Renault Megane I HB 3/5D mata do bagażnika 101305 (7062454984)

6 dni do końca
cena kup teraz
92,00 zł
z 2 sztuk
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
Zakupy od 300 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Biskupice Ołoboczne, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

k k k k k k k k

Dywanik do bagażnika - elastyczny, nieprzemakalny OKAZJA

TYLKO DO ZAKOŃCZENIA AUKCJI
SPECJALNA OFERTA CENOWA


Oferta dotyczy wkładu do bagażnika (maty antypoślizgowej) do samochodu model:

Renault Megane I

(wersja Hatchback, 3/5-drzwiowa)
od 1995-2002r.

Model, rocznik:

Renault Megane I od 1995-2002r.

Wersja nadwozia, dodatkowe parametry:

Hatchback, 3/5-drzwiowa

Dopasowanie:

Idealne dopasowanie pod model samochodu. Nr. produktu: 101305

Produkcja:

Polska, producent: REZAW-PLAST, towar certyfikowany: ISO 9001:2008

Cechy charakterystyczne:

Korytkowy brzeg ochronny, wysoki rant ok 4,5cm

Cechy charakterystyczne:

Bardzo dobre dopasowanie do płyty bagażnika

Cechy charakterystyczne:

Specjalna mata antypoślizgowa umieszczona w środkowej części bagażnika

Cechy charakterystyczne:

Wysoka elastyczność, bagażnik można zwinąć w rulon (film poniżej)

Czy dywaniki wydzielają zapach?

W całości pozbawiony przykrego zapachu gumy (neutralny aromat, materiał TPE)

Dostępność:

Wysyłka max w 48h

Oferowany wkład do bagażnika (real foto):

Film przedstawiający elastyczność bagażnika:

Dywaniki produkowane przez firmę REZAW-PLAST są lekkie, estetyczne i odporne na niskie i wysokie temperatury. Posiadają dodatkowo mate antypoślizgową , która zabezpiecza przewożone towary przed przesuwaniem.

Wykonane są z wysokiej jakości tworzyw, które gwarantują nieprzemakalność, odporność na działanie czynników chemicznych jak: oleje , farby czy paliwa. Maksymalnie wysoki brzeg (ponad 4 cm) w pełni zabezpiecza wnętrze bagażnika przed zabrudzeniem. Czyszczenie tylko za pomocą wody.

Podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT (w pełni fakturujemy koszty wysyłki). Wkłady do bagażnika wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie, lub po potwierdzeniu wysyłki za pobraniem. Towar dostarcza kurier DPD, dostawa w 24h od wysyłki.

Informujemy, że przy jednoczesnym zakupie dwóch lub więcej artykułów o łącznej wadze do 30kg, koszt wysyłki przy wpłacie na konto 20zł lub wysyłka za pobraniem 25zł (Wysyłka kurierem DPD)

Ekspresowa dostawa

Wysyłka w 48h od zaksięgowana wpłaty na koncie, lub bezpośrednio po przyjęciu zamówienia za pobraniem.

Każde zamówienie jest ubezpieczone

W przypadku uszkodzenia towaru przez przewoźnika, dokonujemy bezpośredniej wymiany.

Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem dywaników samochodowych na polskim rynku

W trosce o naszych klientów, oferujemy jedynie sprawdzony towar.

Doświadczenie

Odpowiemy na każde pytanie związane z naszymi produktami. Bogata wiedza, oraz szerokie zainteresowanie pomoże rozwiać wszelkie wątpliwości.

k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k

mapka

newstyling Mateusz Wojciechowski

Biskupice Ołoboczne Ul Ostrowska 47

63-460 Nowe Skalmierzyce

NIP: 6222623302

Telefon: (62) 580-40-50

Adres e-mail: kontakt@newstyling.p­l

Towar wysyłamy: Kurierem DPD (dostawa w 24h),

-Odbiór osobisty w firmie

Dostępne metody płatności na naszych aukcjach:

Przelew bankowy bezpośrednio na konto:

Nr konta: (zakładka dostawa i płatność)

U kuriera - przy odbiorze Odbiór osobisty - gotówka

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 20,00 zł

Lokalizacja: Biskupice Ołoboczne, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u new-styling za co najmniej 300,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Punkty odbioru

NEWSTYLING
Ociąż ul. Ostrowska 41
63-460 Nowe Skalmierzyce
woj. wielkopolskie
email: kontakt@newstyling.pl
tel.: (62) 580-40-50

