Router TP-Link Archer VR900 ADSL/VDSL 1900Mbps (6489697770)

1 osoba kupiła 1 sztukę
cena kup teraz
749,90 zł
619,00 zł
z 23 sztuk

kolor/wzór:

Stan:

Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 12,50 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,50 zł
  • lokalizacja: Odbiór w salonach 3-4 dni, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • tryb pracy: router
  • standard pracy: 802.11ac, 802.11n, 802.11g
  • pasmo: 2,4 GHz, 5 GHz
Archer VR900 Major 2017
NET-WLRA-TPL-048
Router TP-Link Archer VR900 ADSL/VDSL 1900Mbps


Gigabitowy, bezprzewodowy router/modem VDSL/ADSL, AC1900

Archer VR900

  • Wiele możliwości połączenia - Port EWAN, porty USB oraz pełna kompatybilność ze standardami VDSL2/ADSL2+/ADSL2/ADSL pozwalają na dowolność w wyborze najlepszego dostępnego dostawcy Internetu
  • Maksymalny zasięg - Mocny nadajnik i 3 dwupasmowe anteny zapewniają najlepszy zasię i stabilność sieci bezprzewodowej.
  • Jednoczesne rozgłaszanie sieci bezprzewodowej o prędkości 600Mb/s w paśmie 2,4GHz oraz sieci o prędkości 1300Mb/s w paśmie 5GHz
  • Technologia kształtowania wiązki zapewniająca wysoką stabilność połączeń
  • Dwurdzeniowy procesor o prędkości 1GHz zapewniający wydajną, jednoczesną obsługę wielu połączeń

Największe prędkości przewodowe i bezprzewodowe

VR900 oferuje superszybkie łącze szerokopasmowe, o prędkości do 100Mb/s i obsługuje VDSL2. Router jest też wstecznie kompatybilny ze standardami ADSL2+/ADSL2/ADSL.
Router wykorzystuje pełny potencjał połączeń VDSL i osiąga łączne prędkości sieci bezprzewodowej do 1900Mb/s(600Mb/s w paśmie 2,4 GHz oraz 1300Mb/s w paśmie 5GHz). Dzięki użyciu dwóch sieci bezprzewodowych, zakłócenia sygnału są niższe.

Wiele możliwości połączenia

Archer VR900 posiada wbudowany modem ADSL działający z każdym rodzajem łącza: VDSL2, ADSL, ADSL2, oraz ADSL2+.

Dzięki gigabitowemu portowi WAN, Archer VR900 może również współpracować z modemami kablowymi oraz połączeniami szerokopasmowymi.

Archer VR900 posiada modem ADSL, port EWAN oraz porty USB obsługujące modemy 3G/4G, dzięki czemu router nie ogranicza twoich możliwości w wyborze najlepszego dostawcy Internetu i jego ewentualnej zmiany.

Mocne anteny

Archer VR900 posiada trzy, specjalnie zaprojektowane, odłączalne anteny. Anteny posiadają zysk 3x2 dBi w paśmie 2,4GHz oraz 3x3 dBi w paśmie 5GHz co pozwala na osignięcie stabilnego i szybkiego połączenia. Wszystkie trzy anteny są ruchome co pozwala na ich optymalne ustawienie w zależności od warunków.

Udostępnianie plików poprzez USB

Używając portów USB 3.0 oraz USB 2.0 urządzenia użytkownicy mogą udostępniać drukarki, dane oraz multimedia urządzeniom w domowej sieci oraz, przy użyciu funkcji serwera FTP, przez Internet.

Dodatkowo, obydwa porty obsługują modemy 3G/4G USB, co pozwala na ustanowienie połączenia zapasowego.

Gigabitowa sieć przewodowa

Dzięki czterem gigabitowym portom Ethernet, Archer VR900 to idealny wybór dla zastosowań wymagających stabilnego, szybkiego połączenia takich jak gry online lub streamowanie wideo w jakości HD..

