REWELACYJNA JEANSOWA SUKIENKA Z KIESZENIAMI S (6482041151)

zakończona
69,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 9,45 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 10,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
Zakupy powyżej 150 zł
  • lokalizacja: Białystok
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: 36 (S)
  • kolor: odcienie niebieskiego
  • marka: Inna marka
  • długość: midi
  • długość rękawa: rękaw 3/4
  • fason: rozkloszowana
  • styl: jeans
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • okazja: na co dzień
  • dostawa z Polski: tak

allegro@avaro.pl
85 734 12 82
pn.-pt. 8:00-18:00
Opłaty wg. stawek operatora.

Kontri sp. z o.o.
ul. Handlowa 6f
15-399 Białystok
REGON: 200084060




ŚLICZNA JEANSOWA SUKIENKA OVERSIZE! SU-744

Kolor: jeans

Rozmiar: S

OPIS PRODUKTU
Modna marmurkowa sukienka typu oversize.
Wykonana jest z nierozciągliwego, lekkiego jeansu. Dekolt okrągły z zapięciem na zamek.
Rękaw o długości 3/4 wykończony mankietem. Z przodu kieszenie.
Sukienka idealnie prezentuje się na sylwetce. Idealna zarówno do codziennych,
jak i eleganckich stylizacji. Niezastąpiona w Twojej szafie, musisz ją mieć!
Skład: 100% bawełna.

Modelka na zdjęciu ma 174 cm wzrostu.




Tabela rozmiarów



Co piszą o nas klienci?




Zobacz nasze pozostałe aukcje:









wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u www_avaro_pl za co najmniej 150 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Paczkomaty 24/7 9,45 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,98 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
...
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Avaro to prężnie rozwijająca się firma, specjalizująca się w sprzedaży wysyłkowej odzieży, bielizny, dodatków i akcesoriów dla kobiet na terenie całego świata. Dlaczego warto zrobić zakupy w właśnie u nas? To proste! 1. Możesz kupić dowolną ilość produktów, a za przesyłkę zawsze zapłacisz tylko raz. 2. Zamówienia realizujemy codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku – dzięki czemu okres oczekiwania na przesyłkę skracamy do minimum. 3. Zawsze świeża oferta – u nas nowe produkty pojawiają się już co kilka-kilkanaście dni. 4. Oferowane przez nas produkty są najwyższej jakości, a ich cena – zawsze atrakcyjna. 5. Profesjonalna obsługa klienta dostępna w godzinach 8-16 odpowie na wszelkie Twoje pytania.Jeżeli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań zawsze możesz nam go zwrócić.