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Newstyling
Biskupice Ołoboczne ul. Ostrowska 47
63-460 Nowe Skalmierzyce
Dodatkowe informacje

 Rękojmia 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC. 2. Kupującemu z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego Towaru. 3. Reklamacja może być złożona osobiście w siedzibie Sprzedawcy, za pomocą poczty e-mail (biuro@newstyling.pl) lub pisemnie listem na adres Sprzedawcy. 4. Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie – pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji. 5. Składając reklamację Sprzedawca zaleca podanie danych kontaktowych Kupującego, numeru Zamówienia, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, a także dołączenie dokumentu sprzedaży bądź jego kserokopii. Reklamacje złożone przez Kupującego niebędącego Konsumentem, bez załączonego dokumentu sprzedaży, nie będą rozpatrywane. 6. W razie konieczności uzupełnienia ewentualnych braków reklamacji – Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym w sposób wskazany w § 2 ust. 4 Regulaminu. 7. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sprzedawcy. 8. Kupujący może odesłać reklamowany Towar poprzez firmę kurierską wskazaną przez Sprzedawcę – w tym celu Kupujący powinien uprzednio skontaktować się ze Sprzedawcą. 9. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są zgodnie z treścią ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. 10. W procedurze reklamacji Sprzedawca nie przewiduje możliwości pozasądowego rozstrzygnięcia sporu. 11. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), narzędziem służącym pozasądowemu rozstrzyganiu sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w UE jest platforma ODR (Online Dispute Resolution). Jest ona dostępna pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Rozstrzyganie sporów tą metodą ma charakter bezpłatny i dobrowolny.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Newstyling
Biskupice Ołoboczne ul. Ostrowska 47
63-460 Nowe Skalmierzyce

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

sprzedający
Dodatkowe informacje

 Odstąpienie od umowy 1. Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 2. Odstępując od umowy sprzedaży Towaru Kupujący może posłużyć się wzorem oświadczenia znajdującym się poniżej Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. 3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 3) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. 4. W razie odstąpienia od umowy Kupujący zobowiązany jest do zwrotu Towaru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. 5. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 6. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Kupującego (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu przez Kupującego prawa odstąpienia od umowy. 7. Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Kupującego użyty w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W przypadku płatności za pobraniem, zwrot płatności następuje przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego, co nie wiąże się dla Kupującego z żadnymi kosztami. 8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 9. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru – zgodnie z cennikiem przewoźnika, przy pomocy którego Kupujący dostarcza zwracany Towar do Sprzedawcy, tj. Kupujący odsyła Towar do Sprzedawcy na własny koszt, który nie podlega zwrotowi. 10. Kupujący może zwrócić Towar poprzez firmę kurierską wskazaną przez Sprzedawcę – w tym celu Kupujący powinien skontaktować się uprzednio ze Sprzedawcą celem ustalenia terminu odbioru Towaru przez przewoźnika. W takiej sytuacji bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Sprzedawca. Załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – Adresat: Mateusz Wojciechowski newstyling Mateusz Wojciechowski adres: Biskupice Ołoboczne, ul. Ostrowska 47, 63-460 Nowe Skalmierzyce Infolinia tel.: (62) 580-40-50 PN-PT 8:00-18:00 e-mail: kontakt@newstyling.pl – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data Ponadto podaję numer rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot pieniędzy (nieobowiązkowe, ale znacznie przyspieszy zwrot) (*) Niepotrzebne skreślić.

O sprzedającym
new-styling
99,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

3140

 

21

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 62 580 40 50
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedawca – Mateusz Wojciechowski, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: newStyling Mateusz Wojciechowski, Biskupice Ołoboczne, ul. Ostrowska 47, 63-460 Nowe Skalmierzyce, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP: 6222623302, REGON: 302861257.

Nr konta. 52109011600000000129631221

Pozostałe informacje

Słownik pojęć

1. Sprzedawca – Mateusz Wojciechowski, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą:

newstyling Mateusz Wojciechowski, Biskupice Ołoboczne, ul. Ostrowska 47, 63-460 Nowe

Skalmierzyce, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP: 6222623302, REGON: 302861257.

2. Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=38643900

3. Kupujący – każdy podmiot składający Zamówienie w Sklepie (Konsument lub osoba

nieposiadająca statusu Konsumenta).

