RÓŻOWY mały zegarek XONIX WR dla dziewczynki w 24h (6542306039)

zakończona
99,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 14,00 zł
Zakupy powyżej 199 zł
  • lokalizacja: TANI KURIER 24h - SZYBKA WYSYŁKA
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • marka: Xonix
  • rodzaj paska: inny
  • rodzaj: cyfrowe
  • mechanizm: kwarcowy
  • kształt koperty: owalna
  • wodoodporność: 100m = WR100
  • szkiełko: mineralne
  • kolor: odcienie różu
  • dostawa z Polski: tak
  • właściwości: budzik, stoper, timer, wodoszczelny, podświetlenie

DOSTAWA 24h
KUPUJĄC WIECZOREM
zamówienie będzie już RANO REALIZOWANE
WYSYŁAMY W POŁUDNIE:
od poniedziałku do czwartku

DOSTAWA 24h
kupując rano:
poniedziałek do 11:00 -
dostawa WTOREK


wtorek do 11:00 - dostawa
ŚRODA


środa do 11:00 - dostawa CZWARTEK


czwartek do 11:00 - dostawa PIĄTEK
kupując w weekend:
piątek, sobota, niedziela
dostawa WTOREK

POZOSTAŁE GODZINY:
według kolejności zakupu

WYSYŁAMY w POŁUDNIE:
od poniedziałku do czwartku

z DOSTAWĄ 24h


Wysyłka
OTRZYMUJESZ INFORMACJE
O WYSYŁCE

W PRZYPADKU PYTAŃ
KONTAKT:
e-mail
delfinek24sklep@delf­inek24.pl
Towar
SZYBKA
REALIZACJA


Do zakupionego towaru dołączamy
Paragon
z Kartą Gwarancyjną

Towar jest nowy, oryginalny,
renomowanej marki,
zabezpieczony odpowiednio
do wysyłki
.

Towar sprawdzamy
przed wysyłką
.


DOSTAWA 24h

WODOSZCZELNY 100m zegarek SPORTOWY XONIX LEKKI ZEGAREK Z PODŚWIETLENIEM Podświetlenie "Indiglo"



SZYBKA REALIZACJA
TANI KURIER
PRZESYŁKA KURIERSKA DPD
Realizacja 24 godziny (od poniedziałku do czwartku włącznie)
(przy zamówieniach Pn-Czw do godziny 12.00)


PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST:

WODOSZCZELNY ZEGAREK SPORTOWY
XONIX


z PODŚWIETLENIEM

WODOSZCZELNOŚĆ

GWARANCJA
INSTRUKCJA

PUDEŁKO z PODSTAWKĄ
CYFERBLAT

PODŚWIETLENIE

WYMIARY ZEGARKA
WYŚWIETLACZ
WAGA ZEGARKA
PASEK
MINIMALNY OBWÓD RĘKI
MAKSYMALNY OBWÓD RĘKI
SZEROKOŚĆ PASKA
DŁUGOŚĆ PASKA
SZKŁO
FORMAT CZASU
FUNKCJE
MECHANIZM

KOLORYSTYKA
100 m = 10 bar = 10 ATM (klasa wodoszczelności)
Odporny na pływanie, kąpiel i
nurkowanie bez butli tlenowej

Zegarek wykonany z wysokiej jakości tworzywa,
poddany badaniom w warunkach laboratoryjnych,
w których działa ciśnienie statyczne ze szczelnością
ciśnieniową 10
ATM = 10 bar = 100 m
(uwaga - nie naciska się przycisków pod wodą)

24 miesiące
Polska instrukcja obsługi

Oryginalne firmowe p lastikowe pudełko XONIX
LCD (czytelne cyfry)
Czytelny
wyświetlacz elektroniczny LCD
Czytelne cyfry wskazujące godziny, minuty, sekundy i datę

Elektroluminescencyj­ne PODŚWIETLENIE tarczy typu "Indiglo"