Elegancki design

Elegancki design sprawia, że Archer VR900 pasuje do każdego wnętrza. Jego łagodne krzywe oraz najwyższa jakość zastosowanych materiałów zachowują styl bez kompromisów po stronie wydajności.
stan
  • nowy
gwarancja
  • 2 lata
producent
  • TP-Link
funkcje urządzenia
  • modem ADSL
  • router ADSL
zastosowanie
  • domowy
tryb pracy
  • router
interfejsy WAN
  • 10/100/1000 Mb/s Cable/xDSL (RJ45)
ilość portów WAN
  • 1 szt.
obsługa modemów USB
  • tak
procesor
  • 1 GHz
ilość rdzeni
  • 2 szt.
interfejsy LAN
  • RJ45
ilość portów LAN 10/100/1000
  • 4 szt.
złącza
  • 1 x USB 3.0
  • 1 x USB 2.0
  • 4 x RJ45
wbudowany modem ADSL
  • tak
standard
  • IEEE 802.11 a/b/g/n/ac
częstotliwość WiFi
  • 5 GHz
  • 2.4 GHz
szybkość dla 2.4 GHz
  • 600 Mbps
szybkość dla 5 GHz
  • 1300 Mbps
odkręcana antena
  • tak
szyfrowanie
  • WPA2
  • WPA
  • 64/128-bit WEP
  • filtrowanie adresów MAC
  • WPA2-PSK
  • WPA-PSK
zarządzanie
  • CLI
  • SNMP
  • WWW
wymiary
  • 245 x 181 x 90 mm
Powyższe opracowanie graficzne stanowi wyłączną własność firmy Komputronik S.A. Zakazuje się powielania, fotokopiowania i rozpowszechniania lub w jakikolwiek inny sposób wykorzystywania materiałów na jakichkolwiek polach eksploatacji bez pisemnej zgody właściciela. W przypadku naruszenia ww. zakazu zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia wszelkich roszczeń przewidzianych przez obowiązujące przepisy prawa.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 12,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Komputronik S.A.
ul. Wołczyńska 37
60-003 Poznań
NIP: 972-090-27-29
REGON: 634404229
KRS: 0000270885

kontakt

  • 61 66 88 500
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 22:00

reklamacje

Procedura reklamacji 1.Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Komputronik S.A. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania. 2. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym Komputronik S.A. wskazane jest uzyskanie numeru RMA od pracownika Komputronik S.A. obsługującego Sklep Strefy Marek Allegro. 3. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu (w szczególności dotyczy to monitorów, zestawów komputerowych, laptopów, tabletów, telefonów itd. ). 4. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. 5. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym Komputronik SA i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta. 6. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta). W przypadku ich braku Komputronik SA rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona w Komputronik S.A. 7. Niniejszym informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym rekomendowane jest sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci. 8. W przypadku reklamacji obejmującej zestaw komputerowy wyprodukowany przez Komputronik S.A., obsługa serwisu Komputronik S.A. przyjmuje wyłącznie towar opisany na dowodzie zakupu jako "zestaw komputerowy". 9. Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji: a) Dostarczenie towaru jest bezpłatne; w tym celu klient powinien skorzystać z usług przewoźnika DHL Express (Poland) Sp. z o.o. i wypełnić prawidłowo formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie sklepu komputronik.pl., 10. Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za wady towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1 roku. 11. Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Komputronik SA uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.

pozostałe informacje

Komputronik S.A. dokłada starań, by ewentualne spory, w tym reklamacyjne, zamykać w ciągu 30 dni. Jeżeli w tym terminie strony nie osiągną porozumienia, klient powinien założyć, że postępowanie zostało zakończone. Komputronik nie zgadza się na pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich, przez podmiot uprawniony w rozumieniu art. 31 ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016 r. poz. 1823), zgodnie z rejestrem Prezesa UOKIK: https://uokik.gov.pl/download.php?id1480 W przypadku sporu konsumenckiego sugerujemy kontakt z najbliższym rzecznikiem praw konsumenckich, Państwowym Inspektoratem Inspekcji Handlowej lub sądem powszechnym.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 21 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Komputronik S.A.
Ul. Krzysztofa Kolumba 8
62-052 Komorniki
PL
Dodatkowe informacje

Zwrot towaru przez konsumenta 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 21 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy. 2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; 2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. 4. W celu identyfikacji zwracanej rzeczy wskazane jest podanie numeru RMZ. Numer ten można uzyskać za pośrednictwem pracownika sklepu Strefy Marek Allegro prowadzonego przez Komputronik S.A. realizującego zamówienie. Numer RMZ powinien być opisany w widocznym miejscu na przesyłce. Brak numeru RMZ nie stanowi przeszkody w zwrocie rzeczy. 5. Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. 6. Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. Komputronik S.A. nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Komputronik S.A. 7.Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. 8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), w tym w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 5) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 9. Komputronik S.A. nie stosuje polityki towarów zastępczych.