4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej (umowy

sprzedaży za pośrednictwem Sklepu) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością

gospodarczą lub zawodową (art. 221 Kodeksu cywilnego).

5. Regulamin – niniejszy regulamin.

6. Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na założeniu przez Kupującego konta,

dokonana z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę

na stronie Sklepu.

7. Towar – rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w Sklepie, w szczególności dywaniki,

kosmetyki i inne akcesoria samochodowe.

8. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży

Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu, określające co najmniej rodzaj i liczbę

Towarów.

Postanowienia ogólne

1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Towarów znajdujących

się w Sklepie oraz zasady korzystania ze Sklepu.

2. Do zawarcia umowy sprzedaży oraz korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie

urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty e-mail oraz przeglądarki zasobów

internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www.

3. Koszty wynikające z korzystania z sieci Internet przez Kupującego, uzależnione są od cennika

operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usługi dostępu do Internetu, z którego korzysta

Kupujący i obciążają go osobiście.

4. Sprzedawca może porozumiewać się z Kupującym, a Kupujący ze Sprzedawcą poprzez

pocztę e-mail (kontakt@newstyling.pl), telefonicznie (+48 795 855 405), pisemnie listem oraz

osobiście w siedzibie Sprzedawcy.

5. Wszelka korespondencja elektroniczna wysyłana przez Sprzedawcę podlega ochronie antywirusowej

i kierowana jest wyłącznie do określonego Kupującego.

6. Przedmiotem sprzedaży są Towary prezentowane przez Sklep w chwili składania

Zamówienia.

7. Ceny prezentowane na stronie internetowej Sklepu podawane są w polskich złotych i

zawierają podatek VAT. Ceny nie obejmują kosztów dostawy.

8. Sprzedawca dokonuje sprzedaży za pośrednictwem Sklepu na terenie Rzeczypospolitej

Polskiej

9. Wszystkie Towary prezentowane na stronie Sklepu są nowe i wolne od wad.

10. Sprzedawca ma prawo do zmiany ceny Towarów, wprowadzania oraz wycofania Towarów,

udzielania rabatów na poszczególne towary oraz przeprowadzania i odwoływania promocji

w Sklepie. Nie ogranicza to jednak w żaden sposób praw nabytych przez Kupujących; tj.zmiany nie dotyczą Zamówień, które zostały złożone.

11. W celu umożliwienia pełnego korzystania ze wszystkich możliwości Sklepu, Kupujący

może dokonać Rejestracji. Rejestracja jest jednorazowa, dobrowolna i nie jest konieczna do

składania Zamówień w Sklepie. Kolejne Zamówienia realizowane są na podstawie

logowania Kupującego do serwisu Sklepu.

12. Zakazuje się osobom korzystającym ze Sklepu (w tym Kupującym) zamieszczania w nim

treści bezprawnych (np. w opiniach o Towarze).

Składanie Zamówień

1. Sprzedawca umożliwia składanie Zamówień za pośrednictwem serwisu Sklepu wypełniając

interaktywny formularz.

2. W celu złożenia Zamówienia poprzez serwis Sklepu należy dodać wybrany Towar do

koszyka poprzez kliknięcie w przycisk „Do koszyka”, a następnie po kliknięciu w „Koszyk”

postępować zgodnie z dalszymi informacjami wyświetlanymi na stronie Sklepu aż do

kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę”.

3. Po złożeniu Zamówienia poprzez serwis allegro Kupujący otrzymuje:

1) e-mail będący potwierdzeniem złożenia Zamówienia u Sprzedawcy – wraz ze

wszystkimi istotnymi warunkami Zamówienia,

2) w ciągu 1 maksymalnie 2 dni roboczych od złożenia Zamówienia – informację

poprzez e-mail lub telefon, potwierdzającą przyjęcie Zamówienia do realizacji i

zawarcie umowy sprzedaży Towaru.

4. Anulowanie lub modyfikacja Zamówienia jest możliwa przez Kupującego do czasu

rozpoczęcia realizacji Zamówienia. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą

najszybciej jak to jest możliwe od złożenia Zamówienia. Nie narusza to w żaden sposób

praw Konsumentów do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od odebrania Towaru.

5. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby realizacji płatności:

1) przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy,

2) za pośrednictwem systemów elektronicznych płatności PayU (świadczonych przez

PayU S. A. ul. Grunwaldzka 182 60-166 Poznań),

3) gotówką za pobraniem lub przy odbiorze osobistym w siedzibie Sprzedawcy.

