ROLKI ŁYŻWOROLKI REGULOWANE SMJ 64mm 32-35 (6999609857)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
108,00 zł
z 30 sztuk

Rozmiar:

Dostawa
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,89 zł
  • Pocztex Kurier48 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • lokalizacja: Bydgoszcz, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: 32-35
  • kolor: żółty, czarny

opis

Rolki regulowane SMJ Sport CRK8B Boy

Rolki model CRK8B z regulowanym rozmiarem, wykonane z materiałów najwyższej jakości zapewniających zarówno komfort jak i bezpieczeństwo jazdy.

Szkielet 3 częściowy wykonany z mieszanki tworzyw PE + PVC + Nylonu.

Skarpeta miękka zabezpieczająca kostkę, wykonany z mieszanki Nylonu i Nylexu, posiada wewnątrz miękką wkładkę.

Rolki wyposażone w trójstopniowe zapięcie (sznurówki, rzep i klamra z systemem AUTO LOCK) gwarantuje stabilizację oraz odpowiednie dopasowanie i ułożenie stopy w bucie.

Mocna kompozytowa płoza, łożyska ABEC-3, kółka wykonane z poliuretanu z domieszką kauczuku, odpowiedniej twardości, nie hałasują, nie ślizgają się i nie pękają, dzięki czemu jazda jest przyjemna i bezpieczna.

Hamulec znajduje się tylko na jednej rolce.

Rolki w rozmiarze 28-31 mają 3 kółka

Długość wkładki:

28-31 = 19-20 cm,

32-35 = 20.5-22 cm,

36-39 = 23.5-24.5 cm

Zakupy na naszej aukcji są bezpieczne

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 7,89 zł

Lokalizacja: Bydgoszcz, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
7,89 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Sport-Home.pl Sklep Sportowy
Konopnickiej 2 (1 piętro nad Biedronką)
85-124 Bydgoszcz
Dodatkowe informacje

 

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny. 

W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. 

Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć pisemnie na adres: Electrobit Tomasz Szczepaniak ul. Konopnickiej 2, 85 – 124 Bydgoszcz lub za pośrednictwem poczty e-mail na adres: biuro.iqshop@gmail.com

4. W celu ułatwienia procedury reklamacyjnej prosimy o podanie w zawiadomieniu następujących informacji: 

- dane Klienta: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, 

- dane dotyczące wadliwego towaru 

– nazwa towaru, data zakupu, opis dostrzeżonej wady w towarze, żądanie z tytułu przysługujących praw z rękojmi wynikających z Kodeksu cywilnego,

 - preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. 

5. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania w prawidłowej postaci.   Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.  

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

 6. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi. 

7. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak w przypadku zakupu towarów przez Konsumenta, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym §5 pkt 7. W tym terminie Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady towaru. Jeżeli Klient zażądał wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

 1. Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń: - Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały prowadzą mediacje mające na celu rozwiązanie sporu między Sprzedawcą a Konsumentem. Mediacje są prowadzone na wniosek Konsumenta lub z urzędu po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej. Informacje dotyczące procedury mediacyjnej znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, - Stałe polubowne sądy konsumenckie, działające przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej. Sądy te rozpatrują spory o prawa majątkowe wynikające z umów sprzedaży i świadczenia usług, - Rzecznik konsumentów miejski lub powiatowy, - Organizacje pozarządowe takie jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich, gdzie porady udzielane są pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 0 800 007 707 oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej: porady@dlakonsumentow.pl 

2. Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług.

UWAGA: Nie przyjmujemy zwrotów lub reklamacji przesyłanych za pobraniem. Prosimy więc liczyć się z tym, że taka przesyłka nie zostanie odebrana i w żadnym razie nie pokryjemy kosztów związanych z jej wysłaniem. Przesyłki zwrotne należy właściwie zabezpieczyć przed ich uszkodzeniem. Nieodpowiednie zabezpieczenie towarów, ich zniszczenie lub zgniecenie na skutek niewłaściwego zapakowania może być podstawą do wykluczenia prawa zwrotu.

Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego rękojmia za Produkt jest wyłączona.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Sport-Home.pl
Konopnickiej 2 ( 1 piętro nad Biedronką )
85-124 Bydgoszcz

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Mając na uwadze Twoje zadowolenie, dajemy Ci możliwość zwrotu produktu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny. 


Poinformuj nas o swojej decyzji: - Pisząc na adres :   biuro.iqshop@gmail.com


1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt 6. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

 Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, należy złożyć w formie elektronicznej na adres: biuro.iqshop@gmail.com lub pisemnie na adres: Electrobit Tomasz Szczepaniak ul. Konopnickiej 2, 85 – 124 Bydgoszcz. 

2. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy przy pomocy wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu. Skorzystanie z powyższego formularza stanowi ułatwienie dla Konsumenta jednak nie jest obowiązkowe.

 W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, Sprzedawca potwierdza otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej. 

3. Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się: 

- dla umowy, w wykonaniu, której Sprzedawca wydaje towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności 

– od objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, 

- dla umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach 

– od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części. 

4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie internetowym. 

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

6. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy, lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. 


Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy: 

Electrobit Tomasz Szczepaniak 

ul. Konopnickiej 2, 

85–124 Bydgoszcz. 

6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 

8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: 

- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, 

- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, 

- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, - w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia, 

- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, - w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami,

- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli, - w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji; prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów, - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę, - zawartej w drodze aukcji publicznej, 

- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi, 

- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 


UWAGA:

Zakup towaru na fakturę a odstąpienie od umowy. W jakich przypadkach sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu towaru kupionego na Allegro? 

Zgodnie z regulamienm allegro:

Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu w ramach odstąpienia od umowy, jeśli

- zakup kupującego był związany z prowadzoną działalnością gospodarczą.

Więcej: https://faq.allegro.pl/artykul/26697/w-jakich-przypadkach-sprzedajacy-moze-odmowic-przyjecia-zwro

Dokonanie zakupu na rachunek własnej działalności powoduje, że osoba dokonująca takiego zakupu nie będzie traktowana jako konsument. 

Tym samym utraci podstawowe prawo, tj. uprawnienie do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.  Zgodnie z art. 221 - za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 

Zakup online to zawarcie umowy na odległość – w takiej sytuacji przepisy chronią nabywcę będącego konsumentem. Trzeba jednak mieć świadomość, że uprawnienie to zarezerwowane jest wyłącznie dla konsumentów.


WYMIANA

Produkt wymienić można na inny (bądź inne) w tej samej cenie lub droższe. Wszystkie koszty przesyłek towarów wymienianych pokrywa kupujący.  

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

1. Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń: 

- Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały prowadzą mediacje mające na celu rozwiązanie sporu między Sprzedawcą a Konsumentem. Mediacje są prowadzone na wniosek Konsumenta lub z urzędu po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej. Informacje dotyczące procedury mediacyjnej znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, - Stałe polubowne sądy konsumenckie, działające przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej. Sądy te rozpatrują spory o prawa majątkowe wynikające z umów sprzedaży i świadczenia usług, 

- Rzecznik konsumentów miejski lub powiatowy, 

- Organizacje pozarządowe takie jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich, gdzie porady udzielane są pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 0 800 007 707 oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej: porady@dlakonsumentow.pl 

2. Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług.

O sprzedającym
IQshop
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

126

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,7

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

ELECTROBIT KONOPNICKIEJ 2   1piętro (nad Biedronką) 85-124 BYDGOSZCZ    NIP: 953-250-49-12 REGON: 340471727 

Pozostałe informacje

Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu Kupującego wyłącznie gdy waga przesyłki nie przekracza 30 kg.  Dla zamówień o większej wadze, Kupujący zobowiązany jest do odbioru przesyłki z samochodu kuriera we własnym zakresie. 


Zamówienia za pośrednictwem serwisu Allegro przy użyciu loginu „iqshop” są realizowane przez firmę ELECTROBIT Tomasz Szczepaniak 


Regulamin sklepu IQSHOP


§ 1 Postanowienia ogólne   


1. Niniejszy regulamin określa ogólne warunki sprzedaży, prowadzonej przez Tomasz Szczepaniak, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Electrobit, adres głównego miejsca wykonywania działalności:  ul. Konopnickiej 2, 85 – 124 Bydgoszcz, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP: 953 250 49 12, REGON: 340471727, adres poczty elektronicznej: biuro.iqshop@gmail.com   


2. Terminologia i skróty użyte w regulaminie:   

* Grupa Allegro – oznacza Grupa Allegro sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 182, 60 – 166 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:0000268796, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 527 252 59 95  


* Allegro – prowadzona przez Grupę Allegro w języku polskim platforma handlowa on-line o charakterze otwartym, w ramach której organizowane są transakcje oraz świadczone inne usługi związane z transakcjami, utrzymywana przez Grupę Allegro w domenie allegro.pl, dostępna również w ramach innych serwisów internetowych prowadzonych przez partnerów Grupy Allegro.   


* Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę lub, z którą może być zawarta umowa sprzedaży.   


* Konsument – zgodnie z art. 22 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeksu Cywilnego osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.   


* Konto – Konto jakie prowadzone jest dla danego Klienta przez Grupę Allegro pod unikalną nazwą (loginem), będące zbiorem zasobów, w którym gromadzone są dane Klienta oraz informacje o jego działaniach w ramach Allegro.   


* Sprzedawca – Tomasz Szczepaniak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Electrobit, adres głównego miejsca wykonywania działalności: ul. Konopnickiej 2, 85 – 124 Bydgoszcz, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP: 953-250- 49-12, REGON: 340471727, adres poczty elektronicznej: biuro.iqshop@gmail.com    


§ 2 Zamówienia   


1. Zamówienia za pośrednictwem platformy Allegro można składać siedem dni w tygodniu, dwadzieścia cztery godziny na dobę.  


