ROWER 28-18'' ROMET VINTAGE M 2016r miejski Wwa (6481708040)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
839,00 zł
z 3 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • materiał ramy: stal
  • stan: nowy
  • rodzaj: męski
  • kolor: srebrny
  • hamulce: v-brake
  • rozmiar koła (cale): 28
  • rozmiar ramy: 18 cali
  • amortyzacja: brak
  • liczba biegów: 6
  • rodzaj przerzutki: zewnętrzna
  • marka: Romet
  • waga (gramy): 17000 [g]
  • wyposażenie dodatkowe: pedały, oświetlenie, błotniki, bagażnik, stopka, dzwonek
Kontakt

tel. 22 403 18 75

kom. 692 125 543

e-mail: Napisz do nas

Płatności

Po dokonaniu zakupu otrzymacie Państwo wiadomość mailową z potwierdzeniem zawarcia transakcji oraz prośbą o wybranie formy płatności

Wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT

70105010251000009046­804515

Wysyłka

Wysyłka w ciągu 1-2 roboczych

Poczta Polska - przy większych zakupach prosimy o kontakt w celu uzyskania informacji o kosztach przesyłki pocztowej

Przesyłka kurierska - Siódemka

Odbiór osobisty

Warszawa - Kabaty

Wejście od ul. Mielczarskiego 1

Pon-pt 10-19 Sob. 10-15

Nasze aukcje na Allegro

> CZĘŚCI ORAZ AKCESORIA <

Witamy w sklepie internetowym DTbikes!

Przedmiotem aukcji jest nowy rower miejski ROMET VINTAGE M z kolekcji na 2016r, zapakowany w karton (wstępnie złożony). W przypadku odbioru osobistego, na życzenie klienta, składamy i przygotowujemy rower do jazdy za dodatkową opłatą 49zł (po wcześniejszym umówieniu terminu).

Specyfikacja:

  • Sygnatura: 1628051
  • Model: VINTAGE M
  • Kolekcja: 2016
  • Dostępna rama: 18"
  • Kolor: srebrny
  • Dodatkowo w zestawie:
    komplet oświetlenia, błotniki, bagażnik, podpórka
  • Gwarancja: 24 miesiące

CITY – to grupa rowerów uniwersalnych, szybkich i sprawnych. Każdy szczegół przemyślany pod kątem optymalnego poruszania się po mieście. Wysoka pozycja pozwala na bezstresową obserwację jazdy innych użytkowników ruchu ulicznego. Specyficzna konstrukcja ramy oraz duże koła ułatwiają poruszanie się w gęstej, zurbanizowanej przestrzeni. Ci, którzy wykorzystują rower do przemieszczania się w miastach, docenią komfort jazdy: lekkość, zwrotność, ergonomiczną pozycję ciała oraz relację tułowia do ramion. Atrakcyjne połączenie nowoczesnej elegancji ze zdrowym trybem życia.

PRZYDATNE INFORMACJE PRZY DOBORZE ROWERU:

Geometria ramy jest wynikiem dostosowania roweru do ciała użytkownika. Dopasowanie przekłada się na ergonomię i możliwość pełnego wykorzystania potencjału rowerzysty.

Wysokość ramy musi zapewniać dostateczny dystans pomiędzy górną rurą ramy a kroczem. Ma on pozwolić na bezpieczne zeskoczenie z pedałów bez przykrych konsekwencji. W rowerze rowerzysta, kiedy stoi okrakiem nad rama, musi mieć możliwość uniesienia przedniego koła co najmniej 15 cm nad ziemię. W rowerach przeznaczonych do użytkowania w łatwiejszym terenie rama może być nieco wyższa, czyli koła nie trzeba unosić tak wysoko, wystarczy 10 cm. Na wsporniku siodełka znajduje się specjalny znacznik informujący o maksymalnym wysunięciu go z ramy. Pod żadnym pozorem nie wolno go przekraczać nawet o centymetr! Grozi to wypadkiem, uszkodzeniem ramy, a w najlepszym wypadku całkowitym zniszczeniem wspornika. Rowerzysta musi mieć możliwość optymalnego wyprostu kolan. Tak naprawdę do optymalnej wysokości siodełka trzeba niestety dojść metodą prób i błędów.


