ROLKA KOTWICZNA NIERDZEWNA PROWADNICA WINDA 185 mm (6482472813)

zakończona
69,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka24 Odbiór w Punkcie 11,00 zł
  • Paczka24 13,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 13,50 zł
Zakupy powyżej 590 zł
  • lokalizacja: Konin
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.50 [kg]

AUTO-ŻAGIEL-SPORT * ŻEGLARSTWO * BAGAŻNIKI na każde auto- AUTO-BOXY - uchwyty do przewozu: nart, rowerów, sprzętu sportowego i bagażu*WYPOŻYCZAMY wszystkie modele BAGAŻNIKÓW* Szczepidło 88c (7 km od Konina) tel. 63 242-46-69 ; 601 749 152 simon39@o2.pl

Okucie pokładowe, rolka kotwiczna, winda do kotwicy, na mniejsze jednostki pływające.

Maksymalny wysuw poza obrys łodzi 100 mm.

Materiał: stal nierdzewna A4, rolka teflon

Wymiary:

podstawa 70x67x3mm
długość okucia 185 mm (18,5 cm)
fi otworów na śruby 6,1 mm
rolka fi 40mm
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u waldemarek_2004 za co najmniej 590 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 29105017351000009200576461
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,25 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka24 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,25 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Paczka48 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,25 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka24 Odbiór w Punkcie 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,25 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,25 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,25 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,25 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka24 Odbiór w Punkcie 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,25 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,25 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wszystkie aukcje wysyłam zawsze w jednej paczce. Koszt wysyłki poczta zależy od ciężaru i gabarytu przesyłki. Jeśli masz kłopot z ustaleniem kosztów mailuj ...
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Rok rozpoczęcia działalności w latach 90-tych.

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo odstąpienia od umowy. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827). Termin dla wykonania prawa odstąpienia od umowy wynosi 14 dni od daty objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią. Prawo odstąpienia nie dotyczy: a) świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k) zawartej w drodze aukcji publicznej; l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas tj. Auto-Żagiel-Sport Waldemar Stępniak, Szczepidło 88c, 62-513 Krzymów mailem simon39@o2.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

reklamacje

Zgłoszenia reklamacyjne przyjmujemy pod adresem simon39@o2.pl Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Reklamacje mogą nie zostać rozpatrzone w przypadku niezastosowania się do procedury reklamacyjnej - odeślą Państwo produkt nie informując nas wcześniej o chęci złożenia reklamacji i przed otrzymaniem od nas potwierdzenia. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas wadliwego towaru (odesłanego przez Państwa na adres otrzymany w odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne). Nie odbieramy przesyłek reklamacyjnych wysłanych za pobraniem. REKLAMACJE I ZWROTY: - Zwrotów można dokonywać w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówionego towaru. Uwzględniane są zwroty tylko produktów niezdekompletowanych i nieuszkodzonych. Jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania, kopiowany lub w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany, można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827). - W przypadku odesłania towaru przez Kupującego, zwrotów wpłat dokonujemy w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki. - Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas wadliwego towaru (odesłanego przez klienta). - Reklamacje mogą nie zostać rozpatrzone w przypadku niezastosowania się do procedury reklamacyjnej - klient nie poinformuje nas wcześniej o chęci złożenia reklamacji i nie otrzyma od nas potwierdzenia. - Nie odbieramy przesyłek reklamacyjnych wysłanych za pobraniem. REGULAMIN REKLAMACJI PRZESYŁEK WYSYŁANYCH ZA POŚREDNICTWEM POCZTY POLSKIEJ: - Jeśli pomimo Twojej interwencji w Urzędzie Pocztowym przesyłka nie dotarła, my złożymy reklamację w Urzędzie Pocztowym. Możemy to jednak zrobić nie wcześniej niż 14 dni roboczych po nadaniu przesyłki. - O złożeniu reklamacji zostaniesz poinformowany mailowo. Poinformujemy Cię również o każdym kroku postępowania reklamacyjnego. - Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację przez placówkę pocztową nie może przekroczyć 3 miesięcy w przypadku przesyłek zagranicznych i 30 dni roboczych w przypadku przesyłek krajowych. W czasie trwania postępowania reklamacyjnego zwykle otrzymujemy dwa pisma - informujące o przebiegu reklamacji oraz ostateczne - rozstrzygnięcie reklamacji. - Nie zwracamy pieniędzy i nie wysyłamy towaru ponownie do momentu rozstrzygnięcia reklamacji przez Pocztę Polską. - Jeśli nie zgadzasz się z obowiązującym regulaminem reklamacji przesyłek wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej - prosimy o wybranie jednego z pozostałych dostawców (Kurier DPD - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie reklamacji możesz przeczytać na stronie Poczty Polskiej.

