ROWER stacjonarny MAGNETYCZNY SAPPHIRE HORN gratis (6541510488)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
715,00 zł
z 100 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
  • lokalizacja: Chrzanów
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • marka: Sapphire
  • stan: nowy
  • typ: magnetyczny


Rower magnetyczny HORN marki SAPPHIRE to wysokiej jakości sprzęt treningowy odpowiedni zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych użytkowników. Spełnia potrzeby nawet tych najbardziej wymagających. Wykonany jest przy użyciu najnowszych technologii i przy zachowaniu wysokich norm jakościowych. Prezentowany model to nie tylko jakość produktu ale także ciekawy, futurystyczny design, który sprawdza się również jako ozdoba każdego pokoju. Rower HORN to idealny wybór dla osób ceniących sobie jakość i trwałość wyrobu. To inwestycja na lata w swoje zdrowie i dobre samopoczucie. Już 30-minutowy trening 3-4 razy tygodniowo pozwala cieszyć się widocznymi efektami ćwiczeń, poprawą formy i redukcją tkanki tłuszczowej.


Regulacja oporu w szerokim 8-stopniowym zakresie
Wyciszona obudowa
Stylowy i nowoczesny design
Nowoczesny komputer treningowy z wyświetlaczem LCD
Sensory pomiaru pulsu
Antypoślizgowe pedały z regulowanymi paskami SAFETY STRAP
Rolki transportowe wbudowane w przedni stabilizator
Stabilna konstrukcja zapewniająca bezpieczeństwo podczas ćwiczeń
System poziomowania rowerka EASY-O-ROLL (4 stopki poziomujące)
Uchwyty kierownicy pokryte miękką pianką - NICE TOUCH
Certyfikat licznika CE
Instrukcja obsługi w języku polskim
Łożyska wykonane z materiałów o bardzo wysokiej jakości
System magnetycznego oporu Enjoy TM PLUS
Duże, wygodne siedzisko z regulacją w pionie i poziomie typu TOP PRECISION
Dodatkowe miejsce na TABLET

Waga koła zamachowego 8kg
Wysokość: 140 cm
Długość: 97 cm
Szerokość: 51 cm
Odległość siodełka od pedałów: 67-97 cm
Sugerowana maksymalna waga osoby ćwiczącej: 150 kg ; Waga urządzenia: 33 kg

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 602 292 092
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 09:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo odstąpienia od umowy 1. Kupujący będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu kodeksu cywilnego, który zawarł umowę na odległość ma możliwość odstąpienia od niej bez podania przyczyny. 2. Odstąpienie od umowy polega na złożeniu przez Konsumenta stosownego oświadczenia na piśmie w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie tego oświadczenia przed upływem terminu na adres mailowy fitness@globalpolska.eu lub korespondencyjny Global sp. z o.o. ul. K.K. Wielkiego 24, 32-300 Olkusz. Oświadczenie można złożyć na formularzu dostępnym pod adresem : http://globalpolska.eu/allegro/abcfitnesspl/formularz-odstapienia-od-umowy.doc którego wzór został przygotowany na podstawie załącznika do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r lub innym stworzonym przez Klienta. 3. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Firma Global zwraca koszty dostarczenia towaru do Kupującego do wysokości ceny najtańszej formy dostawy. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańszy oferowany przez Sprzedawcę, konsument nie może żądać zwrotu dodatkowych kosztów wysyłki towaru. 4. Towar należy odesłać na adres: Global sp. z o.o. ul. K.K.Wielkiego 24, 32-300 Olkusz 5. W przypadku odstąpienia od umowy, towary typu: zestawy obciążeń, atlasy, bieżnie nie mogą być one odesłane zwykłą przesyłką pocztową ze względu na duże gabaryty. W związku z tym koszt odesłania towaru będzie wyższy niż zwykła przesyłka pocztowa.

reklamacje

Gwarancje i reklamacje 1. Firma Global gwarantuje sprawne działanie towarów sprzedanych przez siebie na koncie Allegro fitness_center 2. Wszystkie dostępne produkty są objęte gwarancją obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 3. Czas trwania okresu gwarancyjnego to 24 miesiące, chyba że na stronie produktu został on dodatkowo wydłużony. 4. Jeśli kupujący stwierdzi niezgodność towaru z umową i nastąpi to w ciągu 2 lat od daty zawarcia umowy Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji. 5. W takim przypadku Kupujący może żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę towaru na nowy. 6. Jeśli naprawa towaru oraz wymiana nie są możliwe lub wymagają nadmiernych kosztów Kupujący ma prawo odstąpić od umowy bądź żądać stosownego obniżenia ceny zakupionego produktu. 7. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w ciągu 14 dni od chwili otrzymania pisemnej informacji od Kupującego o żądaniu doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową. 9. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić przez wypełnienie formularza reklamacyjnego zamieszczonego na stronie serwis.globalpolska.eu lub poprzez dosłanie pisemnego zawiadomienia na adres mailowy serwis@globalpolska.eu lub tez korespondencyjny Global Sp. z o.o. ul. K.Wielkiego 24, 32-300 Olkusz. 10. W zawiadomieniu o którym mowa w pkt.9 należy podać dane Kupującego oraz opis niezgodności reklamowanego towaru. 11. Gwarancja nie wyłącza, nie zawiesza, nie ogranicza uprawnień kupującego z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową.

