Rowenta RH8876 Odkurzacz bezprzewodowy 25V 55minut (6541707566)

zakończona
819,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
Zakupy powyżej 397 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • kolor dominujący: srebrny/szary
  • bezworkowy: tak
  • marka: Pozostałe
  • moc (W): 2500
  • piorący: nie
ODKURZACZ BEZPRZEWODOWY Rowenta RH8876 25V 55 MIN
Producent: Rowenta
Rowenta
ID produktu: 2993
Wysyłka: natychmiastowa, dostawa już w jeden dzień
Gwarancja: 2 lata, bezpłatny odbiór i dostawa do domu

Cena katalogowa: 1299.00 zł

Nasza cena: 819.00 zł

Taniej o: 480.00 zł!

14 dni na zwrot lub wymianę towaru

Odkurzacz akumulatorowy Rowenta RH8876 - 55 minut pracy

Odkurzacz bezprzewodowy Rowenta RH8876 - 3. generacja odkurzaczy akumulatorowych. Duża bateria, długi czas pracy.

Jedyny w swoim rodzaju odkurzacz Rowenta RH8876. Najnowszy model z 25V baterią, która zapewnia najlepsze osiągi ssania, niską wagę urządzenia i najszybszy czas ładowania.

Czas pracy: do 55 min na jednym ładowaniu. Teraz możesz odkurzać nawet w nocy dzięki 'reflektorom' wbudowanym w elektroszczotkę.

RH 8876 jest lekki i cichy. Trójkątna ssawka idealnie oczyszcza kąty, a przejrzysty pojemnik na kurz ułatwia ocenę jego zapełnienia. Dzięki zastosowanej w tym modelu technologii cyklonicznej, siła ssania nie zmniejsza się nawet, gdy zbiornik na kurz jest niemal pełny.

Zapewnia najlepsze osiągi ssania, niską wagę urządzenia i najszybszy czas ładowania

Odkurzacz bezprzewodowy o dużej sile ssącej. Odpowiednik tradycyjnych modeli działających z mocą 2200 W.

Niezwykle długi czas działania, nawet do 55 minut (czas zależny jest od ustawienia trybu pracy i pobieranej mocy)

Posiada 3 tryby pracy oraz możliwość pionowego parkowania

Odkurzacz z jedną z najmocniejszych baterii na rynku - 25 V

Wyposażony w akumulator litowo-jonowy o dużej żywotności - nawet do 15 lat!

Oryginalny, wyprofilowany, trójkątny model sawki Delta z diodami LED, dociera w nawet mocno niedostępne miejsca. Elektryczna szczotka osiąga do 6200 obr./min.

Wyposażony w wyjmowana turboszczotkę

Niemiecka firma Rowenta powstała w 1884 roku pod nazwą Weintraud & Co. Zrewolucjonizowała prasowanie, tworząc żelazko z termostatem, a następnie pierwsze żelazko z parą. Celem firmy jest gwarantowanie najlepszych efektów poprzez ekskluzywne i funkcjonalne przedmioty najwyższej jakości

Właściwości:
  • Typ urządzenia: odkurzacz bezprzewodowy, bezworkowy, cykloniczny, akumulatorowy
  • Typ baterii: akumulator litowo-jonowy
  • Moc: 25 V
  • Czas pracy: 55 minut (maks.)
  • Czas ładowania (pełny): do 6 h
  • Wyposażony w turboszczotkę z wyprofilowaną, trójkątną końcówką (Delta), podświetlaną diodami
  • Elektryczna szczotka osiąga do 6200 obr./min.
  • Funkcja pionowego ładowania
  • 3 ustawienia trybu pracy
  • Pojemność zbiornika na kurz: 0,5 l
  • Żywotność baterii: nawet do 15 lat!
  • Diody LED informują o poziomie ładowania
  • Suche odkurzanie
  • Wyposażony w funkcję pionowego parkowania
  • Wykorzystuje technologię Air Force Cyclonic
  • Kolor: srebrny
  • Wymiary: 25 x 25,5 x 119 cm (sz,/gł./wys.)
Zawartość opakowania:
  • Sprzęt
  • Karta gwarancyjna
  • Instrukcja obsługi w oryginale
  • Paragon/faktura
  • Opakowanie oryginalne lub zastępcze