kontakt

  • 85 734 12 82
    Obsługa klienta czynna w godz. 8-18 pn-pt (w dni robocze). Koszt wg stawek operatora.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
PUNKT 1. ODSTĄPIENIE OD UMOWY/ZWROT Ile mam czasu na odstąpienie od umowy zakupu? Od umowy zakupu można odstąpić bez podania przyczyny, w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty doręczenia zamówienia. W przypadku odbioru osobistego zamówienia, termin ten biegnie od dnia jego odbioru w sklepie. Jak mogę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy? Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy nas o tym poinformować w formie oświadczenia, złożonego w wybranej formie: -> za pomocą jakiegokolwiek innego jednoznacznego oświadczenia zawierającego informację o decyzji o odstąpieniu od umowy LUB -> przy pomocy formularza dostępnego TUTAJ: Ja _____________________________ (imię i nazwisko) niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy_____________________________________ Data odbioru _______________________________________________________________ mię i nazwisko _____________________________________________________________ Adres ____________________________________________________________________ Podpis konsumenta (tylko jeżeli jest przesyłany w wersji papierowej) _________________________________________________________________________ Data _____________________________________________________________________ Gdzie wysłać oświadczenie? Oświadczenie należy wysłać na adres zwroty@avaro.pl lub drogą pocztową na adres do korespondencji: Kontri Sp. z o.o., ul. Handlowa 6f, 15-399 Białystok. Kto ponosi koszt przesyłki zwrotnej? Bezpośredni koszt zwrotu towaru ponosi klient. Ile mam czasu na odesłanie towaru? Termin nadania przesyłki zwrotnej wynosi maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpiono od umowy zakupu. Jak mam przygotować przesyłkę zwrotną? Towar prosimy odesłać w stanie niezmienionym, w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. W tym celu prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu, najlepiej w twardy kartonik, a nie kopertę bąbelkową. Do przesyłki prosimy dołączyć:wypełniony formularz zwrotu otrzymany wraz z zamówionym towarem, paragon zakupu lub fakturę. Gdzie wysłać przesyłkę zwrotną? Avaro.pl – sklep internetowy ul. Handlowa 6f 15-399 Białystok z dopiskiem (zwrot) Ważne: Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Oznacza to, że w przypadku, gdy otrzymamy przesyłkę, za którą będziemy musieli zapłacić przy odbiorze paczki – nie zostanie ona przez nas podjęta i wróci do Państwa jako zwrot. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy i w jakiej formie? Należność za odesłany do nas towar zwrócimy niezwłocznie po otrzymaniu paczki zwrotnej, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Możliwe formy zwrotu należności: -> przelew na konto – w tym przypadku, w formularzu zwrotu należy podać numeru konta, na który ma zostać przekazana należność, -> zwrot przekazem pocztowym - w tym przypadku, w formularzu zwrotu prosimy o podanie adresu, na który mamy przekazać należność. Czas oczekiwania na dostarczenie gotówki w przypadku przekazu pocztowego wynosi około 5 dni roboczych od momentu jego nadania. W przypadku rezygnacji z całości zamówienia, zwrotowi podlega całkowita wartość produktów wraz z kosztami wysyłki paczki do klienta. Z tym, że jeżeli klient wybrał w zamówieniu inny niż najtańszy możliwy sposób dostawy, zwrotowi podlega koszt przesyłki równy kosztowi najtańszej dostępnej formy dostawy. Czy w związku z odstąpieniem od umowy ponoszę jakieś dodatkowe koszty? Klient ma prawo odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny oraz bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w inny sposób, niż było to konieczne do sprawdzenia zgodności produktu z zamówieniem. PUNKT 2. WYMIANA PRODUKTU Aby dokonać wymiany towaru na inny należy: zwrócić produkt - prosimy odesłać produkt opierając się na zasadach zwrotu opisanych powyżej w punkcie 1. "ODSTĄPIENIE OD UMOWY/ZWROT" – my zwrócimy Państwu należność. Zamówić nowy produkt - na nowe produkty prosimy złożyć oddzielne zamówienie i opłacić je łącznie z kosztami transportu – niezależnie od odesłanego towaru.

reklamacje

Prosimy pamiętać, że Kontri Sp. z o.o. jako sprzedawca odpowiada wobec klienta za niezgodność zakupionego towaru z zawartą umową sprzedaży i ma prawny obowiązek dostarczenia klientowi towarów bez wad. W jaki sposób mogę zareklamować towar? Reklamacji towaru można dokonać:wysyłając wiadomość e-mail na adres: zwroty@avaro.pl lub drogą pocztową na adres Kontri Sp. z o.o., ul. Handlowa 6f, 15-399 Białystok. Na jaki adres mam wysłać przesyłkę reklamacyjną? Przesyłkę reklamacyjną należy wysłać na adres: Kontri Sp. z o.o. ul. Handlowa 6f 15-399 Białystok Do przesyłki prosimy dołączyć: opis wady wraz z informacją w jaki sposób doszło do uszkodzenia oraz kiedy wada została zauważona,paragon zakupu lub fakturę. Prosimy o staranne pakowanie reklamowanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu, najlepiej w twardy kartonik, a nie kopertę bąbelkową. Wysłałem reklamację i co dalej? O postępie procesu reklamacyjnego będziemy na bieżąco informować drogą e-mailową bądź telefoniczną. W jakim terminie moja reklamacja zostanie rozpatrzona? Kontri Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku reklamacji? Koszt wysyłki, którą poniosą Państwo wysyłając do nas przesyłkę reklamacyjną, zostanie zwrócony po otrzymaniu paczki. Prosimy także pamiętać, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Procedura reklamacji - informacje dodatkowe wynikające z przepisów prawa: Wg obowiązujących przepisów prawa jeżeli zakupiony towar posiada wadę mogą Państwo: złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Kontri Sp. z o.o. niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towarów bez wady. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada towaru jest nieistotna;żądać wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Kontri Sp. z o.o. ma obowiązek wymienić wadliwy towar na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach Kodeksu cywilnego. Jeżeli kupującym jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Kontri Sp. z o.o. usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Kontri Sp. z o.o. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. Kontri Sp. z o.o. odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującego. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak w przypadku zakupu towarów przez Konsumenta – bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń - platforma ODR Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