pozostałe informacje

REGULAMIN I. Postanowienia ogólne 1. Właścicielem konta Allegro fitness_center jest Firma GLOBAL Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Króla Kazimierza Wielkiego 24, 32-300 Olkusz (Małopolska), REGON: 120676859 NIP: 6372121387, Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy, Krajowego Rejestru Sądowego - KRS 0000305275, Kapitał zakładowy i płacony: 400 000,00 zł. 2. Firma GLOBAL prowadzi sprzedaż wysyłkową na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 3. Kontakt telefoniczny z pracownikami jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 16.00. 4. Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie na stronie internetowej w sposób, umożliwiający pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści. II. Oferta 1. Produkty, które prezentujemy na stronie sklepu, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w myśl art.71 kodeksu cywilnego. Firma Global Sp. z o.o. zobowiązuje się, że prezentowane produkty będą dostarczone bez wad. 2. Wszystkie ceny towarów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. 3. Cena jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia. 4. W przypadku braku zamówionego towaru na magazynie, Klient jest bezzwłocznie informowany o tym fakcie i ma możliwość wyboru między zmianą kupowanego towaru na inny, dłuższym czasem realizacji lub rezygnacją z zamówienia. III. Zamówienie i zapłata 1. Zamówienia można składać poprzez formularz zamówieniowy dostępny na stronie portalu Allegro.pl 2. Kupujący zobowiązany jest do podania następujących danych : imienia, nazwiska, adresu dostawy, numeru telefonu kontaktowego 3. Do każdej przesyłki dołączony zostaje paragon fiskalny lub faktura VAT. 4. Firma GLOBAL wystawia faktury VAT na życzenie Kupującego. Aby ją otrzymać należy podczas składania zamówienia wypełnić odpowiednie pole podając jednocześnie dane firmy. 5. Brak informacji o woli otrzymania faktury VAT oznacza, iż Kupujący akceptuje paragon fiskalny. 6. Zamówione towary dostarczane są na adres podany w formularzu zamówienia za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. 7. Koszty wysyłki zależą od rodzaju oraz wagi towaru i są podane na karcie produktu. Cena towarów razem z wysyłką widoczna w formularzu zamówienia jest ceną ostateczną i nie są do niej doliczane, żadne dodatkowe koszty. 8. Zapłaty za towar dokonać można za pomocą przedpłaty na konto, za pośrednictwem systemu PayU lub gotówką przy odbiorze( przesyłka za pobraniem). Ceny poszczególnych form płatności dla danego produktu podane są na karcie produktu. 9. Wpłaty za zamówione produkty należy dokonywać na konto bankowe firmy Global: Bank BPH: 82 1060 0076 0000 3300 0070 2139, SWIFT banku: BPHKPLPK 10. Kupujący ma możliwość w obecności spedytora (dostarczyciela), sprawdzić zawartość paczki pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu. 12. Jeżeli Kupujący stwierdzi uszkodzenie opakowania, a po otwarciu również przedmiotu, ma prawo sporządzić protokół reklamacyjny dostępny u spedytora, ma prawo również odmówić przyjęcia przesyłki. IV. Realizacja zamówień. Wysyłka towaru 1. W celu złożenia zamówienia Kupujący zobowiązany jest prawidłowo wypełnić formularz zamówienia, w tym poda niezbędne do realizacji wysyłki. 2. Potwierdzenie prawidłowo złożonego zamówienia wysyłane jest automatycznie, droga mailową na adres podany przez Kupującego. Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymuje na wskazany adres e-mail wiadomość o kolejnych etapach realizacji zamówienia. Dodatkowo może zdarzyć się również, że Sprzedawca będzie kontaktował się z Klientem ustalając szczegóły realizacji zamówienia. 3. Zamówienia produktów z opłacone przez system PayU lub przy odbiorze są realizowane i wysyłane w ciągu 24h od chwili potwierdzenia przyjęcia zamówienia, z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych. 4. W zamówieniach, w których Kupujący wybrał przedpłatę na konto, realizacja zamówienia rozpoczyna się z momentem zaksięgowania wpływu środków pieniężnych na konto bankowe sklepu. 5. Dostawa realizowana jest w formie przesyłki kurierskiej (firma FEDEX, lub firma UPS) – czas dostawy do 48 godzin od nadania przesyłki, lub jako przesyłka polecona realizowana przez Pocztę polską – czas dostawy 1-5 dni. V. Prawo odstąpienia od umowy 1. Kupujący będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu kodeksu cywilnego, który zawarł umowę na odległość ma możliwość odstąpienia od niej bez podania przyczyny. 