Roleta okienna Mini NA WYMIAR 0,5zł/1cm NAJTANIEJ (6912019268)

15 osób kupiło 1931 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1,00 zł
z 96126 sztuk

kolor/wzór:

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 9,99 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
Zakupy od 500 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Gorlice, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj: mini
  • stopień zaciemnienia: półprzezroczyste
  • kolor: biały, kremowy, beżowy, odcienie żółtego, odcienie pomarańczowego , odcienie czerwieni, odcienie różowego, odcienie fioletowego, odcienie niebieskiego, odcienie zieleni, odcienie brązowego, odcienie szarości, czarny

opis

Przedmiotem sprzedaży jest roleta mini z prowadnicami żyłkowymi


SPECYFIKACJA:

1. MATERIAŁ: 100% poliester
2. GRAMATURA: 165 g/m2
3. PROWADNICE: żyłkowe
4. SPOSÓB MONTAŻU: haczyki na skrzydło okienne
5. KOLOR MECHANIZMU: do wyboru: biały albo brązowy
5. STOPIEŃ ZACIEMNIENIA: 50%

W zestawie:
1. Roleta materiałowa
2. Komplet elementów potrzebnych do bezinwazyjnego montażu
3. Instrukcja bezinwazyjnego montażu (pobierz)
4. Prowadnica żyłkowa
5. Napinacz łańcuszka

Posiadasz okna z systemem FIX (okna nieotwieralne)? Żaden problem! Umieść taką informację w wiadomości dla Sprzedającego, a my dodamy zupełnie gratis do Twojego zamówienia specjalne uchwyty :)


12 Kolorów do wyboru

*W zależności od indywidualnych ustawień monitora wyświetlany kolor może się różnić od koloru materiału.
Uwaga! Przed zakupem rolety możesz otrzymać próbnik dostępnych materiałów! Zobacz więcej


Jak obliczyć koszt rolety?



Cena rolety to 0,5 zł za 1 cm szerokości rolety (do wysokości 150 cm), np.
Roleta o wymiarach 77x140 cm = 77*0,5 = 38,5 zł - cenę zaokrąglamy w górę do pełnej złotówki - cena takiej rolety to 39 zł, należy kupić 39 sztuk po 1 zł.
Powyżej 150 cm wysokości rolety, cena 1 cm szerokości to 0,65 zł, np. 77x160 cm = 77*0,65 = 50,05 - cenę zaokrąglamy w górę do pełnej złotówki - cena takiej rolety to 51 zł, należy kupić 51 sztuk po 1 zł.


Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć na dwa sposoby:

Sposób 1: Skorzystać z naszego kalkulatora - po złożonym zamówienie w kalkulatorze otrzymają Państwo unikalny kod zamówienia, który należy podać w wiadomości dla Sprzedającego

Sposób 2: W wiadomości dla Sprzedającego należy podać szerokość, wysokość oraz kolor rolety. Ilość sztuk należy obliczyć samemu wg powyższego przykładu.


Jak dobrze zmierzyć roletę?

Szerokość - Mierzona wraz z listwami przyszybowymi (o ile są zamontowane w oknie)

Wysokość - Cała wysokość skrzydła okiennego.

Pamiętaj, że szerokość rolety, to szerokość materiału. Cała roleta (razem z mechanizmami) jest szersza o około 4cm.
Każde szklenie wymaga zainstalowania oddzielnej rolety (okno balkonowe przedzielone poprzeczką – 2 rolety).
71 1020 5558 0000 8402 3043 0869
Dostawa i płatność
od 9,99 zł

Lokalizacja: Gorlice, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u oobrazy-pl za co najmniej 500,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
9,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10000
czas realizacji
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10000
czas realizacji
4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Inmani Radzik Paweł
Kościuszki 36
38-300 Gorlice
Dodatkowe informacje

 

1.   Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu  art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach  określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów  będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.  
2.  Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie  lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na Inmani  Radzik Paweł ul. Kościuszki 36, 38-300 Gorlice

3.  Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód  zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2  powyżej.   
4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.  
5.  W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż  w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca  zwraca Klientowi koszty przesyłki.  
6.  Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń:     
aa.   jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu  konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o  rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży,
ab.  jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,  
ac.  może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu Klientem a  Sprzedawcą, korzystając także z pomocy powiatowego (miejskiego)  rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań  statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów,  Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez  Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej  800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem  email:porady@dlakonsumentow.pl,  
ad.  może złożyć za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR,  dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.       

