RENAULT LAGUNA 3 / III dywanik welurowy-kierowcy (6541489427)

zakończona
19,90 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
  • Pocztex Kurier48 15,00 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: Czempiń
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • liczba elementów: pojedyncze
PPHU DARMAG
Produkcja i sprzedaż dywaników samochodowych
gumowych i welurowych
Wysoka jakość
Szeroki wybór
NAJNIŻSZA CENA!

tel. 662 213 073
e-mail: allegro@darmag.pl

PPHU DARMAG

ul. Czereśniowa 1
64-020 Czempiń

Przyjmujemy płatności przez PayU, lub bezpośrednio na nasz rachunek bankowy.

mBank: 79 1140 2004 0000 3302 4639 8582

Stawiając na jakość obsługi Klienta, oraz szybkość dostawy realizujemy przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost.

Dywaniki gumowe

Dywaniki welurowe przeznaczone do :

RENAULT LAGUNA 3 / III (od 2008)- 1 szt. kierowcy

Chcielibyśmy zaoferować Państwu wysokiej jakości welurowe dywaniki samochodowe naszej produkcji. Dywaniki wykonane są ze specjalnie sprowadzanej belgijskiej wykładziny 100% polypropylen, przeznaczonej do produkcji dywaników samochodowych. Posiadamy ponad 16 lat doświadczenia w produkcji i sprzedaży dywaników welurowych. W razie wątpliwości prosimy i zachęcamy o kontakt mailowy allegro@darmag.pl , chętnie odpowiemy na każde pytanie, gwarantujemy miłą i profesjonalną obsługę, służymy doradztwem i pomocą.

Pasują do:

  • Renault Laguna 3 / III - 1 szt. dywanik lewy kierowcy

. Dywaniki są idealnie dopasowane do podłogi samochodu i nie odbiegają kształtem od dywaników oryginalnych. Na dywaniku kierowcy wszywana jest podkładka z tworzywa lub podkładka z materiału - do wyboru klienta, która wzmacnia miejsce narażone na wycieranie.

Wybierana kolorystyka jest wliczona już w cenę, aby klient mógł wybrać dywanik wg swoich upodobań.

Do każdego kompletu dołączamy stopery gratis



W zestawie znajdują się jedna sztuka, jeden dywanik lewy - kierowcy.

Nie nanosimy logo koncernów samochodowych oraz znaków zastrzeżonych, prawnie zakazanych. Nie wprowadzamy klientów w błąd o pochodzeniu dywaników, dlatego informujemy, iż dywaniki są produkowane przez naszą Firmę PPHU DARMAG.

Wszystkie informacje odnośnie modelu, rocznika, rodzaju nadwozia oraz kolorystyki bardzo prosimy o podanie w formularzu po zakupie co przyspieszy realizację zamówienia i wysyłkę.

Zamawiając dywaniki, w wiadomości dla sprzedającego należy podać kolor wykładziny, kolor obszycia i rodzaj podkładki wzmacniającej.

Kolory wykładzin:

- czarna

- antracyt - melanż( grafit przeplatany jasną nitką)

- popielata - ciemny jednolity popiel

- granatowa - ciemny granat

Wierzchnia warstwa wykładziny to włos igłowy, łatwy w czyszczeniu, wytrzymały na wycieranie oraz odporny na brud i wilgoć. Spód to szlicht gumowy, nie przepuszczający wody, zabezpieczający dywanik przed przesuwaniem się i podwijaniem co sprawia komfort i bezpieczeństwo jazdy.

Dywaniki obszywane są wysokiej jakości przedzą polipropylenową dostępną w kolorach:

czerwona

niebieska

zielona

żółta

czarna

jasny popiel - srebrna

ciemny popiel - grafitowa

granatowa

beżowa



Zdjęcie przykładowe dywanika:

Wszelkie prawa zastrzeżone.


Dodano 2016-04-20 10:14
STOPERY są dołączone luzem, do samodzielnego montażu
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u ignac za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 79 1140 2004 0000 3302 4639 8582
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Pocztex Kurier48 15,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

warsztat i magazyn Firmy PPHU DARMAG mieści się na ul. Czereśniowej 1 w Czempiniu

kontakt

  • 662213073
    od pon-piąt. 9-14 jestem w Firmie, w innych godz. jeśli mogę odbieram tel.i odpisuję na sms-y
  • allegro@darmag.pl
    reklamacje proszę składać drogą mailową, w dni robocze odpowiadamy w ciągu 24 godzin

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
PPHU DARMAG
CZEREŚNIOWA 1
64-020 CZEMPIŃ
 
