Rezystory węglowy 7,5M 0,25W - 50szt (6860497369)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1,00 zł
z 20 kompletów
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 4,20 zł
  • List priorytetowy 5,10 zł
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Wrocław, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • SMD: nie

533 43 13 13
71 794 09 99
allegro@a-hobby.pl
43479122
Rezystory węglowy 7,5M 0,25W - 50szt
Dane techniczne
Nazwa elementu rezystor
Rezystancja 7,5MΩ
Moc 0,25W
Typ węglowy
Tolerancja 5%
Wymiary korpusu 2,3mm x 6mm


Cena obejmuje 50 sztuk

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u a-hobby za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska 19,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
List polecony priorytetowy 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
List polecony ekonomiczny 7,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
Paczka pocztowa priorytetowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
Paczka24 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Paczka48 12,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
List ekonomiczny 4,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
List priorytetowy 5,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Paczka24 Odbiór w Punkcie 11,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
PACZKA W RUCHu 7,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Paczkomaty 24/7 10,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 28,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Paczka24 Odbiór w Punkcie 18,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 16,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Paczkomaty 24/7 14,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

FUH BAS
Tybetańska 20
52-122 Wrocław
NIP: 899-173-74-95
REGON: 020367268

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
FUH BAS Barbara Stelmach
ul.Tybetańska 20
52-122 Wrocław
PL
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy dostarczony towar ze względu na swój charakter został nierozłącznie połączony z innymi rzeczami (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Zwroty proszę kierować wyłącznie na adres firmy. 


Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane.


Informujemy, że w przypadku sprzedaży jako firma/przedsiębiorca (na fakturę VAT) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
FUH BAS Barbara Stelmach
Tybetańska 20
52-122 Wrocław
PL
Dodatkowe informacje

Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. 

Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).  

W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących produktu czy też obsługi w naszym sklepie, prosimy w pierwszej kolejności o kontakt telefoniczny ( tel. 533 43 13 13 ) lub mailowy ( allegro@a-hobby.pl ). Wiele problemów udaje nam się rozwiązać od ręki.  Możesz rownież zareklamować produkt w formie pisemnej , pisząc na adres: FUBH BAS Barbara Stelmach, Tybetańska 20, 52-122 Wrocław.


ZGŁOSZENIE REKLAMACJI:  

Wszelkie reklamacje dotyczące niezgodności między stanem faktycznym a fakturą lub paragonem, prosimy zgłaszać:        

- telefonicznie pod numerem 533 43 13 13  lub 71 794 09 99

- mailowo na adres allegro@e-hobby.pl

- osobiście w siedzibie naszej firmy przy ul. Tybetańskiej 20 we Wrocławiu


Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem


W przypadku odsyłanai towaru  prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu przesyłki aby dotarła do nas w stanie nie uszkodzonym. 


W przypadku klientów będących konsumentami zgłaszających reklamację z tutułu wady towaru (na podstawie rękojmi) na mocy Kodeksu Cywilnego przysługują m.in. następujące prawa:         

- możliwość skorzystania z tej formy reklamacji istnieje do 2 lat od daty zakupu

- przez pierwsze 12 miesięcy od daty zakupu, istnienie wady w momencie zakupu jest domniemane

- przez następny okres to kupujący musi, w razie wątpliwości  sprzedawcy udowodnić, że zaistniała wada istniała w momencie transakcji,  a nie jest wadą nabytą

 - kupujący powinien określić sposób doprowadzenia towaru do zgodności z umową (wymiana, naprawa, obniżenie ceny lub zwrot).


W przypadku kupujących nie będących konsumentami  odpowiedzialność z tytułu rękojmi została  wyłączona.          

