Rieker 39680-01 Schwarz czarny śniegowce wełna 40 (6541382567)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
149,00 zł
z 4 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost gratis
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
Zakupy od 100 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: 40
  • marka: Rieker
  • materiał zewnętrzny: inny materiał
  • materiał wkładki: inny materiał
  • kolor: czerń

opis

Kategorie Sklepu

  • Balerinki
  • Botki
  • Czółenka
  • Japonki
  • Klapki
  • Koturny
  • Kozaki
  • Półbuty
  • Sandały
  • Szpilki
  • Śniegowce
  • Trampki

Płatność

  • przelew na konto
  • pobranie
  • odbiór osobisty

Wystawiamy Faktury VAT więcej na stronie O Mnie

Wysyłka

Kurier UPS
pon - pt do godz. 14:30

Kontakt

12 636 76 70 wew. 43
pon - pt 9:00 - 15:00
aukcje@duhan.com.pl
zadaj pytanie

Rieker 39680-01 Schwarz r. 40

  • Wzór: Rieker 39680-01 Schwarz
  • Stan: nowe
  • Materiał: eko skóra + tkanina
  • Kolor: czarny
  • Rozmiar: 40
  • Długość wkładki wewn. (w cm): 26

Polecamy bardzo wygodne trzewiki marki Rieker. Wierzch został wykonany z eko skóry. Wyściółka to bardzo miękki i ciepły wełna, która gwarantuje stopom doskonały komfort i ochronę przed zimnem w jesienne dni. Buty są wyposażone w grubą, gumową podeszwę, niezawodną w czasie codziennego użytkowania. Są zapinane z boku, na zamek. Wbudowany jest materiał RiekerTex zapobiegający przemakaniu.

Botki marki Rieker to propozycja dla pań które cenią sobie komfort i funkcjonalność. Świetnie sprawdzą się na co dzień. Pozwolą cieszyć się aktywnym trybem życia i zapomnieć o jakichkolwiek niewygodach.

poprzednia cena 269 zł
nowa cena 149 zł


Jeśli chcesz ten sam model w innym rozmiarze zadzwoń lub napisz

tel.: 12 636-76-70 wew 43, +48 730 222 275

mail: aukcje@duhan.com.pl

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Bayla za co najmniej 100 zł.
Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Niemcy
pierwsza sztuka:
36,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
4-6 dni roboczych
Wielka Brytania
pierwsza sztuka:
59,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
5-7 dni roboczych
Czechy
pierwsza sztuka:
36,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
4-5 dni roboczych
Irlandia
pierwsza sztuka:
90,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
6-8 dni roboczych
Słowacja
pierwsza sztuka:
41,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
5-6 dni roboczych
Szwecja
pierwsza sztuka:
54,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
6-8 dni roboczych
Holandia
pierwsza sztuka:
45,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
5-6 dni roboczych
Litwa
pierwsza sztuka:
41,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
4-6 dni roboczych
Norwegia
pierwsza sztuka:
90,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
5-8 dni roboczych
Włochy
pierwsza sztuka:
63,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
6-9 dni roboczych
Francja
pierwsza sztuka:
54,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
5-7 dni roboczych
Belgia
pierwsza sztuka:
54,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
5-6 dni roboczych
Dania
pierwsza sztuka:
41,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
5-7 dni roboczych
Hiszpania
pierwsza sztuka:
113,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
6-9 dni roboczych
Austria
pierwsza sztuka:
45,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
5-7 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

Duhan
Balicka 48
30-149 Kraków
email: aukcje@bayla.pl
tel.: +48 530 644 530

  • Poniedziałek - Piątek 09:00 - 17:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Do odbioru w 1 dzień roboczy
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