Gwarancja konsumencka 24 miesiące



wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u handysitt za co najmniej 397 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Przesyłka firmą kurierską DPD Express
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Jesteśmy importerem, dystrybutorem oraz sklepem specjalizującym się w sprzedaży detalicznej produktów AGD oraz wyposażenia wnętrz dla domu, firmy oraz miejsc użyteczności publicznej. W naszej ofercie znajdziesz tylko markowe produkty czołowych producentów na świecie: TEFAL, KENWOOD, ROWENTA, MORPHY RICHARDS, MOULINEX, DELONGHI, KRUPS, RUSSELL HOBBS, PHILIPS, AEG, ELECTROLUX, PANASONIC, JOHN LEWIS, CUISINE ART, BOSCH, SEVERIN, SHARP, HOMEDICS, RYOBI, LG, VAX, BREVILLE i inne. Specjalizujemy się w produktach typu OUTLET, dzięki czemu możemy zaoferować Państwu najniższe ceny w Polsce. Nasz magazyn to kilka tysięcy produktów dostępnych zawsze od ręki, dzięki czemu masz pewność, że towar, który kupujesz dojedzie do Ciebie w ciągu 24 godzin.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Kupując na naszych aukcjach internetowych, masz możliwość rezygnacji z dokonanych zakupów (prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość). Ustawowe prawo do odstąpienia przysługuje Ci w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez Ciebie towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem wyślesz nam oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy. W szybki i prosty sposób zrobisz to z naszym kreatorem zwrotu – wystarczy, że uzupełnisz informacje na naszej stronie, wydrukujesz przedpłaconą etykietę, przygotujesz paczkę i wszystko zaniesiesz na dowolną Pocztę Polską. Możesz także wysłać nam oświadczenie na adres email sklep@odeo24.pl lub na adres firmy podany niżej. ---------------------------------------------------------- Jak zwrócić zakupiony produkt? Krok 1. Przejdź na stronę: odeo24.pl/dostep i podaj e-mail, którego używasz w Allegro lub na jaki składałeś zamówienie jednorazowe. Na swojej skrzynce pocztowej znajdziesz po chwili email z linkiem, który da Ci dostęp do zamówienia na 1 godzinę. Dzięki temu będziesz mógł się automatycznie zalogować. Krok 2. Przejdź do „Zwroty” i wybierz zwracane zamówienie. Krok 3. Postępuj dalej zgodnie z komunikatami na stronie: a) Wybierz odpowiedni towar, b) Wpisz ewentualne uwagi, c) Wybierz rodzaj transportu. Jeśli zdecydujesz się dokonać wysyłki z naszym sklepem, wystarczy, że wydrukujesz przedpłaconą etykietę, zapakujesz towar i zaniesiesz paczkę na dowolną pocztę. Korzystając z przesyłek naszej firmy, odliczymy od zwracanej kwoty 9,23 zł. Ważne! Przesyłka może mieć maksymalnie do 30 kg i wymiary 60x50x35 cm. Paczka o większych gabarytach nie zostanie przyjęta na poczcie. W przypadku innej formy transportu lub większej przesyłki – prosimy Cię o odesłanie sprzętu na adres naszego sklepu. Możesz skorzystać z tanich pośredników kurierskich, np. Sendit.pl. Krok 4. Wybierz miejsce dostarczenia paczki. Krok 5. Podaj informacje odnośnie zwrotu pieniędzy: – jeżeli płaciłeś przy odbiorze lub przelewem na konto – podaj numer konta bankowego, na który mamy wykonać zwrotny przelew, – jeżeli skorzystałeś z szybkich płatności online (np. Dotpay, PayU (płatności Allegro)) podaj numer konta bankowego, na który mamy wykonać zwrotny przelew. Krok 6. Po akceptacji zgodności informacji wydrukuj dokumenty i dołącz je do środka przesyłki. ---------------------------------------------------------- Ważne informacje! Prosimy, abyś zwrócił uwagę na stan produktu przed jego zwrotem. Ważne, by towar był nieużywany, zapakowany w karton, który otrzymałeś, zabezpieczony tak, by w czasie transportu nie uległ uszkodzeniu. Pamiętaj, że odpowiadasz za stan produktu. Dołącz proszę do przesyłki formularz zwrotu lub inną informację pozwalającą zidentyfikować zwrot od Ciebie. ---------------------------------------------------------- Jak szybko zwracamy pieniądze? Zwracamy pieniądze niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni (zazwyczaj 1-3 dni robocze), sposobem, jakim została dokonana zapłata lub w przypadku niemożności wykonania takiego zwrotu na wskazany rachunek bankowy lub saldo klienta, z którego można dokonać kolejnych zakupów. ---------------------------------------------------------- Na jaki adres odesłać produkty? Produkty można odsyłać na adres magazynu sklepu internetowego: Odeo24.pl MAGAZYN ul. Braniborska 58-68 53-680 Wrocław tel. 71 727 62 15 Przyjmujemy także osobiste zwroty towaru w sklepie stacjonarnym, czynnym od poniedziałku do piątku, w godzinach 10.00-18.00, i w soboty – do godziny 14.00.

