RENAULT SCENIC 1997 1998 1999 maska ORYGINAŁ (6482450550)

12 dni do końca
cena kup teraz
99,00 zł
dodaj do koszyka
Nie można kupić tego przedmiotu przez koszyk, ponieważ sprzedający nie udostępnił płatności PayU.
  • stan: używany

AUTO - CZĘŚCI

SCENIC 1

MASKA

TOWAR ORYGINALNY - UŻYWANY
W DOBRYM STANIE

POSIADA DROBNE ZARYSOWANIA

--------------------­--------------------­--------------------­----

KONTAKT :

605 18 01 01

--------------------­--------------------­----------

ODBIÓR OSOBISTY - ZĄBKI k/ WARSZAWY

płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
AUTO-CZĘŚCI
SZWOLEŻERÓW 140A
05-091 ZĄBKI
 
Informujemy, że 25 grudnia 2014 roku wchodzi w życie Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku, o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014r. poz. 827) W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: autoczesci@fuks.pl Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztów przesyłki Towaru ( koszt transportu nie jest zwracany)

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej:( do 14 dni od daty otrzymania przesyłki ) Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: autoczesci@fuks.pl . Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail. Sprzedawca nie ponosi kosztów przesyłki Towaru ( koszt transportu nie jest zwracany)

pozostałe informacje

Jarosław Jakubowski ul. Opinogórska 4 lok 64 04-039 Warszawa NIP: PL 1130199584 MAGAZYN : Ul. Szwoleżerów 140a 05-091 Ząbki Informujemy, że 25 grudnia 2014 roku wchodzi w życie Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku, o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014r. poz. 827) W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: autoczesci@fuks.pl Przesyłkę należy nadać na adres: AUTO - CZĘŚCI ul.Szwoleżerów 140a 05-091 Ząbki Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztów przesyłki Towaru ( koszt transportu nie jest zwracany) Opis procedury reklamacyjnej:( do 14 dni od daty otrzymania przesyłki ) Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: autoczesci@fuks.pl . Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail. Sprzedawca nie ponosi kosztów przesyłki Towaru ( koszt transportu nie jest zwracany)