ROMB zaczep zamka podklamk/rolkowego LEWY C6x24mm (6541360808)

zakończona
22,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 21,00 zł
Zakupy powyżej 2 000 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowe
  • uszkodzony: nie



F.H.U. RAGEN


Tel:
012/ 292 37 14

Tel:
012/ 399 45 06

gsm: 795 711 121

gsm: 600 421 341

Fax:
012/ 399 47 14

1993647

allegro@ragen.pl



Zanim zalicytujesz
zapoznaj się ze stroną

o mnie.


Przed złożeniem oferty kupna prosimy przeczytać opis aukcji

Złożenie oferty jest prawnie wiążącą umową kupna-sprzedaży

Wys­tawiamy faktury VAT.


Podana cena jest ceną brutto.

W przypadku pytań prosimy o kontakt pn-pt
8-16.

Na e-maile po godz. 16
odpowiadamy następnego dnia, lub w poniedziałek rano jeśli mail był wysłany w piątek.


Zakupione towary wysyłamy do 2 dni od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie, lub informacji na temat pobrania.

Wysyłka towaru według życzenia klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej, lub kuriera.

Dokładny koszt przesyłki podawany jest na stronie danego produktu.


ROMB zaczep zamka podklamk/rolkowego LEWY C6x24mm

Blacha zaczepowa do drzwi z profili aluminiowych i stalowych.

Zaczep regulowany w zakresie 3mm.

Blacha INOX C 6 x 24 mm.

Produkt nowy, prosto od producenta.

Kupując na kilku naszych aukcjach za przesyłkę kurierską płacisz tylko raz.
Promocyjne ceny wyłącznie na aukcjach Allegro.

Galeria produktu


kliknij aby powiększyć
{} {photo2_m} {photo3_m}

Opis produktu


Blacha zaczepowa do drzwi z profili aluminiowych i stalowych.

Zaczep regulowany w zakresie 3mm.

LEWA

Blacha INOX C 6 x 24 mm.

Z tworzywowymi elementami zakańczającymi



Do każdego przedmiotu wystawiamy paragon lub F-VAT

Przedmioty pochodzą od polskiego dystrybutora.
Są NOWE, oryginalnie zapakowane.

NIE RYZYKUJ!
KUPUJ W SPRAWDZONEJ FIRMIE

Zapraszamy na nasze inne aukcje Allegro





wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u RAGEN_PL za co najmniej 2 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Odbiór osobisty możliwy jest po wcześniejszym kontakcie mailowym, lub telefonicznym.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Jesteśmy firmą handlową zajmującą się sprzedażą produktów najwyższej jakości renomowanych firm polskich i zagranicznych.W serwisie Allegro mamy przyjemność przedstawić Państwu część naszej oferty obejmującej akcesoria do drzwi i okien z ALU, PCV i drewna. Kupując na naszych aukcjach macie Państwo pewność, że otrzymany towar będzie zgodny z opisem i starannie zapakowany. Dbamy o to, aby nasz Klient był zawsze zadowolony i miał pewność, że dokonał właściwego wyboru. W każdej chwili służymy pomocą techniczną, oraz wsparciem w doborze rozwiązań odpowiadających Państwa zapotrzebowaniom. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta Kupujący będący Konsumentem może odstąpić, bez podania przyczyny, od umowy zawartej na odległość ze Sprzedawcą w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania towaru. W razie tego odstąpienia od umowy umowę uważa się za niezawartą.Oświadczenie o odstąpieniu Konsument może złożyć Sprzedawcy albo drogą elektroniczną (wysyłając wiadomość e-mail z oświadczeniem na adres: biuro@ragen.com.pl ) albo wysyłając pisemne oświadczenie na nośniku papierowym pocztą tradycyjną na wskazany w §1 adres siedziby Sprzedawcy. Oświadczenie to Konsument może złożyć na ustawowym formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta. Sprzedawca udostępnia wzór formularza tutaj.Konsument zobowiązany jest w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy odesłać towar Sprzedawcy na wskazany w §1 adres jego siedziby.W przypadku, gdy Konsument odstąpi od umowy, Sprzedawca zwraca mu w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy wszelkie otrzymane od niego tytułem zakupu płatności (w tym koszty dostarczenia rzeczy), z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie. Jednakże, zgodnie z art. 32 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta, Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.Koszty odesłania towaru do Sprzedawcy nie są Konsumentowi zwracane.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności na rzecz Konsumenta przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.Sprzedawca informuje, iż prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;k) zawartej w drodze aukcji publicznej;l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.Sprzedawca uprzejmie prosi Konsumenta, o ile nie stanowi to dla niego uciążliwości, o dołączenie do oświadczenia o odstąpieniu bądź do odsyłanego towaru paragonu albo faktury VAT, gdyż może się to przyczynić do przyspieszenia zwrotu kwot należnych Konsumentowi tytułem odstąpienia przez niego od umowy.

