REVLON PhotoReady Eye Primer+ Brightener baza pod (6912169671)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
48,24 zł
z 5 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: Gdynia, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: produkt damski
  • dostawa z Polski: tak
  • marka: Revlon
  • produkt wodoodporny: nie
  • poziom krycia: wysoki
  • opakowanie: z aplikatorem
  • właściwości: kryjące

opis

Nasze doświadczenie na rynku sięga od 1999 roku i z ta wiedza dzisiaj, pragniemy spełnić Państwa oczekiwania. Współpracujemy z szerokim gronem zadowolonych klientów oraz dużym wachlarzem firm zajmujących się sprzedażą kosmetyków w całej Polsce.

Jesteśmy w pełni świadomi, iż sukces należy budować przede wszystkim na zaufaniu i zadowoleniu klientów. Postępujemy zgodnie z kodeksem etycznym, który kładzie nacisk na duży profesjonalizm. Głównym i najwyższym celem jest długoterminowe zadowolenie klientów, nie zaś natychmiastowy zysk.

Kosmetyki, które znajda Państwo na naszych aukcjach, nabywamy wyłącznie u certyfikowanych dostawców. Fakt ten uniemożliwia uzyskanie produktów gorszej jakości, czy też kosmetyków nieoryginalnych. Wszelkie produkty w naszej ofercie pochodzą od tych samych dostawców u których zaopatrują się klasyczne perfumerie. Gwarantujemy 100% oryginalności i satysfakcji z dokonanych u nas zakupów .

Nasza pozycja na rynku została osiągnięta ciężką pracą przez wiele lat. Zaufanie które budowaliśmy tak długo, sprawiło że jesteśmy jedna z nielicznych firm które sprzedają dużo więcej produktów niż klasyczne perfumerie, a co za tym idzie kupujemy dużo więcej od dostawców dzięki czemu uzyskujemy dużo niższe ceny zakupu. Dzięki temu możemy dziś Państwu zaoferować najlepsze produkty w najlepszych cenach, których nie da się znaleźć w żadnym innym sklepie.

Wiemy, ze podstawa zakupów przez internet jest zaufanie. Najbardziej zależy nam na Państwa zadowoleniu z naszych usług, dokładamy wiec wszelkich starań, by podwyższać ich standard.
sklep@sensiperfumy.p­l
798 874 907 lub 690 919 019
GDANSK
Pon-Pt: 10:00 - 18:00
REVLON PhotoReady Eye Primer+ Brightener baza pod cienie + korektor rozswietlajacy 003 2 4ml Photoready Eye Primer&Brightene­r marki Revlon cechuje się niesamowicie gładką konsystencją i idealnie stapia sie z kolorem skóry. Baza i korektor w jednym posiada formułę o lekkiej konsystencji, która wygładza drobne linie i zmarszczki oraz rozjaśnia okolice oczu, maskując oznaki zmęczenia. Doskonale przedłuża trwałość cieni do powiek i korektora.

Pojemność:

Uwaga ogólna: Jeżeli w tytule aukcji występuje napis TTTT

oznacza tester czyli pudełko nieofoliowane i wybrany towar jest

testerem. Jeżeli nie ma napisu TTTT są to produkty zafoliowane
.

Przesyłka pocztowa:

12.00,-

Przesyłka pobraniowa:

17.00,-

Odbiór w Paczkomacie:

8.60,-

Przesyłka kurierska DPD:

16.00,-

Twoje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 24 godz. od jego opłacenia.

W przypadku paczki pobraniowej 24 godz. od złożenia zamówienia.

REVLON PhotoReady Eye Primer+ Brightener baza pod

Zobacz inne nasze aukcje

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Allegro Kurier InPost
pierwsza sztuka:
12,18 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
99
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
99
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
99
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Paczka24
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
99
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Paczka48
pierwsza sztuka:
18,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
99
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Kurier InPost
pierwsza sztuka:
15,68 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
99
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka:
18,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
99
przybliżony czas realizacji:
4-5 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
99
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Dodatkowe informacje

Wysyłka jest realizowana w ciągu 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na konto lub w ciągu 2 dni roboczych

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

CYPERMED
Kopernika 51/2
11-135 Lubomino
Dodatkowe informacje

 

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).  

2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.  

3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.  

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. W przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania Towaru Klientowi.  

5. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy.  

6. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie.  

7. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.  

8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

CYPERMED
Kopernika 51/2
11-135 Lubomino

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).  

2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.  

3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.  

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. W przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania Towaru Klientowi.  

5. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy.  

6. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie.  

7. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.  

8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.