REVLON ROZŚWIETLACZ DO TWARZY 020 ROSE GLOW PALETA (6912170546)

zakończona
120,89 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 4,29 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 6,89 zł
  • Pocztex Kurier48 9,80 zł
  • lokalizacja: Kielce, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: produkt damski
  • waga (z opakowaniem): 0.04 [kg]
  • marka: Revlon
  • rodzaj: prasowane
  • wykończenie: satynowe
  • produkt wodoodporny: nie
  • faktor (SPF): brak
  • wielkość: produkt pełnowymiarowy
  • dostawa z Polski: tak

opis

P.H.U. DARMAR

darmarsklep@wp.pl

tel.791549954
od 7.00 -15.00
(dni powszednie)


Poprzez "płacę z Allegro" wtedy od razu wiemy, że wpłata została dokonana.

Wpłata na konto:
39 1140 2004 0000 3402 3455 6814
mbank

W tytule przelewu wpisz swój nick allegro.

Szczegółowe informacje o kosztach wysyłki zawarte są na stronie o mnie oraz na każdej aukcji w zakładce dostawa i płatność

Odbiór osobisty 0zł w naszym biurze po wcześniejszym umówieniu



Przesyłki zawsze priorytetowe wysyłane są codziennie, od poniedziałku do piątku, najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Przed licytacją zapoznaj się ze stroną "O MNIE"

REVLON
HIGHLIGHTING
020 - ROSE GLOW
-
Rozświetlacz do twarzy
7,5 g

Revlon Hihlighting może być używany jako róż, rozświetlacz i bronzer. Specjalnie dobrane kolory każdej z palet dają możliwość prostego tworzenia kompozycji
w celu uzyskania nowych kolorystycznych rozwiązań.

Puder łączy w sobie 5 odcieni, które wspólnie idealnie
rozświetlają i podkreślają piękno twarzy.
Stosuj do wykończenia makijażu, tak aby Twoja cera wyglądała
na gładką i wypoczętą przez cały dzień.
s-
Nie przegap okazji!
Tylko u nas Super Cena
NA KAŻDY SPRZEDANY PRZEDMIOT WYSTAWIAMY PARAGON

....................­............ NAJPOPULARNIEJSZE PRZEDMIOTY NA NASZYCH AUKCJACH ....................­............



Serdecznie dziękujemy za zakupy!

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
13,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka:
4,29 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
5 dni roboczych
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
9,80 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
6,89 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
4-5 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
19,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

Kielce
Kolonia 9
25-819 Kielce
email: darmarsklep@wp.pl
tel.: 791549954

  • Poniedziałek - Piątek 07:00 - 16:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Kontakt nie jest wymagany

Dodatkowe informacje

Odbiór w punkcie po przedpłacie możliwy tylko dla właściciela konta allegro
Przesyłka pobraniowa - kupujący musi posiadać co najmniej 10 pozytywnych komentarzy

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

PHU DARMAR
Kolonia 9
25-819 Kielce
Dodatkowe informacje

Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).


Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić:

  • Pisząc na adres email: darmarsklep@wp.pl
  • W formie pisemnej kierując reklamację na adres: PHU DARMAR, ul. Kolonia 9, 25-819 Kielce


Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej:

  • Twoje imię i nazwisko, adres, nick z allegro
  • Numer oferty na Allegro i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji
  • Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania
  • Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację


Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.


Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.


! Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.


UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.


GWARANCJA

Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny.


Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w większości sytuacji znacznie przyspiesza proces reklamacji).

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PHU DARMAR
Kolonia 9
25-819 Kielce

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 


2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, pisemnie lub mailowo. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 


3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 


4. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 


5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem towaru.


6. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 


7. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 


8. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 


9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 


10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 


11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 


12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

O sprzedającym

darmarsklep
99,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

118653

 

350

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 791549954
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00

Informacje o sprzedającym

Darmarsklep

Pozostałe informacje

Do sprzedawanych produktów dołączamy paragony fiskalne,a na życzenie wystawiamy Faktury VAT Zaraz po kupnie towaru otrzymasz od ALLEGRO nr konta, na który należy wpłacić pieniądze. Po pojawieniu się pieniędzy na kocie wysyłamy towar.

Wpłaty można dokonać też przez PayU, informacja o takiej wpłacie przekazywana jest natychmiastowo. Jeżeli w aukcji jest możliwość wyboru koloru/rodzaju towaru, koniecznie podaj go w formularzu dostawy (wiadomość dla sprzedającego). Brak takiej informacji może skutkować wyborem losowym lub opóźnieniem wysyłki. 

Zmiany adresu wysyłki prosimy dokonywać w przeznaczonym do tego celu formularzu. Nalepki adresowe generowane są automatycznie, wszelkie zmiany adresu dokonywane w inny sposób nie będą brane pod uwagę. Na wpłatę czekamy 14 dni od daty zakupu. Po tym czasie występujemy do ALLEGRO z wnioskiem o zwrot prowizji i wystawiamy przedmiot ponownie. 


Nie wysyłamy przesyłek zagranicznych. Odbiór w punkcie po przedpłacie możliwy tylko dla właściciela konta allegro .

RODUKTY MOŻNA TEŻ OSOBIŚCIE ODEBRAĆ W NASZYM BIURZE Kielce Białogon ul.Kolonia 9 W razie stwierdzenia uszkodzeń paczki należy spisać protokół szkody wraz z osobą doręczającą przesyłkę. W innym przypadku nie ma możliwości reklamacji na Poczcie i w firmie kurierskiej. Paczka na zewnątrz zawsze zabezpieczona jest taśmą firmową (z napisem Darmarsklep lub Sleek Shine). Jeżeli zauważysz zwykła taśmę (szarą lub przezroczystą) sprawdź zawartość w obecności kuriera lub spisz protokół szkody. 

W celu wyjaśnienia sprawy i odebrania przesyłki lub paczki (np. błędny adres, zaginione awizo, paczka czekająca na poczcie etc.) swoją placówkę pocztową możesz znaleźć korzystając z tej wyszukiwarki: http://www.poczta-polska.pl/mapapp/ 

Zanim wystawisz komentarz negatywny , skontaktuj się w celu satysfakcjonującego obie strony rozwiązania problematycznej sytuacji. Reklamacje przesyłek pocztowych możemy zgłosić dopiero po upływie 14 dni od daty nadania. Poczta ma miesiąc na jej rozpatrzenie 

REKLAMACJE i GWARANCJE 

Czas na reklamację: 2 lata

Reklamacja wyłączona dla przedsiębiorców 

Adres do reklamacji: PHU DARMAR ul. Kolonia 9 25-819 Kielce 

Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.). Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić: 

Pisząc na adres email: darmarsklep@wp.pl 

W formie pisemnej kierując reklamację na adres: PHU DARMAR, ul. Kolonia 9, 25-819 Kielce 

Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej: Twoje imię i nazwisko, adres, nick z allegro Numer oferty na Allegro i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. ! Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony. UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. 

GWARANCJA

Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w większości sytuacji znacznie przyspiesza proces reklamacji). 

ZWROTY

Czas na zwrot: 14 dni Adres do zwrotu: PHU DARMAR ul. Kolonia 9 25-819 Kielce Koszt zwrotu: pokrywa kupujący 

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, pisemnie lub mailowo. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 

4. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu koszt zakupionego produktu. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem towaru. 

6. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

7. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 

8. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 

9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 

10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 

11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.