RENAULT PRZEŁĄCZNIK REGULACJI LUSTEREK (6482736265)

zakończona
20,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List priorytetowy 8,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 26,00 zł
  • lokalizacja: Biała Podlaska
  • stan: używany
  • funkcje: regulacja lusterek
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: renault
Przełącznik regulacji lusterek
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List priorytetowy 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 26,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Firma P.H.U. „DAKAR” istnieje na polskim rynku od 2003 r. Początkowo znajdowała się w miejscowości Woskrzenice Duże, przy stacji paliw „Lotos”, gdzie montowano szyby w samochodach ciężarowych i autobusach, naprawiano plandeki i prowadzono sprzedaż części karoseryjnych do ciężarówek. Wraz ze wzrostem doświadczenia i popytu na usługi w 2007 r. utworzono oddział w Białej Podlaskiej przy ul. Sidorskiej 78-80. Firma poszerzyła swą działalność o montaż szyb do samochodów osobowych i dostawczych. AUTO-SZYBY "DAKAR" 21-500 Biała Podlaska ul. Sidorska 78/80 (BAZA STW) GODZINY PRACY: poniedziałek - piątek: 8.00 - 16.00 sobota 8.00 - 14.00 tel/fax: +48 83 343 80 71 kom: +48 501 557 781 kom: +48 501 557 782 e-mail: dakar_lotos@op.pl e-mail: biuro@szybydakar.pl skype: dakar-auto-szyby

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Auto-Szyby Dakar
Sidorska 78/80
21-500 Biała Podlaska
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia - 12 miesięcy. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje wyłącznie konsumentom indywidualnym i nie ma zastosowania przy zakupie na firmę. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail sklepu. Kupujący może także skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, który dostępny do pobrania na podstronie [O sprzedającym] lub, który może zostać udostępniony Kupującemu po kontakcie ze Sprzedającym. Przesyłkę należy odesłać na adres sklepu podany w zakładce [Dane sprzedającego]. Koszt pakowania i odesłania przesyłki do Sprzedającego ponosi Kupujący. Więcej informacji oraz umowy, w których nie ma możliwości odstąpienia podano w regulaminie na podstronie [O sprzedającym].

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail podanym na na podstronie [O sprzedającym] lub w zakładce [Kontakt], lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy podanym w zakładce [Dane sprzedającego]. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Kupujący zamawiając szybę, zamawia ją na własne ryzyko. Preferujemy aby klient odbierał osobiście towar jednakże jeżeli nie może aby zamawiał paczki za pobraniem by mógł zobaczyć czy szyba nie jest potłuczona przed odebraniem jej.