ROZPIERAK SAMOREGULATOR Grande PUNTO LINEA IDEA (6930993872)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
67,00 zł
z 9 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,50 zł
  • List polecony priorytetowy 9,00 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: BIAŁYSTOK, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny
  • typ samochodu: samochody osobowe, samochody dostawcze
Gadu Gadu 39639401
7016
Przedmiotem oferty jest fabrycznie nowy
samoregulator - rozpierak 1 szt.
szczęk hamulcowych
Dane do porównania przed zakupem:
- położenie: oś-koło tylne
- strona zabudowy: lewa/prawa
- system hamulcowy: AP
- nr części OE do porównania: 77362444
- cena za 1 szt.
- produkt: wyłącznie europejskie zamienniki z 12 miesięczną gwarancją producenta
Wg producenta znajduje zastosowanie:
FIAT
- Doblo (223, 119) 2001-2010r.
- Fiorino
nadwozie pełne / kombi (225) 2007r.-
- Idea
(350_) 2003-2012r.
- Linea 2007r.-
- Panda
(169) 2003-2013r.-
- Punto / Punto FL
(188) 2003-2010r.
- Punto Grande
(199) 2005-2012r.
- Punto Evo
(199) 2009-2012r.
- Qubo
(225) 2007r.-

LANCIA
- MUSA (350)
- Ypsilon 2011r.-
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Auto__BOX za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 36 1160 2202 0000 0001 5995 2574
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Polecamy wysyłki kurierem.
PODSTAWOWY KOSZT WYSYŁKI POCZTĄ POLSKĄ dotyczy 1szt i zawiera 23% podatku VAT, większa ilość wg cennika dostawy.
UWAGA !!! UŻYWAJ FORMULARZY sposobu zapłaty i dostawy przyspiesza to identyfikację transakcji a zarazem wysyłkę
Koszt przesyłek zagranicznych wg indywidualnych ustaleń
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Auto BOX
ul. Mieszka I 8c lok.2
15-054 Białystok
NIP: 542-251-17-31
REGON: 200346465

Auto BOX ul. Mieszka I 8c lok.2 15-054 Białystok

  • najsprawniejsza forma kontaktu na e-mail   allegro@autobox.net.pl   Dział Allegro 9-20. 
  • odpowiadamy na pytania w ciagu 1 godz.  -  możliwie naszybciej 
  • kontakt  tel.  514748543     Pon-Pt 9-16. 

kontakt

  • 514748543
    Pon-Pt 9-16. W przypadku utrudnionego kontakt tel. prosimy o kontakt na e-mail

pozostałe informacje

Dokonując zakupu w naszym sklepie internetowym jednocześnie akceptujesz regulamin zamieszczony poniżej. Zapoznaj się uważnie!

REGULAMIN ZAKUPÓW W SKLEPIE INTERNETOWYM AUTO BOX

   * Wpłacając bezpośrednio na nasze konto należy podać tytułem przelewu NICK i numer przedmiotu.

   * Po zakupie proszę o wypełnienie formularza opcji wysyłki i płatności przyspieszy to wysyłkę lub ewentualnie podanie formy płatności jaki i adresu wysyłki na e-mail ( w tym wypadku wysyłki mogą być z opóźnieniem)

   * Przy zakupach z wybranych ofert wysyłka od 500 PLN brutto po wpłacie na konto GRATIS firmą kurierską - prosimy o wcześniejszy kontakt przed zakupem aby potwierdzić możliwość bezpłatnej wysyłki

   * Podane koszty wysyłek w zakładce DOSTAWA I PŁATNOŚĆ dotyczą usług realizowanych wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

   * Przesyłkę wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmą kurierską GLS.

   * Przedmioty, za które zaksięgowano płatności PayU, zwykły przelew lub przesyłki za pobraniem w danym dniu do godz. 12 wysyłane są zwykle tego samego dnia. W przypadku dużej ilości zamówień lub pewnych sytuacjach wysyłka może przedłużyć się do 1-2 dni od daty wpłaty - dnia zakupu (szczegóły na stronie oferty przedmiotu)

   * Przesyłki są nadawane dni robocze: poniedziałek - piątek

   * Wysyłka zakupionych przedmiotów jest potwierdzana w systemie zakupów portalu Allegro lub bezpośrednio na adres e-mail - podajemy numer nadaniu przesyłki

   * W przypadku zakupu kilku produktów - towar wysyłam w jednej paczce, koszt przesyłki jest zależny od wagi towaru, ilości przedmiotów i wymiarów paczki.

   * Szczegółowy cennik jest zamieszczany na każdej stronie przedmiotu w zakładce: DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

   * Jako sprzedający wystawiamy komentarz jako drudzy.

   * Jeżeli przesyłka nie dotrze lub wynikną jakieś problemy z towarem proszę o kontakt e-mailowy.

PODCZAS ODBIORU PRZESYŁKI ZALECAMY:

UWAGA! Po otrzymaniu przesyłki, prosimy o sprawdzenie zawrtości towaru w obecności osoby doręczajacej,czy towar nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku gdy przedmiot będzie uszkodzony należy, tego samego dnia sporządzić protokół szkody.