pozostałe informacje

PUNKT 1. ZASADY AUKCJISprzedaż odbywa się za pośrednictwem internetu w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy składającym zamówienie, zwanym dalej Kupującym a Kontri Sp. z o.o. – przyjmującym zamówienie, zwanym dalej Sprzedającym. Koszty wysyłki i formy płatności określone są poniżej w części zatytułowanej "KOSZTY DOSTAWY I FORMY PŁATNOŚCI" (punkt 3.), koszty przesyłki pokrywa Kupujący. Czas realizacji zamówienia: na czas realizacji zamówienia składa się czas potrzebny na skompletowanie zamówienia przez naszych pracowników oraz czas niezbędny wybranemu przewoźnikowi na dostarczenie przesyłki. Oferowane produkty podsiadamy na magazynie od ręki, dzięki czemu przesyłka jest kompletowana i przekazana do wysyłki w ciągu 24 godzin (w dni robocze od pon. do pt.). W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą kredytową, należy pamiętać, że czas kompletacji zamówienia liczy się od momentu odnotowania wpłaty na naszym koncie. Czas dostarczenia paczki zależy bezpośrednio od wybranego w zamówieniu sposobu dostawy. Informację o dostępnych sposobach dostawy znajdziesz poniżej w części zatytułowanej "SPOSOBY DOSTAWY" (punkt 2.). Kupujący zobowiązuje się odebrać przesyłkę. Jeśli Kupujący nie odbierze przesyłki, wraca ona do Sprzedającego. Odbiór osobisty możliwy jest tylko po wskazaniu w komentarzu chęci odbioru zamówienia w siedzibie firmy. Przesyłki są wysyłane na adres Kupującego podany w serwisie Allegro, jeśli adres ma ulec zmianie Kupujący powinien zaznaczyć to w formularzu dostawy lub wysłać wiadomość do Sprzedającego. Przy wpłacie na konto Kupujący powinien podać swój Nick z Allegro oraz numer aukcji. Płatności za zamówienie należy dokonać na wskazany poniżej numer konta bankowego. Dane do przelewu: Kontri Sp. z o.o. ul. Handlowa 6f 15-399 Białystok Numer konta Citi Bank 43 1030 1074 0000 0000 8382 4115 Kupujący może odstąpić od umowy zakupu. Szczegółowe informacje na ten temat są dostępne powyżej w części zatytułowanej "ZWROT".Towar kupiony na aukcjach Sprzedającego objęty jest gwarancją i może zostać wymieniony, jeśli posiada wady fabryczne lub został uszkodzony mechanicznie w trakcie przesyłki. Czytaj więcej poniżej w części zatytułowanej "REKLAMACJE". Sprzedający komentarze za zrealizowane transakcje wystawia raz w miesiącu w odpowiedzi na otrzymane wcześniej od Kupujących. Kontakt: Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania prosimy o kontakt z nami poprzez zakładkę „zadaj pytanie”. PUNKT 2. SPOSOBY DOSTAWY Paczkomaty InPost Przesyłka z zamówieniem jest dostarczana do wskazanego Paczkomatu w ciągu maksymalnie 24h od momentu jej wysłania (dni robocze od poniedziałku do piątku). O możliwości odbioru paczki firma Paczkomaty InPost powiadamia adresata SMS-em oraz e-mailem. Odbiór przesyłki jest możliwy całą dobę w ciągu 3 dni kalendarzowych od momentu jej dostarczenia do Paczkomatu. Po upływie czasu przewidzianego na odbiór przesyłki w Paczkomacie zostanie ona przeniesiona do najbliższego Oddziału InPost, gdzie będzie czekała na odbiór kolejne 11 dni