Praktyczne pomiary:

Wsiądź na rower, niech pomocnik przytrzyma cię za kierownicę tak, żebyś się nie przewracał na boki. Na pedałach oprzyj pięty, przekręć pedałami do tyłu, jeżeli w momencie obracania stawy kolanowe prostują się, a jednocześnie nie przesuwasz pośladków z jednej na drugą stronę siodełka oznacza to, że jest ono ustawione na prawidłowej wysokości.

Zmierz długość nogi od podłoża do krocza. Jeżeli szukasz rozmiaru roweru górskiego wynik w centymetrach należy pomnożyć przez współczynnik 0,57. Jeżeli próbujesz dobrać wielkość ramy szosowej, to mnóż przez współczynnik 0,67. Jeżeli ma to być rower trekkingowy - 0,63. Uzyskany wynik to rozmiar w centymetrach. Ponieważ rozmiary rowerów górskich podawane są zazwyczaj w calach, należy wykonać jeszcze jedno dzielenie, tym razem przez 2,54.

Serwis na terenie całego kraju w ponad 200 punktach

Rowery są fabrycznie zapakowane przez producenta w oryginalnym opakowaniu

Przedmioty na naszych aukcjach są nowe i wolne od wad

>>>> NASZE AUKCJE NA ALLEGRO <<<<

Zapraszamy do licytacji!

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 70105010251000009046804515
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Nasza firma mieści się niedaleko stacji metra Kabaty. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 19 a w soboty od 10 do 15.

kontakt

  • 692 125 543
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 10-19 sobota 10-15
  • 22 403 18 75
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 10-19 sobota 10-15

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy. Np. Towar otrzymaliśmy 10 września, termin na odstąpienie od umowy upływa z końcem 24 września. Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć stosowne oświadczenie woli. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej: FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać wraz z towarem tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) DPS POL Dominik Polak ul. Mielczarskiego 1 lokal C 02-798 Warszawa reklamacje.dtbikes@gmail.com Ja (imię i nazwisko) niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy (nazwa przedmiotu), numer oferty, login Allegro. Data zawarcia umowy to (podać datę zakupu towaru), data odbioru (podać datę odbioru przesyłki) Przesyłkę należy nadać na adres: DPS POL Dominik Polak ul. Mielczarskiego 1 lokal C 02-798 Warszawa Prosimy o zwrot towaru wraz z paragonem, przyśpieszy to zwrot należności na Państwa konto. Paragony znajdują się w środku opakowania lub są naklejane na foliopak/karton. W razie stwierdzenia braku paragonu prosimy o wcześniejszy kontakt. Nie ma możliwości zwrotu towaru, który posiada ślady użytkowania. Nie ma możliwości zwrotu towaru bez oryginalnego opakowania. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych. Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

reklamacje

Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie posiadają 24-miesięczną gwarancję. Uszkodzony towar klient ma prawo zareklamować w naszym sklepie, osobiście lub drogą wysyłkową, poprzedzając swój zamiar mailem wysłanym na adres reklamacje.dtbikes@gmail.com gdzie dostanie konkretne wytyczne. Wyjątek stanowią rowery firmy ROMET, które należy reklamować w autoryzowanych punktach, których adresy podane są na stronie www.romet.pl w zakładce serwis rowerów i w karcie gwarancyjnej. Odpowiadamy za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej na adres mailowy reklamacje.dtbikes@gmail.com lub w formie pisemnej na adres DPS POL Dominik Polak ul. Mielczarskiego 1 lokal c 02-798 Warszawa. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymienimy produkt wadliwy na wolny od wad albo usuniemy wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już przez nas wymieniony lub naprawiony albo nie wymieniliśmy produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunęliśmy. Rozpoznajemy reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni nie ustosunkujemy się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznaliśmy żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosimy my, natomiast przysłanie towaru do nas leży po stronie kupującego – wyjątek stanowi otrzymanie uszkodzonego towaru i poinformowanie nas o tym niezwłocznie bez użytkowania sprzętu. Data PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY Sporządzony w związku ze zgłoszeniem reklamacji nr/rok w dniu (data) Dane nabywcy: Imię i nazwisko: Ulica: Kod pocztowy: Miejscowość: Adres mail: Telefon kontaktowy: Dokument zakupu: Data nabycia towaru: Numer paragon/faktury: Cena towaru:Towar: Producent: Dokładny opis wad: Żądanie nabywcy co do sposobu załatwienia reklamacji: Żądanie nabywcy co do sposobu poinformowania o rozpatrzonej reklamacji: 1. Kontakt telefoniczny 2. Poinformowanie w formie sms 3. Poinformowanie w formie mailowej *Niepotrzebne skreślić Termin na zgłoszenie reklamacji: Na zgłoszenie reklamacji masz miesiąc od wykrycia wady. Termin na złożenie reklamacji: Od stwierdzenia konkretnej wady jest 2 miesiące na reklamację u sprzedawcy. Transport: - towar do reklamacji kupujący odsyła na swój koszt. - jeżeli reklamacja została rozpatrzona pozytywnie sprzedający odsyła towar na swój koszt- dotyczy to transakcji zawartych na odległość. W przypadku transakcji zawartych w lokalu, Klient odbiera reklamacje w siedziby firmy DPS POL - w przypadku gdy reklamacja nie została uznana towar odsyłany jest na koszt kupującego. Jednocześnie Oświadczam że zapoznałem/łam się z Procedurą Reklamacyjną oraz z Warunkami Gwarancyjnymi CZYTELNY PODPIS NABYWCY PODPIS PRACOWNIKA Adres do reklamacji DPS POL Dominik Polak – reklamacje Mielczarskiego 1 lokal C 02-798 Warszawa reklamacje.dtbikes@gmail.com

