REYANE TRADITION INSURRECTION EDT 100ML (6912189911)

6 monet
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
99,00 zł
z 27 sztuk
Dostawa
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
  • Pocztex Kurier48 9,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 11,00 zł
Zakupy od 500 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: inna marka
  • dostawa z Polski: tak

opis

REYANE TRADITION
REYANE TRADITION INSURRECTION EDT 100ML
Insurrection marki Reyane Tradition to orientalno - drzewne perfumy dla mężczyzn. Wprowadzony w 1994 r. jest zapachem doskonałym dla codziennych czynności od poważnych spraw biznesowych do czystej przyjemności. Wyraźne, powoli odkrywane nuty drzewne, przypominają szybki spacer po lesie w jesienną porę. W połączeniu z słodkimi nutami wanilii, sprawiają, że pachnący zapach staje się nie do opanowania. Insurrection to zapach zaprojektowany dla mężczyzny, który chcę zwrócić uwagę i pozostać niezapomnianym.

Nuty Zapachowe:
Aromatyczne przyprawy, ambra, wanilia, nuty drzewne

Witamy na naszej aukcji!

U nas znajdziesz wyłącznie oryginalne produkty! Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem w branży kosmetycznej, dzięki czemu oferujemy atrakcyjne ceny i wysoką jakość obsługi.Do każdego zakupu dołączamy paragon lub fakturę VAT. Gwarantujemy szybką wysyłkę za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub Poczty Polskiej. Przy zakupie powyżej 500zł wysyłka jest GRATIS!

Możemy pochwalić się tysiącami zadowolonych klientów!

Skontaktuj się z nami

zadzwoń: 510 977 790

lub napisz: allegro@aleperfumeri­a.pl

zadaj pytanie

Odbiór osobisty

sklep ALEPERFUMERIA
ul. Łopuszańska 22 lok C 08, Warszawa
(Centrum Łopuszańska 22)
pn-sob 10:00 - 21:00, nd 10:00 - 20:00

Dostawa i płatność
od 8,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u aleperfumeria_pl za co najmniej 500,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
8,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
3 dni robocze

Punkty odbioru

ALEPERFUMERIA CENTRUM ŁOPUSZAŃSKA 22
ŁOPUSZAŃSKA 22
02-220 WARSZAWA
woj. mazowieckie
email: allegro@aleperfumeria.pl
tel.: 510 977 790

  • poniedziałek - sobota 10:00 - 21:00
  • niedziela 10:00 - 20:00

płatność kartą i gotówką
kontakt nie jest wymagany

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Aleperfumeria, Centrum Łopuszańska 22 lokal C08
Łopuszańska 22
02-220 Warszawa
Dodatkowe informacje

 REKLAMACJA PRODUKTU (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)

7.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

7.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.

7.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

7.3.1. pisemnie na adres: ul. Łopuszańska 22 Centrum Łopuszańska 22 lokal C08, 02-220 Warszawa;

7.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@aleperfumeria.pl;

7.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

7.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

7.6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul.Łopuszańska 22 Centrum Łopuszańska 22 lokal C08, 02-220 Warszawa, 00-194 Warszawa. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

7.7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 7.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 7.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

8. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

8.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

8.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

8.2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

8.2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

8.2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

8.3.Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej mowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

ALEPERFUMERIA
ŁUPUSZAŃSKA 22 LOK. C08
02-220 WARSZAWA

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)

9.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 9.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

9.1.1. pisemnie na adres: ul. Łopuszańska 22 Centrum Łopuszańska 22 lokal C08, 02-220 Warszawa;

9.1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@aleperfumeria.pl;

9.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Odstąpienie od umowy”. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

9.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

9.3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;

9.3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

9.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

9.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

9.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Łopuszańska 22 Centrum Łopuszańska 22 lokal C08, 02-220 Warszawa.

9.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

9.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

9.8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

9.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

9.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

9.9.1. (1) w których przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; (2) w których przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 

O sprzedającym
aleperfumeria_pl
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

3228

 

6

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 510 977 790
poniedziałek - sobota
10:00 - 21:00
niedziela
10:00 - 20:00

Informacje o sprzedającym

ALEPERFUMERIA to polska firma z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży markowych perfum i kosmetyków. Naszym celem jest obalenie mitu, że to co dobre musi być drogie! Współpracujemy z dostawcami z całego świata, wyszukujemy najlepsze oferty i dzięki temu możemy zaoferować naszym klientom kosmetyki z najwyższych półek w niewiarygodnie niskich cenach. W naszej ofercie znajdują się wyłącznie oryginalne produkty! Do każdego zakupu dołączamy paragon lub fakturę VAT. W naszym sklepie można znaleźć wszystkie najpopularniejsze marki, takie jak: Armani, Calvin Klein, Carolina Herrera, Chanel, Dior, DKNY, Hugo Boss, Kenzo, Lancome, Lacoste, Versace, a także produkty niszowe, które nie są dostępne w sieciowych drogeriach. Oferujemy blisko 2 tysiące produktów, a wśród nich zarówno nowości z rynku perfumeryjnego, jak i klasyki.

UWAGA! Odbiór osobisty jest możliwy wyłącznie w naszym sklepie stacjonarnym. Adres: Centrum Łopuszańska 22 ul. Łopuszańska 22, 02-220 Warszawa; butik C08

Pozostałe informacje

Drogi Allegrowiczu,


Po dokonaniu transakcji prosimy o wypełnienie formularza zakupu (wybór sposobu płatności i dostawy), w razie problemów prosimy o kontakt:  

e-mail: allegro@aleperfumeria.pl 

tel. 510-977-790 


W przypadku odbioru osobistego zapraszamy do naszego salonu firmowego:


Aleperfumeria Centrum Łopuszańska 22 lokal C08 

ul. Łopuszańska 22 

02-220 Warszawa 


Otwarte: 

Poniedziałek-Sobota: 10.00 - 21.00 

Niedziela: 10.00 - 20.00 


Prosimy o potwierdzenie mailem odbioru osobistego i o informację o terminie obioru zakupionych perfum. Przy odbiorze osobistym możliwa jest płatność kartą. 


Numer naszego konta:

BZ WBK 74 1090 2590 0000 0001 3079 6181 


Prosimy, pamiętaj, że należy wpłacić kwotę za wylicytowany produkt/produkty powiększoną o koszt wysyłki - (koszt w opisie aukcji). 

Przy wpłacie na konto w tytule przelewu prosimy podać nick z allegro oraz nazwę zakupionego modelu. 

Jeśli adres, na który ma zostać dokonana wysyłka jest inny niż wpisany w Allegro, prosimy o wiadomość z aktualnym adresem. 


Pozdrawiamy,

Zespół Aleperfumeria