6. Kupujący dokonujący zapłaty przelewem powinien zapłacić za Towar w terminie 7 dni

roboczych od otrzymania informacji o potwierdzeniu Zamówienia. Po tym terminie oferta

Sprzedawcy nie jest wiążąca.

7. Informacje o kosztach dostawy są uwidaczniane przy każdym Towarze oraz w procedurze

składania Zamówienia (w interaktywnym formularzu). Koszty dostawy doliczane są do ceny

Towaru i ponoszone są przez Kupującego (z wyjątkiem osobistego odbioru Towaru, gdzie

koszty te dla Kupującego wynoszą 0 zł). Ponadto przy jednorazowym Zamówieniu na kwotę

powyżej 300zł brutto (wartość Towaru bez kosztów dostawy) koszty dostawy ponosi

Sprzedawca (pod warunkiem dostawy Towaru w jednej paczce o wadze nie przekraczającej

30 kg).

8. Informacja o koszcie dostawy Towaru ma charakter wiążący od momentu otrzymania przez

Kupującego informacji, o której mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 Regulaminu.

9. Szczegółowe koszty dostawy Towaru, w zależności od wybranej formy dostawy, znajdują

się w zakładce „ Koszty wysyłki ”.

Realizacja Zamówień

1. Warunkiem realizacji Zamówienia złożonego przez Kupującego jest podanie przy

wypełnianiu interaktywnego formularza prawdziwych danych osobowych i kontaktowych (umożliwiających weryfikację i potwierdzenie przyjęcia Zamówienia).

2. W przypadku błędnego lub niedostatecznego wypełnienia interaktywnego formularza

Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby skontaktować się z Kupującym w celu

potwierdzenia złożenia Zamówienia. Jeśli Zamówienia nie będzie można potwierdzić w

terminie 3 dni roboczych z uwagi na brak możliwości kontaktu z Kupującym oferta

Sprzedawcy nie jest wiążąca.

3. Procedura realizacji Zamówienia zostaje uruchomiona po o otrzymaniu przez Kupującego

informacji, o której mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 Regulaminu

4. Czas realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę zależy od dostępności danego Towaru i

wynosi od 2 do 14 dni roboczych. Do tego czasu należy doliczyć czas niezbędny na dostawę

zamówionego Towaru.

5. Czas dostawy przesyłki kurierem lub za pośrednictwem Paczkomatów InPost wynosi od 1

do 2 dni roboczych.

6. W przypadku ewentualnego wydłużenia czasu realizacji Zamówienia Kupujący jest o tym

niezwłocznie informowany.

7. Jeżeli kupującym jest Konsument, Sprzedawca wydaje Towar Kupującemu, nie później niż

trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy, chyba że umowa stanowi inaczej.

8. Dowodem dokonania zakupu jest paragon lub faktura VAT, które Kupujący otrzymuje wraz

z Towarem lub w oddzielnej przesyłce. Kupujący upoważnia Sprzedawcę do wystawienia

faktury bez podpisu Kupującego i przesłania jej drogą elektroniczną na wskazany przez

Kupującego adres mailowy, chyba że Kupujący powiadomi Sprzedawcę o zamiarze

otrzymania jej w formie papierowej.

9. Sprzedawca realizuje dostawę Towarów poprzez firmę kurierską i Paczkomaty InPost.

10. Miejscem spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę jest wskazane przez Kupującego w

procedurze składania Zamówienia miejsce odbioru Towaru (adres dostawy).

11. Odbierając dostarczoną przez kuriera przesyłkę Kupujący obowiązany jest ją zbadać (na

podstawie art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku uszkodzenia przesyłki

Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz niezwłoczne

poinformowanie o tym Sprzedawcy. Brak sporządzenia protokołu szkody nie jest

równoznaczny z wygaśnięciem prawa Konsumenta do złożenia reklamacji w zakresie

uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki; protokół jest jednak pomocny w procedurze

reklamacji. Brak protokołu uszkodzenia przesyłki może utrudnić Konsumentowi

dochodzenie ewentualnych roszczeń od Sprzedawcy oraz ustalenie osoby odpowiedzialnej

za uszkodzenie przesyłki. Reklamacje w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki

złożone przez Kupujących niebędących Konsumentami, bez załączonego protokołu szkody,

nie będą rozpatrywane.