłki są ustalane indywidualnie (oczywiście na korzyść Kupującego). Wszystkie opłaty związane z wysyłką zakupionego towaru zawsze można uzgodnić ze mną drogą telefoniczną pod numerem 730 029 958 lub email: verso.sklep@gmail.com lub poprzez zadaj pytanie sprzedającemu. Na życzenie wystawiam faktury VAT. UWAGA - nie odwołuję ofert !! TYLKO I WYŁĄCZNIE W BARDZO UZASADNIONYCH PRZYPADKACH - ZA POROZUMIENIEM STRON (nie zawsze jest czas śledzić aukcje i wycofywać oferty - proszę więc nie mieć pretensji)! MASZ WĄTPLIWOŚCI - PYTAJ, ALE PRZED ZALICYTOWANIEM, PÓŹNIEJ REKLAMACJI NIE UZNAJĘ. Uprzejmie proszę o rozważną i przemyślaną licytację, gdyż zwroty przyjmuję tylko w bardzo uzasadnionych przypadkach!!! Wiążą się one z kosztami ktore ponosi Kupujący. Patrz zakładka ZWROTY. Jako sprzedający komentarz wystawiam jako DRUGI. Towar zawsze jest opisany zgodnie ze stanem faktycznym. Nie ponoszę odpowiedzialności za zaginięcie lub uszkodzenie przesyłki, jeśli taka rzecz miałaby miejsce to składana jest reklamacja do firmy realizującej dostawę, potem wspólnie czekamy na rozstrzygnięcie reklamacji.