Rozrząd łańcuch Nissan Almera Primera 1,5 1,8 P11 (6931015590)

zakończona
925,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny


  • telefon: 602-808-202
  • 12 641 95 38
  • gadu-gadu: Jakub (obsługa klienta i zamówienia)
  • e-m@il: zamowienia@diamond-c­ar.pl

    Jesteśmy do Państwa dyspozycji:

    PON-PT: 9.00-17.00

  • STRONA O NAS
  • ZOBACZ INNE PRZEDMIOTY
  • ZOBACZ OPINIE OD NASZYCH KLIENTÓW
    Diamond Car
    PKO BANK POLSKI
    66 1090 1665 0000 0001 2225 1715

  • Zestaw rozrządu oparty na łańcuchu oryginalny angielskiej firmy BGA (British Gasket Automotive) dostarczającej swoje produkty od 1929r na rynek angielski OE , obecnie także na resztę Świata.
    W skład zestawu BGA TC0265VFK wchodzą :

    - łańcuch rozrządu 154og.

    - 3 koła (w tym 1 koło zmiennych faz o wysokości 50,65mm)

    - 3 prowadnice

    - napinacz


    Zestawy rozrządu stosowane w :

    Marka

    Model

    Kod silnika

    Okres

    NISSAN

    ALMERA (N16) - 1.5 90KM

    QG15DE

    03.00-

    NISSAN

    ALMERA (N16) - 1.8 114KM

    QG18DE

    01.00-

    NISSAN

    PRIMERA (P11) - 1.8 16V 114KM

    QG18DE

    08.99-07.02

    NISSAN

    PRIMERA (WP11) - 1.8 16V 114KM

    QG18DE

    08.99-12.01

    Uwagi: w zestawie jest koło vvt .
    Stosowano także koło vvti o wysokości 75mm (dostępne na naszej innej aukcji allegro).
    wysyłka gratis
    metody płatności
    • PayU
    • Zwykły przelew bankowy
      • 66 1090 1665 0000 0001 2225 1715
    płatność z góry
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska 20,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 5
    przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
    Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: -
    przybliżony czas realizacji:
    płatność przy odbiorze
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 5
    przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
    Odbiór osobisty 0,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: -
    przybliżony czas realizacji:
    zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
    Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

    Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
    dodatkowe informacje
    Wystawiam fakturę VAT

    dane sprzedawcy

    Diamond Car
    Makuszyńskiego 15/1
    31-752 Kraków
    NIP: 944-106-05-56
    REGON: 351152815

    Jesteśmy firmą motoryzacyjną obecną na polskim rynku od kilkunastu lat. Zajmujemy się sprzedażą części samochodowych.

    W naszej ofercie znajdują się zarówno części silnikowe takie jak głowice , wały korbowe , korbowody , tłoki , pierścienie , panewki , uszczelki , rozrządy , rdzenie turbosprężarek , jak i typowo ekploatacyjne : tarcze i klocki hamulcowe , amortyzatory , sprzęgła , filtry , oleje ,itp.


    Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). 

    kontakt

    • poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
    • sobota - niedziela zamknięte

    pozostałe informacje

    W przypadku wątpliwości co do zakupu prosimy o weryfikację - niekiedy w jednym pojeździe stosowano więcej niż 1 rodzaj części.


    Przed odbiorem osobistym prosimy o potwierdzenie dostępności towaru na miejscu.

    zwroty

    Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

    Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


    Adres do zwrotu:
    DiamondCar
    Makuszyńskiego 15/1
    31-752 Kraków
    PL
    Dodatkowe informacje

    W przypadku zwrotu towaru Klient zobowiązany jest poinformować Sklep o zamiarze odstąpienia od umowy mailowo lub pisemnie (druk do pobrania http://www.diamondcar.pl/gallery/zwrot3.jpg).  Zwracany towar musi być kompletny, nie może nosić śladów użytkowania  oraz musi posiadać oryginalne, niezniszczone opakowanie producenta, w  przypadku gdy w takim opakowaniu został dostarczony. Warunkiem dokonania  zwrotu towaru jest przedstawienie dowodu jego zakupu.  

    reklamacje

    Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

    Adres do reklamacji:
    DiamondCar Bolesław Kozela
    Makuszyńskiego 15/1
    31-752 Kraków
    PL
    Dodatkowe informacje

     1. Warunkiem rozpoczęcia procesu reklamacyjnego jest przedstawienie dowodu zakupu reklamowanego towaru.  


    2.  Koszt odesłania do Sklepu reklamowanego towaru pokrywa Klient. Sklep nie  przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. W przypadku pozytywnego  rozpatrzenia reklamacji Sklep zwraca Klientowi koszty związane z  odesłaniem reklamowanego towaru. 


    3.  Zgłoszenie reklamacyjne musi zostać dokładnie opisane : 

    - dane klienta (nick allegro , nr telefonu , adres mailowy)

    - data oraz stan licznika (km) pojazdu podczas montażu

    - data oraz stan licznika (km) pojazdu podczas demontażu

    - kto montował części (użytkownik/warsztat)

    - dane pojazdu (marka,model,rocznik,nr vin)

    - opis usterki


    4. Prosimy o informację  czy chcecie Państwo nowy produkt czy zwrot pieniędzy - w drugim przypadku należy wtedy podać nr konta bankowego na który dokonamy zwrot.


    5.  Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

    W przypadku kiedy rzeczony przedmiot musimy odesłać do producenta (po za granicę Polski) termin reklamacji może ulec wydłużeniu.


    6.  W przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki w transporcie należy w  momencie przyjmowania przesyłki sporządzić z kurierem protokół  reklamacyjny. 

    Jeśli jest płatność za pobraniem , po jej uiszczeniu warto także rozpakować przesyłkę w obecności kuriera - unikniemy wtedy problemów z niewidocznymi uszkodzeniami w transporcie.


    W przypadku wątpliwości przed złożeniem reklamacji prosimy o kontakt.