- po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego i objętego reklamacją towaru  badamy zasadność danej reklamacji            

- Firma FUH BAS e ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji na ustosunkowanie się do niej i poinformowanie klienta o swojej decyzji. Reklamację uznaje się za zasadną jeśli klient w tym czasie nie otrzyma informacji od Firmy FUH BAS lub jej stanowisku w tej sprawie

- jeśli klient jest konsumentem, w przypadku uznania reklamacji  dotyczącej wady zakupionego towaru, zastosowanie mają Art. 560 i 561 Kodeksu Cywilnego

- w przypadku klientów nie będących konsumentami, odpowiedzialność Firmy FUH BAS za dostarczenie wadliwych towarów jest ograniczona do wymiany towaru lub zwrotu zapłaconej kwoty.



UWAGA:

Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.


GWARANCJA:

Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny.

W przypadku klientów nie będących konsumentami, odpowiedzialność Firmy FUH BAS Barbara Stelmach  za dostarczenie wadliwych towarów jest ograniczona do wymiany towaru lub zwrotu zapłaconej kwoty.

Gwarancją nie są objęte części szklane, baterie, przewody, obudowy oraz  materiały ulegające normalnemu zużyciu podczas eksploatacji sprzętu.

Gwarancja traci ważność w przypadku stwierdzenia naruszenia plomb, wykonywania niefachowego demontażu, napraw lub przeróbek przez osoby  nieupoważnione (tj. nieautoryzowany serwis), niewłaściwej konserwacji  produktu lub jej braku.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące ( 12 miesięcy )

Dodatkowe informacje

Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad.   


 Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.

 

W przypadku odsyłanai towaru  prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu przesyłki aby dotarła do nas w stanie nie uszkodzonym. 


W przypadku klientów będących konsumentami zgłaszających reklamację z tutułu wady towaru (na podstawie rękojmi) na mocy Kodeksu Cywilnego przysługują m.in. następujące prawa:           

-możliwość skorzystania z tej formy reklamacji istnieje do 2 lat od daty zakupu  

- przez pierwsze 12 miesięcy od daty zakupu, istnienie wady w momencie zakupu jest domniemane  

- przez następny okres to kupujący musi, w razie wątpliwości  sprzedawcy udowodnić, że zaistniała wada istniała w momencie transakcji,  a nie jest wadą nabytą   

- kupujący powinien określić sposób doprowadzenia towaru do zgodności z umową (wymiana, naprawa, obniżenie ceny lub zwrot).     


W przypadku kupujących nie będących konsumentami  odpowiedzialność z tytułu rękojmi została  wyłączona.            

- po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego i objętego reklamacją towaru  badamy zasadność danej reklamacji              

- Firma FUH BAS w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji na ustosunkowanie się do niej i poinformowanie klienta o swojej decyzji. Reklamację uznaje się za zasadną jeśli klient w tym czasie nie otrzyma informacji od Firmy FUH BAS lub jej stanowisku w tej sprawie  

- jeśli klient jest konsumentem, w przypadku uznania reklamacji  dotyczącej wady zakupionego towaru, zastosowanie mają Art. 560 i 561 Kodeksu Cywilnego  

- w przypadku klientów nie będących konsumentami, odpowiedzialność Firmy FUH BAS za dostarczenie wadliwych towarów jest ograniczona do wymiany towaru lub zwrotu zapłaconej kwoty.        




UWAGA:  Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.     


GWARANCJA:  Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny.  

W przypadku klientów nie będących konsumentami, odpowiedzialność Firmy FUH BAS za dostarczenie wadliwych towarów jest ograniczona do wymiany towaru lub zwrotu zapłaconej kwoty.  

Gwarancją nie są objęte części szklane, baterie, przewody, obudowy oraz  materiały ulegające normalnemu zużyciu podczas eksploatacji sprzętu.  

Gwarancja traci ważność w przypadku stwierdzenia naruszenia plomb, wykonywania niefachowego demontażu, napraw lub przeróbek przez osoby  nieupoważnione (tj. nieautoryzowany serwis), niewłaściwej konserwacji  produktu lub jej braku.