Bez protokołu szkody nie będziemy mogli złożyć reklamacji na uszkodzoną przesyłkę.

Reklamacje nie będą wtedy uwzględniane.

Jeśli paczki nie uda się rozpakować przy osobie dostarczającej - należy jak najszybciej sprawdzić zawartość i w razie problemów niezwłocznie zgłosić uszkodzenia naszej firmie telefonicznie lub mailowo na adres: biuro@autobox.net.pl

JAK POSTĘPOWAĆ:

W PRZYPADKU PRZESYŁKI, JEŚLI JEST NIEKOMPLETNA LUB ZAWIERA TOWAR KTÓREGO NIE ZAMAWIAŁEŚ.

Jeżeli nastąpiły niezgodności w towarze (niekompletne) lub inne niedogodności (braki) prosimy nie reaguj pochopnie. Jesteśmy tylko ludźmi i nam również mogą zdarzyć się pomyłki. Wszystkie przesyłki są ważne – sprawdzimyi i ustalimy zaistniałą sytuację, a brakujący towar doślemy na własny koszt. Najlepiej przesłanie zdjęcia otrzymanego towaru i opakowania na nasz adres e-mail biuro@autobox.net.pl.

Jeżeli otrzymali Państwo inny towar niż zamawiany prosimy o kontakt na nasz adres e-mail biuro@autobox.net.pl,  najlepiej przesłanie zdjęcia błędnie wysłanego towaru. Wymienimy go na właściwy.

  

* Dane osobowe Klientów podawane podczas składania zamówienia są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówień. Klientowi przysługuje prawo uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych

   * W przypadku braku wpłaty za zakupiony przedmiot w ciągu 10 dni, po upływie tego czasu występujemy o zwrot prowizji z Allegro co jest jednoznacznie uznaje się zawartą Umowę za niebyłą-niezawartą.

Zamawianie i właściwy dobór części:

1.1 Przypisanie części do danego auta nie gwarantuje, że będzie ona pasowała. W celu ułatwienia właściwego doboru części, podajemy dodatkowe dane np. dane producenta, nr katalogowy, numer oryginalny OE, nr zamienników, rzeczywiste zdjęcie, charakterystyczne cechy, wymiary, specyfikację techniczną itp. Dane te mają charakter pomocniczy, mogą zawierać błędy i nie mogą stanowić roszczeń względem firmy Auto BOX.

1.2 W celu właściwego dopasowania części Kupujący przed zakupem powinien dokonać konsultacji ze Sprzedawcą pisząc e-mail esklep@autobox.net.pl lub dzwoniąc na podane nr telefonu podając niezbędne dane tj. podając nr nadwozia VIN  samochodu i parametry/wyposażenie danej wersji.

1.3 Występują przypadki, że dobór wg nr VIN nie pozwala dokładnie ustalić właściwej części i wówczas należy zdemontować cześć z auta i dobrać wg wzoru.

1.4 Podstawą dla doboru odpowiedniej części są dane dostarczone przez klienta, katalogi i oprogramowanie producentów części i samochodów, nie ponosimy odpowiedzialności za błędny występujące w katalogach i bazach danych, modyfikacje pojazdów np. przez wymianę silnika itp.

Ograniczenie odpowiedzialności.

2.1 Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody wynikające z używania produktów w nietypowych warunkach, wadliwej konserwacji, wykorzystania do celów niezgodnych z przeznaczeniem lub innych niż przewidziane przez producenta, przechowywania w nieodpowiednich warunkach, normalnego zużycia produktów, montażu niezgodnego z zaleceniami oraz przedwczesnego zużycia na skutek niewłaściwego stanu części przylegających lub współpracujących z danym produktem.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Auto BOX Sklep nr 1
Mieszka I 8C lok. 2
15-054 BIAŁYSTOK
PL
Dodatkowe informacje

   Zwracany towar musi wrócić do nas w stanie jak został dostarczony tj.

  • kompletne, nie montowany, nie uszkodzony.

    Zwrotu można dokonać paczką pocztową (Poczta Polska, Ipost) lub kurierem 

( WAŻNE PRZESYŁKĄ REJESTROWANĄ ABY NIE ZAGINĘŁA PO WYSŁANIU )
Nie zalecamy wysyłki zwykłym listem (nie rejestrowanym) - unikniesz zaginięcia przesyłki.
Przesyłki zawotów wysłanych w inny sposób na koszt odbiorcy, za pobraniem nie będą odbierane
Prosimy o informację o wysłaniu przesyłki i przesłanie nr nadania.  


=========================================================================

ZWROTY 

I.    W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. 

W takim przypadku Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie) z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym (art 33 ustawy o Prawach Konsumenta).

II.   Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@autobox.net.pl;

Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę ze zwracanym przedmiotem umowy i pisemnym oświadczeniem odesłać na adres: Auto BOX Sklep nr1 15-054 BIAŁYSTOK, ul. Mieszka I-go 8C lok.2

Towar powinien być odesłany w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie.