pozostałe informacje

Od dnia 29.06.2016 nadajemy przesyłki kurierskie firmą InPost. Odbiór przesyłek kurierskich: Klient ma obowiązek przed odbiorem paczki upewnić się czy ta nie jest uszkodzona, jeśli zauważy tzw. uszkodzenia jawne powinien od razu spisać protokół z kurierem, w którym dokładnie opisze w co była zapakowana paczka i jakich uszkodzeń doznała. Jeśli stan zewnętrzny paczki nie zbudzi naszych zastrzeżeń, kurier nie ma obowiązku czekać aż otworzymy ją przy nim. Jeśli stan paczki nie wzbudził naszych podejrzeń, a po otworzeniu jej zauważyliśmy uszkodzenie tzw. niejawne ( potłuczenie, porysowanie itp.) należy w terminie 7 dni skontaktować się z firmą kurierską i poinformować o chęci sporządzenia protokołu szkody. Złożeniem reklamacji w firmie kurierskiej zajmuje się nasza firma, w tym celu potrzebujemy zdjęć uszkodzenia, opakowania w którym towar się znajdował oraz oryginału protokołu uszkodzenia spisanego z kurierem. UWAGA !! PISZĄC PROTOKÓŁ SZKODY PROSIMY DOKŁADNIE OPISYWAĆ W CO BYŁ ZAPAKOWANY TOWAR NP. FOLIA BĄBELKOWA, GĄBKA, KARTON Adres do wysyłki DPS POL Dominik Polak ul. Mielczarskiego 1 lokal C 02-798 Warszawa Rowery firmy Romet, Arkus, Dahon zakupione na naszych aukcjach znajdują się w kartonach, aby rower był gotowy do jazdy należy przykręcić przednie koło, pedały, kierownicę, siodełko, wyregulować hamulce i przerzutki (jeśli rower je posiada). Zakupiony rower nie posiada podbitej karty gwarancyjnej. W przypadku gdy klient kupuje rower i wybiera dostawę do domu, rower należy zaprowadzić do najbliższego punktu serwisowego firmy Romet ( adresy podane są na stronie www.romet.pl w zakładce serwis rowerów i w karcie gwarancyjnej) i tam dokonać odpłatnego złożenia i podbicia gwarancji, jeśli w naszym mieście tego punktu nie ma należy rower zaprowadzić do dowolnego serwisu rowerowego, a otrzymany paragon podpiąć pod kartę gwarancyjną. W przypadku rowerów Medano i Maxim zasada jest podobna, z tym że firma nie posiada punktów serwisowych, a rowery należy składać w dowolnych serwisach rowerowych. Rower należy złożyć maksymalnie w ciągu 7 dni od zakupu. W przypadku odbioru roweru w naszym sklepie istnieje możliwość przygotowania go do jazdy i podbicia gwarancji – cennik tej usługi podany jest na każdej aukcji. Listy ekonomiczne - decydując się na list zwykły nierejestrowany bez potwierdzenia nadania, klient bierze pełną odpowiedzialność za przesyłkę.