roboczych. Po upływie 11 dni przesyłka zostanie odesłana do nadawcy. Adresy Paczkomatów oraz Oddziałów InPost wraz z godzinami ich otwarcia są dostępne na stronie: http://www.paczkomaty.pl/pl/dla-ciebie/znajdz-paczkomat Poczta Polska Czas dostawy Pocztą Polską wynosi maksymalnie 48h od momentu wysłania przesyłki (w dni robocze od poniedziałku do piątku). W przypadku braku odbiorcy pod wskazanym adresem, doręczyciel pozostawi w skrzynce awizo. Awizowaną przesyłkę można odebrać we wskazanej w awizo placówce Poczty Polskiej w ciągu 7 dni roboczych. Adresy placówek Poczty Polskiej wraz z godzinami ich otwarcia są dostępne na stronie: http://placowki.poczta-polska.pl/#komunikat Poczta kurierska DPD Czas dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską DPD wynosi maksymalnie 24h od momentu jej wysłania (w dni robocze od poniedziałku do piątku). Istnieje możliwość "śledzenia" przesyłki na stronie firmy kurierskiej, o czym powiadomimy mailowo w potwierdzeniu nadania paczki.W sytuacji, gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem do doręczenia, pozostawi awizo. Awizowaną przesyłkę można odebrać w najbliższej placówce kuriera. Adresy placówek DPD są dostępne na stronie: http://www.dpd.com.pl/ ODBIÓR OSOBISTY jest możliwy tylko po umieszczeniu w komentarzu informacji, iż są Państwo zainteresowani właśnie taką formą odbioru zamówionego towaru. W innym wypadku odbiór osobisty nie będzie możliwy Odbiór osobisty w naszych salonach w Białymstoku oraz w Ełku Zamówienia z formą odbioru – odbiór osobisty w Białymstoku są gotowe do odbioru w terminie wskazanym poniżej: Zamówienia złożone: W poniedziałek - czwartek: odbiór zamówienia -> następny dzień roboczy w godzinach 12:00-16:00 W piątek - niedziela: odbiór zamówienia -> poniedziałek w godzinach 12:00-16:00 Adres sklepu: Białystok, ul. Białówny 6/7. Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek od 10:30 do 18:30. W soboty od 10:00 do 14:00. Zamówienia z formą odbioru – odbiór osobisty w Ełku są gotowe do odbioru w terminie wskazanym poniżej: Zamówienia złożone: Poniedziałek - czwartek do godz. 12.00 -> odbiór zamówienia od następnego dnia roboczego Czwartek po godz. 12 - piątek do godz. 12:00 -> odbiór zamówienia od poniedziałku Piątek po godz. 12.00/sobota/niedziela -> odbiór zamówienia od wtorku Adres sklepu: Ełk, ul. Mickiewicza 1A/8. Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek od 10:00 do 18:00. W soboty od 10:00 do 14:00. Odbiór zamówienia jest możliwy w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia jego dostarczenia do sklepu. Po upływie 14 dni zamówienie jest automatycznie anulowane.Koszt transportu to 0 zł. WYSYŁKA ZAGRANICZNA Realizujemy wysyłkę także poza granice Polski. Jeżeli są Państwo zainteresowani taką wysyłką prosimy o kontakt z nami poprzez zakładkę „zadaj pytanie”. PUNKT 3. KOSZTY DOSTAWY I FORMY PŁATNOŚCI: Poniżej prezentujemy wykaz opłat za przesyłkę zamówienia złożone z opcją dostawy na terenie Polski. Forma płatności: Przedpłata na konto: 1. InPost -> 9.45 zł 2. Poczta Polska -> 10.00 zł 3. Poczta