2. Odstąpienie od umowy polega na złożeniu przez Konsumenta stosownego oświadczenia na piśmie w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie tego oświadczenia przed upływem terminu na adres mailowy fitness@globalpolska.eu lub korespondencyjny Global sp. z o.o. ul. K.K. Wielkiego 24, 32-300 Olkusz. Oświadczenie można złożyć na formularzu dostępnym pod adresem : http://globalpolska.eu/allegro/abcfitnesspl/formularz-odstapienia-od-umowy.doc którego wzór został przygotowany na podstawie załącznika do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r lub innym stworzonym przez Klienta. 3. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Firma Global zwraca koszty dostarczenia towaru do Kupującego do wysokości ceny najtańszej formy dostawy. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańszy oferowany przez Sprzedawcę, konsument nie może żądać zwrotu dodatkowych kosztów wysyłki towaru. 4. Towar należy odesłać na adres: Global sp. z o.o. ul. K.K.Wielkiego 24, 32-300 Olkusz 5. W przypadku odstąpienia od umowy, towary typu: zestawy obciążeń, atlasy, bieżnie nie mogą być one odesłane zwykłą przesyłką pocztową ze względu na duże gabaryty. W związku z tym koszt odesłania towaru będzie wyższy niż zwykła przesyłka pocztowa. VI. Gwarancje i reklamacje 1. Firma Global gwarantuje sprawne działanie towarów sprzedanych przez siebie na koncie Allegro fitness_center 2. Wszystkie dostępne produkty są objęte gwarancją obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 3. Czas trwania okresu gwarancyjnego to 24 miesiące, chyba że na stronie produktu został on dodatkowo wydłużony. 4. Jeśli kupujący stwierdzi niezgodność towaru z umową i nastąpi to w ciągu 2 lat od daty zawarcia umowy Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji. 5. W takim przypadku Kupujący może żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę towaru na nowy. 6. Jeśli naprawa towaru oraz wymiana nie są możliwe lub wymagają nadmiernych kosztów Kupujący ma prawo odstąpić od umowy bądź żądać stosownego obniżenia ceny zakupionego produktu. 7. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w ciągu 14 dni od chwili otrzymania pisemnej informacji od Kupującego o żądaniu doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową. 9. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić przez wypełnienie formularza reklamacyjnego zamieszczonego na stronie serwis.globalpolska.eu lub poprzez dosłanie pisemnego zawiadomienia na adres mailowy serwis@globalpolska.eu lub tez korespondencyjny Global Sp. z o.o. ul. K.Wielkiego 24, 32-300 Olkusz. 10. W zawiadomieniu o którym mowa w pkt.9 należy podać dane Kupującego oraz opis niezgodności reklamowanego towaru. 11. Gwarancja nie wyłącza, nie zawiesza, nie ogranicza uprawnień kupującego z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową. VII. Ochrona danych osobowych 1. Dane osobowe Klienta przetwarzane są przez Global Sp. z o.o. w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. do nawiązania, ukształtowania treści , zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego łączącego Klienta ze Sprzedawcą. 2. Administrator serwisu przetwarzając dane osobowe chroni je przed ich pozyskaniem i modyfikacją przez osoby nieuprawnione. 3. Po zakończeniu korzystania z usługi świadczonej drogą elektroniczną Usługodawca, może przetwarzać dane osobowe Usługobiorcy, które są niezbędne do: rozliczenia usługi oraz dochodzenia roszczeń z tytułu płatności za korzystanie z usługi. 4. Usługobiorcy przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe, prawo ich poprawiania oraz usunięcia z bazy. VIII. Roszczenia sporne 1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy firmą Global Sp. z o.o. a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. 2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy firmą Global Sp. z o.o. a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę firmy Global Sp. z o.o. 3. W przypadku, gdy Klient będzie chciał wdać się w spór z Firmą Global Sp. z o.o. w związku z obsługą reklamacji towaru ma również możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację. 4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego. Niniejszy regulamin stanowi utwór w myśl ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90 poz. 631). Zabrania się jego kopiowania, powielania, oraz rozpowszechniania treści postanowień niniejszego regulaminu na użytek komercyjny.