reklamacje

§7. Reklamacje towarów zakupionych 25 grudnia 2014 r. oraz po 25 grudnia 2014 r.Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego będącego Konsumentem za wadliwość towaru w zakresie określonym przez przepisy Kodeksu cywilnego, a w szczególności przepisy o rękojmi (art. 556 – 576 (4) Kodeksu cywilnego).Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta może nastąpić w formie dowolnej (np. telefonicznie pod numerem 504 223 878, w tradycyjnej formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w §1 Regulaminu, pocztą elektroniczną na adres: biuro@ragen.com.pl).Sprzedawca ustosunkuje się do żądań reklamacyjnych Konsumenta niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Konsumenta.Reklamowany produkt odsyłać należy na adres siedziby Sprzedawcy, określony w §1 Regulaminu.Konsument może składać reklamacje z tytułu rękojmi przez okres 2 lat od dnia otrzymania towaru.Sprzedawca uprzejmie prosi Konsumenta, o ile nie stanowi to dla niego uciążliwości, o dołączenie do reklamowanego produktu paragonu bądź faktury VAT, gdyż może się to przyczynić do szybszego rozpatrzenia reklamacji.W przypadku umowy sprzedaży zawartej z Kupującym będącym Przedsiębiorcą zawierającym tą umowę w ramach swojej działalności gospodarczej, odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Kupującego z tytułu rękojmi jest wyłączona.Niektóre z otrzymanych przez Kupujących towarów objęte są gwarancją producenta bądź dystrybutora. Zakres gwarancji udzielonej przez producenta bądź dystrybutora określa dołączony do towaru dokument gwarancyjny.Gwarancja, o której mowa w ustępie poprzednim, nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego będącego Konsumentem przysługujących mu wobec Sprzedawcy na podstawie rękojmi.Sprzedawca zaleca Konsumentowi, o ile nie stanowi to dla niego uciążliwości, skorzystanie przy składaniu reklamacji z formularza reklamacji. Skorzystanie z formularza reklamacji w żadnym wypadku nie jest konieczne do rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, jednak może przyczynić się do przyspieszenia procedury reklamacyjnej.§8. Reklamacje towarów zakupionych przed 25 grudnia 2014 r.Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego będącego Konsumentem za niezgodność towaru z umową sprzedaży w zakresie określonym przez przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r., poz. 1176 ze zm.).Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta może nastąpić w formie dowolnej (np. telefonicznie pod numerem 504 223 878, w tradycyjnej formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w §1, pocztą elektroniczną na adres: biuro@ragen.com.pl).Sprzedawca zaleca Konsumentowi, o ile nie stanowi to dla niego uciążliwości, skorzystanie przy składaniu reklamacji z formularza reklamacyjnego. Skorzystanie z formularza w żadnym wypadku nie jest konieczne do rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, jednak może przyczynić się do przyspieszenia procedury reklamacyjnej.Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia przez Konsumenta.Reklamowany produkt odesłać należy na wskazany w §1 adres siedziby Sprzedawcy.W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej przez Konsumenta, Sprzedawca doprowadza towar do stanu zgodnego z umową sprzedaży, zgodnie z żądaniem Konsumenta, poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę towaru na nowy. Jeżeli jednak Sprzedawca nie zdoła uczynić zadość żądaniu naprawy bądź wymiany w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana będzie narażać Kupującego na znaczne niedogodności, Kupujący będzie miał prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie będzie mógł odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową będzie nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnić należy rodzaj towaru i cel jego nabycia.Konsument może składać reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od dnia otrzymania towaru, jednak traci uprawnienia reklamacyjne z tego tytułu w przypadku jeśli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym Sprzedawcy.Sprzedawca uprzejmie prosi Konsumenta, o ile nie stanowi to dla niego uciążliwości, o dołączenie do reklamowanego produktu paragonu bądź faktury VAT, gdyż może się to przyczynić do szybszego rozpatrzenia reklamacji.W przypadku umowy sprzedaży zawartej z Kupującym będącym Przedsiębiorcą zawierającym tą umowę w ramach swojej działalności gospodarczej, odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Kupującego z tytułu rękojmi jest wyłączona.Niektóre z otrzymanych przez Kupujących towarów objęte są gwarancją producenta bądź dystrybutora. Zakres gwarancji udzielonej przez producenta bądź dystrybutora określa dołączony do towaru dokument gwarancyjny.Gwarancja, o której mowa w ustępie poprzednim, nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego będącego Konsumentem, przysługujących mu wobec Sprzedawcy, w wypadku niezgodności towaru z umową sprzedaży, na podstawie przepisów ustawy wymienionej w ustępie poprzednim niniejszego paragrafu.§9. Reklamacje usług świadczonych drogą elektronicznąReklamacje dotyczące usług świadczonych przez Usługodawcę drogą elektroniczną Usługobiorca składać może w formie elektronicznej (poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej Usługodawcy) bądź tradycyjnej formie pisemnej (poprzez wysłanie listu na wskazany w §1 adres siedziby Usługodawcy).Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji dotyczącej usługi świadczonej drogą elektroniczną w terminie do 7 dni od dnia jej otrzymania.