kurierska DPD -> 14.49 zł Płatność przy odbiorze: 1. Poczta Polska -> 14.00 zł 2. Poczta kurierska DPD -> 19.98 zł Płatność przy odbiorze Płatność za zamówiony towar następuje bezpośrednio przy odbiorze paczki. Zamówienia z formą płatności - płatność przy odbiorze – są przygotowywane do wysyłki w ciągu 24h od daty złożenia (dni robocze od poniedziałku do piątku). Przedpłata na konto (przelew) Płatności za zamówienie należy dokonać na wskazany poniżej numer konta bankowego. Dane do przelewu: Kontri Sp. z o.o. ul. Handlowa 6f 15-399 Białystok Numer konta: Citi Bank 43 1030 1074 0000 0000 8382 4115 Zamówienia z formą płatności – przedpłata na konto – są przygotowywane do wysyłki w ciągu 24h od daty zaksięgowania wpłaty (dni robocze od poniedziałku do piątku). Gotówka (Odbiór osobisty) Odbierając zamówiony towar w siedzibie firmy, można dokonać płatności gotówką. USTALENIE SWOJEGO ROZMIARU Ponieważ nie istnieją jednakowe standardy miar obowiązujące dla całej branży odzieżowej, lecz są one zróżnicowane w zależności od projektantów, prosimy korzystać z poniższych informacji będących przewodnikiem po rozmiarach, sposobach mierzenia obowiązujących w naszej witrynie. Jeśli nie znasz swojego rozmiaru, łatwo go sprawdzisz z pomocą centymetra/miary krawieckiej. Biust: przeprowadź centymetr dookoła ciała, pod ramionami, w najszerszej części klatki piersiowej. Talia: zmierz obwód prowadząc centymetr dookoła najwęższej części talii. Pamiętaj, aby centymetr był stosunkowo luźny i nie opinał mierzonej partii ciała. Biodra: zmierz obwód bioder prowadząc centymetr dookoła najszerszej części ciała – między talią a udami. Długość nogawki: znajdź najbardziej wygodną parę spodni i zmierz nogawkę, po wewnętrznej stronie od krocza do końca nogawki. Sugerujemy dodać 2 cm do otrzymanego wyniku ze względu na możliwość skurczenia się tkaniny w praniu. CO MIERZYĆ? Dla swetrów, bluzek, koszul oraz sukienek: przeprowadź centymetr dookoła ciała, pod ramionami, w najszerszej części klatki piersiowej. Dla spodni i jeansów: należy wziąć pod uwagę 3 pomiary: talia, biodra i wewnętrzną długość nogawki. Dla spódnic: zmierz obwód prowadząc centymetr dookoła najwęższej części talii. Pamiętaj aby centymetr był luźno, nie opinał mierzonej partii ciała. TABELA ROZMIARÓW Zakupy odzieży przez internet nie muszą być wielką niewiadomą! Przy każdym produkcie zmieściliśmy tabelę rozmiarów. Aby dokładnie ustalić rozmiar niezbędny do zamówienia odzieży należy zmierzyć się i porównać wymiary swojego ciała z wymiarami podanymi w tabeli. Pomiary wykonujemy taśmą centymetrową stojąc w pozycji wyprostowanej i swobodnie oddychając. Wzrost – mierzymy w linii prostej od wierzchołka głowy do stóp stojąc bez obuwia, ze złączonymi stopami. Obwód klatki piersiowej – mierzymy poziomo w największym jej obwodzie. Obwód pasa – mierzymy poziomo w miejscu największego przewężenia tułowia. Obwód bioder – mierzymy poziomo wokół pośladków w największym ich obwodzie. Długość boczna – mierzymy wzdłuż bioder, od talii, do stóp. Obwód pod biustem – mierzymy poziomo poniżej piersi.