Ponadto odstąpienie jest możliwe tylko wtedy, gdy kupujący jest konsumentem, a zakup nastąpił u przedsiębiorcy. 

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):


Ja ............................................................. [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:  

............................................................. [nazwy kupionych przedmiotów], 

............................................................. numery oferty w Allegro [numery] .

Data zawarcia umowy to ........................... [data], ................................... data odbioru przedmiotów [data] .

Imię i nazwisko: .............................................................  [imię i nazwisko kupującego]

Login Allegro:.............................................................  [login kupującego]

Adres: .............................................................  [adres kupującego]

Data:.............................................................  [data odstąpienia od umowy]

Podpis: .............................................................  [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]



  -   Adres korespondencyjny: Auto BOX Sklep nr1 15-054 BIAŁYSTOK, ul. Mieszka I-go 8C lok.2

  -   Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

  -   Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu na konto wskazane przez klienta w formularzu.

Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych przesyłką za pobraniem lub na nasz koszt.

III.  Zwracany towar należy odesłać na  własny koszt (klienta), razem z dowodu zakupu, paragonem/faktura (dopuszczalna kopia) i oświadczeniem odstąpieni od umowy zawartej na odległość ( Wzór oświadczenia odstąpienia od umowy poniżej lub do pobrania z strony O MNIE) z dopiskiem „zwrot z Allegro” , poinformować nas o planowanym zwrocie najlepiej na adres e-mail biuro@autobox.net.pl;

IV.  Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy ( art. 34. ust 4 ustawy o Prawach Konsumenta ).

V. Brak odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

14) w której przedmiotem świadczenia jest towar na specjalne zamówienie i życzenie konsumenta, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

15)   odstąpienie od umowy jest niemożliwe w przypadku używania zakupionego towaru, jego jakiegokolwiek uszkodzenia/zniszczenia. Towar prosimy zwracać w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu.

16) zakup kupującego był związany z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą (możliwa jest jedynie wymiana towaru na inny dostępny)

=========================================================================

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok

Adres do reklamacji:
Auto BOX
Mieszka I 8C lok.2
15-054 BIAŁYSTOK
PL
Dodatkowe informacje

  
GWARANCJA
   Jako legalnie działająca firma na sprzedawane części  zapewniamy  12-miesięcy gwarancji producenta (chyba że w treści aukcji jest inaczej  lub stanowi to inaczej karta gwarancyjna). Gwarancja realizowana jest na  podstawie otrzymanego dowodu zakupu paragonu, faktury VAT/imiennej. W  przypadku braku dowodu zakupu nie będzie ona rozpatrywana.  

REKLAMACJE
Kupującemu przysługuje prawo złożenia reklamacji Sprzedawcy dotyczącej zawartej Umowy pod adresem  biuro@autobox.net.pl, lub w formie pisemnej na adres Auto BOX ul. Mieszka I-go 8C lok.2, 15-054 BIAŁYSTOK.
    Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:  

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  • datę zawarcia umowy/zakupu stanowiącej podstawę reklamacji,
  • dowód zakupu  (potwierdzenie płatności elektronicznej lub przelewu, kopia paragonu, faktury itp.)
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację - opis usterki-wady wraz ze wskazaniem żądania Kupującego co do wymiany na naprawiony/nowy towar lub zwrot kosztów części
  • potwierdzenie montażu części w zakładzie mechaniki pojazdowej/ASO (pieczęć firmowa, kontaktowy nr telefonu lub kopia rachunku / faktury)  przy zachowaniu zasady prawidłowego i fachowego montażu.
  • przedmiot reklamacji

 -  Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia,   przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego   reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

 - Składający   reklamację na swój koszt dostarcza przedmiot reklamacji wraz ze   wszystkimi elementami znajdującymi się na jego wyposażeniu i ww   dokumentacją
 - Termin ustosunkowania się sprzedającego do reklamacji  to 14 dni od dnia otrzymania prawidłowego wypełnionego formularzu oraz   produktu.
     - Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
 Do reklamowanego towaru należy dołączyć wniosek reklamacyjny (wzór formularza dostępny do pobrania poniżej).
    Wnioski, w których brak wymienionych danych/dokumentów mogą być rozpatrywane w wydłużonym czasie lub zostaną odrzucone.
 

Wzór wniosku reklamacyjnego do pobrania adres strony www:


http://www.autobox.net.pl/UserFiles2/DRUK_REKLAMACJI.pdf


http://www.autobox.net.pl/regulamin_allegro/o_mnie.html

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 12 miesięcy

Dodatkowe informacje

 GWARANCJA
    Jako legalnie działająca firma na sprzedawane części zapewniamy 12-miesięcy gwarancji producenta (chyba, że w treści oferty jest inaczej lub stanowi to inaczej karta gwarancyjna).  

   Gwarancja realizowana jest na  podstawie otrzymanego dowodu zakupu (paragonu, faktury VAT/imiennej, dowodu wpłaty/płatności). 

   W  przypadku braku dowodu zakupu konieczne jest ustalenie daty zakupu i ceny towaru - w przypadku braku takiej możliwoścu reklamacja zostanie odrzucona.