Po naciśnięciu przycisku świeci się tarcz przez 3 sekundy
22 x 43 x 10 mm (szerokość / wysokość / grubość)
17 x 15 mm (szerokość / wysokość)
BARDZO LEKKI - 21 g
Elastyczny i wytrzymały pasek - żywica polimerowa
od 14 cm
do 19,5 cm
od 13 mm przy kopercie, zwężający do 11 mm
21 cm (wyłącznie pasek)
Mineralne
12/24 h
Podwójny czas cyfrowy - dwie strefy czasowe
Gong / Sygnał pełnej godziny (on/off)
Kalendarz - dni tygodnia
Datownik - dzień / miesiąc
Alarm / Budzik codzienny (on/off)
Minutnik / Timer
Chronometr / Stoper z
międzyczasem
Kwarcowy mechanizm na baterię (bateria w zestawie)
XNR327EL005/LE/500/M­EL/R

Różowy z elementami jasno różowymi i srebrnymi
Boczne przyciski jasno różowe
Pasek różowy


TANI KURIER
REALIZACJA 24h


Jeżeli chcesz otrzymać produkt w ciągu 24 godzin roboczych
(nie dotyczy weekendów [piątki, soboty, niedziele] i świąt ),
prosimy o wybór przesyłki kurierskiej poprzez formę dostawy i płatności
z wpłatą najlepiej poprzez system PayU (dawne Płacę z Allegro)
przed godziną 12.00
Do zakupionego zegarka dołączamy Paragon oraz Kartę Gwarancyjną.
Na życzenie wystawiamy Fakturę VAT.
Zamówienia realizujemy na bieżąco w 24h .
Zegarki zabezpieczamy odpowiednio do wysyłki.



Oprogramowanie sStore

Oprogramowanie sStore

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u wwwDELFINEK24pl za co najmniej 199 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Dane firmy: PHU MAX Paweł Meller ul.Skocka 48, 62-100 Wągrowiec Wpis do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 6411/281/05 przez Burmistrza Miasta Wągrowca Tel. 783794748 e-mail: delfinek24sklep@delfinek24.pl

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
3. Prawo odstąpienia od umowy W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci niezwłocznie wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia rzeczy innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego {zgodnie z art. 33 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta - Dz.U. 2014 poz. 827}), nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy. Aby odstąpić od zawartej umowy, należy złożyć PHU MAX stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy pisemnie na adres firmy: PHU MAX Paweł Meller ul. Skocka 48 62-100 Wągrowiec Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej: FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) PHU MAX ul. Skocka 48 62-100 Wągrowiec Ja ................................................................................................. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy: ................................................................................................................................................................................ numer oferty ........................................................., login Allegro ..................................................................... Data zawarcia umowy to ..........................................................., data odbioru .............................................. Imię i nazwisko ...................................................................................................................................... Adres ........................................................................................................................................................ Data .................................................................. Przesyłkę należy nadać na adres: PHU MAX ul. Skocka 48 62-100 Wągrowiec W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. 4. Brak możliwości odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli PHUMAX wykonało w pełni usługę za wyraźną zgodą klienta; 2) w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi PHU MAX nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji klienta lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb klienta; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi nie PHUMAX nie ma kontroli; 8) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 9) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą klienta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 5. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad Wszystkie produkty sprzedawane przez PHU MAX są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 6. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez PHUMAX będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

reklamacje

1. Opis procedury reklamacji Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Wszelkie naprawy gwarancyjne wykonywane będą przez punkt sprzedaży lub przez autoryzowane serwisy. Klient może odesłać reklamowany produkt do punktu sprzedaży lub do autoryzowanego serwisu. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Jeżeli na karcie gwarancyjnej nie ma bezpośredniego adresu do punktu serwisowego wówczas dany produkt należy skierować do sprzedawcy. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt PHU MAX. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady produktu. PHU MAX odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że PHU MAX niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez PHU MAX albo PHU MAX nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął. PHU MAX rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni PHU MAX nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi PHU MAX. W celu odesłania zakupionego produktu Klient powinien wpisać na liście przewozowym, w polu zadeklarowana wartość (bądź równoznacznym), cenę zakupu odsyłanego produktu. Kwota ta stanowi deklarację wartości ubezpieczenia. 2. Adres do reklamacji Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Wszelkie naprawy gwarancyjne wykonywane będą przez punkt sprzedaży lub przez autoryzowane serwisy. Klient może odesłać reklamowany produkt do punktu sprzedaży lub do autoryzowanego serwisu. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Jeżeli na karcie gwarancyjnej nie ma bezpośredniego adresu do punktu serwisowego wówczas dany produkt należy skierować do sprzedawcy na adres firmy: PHU MAX Paweł Meller ul. Skocka 48 62-100 Wągrowiec