Rower Cruise Bike BMW NBG III Blue 2017 L/M/S -25% (6911995576)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
3 499,00 zł
z 4 sztuk

kolor/wzór:

Rozmiar koła (cale):

Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • amortyzacja: przód
  • hamulce: tarczowe mechaniczne
  • materiał ramy: aluminium
  • rozmiar ramy: 20 cali
  • marka: Inna marka
  • kolor: odcienie niebieskiego
  • rodzaj przerzutki: zewnętrzna
  • liczba biegów: 30
  • rozmiar koła (cale): 28
  • płeć: kobieta, mężczyzna, dziewczynka, chłopiec, nie dotyczy
  • wyposażenie dodatkowe: dzwonek, pedały, stopka
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
Przesyłka kurierska 120,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Frank-Cars Sp. z o.o. S. k.
ul.Jagielońska 147/151
42-200 Częstochowa
NIP: 573-284-46-16
REGON: 243182330
KRS: 0000451035
Firma Frank-Cars od 31 lat jest ściśle związana z motoryzacją, a działalność w ramach marki BMW jest kolejnym etapem rozwoju firmy. Zapewniamy usługi na bardzo wysokim poziomie. Dla nas najważniejszy jest Klient i jego potrzeby. Nasi pracownicy biorą udział w licznych wyspecjalizowanych szkoleniach by jak najlepiej sprostać Państwa oczekiwaniom. Od salonu BMW można oczekiwać więcej niż wspaniałych samochodów, porad ekspertów oraz perfekcyjnej obsługi klienta. Nasi eksperci oferują Ci indywidualne konsultacje i uczucie, że traktują Twoje życzenia osobiście. Filozofia ta stoi w naszym salonie na pierwszym miejscu: tutaj, każdy klient jest osobą o kluczowym znaczeniu dla całego zespołu, dlatego cały zespół daje od siebie najwięcej. Jedynym naszym celem jest Państwa zadowolenie. Specjalnie dla Państwa zbudowaliśmy nowy salon BMW w Częstochowie, jest to najnowocześniejszy salon i serwis BMW w Polsce. Zapraszamy do odwiedzenia salonu i serwisu.