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Inmani RADZIK PAWEŁ
Ul. Kościuszki 36
38-300 GORLICE

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 

Wszystkie rolety produkowane są na indywidualne zamówienie - zgodnie z prawem nie ma możliwości zwrotu ani wymiany.

Fototapety na wymiar produkowane są na indywidualne zamówienie - zgodnie z prawem nie ma możliwości zwrotu ani wymiany.

 1.   Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego  może odstąpić od zawartej Umowy sprzedaży bez podania przyczyny poprzez  złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego  terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.    
2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który udostępnia Sprzedawca.  
3.  Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie  Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia. 
4.  Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy  przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta  potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.  
5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez konsumenta jest wyłączone w szczególności przypadku:     
a.  świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną  zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem  świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo  odstąpienia od umowy;  
b.  umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany,  wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb;  
c.  umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po  dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie  połączone z innymi rzeczami;  
d.  umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub  wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym  opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.     
6.  W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest  uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie  niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego  zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później  niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres ww. 
7.  Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od  dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci  konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty  dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu  takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że  konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie  będzie się wiązał dla konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może  wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili  otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej  odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej,  chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.  
8.  Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy  zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie  jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego  dodatkowych kosztów.   
9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść. 
 

O sprzedającym
oobrazy-pl
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

477

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 531 521 231
  • 577411555
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Dla nas ważne jest zadowolenie Klienta, doradzamy na etapie przed zakupowym, służymy również pomocą po zakupie. Zapraszamy do zakupów i kontaktu. W życiu kierujemy się zasadą: Rzeczy niemożliwe załatwiamy od ręki, cuda zajmują nam trochę czasu :)

Pozostałe informacje

Sprzedawcą jest Paweł Radzik prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą PAWEŁ RADZIK Inmani wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, pod adresem ul. Tadeusza Kościuszki 36, 38-300 Gorlice NIP: 7381888611, REGON: 120360978, zwany dalej Sprzedawcą. 

Sprzedawca poniżej wskazuje dodatkowe informacje dla Klienta 

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest dokonywana na adres wskazany przez Klienta. 

2. Koszty i formy dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia. 

3. Sprzedawca w opisie Towaru informuje o terminie dostawy i realizacji zamówienia, który liczony jest w dniach roboczych zgodnie z  pkt. 5. 

4. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. 

5. Klient może wybrać następujące metody płatności: 

a. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia); 

b. gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia); 

c. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia); 

d. płatność w systemie ratalnym ( w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, jego skompletowaniu oraz po otrzymaniu od PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, płatności za zamówiony Towar). 

6. Sprzedawca w opisie Towaru informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego. 

7. Klient będący konsumentem posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.  

8. Administratorem Danych Osobowych Klientów jest Sprzedawca. 

9. Dane osobowe zbierane w Sklepie są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. 

10. Sprzedawca dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności i informacji przekazanych mu, a dotyczących Klientów Sklepu. Sprzedawca z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne zabezpieczające dane osobowe. 

11. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, a także może zwrócić się do Sprzedawcy  z pisemnym żądaniem usunięcia podanych wcześniej danych osobowych ze zbioru danych prowadzonego przez Sprzedawcę. 

12. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. W pozostałych przypadkach rozstrzyganie ewentualnych sporów zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. 

13. W sprawach dotyczących sprzedaży nieuregulowanych w informacjach podawanych przez Sprzedającego oraz regulaminach serwisu www.allegro.pl mają zastosowanie przepisy prawa polskiego. 

14. Klient zobowiązany jest w szczególności do niedostarczanie treści bezprawnych.