2 lata   Dwuletnia odpowiedzialność sprzedawcy wobec kupującego

14 dni  Rozpatrzenie Twojej reklamacji trwa maksymalnie 14 dni

Jak to zrobić?
  1. Wydrukuj i uzupełnij formularz reklamacyjny. Wzór możesz pobrać TUTAJ.
  2. Reklamowany artykuł/y zapakuj wraz z formularzem reklamacyjnym (nie zapomnij podać dokładnej przyczyny składanej reklamacji, oraz dołączyć dowodu zakupu).
  3. Reklamację możesz złożyć w następujący sposób:
    • doręczyć osobiście w dowolnym salonie marki Bayla, w godzinach jego otwarcia 
    • w siedzibie firmy (doręczenie osobiste lub przesyłka), znajdującej się pod adresem:
    • DUHAN sp.z.o.o
    • ul. Balicka 48
    • 30-149 Kraków
    • z dopiskiem REKLAMACJA (jeśli przesyłka)
Dla sprawnego przebiegu procedury reklamacyjnej, wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało:
  • imię i nazwisko,
  • adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli życzysz sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej
  • datę nabycia towaru,
  • rodzaj reklamowanego towaru,
  • dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia,
  • Twoje żądanie, a także preferowany przez Ciebie sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji (np. za pośrednictwem poczty elektronicznej lub listownie).

Prosimy, abyś wraz ze zgłoszeniem reklamacji dostarczył nam wadliwą rzecz oraz dowód jej zakupu. Może to być na przykład kopia paragonu fiskalnego, wydrukowane potwierdzenie zamówienia lub faktura. Prosimy, aby reklamowany towar był czysty i suchy.

Zasady rozpatrywania reklamacji:
  • od momentu zakupu przysługują Ci 2 lata na reklamację towaru.
  • Twoją reklamację rozpatrzymy i ustosunkujemy się do niej niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia.

Szczegółowe informacje na temat reklamacji znajdziesz w naszym REGULAMINIE SKLEPU.

Podstawa i zakres odpowiedzialności za wady towaru zawarte są w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego - w przypadku umów sprzedaży zawartych od dnia 25. grudnia 2014 r.

Podstawa i zakres odpowiedzialności wobec Konsumenta z tytułu niezgodności towaru z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r., Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) - w przypadku umów sprzedaży zawartych przed dniem 25. grudnia 2014 r.

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

DUHAN sp.z.o.o
Balicka 48
30-149 Kraków
Dodatkowe informacje

 1.Reklamację należy złożyć w siedzibie firmy (doręczenie osobiste lub przesyłka), znajdującej się pod adresem:  

DUHAN sp.z.o.o  

ul. Balicka 48  

30-149 Kraków  


z dopiskiem REKLAMACJA    

2. Reklamowany artykuł/y zapakować wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym.  

Informacje, które powinno zawierać zgłoszenie reklamacyjne:  

*imię i nazwisko  

*adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację.   *numer telefonu  

*datę nabycia towaru  

*rodzaj reklamowanego towaru  

*dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia  


Prosimy, aby wraz z wadliwym towarem dostarczyć nam dowód jej zakupu. Może to być na przykład kopia paragonu fiskalnego, wydrukowane potwierdzenie zamówienia lub faktura.    

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.      4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź podany numer telefonu  .  

Podstawa i zakres odpowiedzialności za wady towaru zawarte są w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego - w przypadku umów sprzedaży zawartych od dnia 25. grudnia 2014 r.  Podstawa i zakres odpowiedzialności wobec Konsumenta z tytułu niezgodności towaru z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r., Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) - w przypadku umów sprzedaży zawartych przed dniem 25. grudnia 2014 r.  

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

DUHAN sp.z.o.o
ul. Balicka 48
30-149 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  1. W ciągu 14 dni od otrzymania rzeczy, Kupujący może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, np. pisząc na adres e-mail : aukcje@bayla.pl    

   2. Zwracany artykuł/y zapakować wraz z oświadczeniem odstąpienia od umowy (lub wysłać je w formie elektronicznej)    
 

 3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru.   