kontakt

  • 509 283 567
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00-16:00

pozostałe informacje

Uwaga! – Po zakupie każdy kupujący powinien wypełnić formularz opcji dostawy. Formularz ten służy do określenia gdzie mamy wysłać towar, w jaki sposób będzie dokonana płatność oraz na jakie dane mamy wystawić fakturę. Jeżeli pomyliłeś się podczas wypełniania formularza koniecznie jak najszybciej skontaktuj się z nami w celu wyjaśnienia sytuacji. 1. Przyjmujemy, że w chwili złożenia zamówienia (kupna przedmiotu), klient (odbiorca paczki) zapoznał się i zaakceptował regulamin naszego sklepu. 2. Przed zakupem danego przedmiotu prosimy o kontakt e-mail lub telefoniczny w celu zweryfikowania czy część pasuję do państwa samochodu. Posiadamy fachowe programy techniczne, które pozwolą nam wyeliminować błędy doboru części. Uwaga! – Prosimy nie sugerować się umieszczeniem Państwa modelu w opisie. Data w zastosowaniu oznacza lata produkcji danego modelu auta, a nie lata zastosowania części. Producent w tych samych latach mógł stosować różne części do tego samego modelu. Jeżeli nie jesteś pewien, skontaktuj się z nami aby ustalić czy dana część pasuje do Twojego samochodu. 3. Wszystkie nowe części objęte są gwarancją producenta na które zostaje zawsze wystawiona Faktura VAT lub paragon. 4. Zastrzegamy sobie prawo do powiadomienia Państwa w przypadku, kiedy nie będziemy mogli zrealizować zamówienia w określonym terminie. Uwaga! - Prosimy aby w obecności kuriera sprawdzili Państwo zawartość przesyłki pod kątem uszkodzenia towaru oraz kompletności zamówienia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru bądź jakiś braków w zamówieniu należy zlecić kurierowi sporządzenie protokołu szkody. Jest to NIEZBĘDNYM warunkiem do złożenia i rozpatrzenia reklamacji. 5. W chwili stworzenia zamówienia zlecenia dla kuriera otrzymają Państwo e-mail od DHL z informacją systemową. W dzień doręczenia otrzymają Państwo sms na podany nr tel. w przypadku nieobecności adresata, kurier pozostawia awizo, na którym jest prośba o ponowny kontakt telefoniczny w celu ustalenia następnego terminu dostawy towaru. Nr tel. Infolinii DHL: 42 6 345 345 (proszę przed rozmową przygotować nr paczki lub zlecenia). 6. Po zakupie towaru należy wysłać informację o wyborze formy zapłaty oraz rodzaju wysyłki. 7. Wszystkie przedmioty znajdujące się w naszej ofercie przeznaczone są do montażu w zarejestrowanych zakładach mechaniki pojazdowej i montaż ten musi być potwierdzony Fakturą VAT lub Rachunkiem. Są to dokumenty niezbędne do zgłaszania reklamacji. Jedynie montaż amortyzatorów może być potwierdzony jedynie pieczątką zakładu na karcie gwarancyjnej (nie ma konieczności posiadania Rachunku lub Faktury VAT za usługę). 8. Na czas rozpatrywania reklamacji nie dostarczamy części zastępczych. Nie zwracamy kosztu montażu/demontażu reklamowanych części oraz nie pokrywamy kosztu postoju samochodu. 9. Prosimy o dokładne czytanie opisów aukcji. Jeśli mają Państwo jakieś pytania prosimy o kontakt. 10. Zamówienia nie są realizowane w soboty (za wyjątkiem odbioru osobistego wcześniej umówionego), niedziele i święta. Z naszej strony dołożymy wszelkich starań aby byli Państwo zadowoleni z zakupów w naszym sklepie. Życzymy udanych zakupów!

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Dealer BMW Frank-Cars
Jagiellońska 147/151
42-200 Częstochowa
PL
Dodatkowe informacje

Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów odesłania rzeczy na nasz adres. Klient ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru. Wysyłając towar do sprzedawcy należy załączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna sprzedaży oraz oryginał paragonu. Towar powinien być kompletny (niezniszczone, oryginalne opakowanie producenta) i pozbawiony śladów użytkowania. Nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu przez konsumenta zwrócimy wszystkie dokonane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, ale jeżeli konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas, to nie zwórcimy konsumentowi dodatkowych kosztów (zgodnie z art 33 Prawa kondumenckiego). Jednocześnie informujemy że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Dealer BMW Frank-Cars
Jagiellońska 147/151
42-200 Częstochowa
PL
Dodatkowe informacje

Zgodnie z art 8.1 Ustawy z dnia 27 lipca 2002r. (DZ.U. 141 1176) jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Kupujący dostarcza towar na swój koszt najtańszą przesyłką pocztową, który jest zawracany na konto bankowe, lub przy problematycznych przesyłkach sprzedawca podstawia własnego kuriera po wcześniejszym uzgodnieniu tego z klientem. Odesłanie towaru pokrywa sprzedający. 

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące

Dodatkowe informacje

 W naszej ofercie znajdą Państwo tylko nowe, oryginalne części, każda z nich posiada 2 letnią gwarancję producenta.  Wszystkie przedmioty znajdujące się w naszej ofercie przeznaczone są do montażu w zarejestrowanych zakładach mechaniki pojazdowej i montaż ten musi być potwierdzony Fakturą VAT lub Rachunkiem. Są to dokumenty niezbędne do zgłaszania reklamacji. Jedynie montaż amortyzatorów może być potwierdzony jedynie pieczątką zakładu na karcie gwarancyjnej (nie ma konieczności posiadania Rachunku lub Faktury VAT za usługę).