RUSTYKALNA KOMODA W STYLU SHABBY CHIC 12 SZUFLAD (6483502545)

13 dni do końca
cena kup teraz
849,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 130,00 zł
  • lokalizacja: Zgierz
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • ilość szuflad: więcej niż 6
  • styl: rustykalny
Kupując kilka przedmiotów oszczędzasz na kosztach przesyłki.
Masz pytania? Zadzwoń: 42 716 55 95
Opis
Rustykalna Komoda w Stylu Shabby Chic z Dwunastoma Szufladami
Komoda w stylu shabby chic w kolorze białym. Fronty dwunastu szuflad wykończone w trzech wzorach: pomalowane na biało, w kolorze jasnego drewna i połączenia obu optyk.

Materiał: drewno, płyta mdf, malowane,

Wymiary: głębokość 30 cm, szerokość 50 cm, wysokość 118 cm.

Symbol produktu: SHD003

Wysyłka na palecie

Zachęcamy również do obejrzenia innych naszych aukcji! Kliknij
Galeria

Aby powiększyć zdjęcie i obejrzeć dodatkowe fotografie kliknij w zdjęcie powyżej.
Płatności
Dane do przelewu:

ARTDECOR INTERNATIONAL
ul. Wschodnia 29
95-100 ZGIERZ

mBank
19 1140 2017 0000 4602 0617 8430

Czas na dokonanie wpłaty to 7 dni. Po tym okresie wysyłamy do Państwa przypomnienie, a następnie po kolejnych siedmiu dniach ( w przypadku dalszego braku wpłaty ) występujemy do serwisu allegro.pl o zwrot prowizji od sprzedaży.

Jeśli biorą Państwo w kilku aukcjach i chcą poczekać z wpłatą do ich zakończenia prosimy o kontakt e-mailowy, ktory jest dla nas równiez bardzo ważny we wszystkich innych sprawach (pytania, informacje o przesunieciu terminu wysyłki z uwagi na wyjazdy służbowe, rodzinne itp.)

Szczegółowe informacje dotyczące tytułu wpłaty oraz płatności wysyłane są w automatycznym potwierdzeniu zakupu po zakończonej aukcji.
Wysyłka
Dokładamy wszelkich starań, aby Państwa przesyłki były starannie i dokładnie zapakowane (typu: folia bąbelkowa, taśma stretch, taśma przezroczysta, styropian) i dotarły do Państwa w stanie nienaruszonym. Każdy przedmiot przed wysłaniem i spakowaniem jest dokładnie sprawdzany. Przedmioty wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich.

Koszt przesyłki podany na aukcji dotyczy przesyłki jednego przedmiotu. W przypadku zakupów łączonych (z różnych aukcji, lub więcej niż jednego przedmiotu z jednej aukcji) koszt przesyłki ustalany jest indywidalnie. Przedmioty do przesyłki łączonej prosimy nie gromadzić dłużej niż 7 dni od daty pierwszego zakupu.

Informacje
Wszystkie prawa do wizerunku strony a także materiałów (zdjęć i opisów)umieszczonych na stronie są zastrzeżone. Bez zgody właściciela praw autorskich,autora treści strony, żadna część tej publikacji nie może być powielana, kopiowana,reprodukow­ana,ani przechowywana w systemach wyszukiwania lub umieszczana na innej stronie www.Nie może tez być przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi,mech­anicznymi, za pośrednictwem fotokopiarek, na płytach CD, czy w inny dostępny technologicznie sposób.Wykorzystywan­ie zdjęć i opisów w całości lub fragmentach bez zgody ich autorajest zawsze naruszeniem prawa autorskiego, zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994r.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 130,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Przesyłka kurierska ubezpieczona. Wysyłka na palecie, albo odbiór osobisty.
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 42 716 55 95
    Biuro Obsługi Klienta czynne od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli przed upływem 14 dni, pisząc na adres e-mail sprzedawcy . Odstąpienie od umowy powinno zawierać następujące dane: Imię i nazwisko Login Allegro Adres Numer oferty Allegro Data zawarcia umowy Data odbioru przedmiotu umowy Data odstąpienia od umowy Podpis (o ile odstąpienie od umowy wysyłane jest w formie papierowej) Przesyłkę należy nadać na adres ArtDecor International ul. Wschodnia 29 95-100 Zgierz Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur Jeżeli Sprzedawca nie uznał reklamacji Konsumenta, Konsument może zwrócić się o rozstrzygnięcie jego sprawy do sądu powszechnego, albo zwrócić się o mediację do sądu polubownego (ADR) np. do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego przy właściwym miejscowo dla Konsumenta Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. W celu wszczęcia procedury mediacyjnej lub polubownego rozstrzygania sporu należy złożyć odpowiedni wniosek. Formularze wniosków dostępne są w sekretariatach każdego sądu polubownego lub na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektorów Inspekcji Handlowych. Postępowanie przed sądem polubownym jest co do zasady bezpłatne. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się również na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy (jak wyżej). Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone i w związku z tym przy uszkodzeniach mechanicznych towaru zaleca się dołączenie do zgłoszenia reklamacyjnego protokołu szkody spisanego przez kuriera przy odbiorze przesyłki, albo w ciagu 7 dni od przyjęcia przesyłki. W tym przypadku sugeruje się także dołączenie do zgłoszenia reklamacyjnego fotografii uszkodzeń. Wyżej wymienione dokumenty wymagane są przez firmę kurierską, która rozpatruje te reklamacje, jednakże nie są warunkiem koniecznym do zgłoszenia przez Konsumenta reklamacji do Sprzedawcy. Sugeruje się, aby reklamowany towar pozostał do czasu rozpatrzenia reklamacji u Konsumenta. Po rozpatrzeniu reklamacji Sprzedawca każdorazowo uzgodni z Konsumentem sposób odebrania reklamowanego towaru. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek niezamówionych, za pobraniem i na jego koszt. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. W przypadku Klientów nie będących Konsumentami Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady towaru.

pozostałe informacje

Dokładamy wszelkich starań, aby Państwa przesyłki były starannie i dokładnie zapakowane i dotarły do Państwa w stanie nienaruszonym. Każdy przedmiot przed wysłaniem i spakowaniem jest dokładnie sprawdzany . Przedmioty wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich. KOSZT WYSYŁKI jednego przedmiotu podany jest w treści oferty. W przypadku zakupów łączonych koszt przesyłki ustalany jest indywidualnie. PRZESYŁKI PALETOWE są dostarczane przez firmę kurierską w systemie burta-burta, to znaczy, że kurier zobowiązany jest do dostarczenia palety do drzwi domu, albo klatki schodowej. ODBIÓR OSOBISTY możliwy jest w siedzibie firmy po wcześniejszej wpłacie należności na konto firmy. Zarówno przedmioty, jak i meble zadeklarowane do odbioru osobistego magazynujemy nie dłużej niż 7 dni.