O sprzedającym

Bayla
99,2%
kupujących poleca tego sprzedającego

377

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • +48 530 644 530
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00

Informacje o sprzedającym

Marka BAYLA charakteryzuje się precyzyjną jakością wykonania oraz oryginalnym wzornictwem. Większość modeli wykonana jest z naturalnych skór. W bogatej ofercie butów damskich znajdziemy wygodne sandały, mokasyny, botki, piękne czółenka, sztyblety, koturny, espadryle oraz klapki - idealne na dłuższe, letnie spacery po mieście, jak również zimowe trapery, które ochronią nasze stopy przed mrozem. Nasze obuwie jest produkowane przez wiodących producentów obuwia w Polsce, oraz za granicą (Włochy, Portugalia, Brazylia). Dajemy naszym klientom gwarancję solidności oraz wygody. W naszej ofercie znajdują się również buty znanych marek jak Emu, Armani, Pepe Jeans, Calvin Klein czy Guess.

Pozostałe informacje

REKLAMACJE:

1.Reklamację należy złożyć w siedzibie firmy (doręczenie osobiste lub przesyłka),

znajdującej się pod adresem:

DUHAN sp.z.o.o

ul. Balicka 48

30-149 Kraków

z dopiskiem REKLAMACJA

2.Reklamowany artykuł/y zapakować wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym.

Informacje, które powinno zawierać zgłoszenie reklamacyjne:

*imię i nazwisko

*adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana

odpowiedź na reklamację.

*numer telefonu

*datę nabycia towaru

*rodzaj reklamowanego towaru

*dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia

Prosimy, aby wraz z wadliwym towarem dostarczyć nam dowód jej zakupu. Może

to być na przykład kopia paragonu fiskalnego, wydrukowane

potwierdzenie zamówienia lub faktura.

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej

otrzymania w prawidłowej postaci.

4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego

adres e-mail bądź podany numer telefonu  .

Podstawa i zakres odpowiedzialności za wady towaru zawarte są w przepisach

ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego - w przypadku umów sprzedaży zawartych od dnia 25. grudnia 2014 r.

Podstawa i zakres odpowiedzialności wobec Konsumenta z tytułu niezgodności towaru z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r., Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) - w przypadku umów sprzedaży zawartych przed dniem 25. grudnia 2014 r.

ZWROT:

1. W ciągu 14 dni od otrzymania rzeczy, Kupujący może odstąpić od

umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Aby odstąpić od umowy

zawartej na odległość, należy złożyć Sprzedającemu stosowne

oświadczenie woli, np. pisząc na adres e-mail : aukcje@bayla.pl

Zwrot należy wysłać na adres:

DUHAN sp.z.o.o

ul. Balicka 48

30-149 Kraków

2. Zwracany artykuł/y zapakować wraz z oświadczeniem odstąpienia od umowy

(lub wysłać je w formie elektronicznej)

Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy podanego poniżej:

[DANE

SPRZEDAJĄCEGO]

.............................................

.............................................

.............................................

Ja.................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ..............................................................................................................................................................................,

numer oferty.............................................................................................

.

Data zawarcia umowy to ............................................................ ...............

Data odbioru..............................................................................................

Powód zwrotu.............................................................................................

Numer konta do zwrotu

..................................................................................................................

Imię i nazwisko............................................................................................

Login Allegro................................................................................................

Adres...........................................................................................................

Data............................................................................................................

...................................................................................................................

Podpis

(tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru.

*Przy zamówieniach o wartości powyżej 100zł (wartość zwracanych produktów > 100zł), nasi Klienci mają możliwość skorzystania z darmowych przesyłek zwrotnych. Przesyłki nadawane są za pośrednictwem Paczkomatów firmy InPost.

Należy wejść na naszą stronę :  https://www.bayla.pl/zwrot-i-wymiana/

gdzie jest dokłada instrukcja jak dokonać zwrotu.

WYMIANA:

Wymiana polega na zwrocie wybranego produktu (procedura zwrotu powyżej) i

wybraniu innego modelu lub rozmiaru. Możesz skontaktować się z naszą obsługą (telefonicznie lub mailowo) i zarezerwować inny produkt (pokrywając różnicę w cenie lub otrzymując jej zwrot, jeśli taka wystąpi) albo dokonać nowego zamówienia.