reklamacje

Każdy zakupiony u nas produkt jest objęty 2-letnią gwarancją w systemie door to door. Wystarczy, że zgłosisz nam problem ze sprzętem, a my na swój koszt wyślemy po niego kuriera! Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni roboczych (zazwyczaj o wiele szybciej, od ręki). ---------------------------------------------------------- Jak zwrócić zakupiony produkt? Krok 1. Przejdź na stronę: odeo24.pl/dostep i podaj e-mail, którego używasz w Allegro lub na jaki składałeś zamówienie jednorazowe. Na swojej skrzynce pocztowej znajdziesz po chwili email z linkiem, który da Ci dostęp do zamówienia na 1 godzinę. Dzięki temu będziesz mógł się automatycznie zalogować. Krok 2. Po zalogowaniu/uzyskaniu dostępu przejdź do działu „Reklamacje”. Krok 3. Wybierz reklamowane zamówienie i produkty. Krok 4. Postępuj zgodnie z komunikatami na stronie. Krok 5. Opisz dokładnie problemy, jakie występują ze sprzętem. Szczegółowo opisana usterka pozwoli nam szybko rozwiązać problem. Napisz, w jakich okolicznościach pojawił się problem i czym się objaw Krok 6. Zaakceptuj i dodaj reklamację. Uzyskasz numer (RMA), na który możesz powoływać się podczas kontaktu z nami. Krok 7. Poczekaj na kontakt od nas. W ciągu 1 dnia roboczego skontaktujemy się z Tobą celem umówienia kuriera, który odbierze przesyłkę. W razie problemów z powyższą procedurą lub chęcią zgłoszenia reklamacji w inny sposób, napisz do nas: reklamacje@odeo24.pl. Pamiętaj, aby odsyłany towar dobrze zapakować i dołącz proszę numer reklamacji RMA. ---------------------------------------------------------- Jak szybko rozpatrujecie reklamacje? Reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie. Nasz dział reklamacji codziennie przyjmuje przesyłki, weryfikuje je i przekazuje do autoryzowanego serwisu lub wymienia produkt na wolny od wad. Reklamacje zobowiązujemy się rozpatrzyć do 30 dni roboczych. Dzieje się to zazwyczaj o wiele szybciej (zazwyczaj 1-3 dni). W przypadku konieczności przekazania produktu do autoryzowanego serwisu naprawa może zająć więcej czasu, o czym Cię powiadomimy. ---------------------------------------------------------- Czy mogę wymienić produkt na nowy czy jest on naprawiany? Po otrzymaniu od Ciebie przesyłki sprawdzamy produkt i podejmujemy decyzję, czy przekazujemy go do autoryzowanego serwisu, czy wymieniamy na wolny od wad. W przypadku reklamacji gwarancyjnej możesz nam zasugerować rozwiązanie, ale nie mamy obowiązku go spełnić zgodnie z Twoim oczekiwaniem (które postaramy się wziąć pod uwagę). Staramy się jednak być niezwykle pomocni w tej trudnej sytuacji. ---------------------------------------------------------- W jakich sytuacjach nie mogę złożyć reklamacji? Możemy odmówić przyjęcia reklamacji z tytułu gwarancji w przypadku: - Stwierdzenia użytkowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi, - Dostarczenia urządzenia brudnego, urządzenia bez osprzętu standardowego, - Stwierdzenia przyczyny usterki innej niż wada materiałowa bądź produkcyjna urządzenia, - Dowód zakupu nie jest wymagany w przypadku zakupu produktu w sklepie internetowym, w innym jest konieczny. ---------------------------------------------------------- Co nie jest objęte gwarancją? Nie w każdym przypadku można skorzystać z reklamacji gwarancyjnej. Poniżej znajdziesz wyłączenia. 1. Części, które przy zgodnej z zaleceniami eksploatacji podlegają naturalnemu zużyciu przed upływem okresu gwarancji. 2. Wady powstałe w wyniku uszkodzeń mechanicznych, termicznych lub chemicznych urządzenia i wyposażenia. 3. Uszkodzenia spowodowane wadliwą instalacją elektryczną Użytkownika, zalaniem podzespołów elektrycznych wodą. 4. Uszkodzenia spowodowane przeciążeniem urządzenia. 5. Uszkodzenia powstałe wskutek stosowania innych chemicznych środków czyszczących niż zalecane przez producenta dla danego typu urządzenia, niestosowania się do uwag eksploatacyjnych przy korzystaniu ze środków chemicznych. 6. Uszkodzenia powstałe w szczególności w wyniku: zasilania urządzenia zanieczyszczoną wodą, niewłaściwym bądź zanieczyszczonym paliwem, pracy z wykorzystaniem nieoryginalnych lub niewłaściwych dla danego modelu części zamiennych i wyposażenia, wykonywaniem napraw i przeróbek przez osoby nieupoważnione. 7. Uszkodzenia związane z brakiem zalecanych czynności konserwacyjnych wymienionych w instrukcji obsługi. Przyjmujemy także osobiste zwroty towaru w sklepie stacjonarnym, czynnym od poniedziałku do piątku, w godzinach 10.00-18.00, i w soboty – do godziny 14.00. ---------------------------------------------------------- Dodatkowe informacje: Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem. Nasza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Gwarancja ograniczona jest do terytorium Polski. Z każdym zakupem otrzymasz kartę gwarancyjną.