RUBENA V36 12x1.75 Opona do Roweru Dziecięcego (5263468288)

5 osób kupiło 9 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
17,90 zł
z 100 sztuk
Dostawa
  • Pocztex Kurier48 11,00 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • lokalizacja: Rzeszów, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • dedykowany/a do: pozostałe
  • eTRTO (szerokość- średnica wewnętrzna) / Calowe (średnica zewnętrzna - szerokość): 47-203/ 121/2x1.75
  • typ opony: drutowana
  • płeć: nie dotyczy
  • waga (g): 300 [g]

Opis

RUBENA V36 12x1.75 (47-203)

Rubena to znany na całym świecie producent opon oraz dętek rowerowych. Wszystkie ich produkty zostały zaprojektowane oraz wyprodukowane w Czechach. Marka od wielu lat cieszy się bardzo dobrą renomą a same produkty cechuje wysoka jakość w bardzo niskich cenach. Wieloletnie doświadczenie gwarantuje bardzo dobry towar, który na pewno usatysfakcjonuje użytkownika.

  • Symbol: V36 RAPID
  • Rozmiar: 12 1/2 x 1,75x 2 1/4 (47-203)
  • Waga: około 300g
  • Konstrukcja: Preclassic 22 TPI
  • Kolor: czarny
  • Zastosowanie: dziecięce rowery

Rubena V36 to opona o klasycznym bieżniku przeznaczona do rowerów górskich. Prosta konstrukcja oraz stalowy oplot 22TPI zapewniają dużą wytrzymałość. Opona posiada agresywny bieżnik, który bardzo dobrze spisuje się również w trudnym terenie.

Pre Classic - Konstrukcja typu gumwall - bok opony wykonany jest z pogumowanego kordu pokrytego warstwą gumy. Przekrój opony wzmocniony jest pojedynczym stalowym drutem. Opona ma zastosowanie w jazdach rekreacyjnych, turystycznych. Zalecana jest również do codziennego użytku. Opona w oplocie 22TPI.

 

Uwaga!

Ze względu na to, że producent jest w trakcie zmiany nazwy marki na Mitas, niektóre produkty mogą Państwo otrzymać już z nowym logiem. Nie zmienia to w żaden sposób właściwości ani wartości produktu.

Dostawa i płatność
od 11,00 zł

Lokalizacja: Rzeszów, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,18 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
15,68 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

ANMAR Sp. z o.o. Grawitacyjny.pl
Załęska 98
35-322 Rzeszów
woj. podkarpackie
email: sklep@grawitacyjny.pl
tel.: 506 141 018

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

ANMAR Sp. z o.o.
Załęska 98
35-322 Rzeszów
Dodatkowe informacje

MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA REKLAMACJI


Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład :

w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego TUTAJ.

w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@grawitacyjny.pl;

osobiście pod adresem: ul. Załęska 98, 35-322 Rzeszów;

pisemnie na adres: ul. Załęska 98, 35-322 Rzeszów;

telefonicznie pod numerem telefonu: 506141018



OPIS REKLAMACJI


Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację. Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.


DOSTARCZENIE REKLAMOWANEGO PRODUKTU


W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży/rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Załęska 98, 35-322 Rzeszów. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj niezgodności/wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa powyżej nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta oraz nie narusza prawa Klienta – w przypadku złożenia reklamacji na podstawie rękojmi – żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.


ODPOWIEDŹ SPRZEDAWCY


Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.


POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR


Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.


Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.



Procedura reklamacyjna jest dokładnie opisana w pliku, który można pobrać pod tym adresem:

http://www.grawitacyjny.pl/druki/ReklamacjatowaruGRAW.doc 

lub klikając TUTAJ


Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej mowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

ANMAR Sp. z o.o. Grawitacyjny.pl
Załęska 98
35-322 Rzeszów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni kalendarzowych. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: - osobiście pod adresem: ul. Załęska 98, 35-322 Rzeszów; - pisemnie na adres: ul. Załęska 98, 35-322 Rzeszów; - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@grawitacyjny.pl; Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się w przypadku umowy sprzedaży od dnia wydania Towaru, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi od dnia jej zawarcia. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni kalendarzowych. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty. Sprzedający zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru do Kupujacego, na wskazany przez konsumenta numer rachunku bankowego, chyba że konsument wskaże inny sposób. Konsument może zwrócić Towar Sprzedającemu na adres: ul. Załęska 98, 35-322 Rzeszów. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: (1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu do wykonania prawa odstąpienia od umowy, o którym mowa powyżej; (2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania; (3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym; (4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; (5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu; (6) dostarczania prasy; (7) usług w zakresie gier hazardowych.

O sprzedającym
grawitacyjny-pl
99,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

2374

 

11

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Anmar Sp. z o.o.
Załęska 98
35-322 Rzeszów
REGON: 008184985
NIP: 813-014-05-83

Kontakt

  • 506 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Witamy serdecznie w naszym sklepie internetowym!

Naszym głównym celem jest zadowolenie klienta poprzez dostarczenie mu najlepszego sprzętu w jak najlepszych cenach i zapewnienie najwyższej jakości obsługi.

Sklep Grawitacyjny specjalizuje sie w grawitacyjnych odmianach kolarstwa górskiego, jednak nie zabraknie również tradycyjnego sprzętu. Każdemu zainteresowanemu służymy pomocą w wyborze sprzętu.

Nasza znajomość tematu jest poparta wieloletnim doświadczeniem, nie tylko jako sprzedawców, ale jako zapalonych rowerzystów i zawodników. Naszą pracę łączymy z pasją, a każdy dzień w pracy daje nam ogromną satysfakcję. Każdą wolną chwilę staramy się spędzać na rowerze, czy to na lokalnych trasach czy na zawodach zjazdowych, dlatego każdy z Was ma okazję poznać nas osobiście. Zapraszamy! 

Życzymy wszystkim udanych zakupów i wielu wspaniałych chwil spędzonych na rowerze! Niech grawitacja będzie waszym sprzymierzeńcem! :)

Pozostałe informacje

email: allegro@grawitacyjny.pl
telefon: 506 141 018
Wyświetlenia:458
Numer oferty:5263468288
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Pozostałe przedmioty od tego sprzedawcy

Do góry