RIVER ISLAND TOREBKA HAFTOWANA KWIATY (6877521819)

do wyczerpania przedmiotów

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • płeć: produkt damski
  • wielkość: duża (mieszcząca A4)
  • marka: River Island
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: czerń, wielokolorowy

opis



Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Magdalena Drozd
Wita Stwosza 8a
67-200 Głogów
Dodatkowe informacje

 

Reklamacje

Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji.  Należy o tym fakcie poinformować sprzedającego drogą elektroniczną na  adres Riverislandbeauty@wp.pl  W odpowiedzi zostanie przesłany formularz  reklamacyjny, który należy czytelnie wypełnić i odesłać wraz z  uszkodzonym towarem oraz dowodem zakupu na nasz adres – nie przyjmujemy  przesyłek za pobraniem. 

Reklamacje rozpatrywane będą w terminie  14 dni od daty otrzymania przesyłki. Reklamacje dotyczące uszkodzeń  mechanicznych powstałych podczas transportu, rozpatrywane będą na  podstawie protokołu sporządzonego w obecności doręczyciela.

Nie uważa się za niezgodne z umową: 

-  widoczne w dniu zakupu, nie mające wpływu na estetykę oraz  przeznaczenie wyrobu, drobne fałdy, niejednolitą strukturę,  niejednorodną kolorystykę.

- wykonanie dostarczonego towaru o ile towar jest zgodny z umową i jego przeznaczeniem. 

- naturalne zużycie – różnice w kolorze i strukturze, załamania lub zmarszczenia powstałe podczas użytkowania. 

-  powstałe podczas użytkowania uszkodzenia mechaniczne (odbicia, otarcia,  zadrapania), uszkodzenia okuć (zapięć, klamer, uchwytów, zamków),  zabrudzenia, odbarwienia, ślady po przemoczeniu, uszkodzenia wynikające z  niedbałego i niewłaściwego użytkowania wyrobu. 

W przypadku  uznania reklamacji, towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny  pełnowartościowy i odesłany. Reklamacji podlegają jedynie wady ukryte,  powstałe z winy producenta. 

 Reklamacje przyjmujemy zawsze w uzasadnionych przypadkach: wady ukryte towaru. Wade taka należy zgłosić poprzez e-maila Riverislandbeauty@wp.pl  niezwłocznie po otrzymaniu towaru nie pozniej niz 24h Wady ukryte  zgłaszane w  jakimkolwiek późniejszym terminie nie będą brane pod uwagę. 


 Reklamacji nie podlegają wady mechaniczne  tj.rozdarcia,rozprucia,rozcięcia itp.jak również  przebarwienia,farbowania,ślady po praniach( mechacenie,rozciągnięcie  itp.)  naturalne zużycie się torebki np. przetarcie podszewki oraz uszkodzenia  mechaniczne takie jak: obicia, otarcia, zadrapania, rozerwania-  uszkodzenia w następstwie niewłaściwego użytkowania, np. przeciążenie co  może spowodować urwanie rączek lub uchwytów, rozerwania spowodowane  szarpnięciem, wyrwanie ozdób, klamer, oczek- wady jawne widoczne w  momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich  stwierdzeniu,- uszkodzenia suwaków oraz elementów ozdobnych np. klamry,  breloczki, cekiny, guziki, ćwieki- zabarwianie, farbowanie tkanin  podczas użytkowania, prania itp.- odbarwienia i przemoczenia  ,nieprzyjemny zapach. 

 

Przesyłkę z reklamowanym przedmiotem należy odesłać na adres Magdalena Drozd Wita Stwosza 8a 67-200 Głogów  z dopiskiem "REKLAMACJA". 

Do paczki należy dołączyć Formularz Reklamacji oraz dowód zakupu (paragon)

Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni 

Prosimy o nieodsyłanie paczek za pobraniem, nie są one odbierane. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Magdalena Drozd
Wita Stwosza 8a
67-200 Głogów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Kupujący ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni. Prawo to przysługuje jedynie kupującym dokonującym zakupu przedmiotów w opcji Kup Teraz. Przepisów powyższej ustawy nie stosuje się do przedmiotów zakupionych w drodze licytacji ( Art.16.1 pkt 10) Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą odstąpienia od umowy przed upływem 14 dni od momentu objęcia w posiadanie towaru przez Konsumenta lub przez wyznaczoną przez niego osobę trzecią. Prawo odstąpienia od umowy wygasa po 14 dniach od momentu odbioru towaru. Termin płatności to 7 dni od dnia zawarcia umowy. Po tym terminie rozwiązujemy umowę kupna-sprzedaży, rozpoczynamy procedurę zwrotu prowizji od Allegro a aukcję z towarem wystawiamy ponownie. ZWROT TOWARU I WYMIANA NASTĘPUJE PO UPRZEDNIM POINFORMOWANIU NAS O TYM MAILEM Odsyłany przez Państwa towar musi być: - nieużywany, - z kompletem metek, - bez śladów użytkowania (zapachów, śladów pudru, dezodorantu, detergentów etc.) - zapakowany w oryginalne opakowanie, - odpowiednio zabezpieczony do wysyłki. - koszty przesyłki w obie strony ponosi kupujący. Do odsyłanej paczki proszę dołączyć : - PARAGON - wypełniony formularz odstąpienia od umowy FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZWROTU TOWARU NICK KUPUJĄCEGO: IMIĘ,NAZWISKO KUPUJĄCEGO: ADRES E-MAIL KUPUJĄCEGO: DATA ODSTĄPIENIA OD UMOWY: DATA ZAKUPU: NUMER I TYTUŁ AUKCJI: NUMER RACHUNKU BANKOWEGO: IMIE,NAZWISKO I ADRES WŁAŚCICIELA RACHUNKU: ........................................ PODPIS KONSUMENTA Zwrot pieniędzy następuje wyłącznie przelewem na wskazany rachunek bankowy i dokonywany jest w terminie do 14 dni po otrzymaniu przez Sklep towaru. UWAGA:Prosimy Państwa o zrozumienie, że tylko wyroby z oryginalną etykietą oraz w stanie takim samym jak wynikający z przymierzenia w sklepie będą przyjmowane z powrotem. W przypadku oczywistych śladów użytkowania (plamy szminki oraz makijażu, zapach, etc.), towary takie są dla nas niesprzedawalne i musimy żądać od Państwa świadczenia odszkodowawczego w wysokości ceny sprzedaży. Towary w takim przypadku będą odsyłane do klienta, a cena sprzedaży będzie zatrzymywana tytułem świadczenia odszkodowawczego.