2. W ramach opisu danego produktu, Sprzedawca informuje o:   

* głównych cechach towaru,   

* danych identyfikacyjnych  Sprzedawcy– informacje te zawarte są w opisie produktu w zakładce „Informacje od Sprzedającego – Dane Sprzedawcy / Kontakt”   

* cenie towaru, która uwidoczniona jest przy każdym towarze, wyrażona jest w złotych polskich i zawiera podatki,   

* sposobach i terminach płatności za towar,   

* terminach, kosztach i sposobach dostawy,   

* prawie odstąpienia od umowy a także wzorze formularza odstąpienia od umowy – informacje te zawarte są w opisie produktu w zakładce „zwroty i reklamacje”   

* procedurze rozpatrywania reklamacji – informacje te zawarte są w opisie produktu w zakładce „Informacje od Sprzedającego – Reklamacje”,   

* istnieniu gwarancji – informacje te zawarte są w opisie produktu,   

* możliwościach skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń – informacje te zawarte w opisie produktu w zakładce „Informacje od Sprzedającego, zwroty i reklamacje”,   


3. Po zawarciu umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi warunki zawartej umowy sprzedaży, przesyłając je na adres e-mail Klienta.  


4. W celu udokumentowania sprzedaży, Sprzedawca wystawia paragon lub fakturę VAT, które są dostarczane do Klienta wraz z towarem.   


§ 3 Sposoby i terminy płatności za towar   

1. Sprzedawca udostępnia do wyboru następujące formy płatności:   

* przelewem na konto bankowe Sprzedawcy,   

* kartą płatniczą lub przelewem bankowym poprzez zewnętrzny system płatności PayU, który obsługiwany jest firmę PayU S.A. z siedziba w Poznaniu,  

* płatność za pobraniem – płatność u kuriera przy dostarczeniu przesyłki.   


2. Płatność przelewem prosimy uregulować na podany poniżej rachunek bankowy Sprzedawcy: mBank – numer konta: 48 1140 2004 0000 3502 3416 9961   W przypadku wybrania płatności przelewem, płatność za zakupiony towar wraz z kosztami dostawy należy uregulować w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.   W przypadku płatności za pobraniem, płatność za zakupiony towar wraz z kosztami dostawy należy uregulować w momencie doręczenia przesyłki i opłaceniu wymaganej kwoty do rąk kuriera.   


§ 4 Terminy, koszty i sposoby dostawy   

W związku z bardzo dużą ilością zamówień w ostatnich dniach oraz modernizacją i rozbudową naszych magazynów, czas realizacji zamówień uległ wydłużeniu. Prosimy o wyrozumiałość jest to sytuacja przejściowa, mająca na celu przyśpieszenie realizacji zamówień w przyszłości.

1. Sprzedawca dostarcza towar niezwłocznie najczęściej w terminie 7 - 10 dni roboczych lecz nie później niż w terminie 30 dni, chyba że w opisie transakcji wskazano krótszy termin dostawy.   Termin dostawy oblicza się w następujący sposób:   

* przy płatności przelewem, termin ten rozpoczyna się od dnia zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy,   

* przy płatności „płatność za pobraniem”, termin ten rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy sprzedaży.   

2. Dostarczenie towaru do Klienta jest odpłatne. Koszt dostawy jest każdorazowo podany w opisie danej transakcji w zakładce „Dostawa i płatność”.   

3. Sprzedawca realizuje dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dostawa jest realizowana za pośrednictwem firm (Poczta Polska, InPost, DPD Polska).   Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy towaru:   

* przesyłka pocztowa – pobranie,   

* przesyłka pocztowa – przedpłata (przelew),   

* przesyłka kurierska – pobranie,   

* przesyłka kurierska – przedpłata (przelew),  


§ 5 Gwarancja   

Towary dostępne w Sklepie internetowym objęte są gwarancją. Informacja o udzielonej gwarancji jak i czas trwania gwarancji znajduje się w opisie danego produktu na stronie Sklepu internetowego. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta, jakie wynikają z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.   


§ 6 Ochrona danych osobowych   

1. Administratorem Danych Osobowych zbieranych za pośrednictwem platformy Allegro jest Sprzedawca. Sprzedawca otrzymuje dane osobowe Klientów od Grupy Allegro.   

2. Sprzedawca przetwarza następujące dane osobowe Klienta niezbędne do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego między nimi: imię i nazwisko, adres e-mail, telefon, ulica, numer domu / lokalu, kod pocztowy, miasto, województwo. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne.  W przypadku nie podania danych osobowych, które są niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży, spowoduje to brak możliwości zawarcia umowy sprzedaży.   

3. Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klientów w zakresie niezbędnym dla realizacji dostawy towaru firmie kurierskiej.   

4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich poprawiania, modyfikowania, oraz prawo do ich usunięcia.  Dostęp do treści swoich danych osobowych możliwy jest po zalogowaniu się do posiadanego Konta w serwisie Allegro a także na podstawie żądania, jakie Klient przesyła za pośrednictwem poczty e-mail na adres: biuro.iqshop@gmail.com lub pisemnie na adres: Tomasz Szczepaniak Electrobit, ul. Konopnickiej 2, 85 – 124 Bydgoszcz.   

§ 7 Postanowienia końcowe  

1. Umowa sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.   

2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentami zostaną poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego.   

3. Informacje związane z funkcjonowaniem platformy Allegro dostępne są regulaminie Allegro pod adresem http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php  

4. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 5 luty 2016 roku.