pozostałe informacje

Formy płatności W zależności od preferencji do wyboru są dwie formy płatności: - Wpłata na konto bankowe (płatność z góry) - Płatność przy odbiorze Do ceny na aukcji należy doliczyć koszt wysyłki, który zawsze jest podany w opisie przedmiotu. W przypadku zakupu na kilku aukcjach, koszty wysyłki należy kalkulować uwzględniając aukcję o wyższych kosztach wysyłek. Jeżeli masz wątpliwości i nie wiesz ile masz zapłacić za przesyłkę napisz do nas. Od kupującego zawsze wymagamy wpłaty na wskazane konto. Wszystkie dane dostaniesz po licytacji na adres e-mail. Dla osób z min 10 pozytywnymi komentarzami istnieje możliwość wysyłki za pobraniem. W tytule przelewu proszę podać swój nick z allegro, oraz numer aukcji. Ułatwi nam to wyszukanie wpłaty, oraz szybszą wysyłkę. Konta do wpłat: PEKAO : 20 1240 4588 1111 0010 2352 4854 Mbank: 15 1140 2004 0000 3102 6072 8866 Po zaksięgowaniu wpłaty przesyłka jest wysyłana najpóźniej dnia następnego, z wyjątkiem sobót i niedziel. Wysyłka towaru Zakupione towary wysyłamy do 2 dni od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie, lub informacji na temat pobrania. Wysyłka towaru według życzenia klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej, lub kuriera. Dokładny koszt przesyłki podawany jest na stronie danego produktu.Do każdego zamówienia dołączamy paragon, lub na życzenie Fakturę VAT. Jeśli Kupujący życzy sobie fakturę, należy podać do niej dane od razu po zalicytowaniu, włącznie z nr NIP. Każdy kierowany do nas e-mail należy podpisać swoim loginem i nr aukcji. Prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji. Zastrzegamy sobie prawo do nie odpowiadania na maile bez podpisu. Do kontaktów służy e-mail podany w Allegro i prosimy o korzystanie wyłącznie z tego adresu. Maile nie zarejestrowane w Allegro traktujemy jako anonimowe. Wszystkie dane i informacje należy wysyłać w osobnym e-mailu - ze swojej skrzynki pocztowej Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym kontakcie mailowym, lub telefonicznym. Odbiór przesyłki W momencie odbioru w obecności kuriera należy dokładnie sprawdzić stan przesyłki. Dopiero po tych oględzinach można podpisać dokument dostawy- tzw. list przewozowy. Następnie należy sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera. Jeżeli przedmiot uległ uszkodzeniu należy zaznaczyć ten fakt na liście przewozowym i spisać protokół szkody. Posiadając takie zgłoszenie możemy wystąpić do firmy kurierskiej o odszkodowanie. W przypadku braku informacji o uszkodzeniach na liście przewozowym -nie ma możliwości złożenia reklamacji. Przed wysyłką towar jest sprawdzany ilościowo i jakościowo. Dlatego odbierając przesyłkę należy sprawdzić jeszcze w tym samym dniu, czy towar dotarł w całości, jest nienaruszony, kompletny i sprawny. Jeżeli tak nie jest, to klient jest zobowiązany powiadomić nas o tym w dniu odebrania przesyłki. W przypadku, gdy w dniu odebrania przesyłki nie otrzymamy żadnego maila z reklamacją, uznajemy, że towar dotarł nienaruszony, zawierał wszystkie niezbędne elementy, włącznie z dowodem zakupu. Wszelkie późniejsze zgłoszenia dotyczące braków w zamówieniu, niekompletności towaru lub braku faktury albo uszkodzeń (w tym mechanicznych) lub wad towaru będą potraktowane jako nieuzasadnione, gdyż powstały już długo po odebraniu przesyłki