pozostałe informacje

DANE DO WPŁATY Najlepiej, najszybciej dokonać można płatności przez system PAY-u. Jeżeli nie otrzymałeś e-maila z numerem konta w ciągu 15-30 minut od zakończenia aukcji, możesz wpłacić odpowiednią kwotę na numer konta podany poniżej. W sporadycznych przypadkach mail może przyjść w ciągu pół godziny. Jeśli dokonywałeś już u nas zakupów, możesz skorzystać z numeru konta, na które wpłacałeś poprzednio. Główny numer konta: ING Bank Śl. 29105017351000009200576461 Wpisz w temacie przelewu nazwę aukcji/przedmiotu oraz nick z Allegro INFORMACJE O WYSYŁCE W przypadku wysyłki firmą kurierską zastrzegamy sobie prawo jej wyboru według własnego uznania. UWAGA!!! Zastrzegamy sobie prawo zmiany przesyłki pocztowej na kurierską. Nie wiąże się to z jakąkolwiek dopłatą ze strony kupującego. Zamówień o wartości powyżej 500 zł nie wysyłamy Pocztą Polską (w wyjątkowych przypadkach - na ryzyko i odpowiedzialność zamawiającego) - jedynie firmą kurierską. W przypadku wysyłki firmą kurierską doręczenie przesyłki powinno nastąpić w następnym dniu roboczym po nadaniu przesyłki (zgodnie z zapewnieniami firmy kurierskiej DPD INFORMACJE DODATKOWE CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA: - Produkty wysyłamy w terminie podanym w opisie aukcji, w zakładce "Dostawa i płatność". Pod uwagę brane są tylko dni robocze. - Jeżeli w opisie aukcji nie ma podanego przybliżonego czasu realizacji zamówienia, wynosi on najczęściej 1-2 dni robocze. W sporadycznych przypadkach, z przyczyn logistycznych termin ten może ulec wydłużeniu do 7 dni roboczych. ZMIANA ADRESU DO WYSYŁKI: - Wysyłamy na adres podany w ustawieniach Allegro w momencie złożenia zamówienia. - Jeżeli zmieniłeś adres do wysyłki po złożeniu zamówienia, koniecznie poinformuj nas o tym mailem. KOSZTY WYSYŁKI ZAGRANICZNEJ Koszt wysyłki zagranicznej uzależniony jest od wagi przesyłki. Jeżeli życzysz sobie wysyłkę za granicę, poinformuj o tym w e-mailu koniecznie przed dokonaniem wpłaty na konto. Nie wysyłam za pobraniem poza teren Polski. REGULAMIN REKLAMACJI PRZESYŁEK WYSYŁANYCH ZA POŚREDNICTWEM POCZTY POLSKIEJ: - Jeśli pomimo Twojej interwencji w Urzędzie Pocztowym przesyłka nie dotarła, my złożymy reklamację w Urzędzie Pocztowym. Możemy to jednak zrobić nie wcześniej niż 14 dni roboczych po nadaniu przesyłki. - O złożeniu reklamacji zostaniesz poinformowany mailowo. Poinformujemy Cię również o każdym kroku postępowania reklamacyjnego. - Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację przez placówkę pocztową nie może przekroczyć 3 miesięcy w przypadku przesyłek zagranicznych i 30 dni roboczych w przypadku przesyłek krajowych. W czasie trwania postępowania reklamacyjnego zwykle otrzymujemy dwa pisma - informujące o przebiegu reklamacji oraz ostateczne - rozstrzygnięcie reklamacji. - Nie zwracamy pieniędzy i nie wysyłamy towaru ponownie do momentu rozstrzygnięcia reklamacji przez Pocztę Polską. - Jeśli nie zgadzasz się z obowiązującym regulaminem reklamacji przesyłek wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej - prosimy o wybranie jednego z pozostałych dostawców (Kurier DPD - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie reklamacji możesz przeczytać na stronie Poczty Polskiej.