Zakupiony u nas towar Klient będący konsumentem może zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny. W takim wypadku Sprzedający zwróci Kupującemu otrzymane od niego płatności dla danej transakcji. Zwracany produkt musi być nieużywany, nienoszący śladów użytkowania. W celu zwrotu zakupionego towaru należy go odesłać na adres j.w. dołączając do wnętrza przesyłki oprócz produktu: dowód zakupu, oraz pismo informujące o odstąpieniu od umowy, zawierające: - Imię i Nazwisko - Adres - adres e-mail - telefon kontaktowy - nazwa konta w serwisie Allegro za pośrednictwem którego został zrealizowany zakup - numer konta, na który wykonamy ew. zwrot pieniędzy - powód reklamacji (nieobowiązkowe jeśli jest to zwrot bez podania przyczyny) Możemy przesłać gotowy formularz reklamacyjny do wypełniania, w tym celu prosimy o kontakt pod adresem: allegro@darmag.pl. Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację drogą mailową, lub w przypadku braku adresu e-mail, za pośrednictwem korespondencji pocztowej, o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. 7. Wyjątki w prawie odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje w sytuacji której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb. 8. Pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 9. Pozostałe kwestie W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego a także innych ustaw mających zastosowanie do funkcjonowania i działalności sprzedaży wysyłkowej, a także wewnętrzny regulamin serwisu Allegro.

reklamacje

reklamacje prosimy składać drogą mailową allegro@darmag.pl w dni robocze odpowiadamy w ciągu 24 godzin, żadna reklamacja nie pozostaje bez odpowiedzi, towar musi być nieużywany i bardzo proszę o zachowanie paragonu lub faktury przyklejonej na paczce lub pod listem nadawczym, bardzo prosimy o dokładne opisanie reklamacji podając swoje dane imię, nazwisko i nick z Allegro

pozostałe informacje

1. Zakup towaru Przed dokonaniem zakupu należy zapoznać się dokładnie z treścią opisu oferty, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy skontaktować się z naszą Firmą przed zakupem. Jeżeli w opisie aukcji znajdują się opcje umożliwiające wybór parametrów produktu, Klient musi podać wszystkie cechy produktu w formularzu po zakupie w polu -"INFORMACJE DO SPRZEDAJĄCEGO " podczas dokonywania zakupu.2. Wybór sposobu płatności, oraz potwierdzenie zakupu. Standardowo do każdej paczki dołączony się paragon fiskalny, jeśli zamiast paragonu mamy dołączyć Fakturę VAT, podczas wypełniania karty płatności należy zaznaczyć opcję "Chcę otrzymać fakturę VAT" oraz wypełnić wymagane pola. Wszelkie informacje odnośnie możliwych sposobów płatności i dostawy, oraz szczegółowe koszty dostawy znajdują się w zakładce "Dostawa i płatność" w opisie oferty. Jeśli Klient realizuje płatność za pośrednictwem przelewu tradycyjnego (w banku, na poczcie), na konto numer: 79 1140 2004 0000 3302 4639 8582 , w tytule przelewu musi znaleźć się nazwa konta w serwisie Allegro, za pośrednictwem którego został dokonany zakup. 3. Realizacja zamówienia. W przypadku wyboru sposobu płatności z przedpłatą na konto, zamówienie jest przekazywane do realizacji w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie PayU, w przypadku płatności przez system PayU, lub po zaksięgowaniu płatności na koncie bankowym nr. 79 1140 2004 0000 3302 4639 8582, w przypadku płatności przelewem tradycyjnym (w banku, na poczcie). Jeśli Klient decyduje się na płatność przy odbiorze, zamówienie zostaje przekazane do realizacji po dokonaniu zakupu w serwisie Allegro, oraz dokonaniu wyboru odpowiedniej opcji dostawy i płatności w karcie wyboru dostawy i płatności. 4. Błędnie podane dane adresowe lub nieodebrana przesyłka. Jeżeli Klient podczas dokonywania wyboru sposobu dostawy poda nieprawidłowe dane adresowe, lub nie podejmie przesyłki w terminie co spowoduje odesłanie zakupionego towaru do Nadawcy, Klient zostanie obciążony kosztami wysyłki. 5. Odbiór przesyłki. Podczas odbioru przesyłki zawsze należy sprawdzić jej zawartość przy Kurierze, gdy wszystko się zgadza należy pokwitować odbiór przesyłki. Gdy przesyłka jest niezgodna z zamówieniem lub uszkodzona należy zgłosić to Kurierowi, który sporządzi odpowiedni protokół. Następnie należy skontaktować się z naszą firmą mailowo pod adresem allegro@darmag.pl w celu przedstawienia swoich roszczeń (wymiana towaru lub zwrot gotówki)